C3 1.2 με 82 άλογα. Μετριότατο με πολύ επιείκεια. Για αρχή πολύ πλαδαρες αναρτήσεις σε σημείο να κουράζουν. Να εξαφανιζαν και τις ανωμαλίες να πω εντάξει. Σε τραχύ οδόστρωμα ακούγεται. Κρεμαγιερα χωρίς προοδευτικοτητα. Βαραίνει σε σημεία περίεργα και στην ευθεία πολύ ασαφές. Κιβώτιο το 5αρι λες και ανακατευεις πέτρες. Κινητήρας χωρίς γραμμικοτητα. Έχει ροπή χαμηλά βέβαια μπορείς να τον λειτουργείς σαν ντίζελ. Επίσης με κλίμα πέφτει πολύ. Καθίσματα πολύ άνετα χωρίς στήριξη όμως. Φρένα προοδευτικά με καλή αίσθηση. Με ξάφνιασε δυσάρεστα το αμάξι αυτό. Ολοκαίνουριο με μόλις 70 χλμ. Ελεγξα τα ελαστικα και ήταν η πίεση στο άνω άκρο αυτών που προτείνονται. Την μείωσα και ήταν καλύτερα.
kyriakosrod
@kyriakosrod
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by kyriakosrod
-
RE: Οδήγησα....
-
RE: RENAULT FORUM
Και όμως μια διαφορετική κρεμαγιερα και λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση έχεις άλλο αυτοκίνητο. Μην πούμε για κινητήρα ηχομόνωση κτλ. Το κοινό πάτωμα δεν σημαίνει κάτι. Γνώμη μου.
-
RE: Επιλογή Μεσαίου αυτοκινήτου (καινούργιου)
Καλησπέρα. Καταρχήν γιατί να πας σε σουβ αν κινείσαι 90% πόλη; πέφτουμε στην παγίδα σουβ που μας πλασάρουν για να πληρώσουμε +4 χιλιάρικα. Εγώ φιλικά θα σου πρότεινα (αν χώρας που πιστεύω δεν θα χεις πρόβλημα έχουν πολύ καλούς χώρους) το nissan micra και το renault clio στην έκδοση 1.0 tce με το κιβώτιο cvt. Μοτέρ με έμμεσο ψεκασμό για αξιοπιστία όπως και το πιο άνετο κιβώτιο για πόλη. Και τιμή κοντά στα 17. Από αυτά που σε ενδιαφέρουν πρώτα βιταρα λόγω mild hybrid και μετά c3 aircross. Αναμένεται το yaris Cross σε πολύ καλές τιμές απ ότι διάβασα.
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια
kyriakosrod wrote:
Peugeot 508 τέλειο... Αν δεν φτάνεις εκεί renault megane sw και Ford focus sw.
Εντάξει το 508 ξεκινά από 34000 ! Κοντά στο μπάτζετ που ζήτησε! Τότε φίλε που ρωτάς πάρε καλύτερα την 320 βάλε δλδ αλλά 12000 και την κάνεις δική σου! Και οδηγική απόλαυση κορυφαία και απλα για τα κορίτσια!
σου απάντησαν οι επόμενοι από μένα.
-
RE: Αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πενταμελή οικογένεια
Peugeot 508 τέλειο... Αν δεν φτάνεις εκεί renault megane sw και Ford focus sw.
-
RE: Αγορά καινούριου B-SUV.
kyriakosrod wrote:
Καλησπέρα. Για ντίζελ θα πρότεινα ένα εκ των γαλλικών μοντέλων. Ύστερα σε βενζίνη τα mild hybrid έχουν ελαφρύ προβάδισμα. Σε βενζίνη θα προτιμούσα puma. Όλα παίζουν τον ρόλο τους. Είναι σημαντικό να έχεις καλή αντιπροσωπευση στην περιοχή σου ώστε να σε στηρίξει. Επίσης τα επιτόκια. Νομίζω αυτή την στιγμή η Ford έχει μηδενικό.
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τη βοήθεια. Γιατί στα Γαλλικά για diesel? Εννοώ γιατί όχι το puma diesel η το t-cross?
Ναι σε αυτό έχεις δίκιο. Το επιτόκιο δεν με απασχολεί καθώς η αγορά θα γίνει cash
το t Cross είναι το μοναδικό που έχω οδηγήσει κ δεν μου άρεσε. Όπως είπε και ένας φίλος πριν το ένιωθα να κοπανάει. Επίσης τα ντίζελ του group δεν έχουν την καλύτερη φήμη και έχουν δύο χρόνια εγγύηση μόνο. Στα ντίζελ είπα τα γαλλικά γιατί έχουν παράδοση στους ντίζελ όχι ότι το Φορντ δεν είναι εντάξει. Απλά το πλεονέκτημα που έχει στην βενζίνη δεν υπάρχει. Σε χώρους υπερέχουν τα γαλλικά νομίζω. Με λίγα λόγια οποίο σ αρέσει και να έχεις καλή αντιπροσωπευση. Γιατί και δέκα χρόνια εγγύηση να έχεις αν σου βγάλει κάτι χτυπά ξύλο μπορεί να σε ταλαιπωρησουν.
-
RE: Αγορά καινούριου B-SUV.
Καλησπέρα. Για ντίζελ θα πρότεινα ένα εκ των γαλλικών μοντέλων. Ύστερα σε βενζίνη τα mild hybrid έχουν ελαφρύ προβάδισμα. Σε βενζίνη θα προτιμούσα puma. Όλα παίζουν τον ρόλο τους. Είναι σημαντικό να έχεις καλή αντιπροσωπευση στην περιοχή σου ώστε να σε στηρίξει. Επίσης τα επιτόκια. Νομίζω αυτή την στιγμή η Ford έχει μηδενικό.
-
RE: Αγορά Super Mini Αυτόματου
Suzuki swift cvt. Clio 208 ή nissan micra cvt
-
RE: Νέα τέλη ταξινόμησης
Με αυτά και με εκείνα εξακολουθούμε να έχουμε το γηραιότερο στόλο αμαξιών στην Ευρώπη στα 18 χρόνια μεσος όρος απίστευτο νούμερο.
Τα ττ πέφτουν και τα αμάξια ανεβαίνουν. Εκεί στο υπουργείο δεν υπάρχει κάποιος αρμόδιος που να παρακολουθεί αυτές τις τιμές και ότι το κράτος ανακοινώνει μειώσεις οι οποίες τελικά οδηγούν ως και σε αυξήσεις!
Εκτός αν οι μειώσεις ττ ήταν το κλείσιμο του ματιού στην Ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτου ώστε να δωθεί το πράσινο φως για τις εργοστασιακές αυξήσεις. Μήπως οι αλλαγές ήταν στην γερμανική ατζέντα;
Και αυτό του ότι η ελληνική αγορά είναι μικρή και δεν ασχολείται κανείς είναι μπούρδα.
Ξέρετε κανέναν βιομήχανο που θα του πεις ότι έχεις ευκαιρία να αυξήσεις ξαφνικά το καθαρό κέρδος σου σε μια αγορά έστω και μικρή και να σφυρίζει αδιάφορα;
τον γηραιότερο στόλο στην Ευρώπη (αν τον έχουμε δεν ξέρω, σε πιστεύω πάντως) τον έχουμε επειδή έχουμε χαμηλούς μισθούς και αβέβαιο μέλλον. Είναι και η νοοτροπία των Ελλήνων που δεν αλλάζουν κάτι αν δεν σαπίσει προτιμούν να τα φάνε στα μπουζούκια.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Για εξήγησε λίγο φίλε gatoz στους συμμετέχοντες ΚΑΙ στους αναγνώστες τι εννοείς.