Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 28
    • Best 1
    • Groups 0

    ikarus

    @ikarus

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    28
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ikarus Unfollow Follow

    Best posts made by ikarus

    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
      Ομολογώ πως χρειαζόμουν αυτήν την εξήγηση και τα ενθαρρυντικά σχόλια καθώς δεν θέλω άλλη παρεξήγηση ή σύγχυση.
      Πράγματι, όλοι το 4x4 Diesel έχουν και εδώ και στις αγγελίες μεταχειρισμένων και στην πλειοψηφία των δοκιμών και στο YouTube, παντού. Απολύτως λογικό καθώς για 4x4 κατασκευάστηκε. Εγώ είμαι ο παράξενος και το γνωρίζω. Η γυναίκα μου ανέκαθεν ήθελε 4x4. Κοίταζε το Santa Fe, το Tuscon, το Terios, το Ignis. Όταν αποφάσισε να αγοράσει το Ignis (2004) την έπεισα να το πάρει 4x2. Νομίζω ορθώς καθώς ουδέποτε βγήκε εκτός δρόμου με αυτό. Όποτε ξεστρατίσαμε ήταν με το Matrix, ή το Clio παλαιότερα, το Ignia και το Atos τα είχαμε για την πόλη. Όταν βρισκόμαστε στην εξοχή χρειαζόμαστε το μεγαλύτερο αυτοκίνητο, καθώς θα κουβαλάμε πράγματα, τηλεσκόπια, αποσκευές, εξοπλισμό παραλίας (φουσκωμένα σωσίβια όταν τα παιδιά ήταν μικρά). Με αυτήν την λογική το Duster θα άξιζε πράγματι να το πάρουμε 4x4 και δεν το αμφισβητώ, περισσότερο το Diesel δεν μου ταιριάζει και με τον βενζινοκινητήρα διατίθεται μόνο 4x2.
      Στο κλιπ του Traction δίνεται χιουμοριστικά το δίλημμα!
      Youtube Video

      Έχω αισίως 65000 klm με το 1.5 dci 4x4 προ facelift. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τα λεφτά του.
      To δυνατότερο του σημείο είναι ο 1,5 dci !!!
      Ενδεικτικά με 4 άτομα κ' αποσκευές ανεβαίνει ανηφόρα 30+ μοιρών στο ρελαντί με 1η και 5 klm/h.
      Επίσης κινείται (και προσπερνάει!!!) από 80-180 με 6η στην εθνική.
      Θεωρώ ότι δεν είναι κατάλληλο για μποτιλιάρισμα εξ' αιτίας της κοντής πρώτης.
      Αν αυτό δεν σε προβληματίζει, οδήγησε το diesel σε κάποια αντιπροσωπεία και πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη!!!

      Υ.Γ. Είναι ο πρώτος diesel που οδηγώ και τον έχω ερωτευτεί!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus

    Latest posts made by ikarus

    • RE: Dacia Duster

      Καλησπέρα,

      καλά κάνετε και εγκαθιστάτε συναγερμούς. Πρέπει να έχει πέσει 'σύρμα' στην πιάτσα για τις κλειδαριές του Duster, διότι έχει γίνει απόπειρα παραβίασης σε τρία αυτοκίνητα που γνωρίζω (μαζί με το δικό μου). Προσοχή λοιπόν, οι καιροί είναι χαλεποί!!!

      Όσον αφορά το δικό μου τώρα, πάλι καλά που δεν επισκεύασα την κλειδαριά αμέσως (~100 Ευρώ),
      διότι η γκαντεμιά δεν σταμάτησε εκεί.
      Με τράκαρε ένας και με πέταξε στα κράσπεδα με αποτέλεσμα το λατρεμένο μου Duster
      να έχει βγει BLR (Beyond Local Repair). Ευτυχώς εγώ δεν έπαθα ούτε γρατζουνιά !

      Τώρα περιμένω την αποζημίωση και να δω τι θα πάρω διότι και το δεύτερο αυτοκίνητο είναι σε κακή κατάσταση λόγω παλαιότητας. Δυστυχώς δεν το βλέπω για Duster.

      Όσα φέρνει η ώρα, δεν τα φέρνει ο χρόνος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Χωρίς να θέλω να χαλάσω το γιορτινό κλίμα, θα σας περιγράψω την δυσάρεστη εμπειρία μου προς γνώση και συμόρφωση.

      Δυστυχώς υπήρξα θύμα κλοπής μιας και μου ανοίξανε το Duster αφαιρόντας εντελώς τον αφαλό της κλειδαριάς του συνοδηγού. Μου βουτίξανε ένα σακίδιο πλάτης με laptop, κινητό κλπ σε χρόνο μηδέν.
      Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο για ~30 λεπτά στον παράδρομο της Λ. Μεσογείων στις 6 το απόγευμα για να επισκευτώ ένα κατάστημα.

      Το ξέρω ότι ήταν απερίσκεπτο να αφήσω το σακίδιο στο αυτοκίνητο, αλλά εντηπωσιάστικα από την ευκολία και την καθαρή δουλειά που κάνανε. Απλά είναι εξαφανισμένος ο αφαλός χωρίς κάποιο άλλο σημάδι (στην αρχή δεν κατάλαβα καν τι είχε γίνει). Προφανώς είναι αρκετά ευκολο να γίνει αυτο στο Duster.

      Η αντικατάσταση του αφαλού κοστίζει ~ 130 Ευρώ αλλά δεν προτύθεμαι να το κάνω. Μάλλον θα καταφύγω σε φανοποιείο για να κολλίσω την τρύπα με λαμαρίνα και μετά στοκάρισμα και βάψιμο.

      Προσοχή λοιπόν και όποιος έχει καμια καλύτερη ιδέα για την πόρτα του συνοδηγού ας το πει.

      Χρόνια πολλά....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Όπως το γέννησε η μάνα του...με εγκαταστημένο το μαγνήτη SUPER FUEL MAX στην έξοδο της αντλίας πετρελαίου πριν την φλογέρα (κάτω από το φίλτρο αέρα). Δεν ξέρω αν κάνει την διαφορά η όχι.

      Το συγκρίνεις με το δικό σου και έχεις απορίες ή γενικά μιλάς;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

      Έχω την προηγούμενη έκδοση, μοντέλο 2012,1.5 dCi Laureate με ESP / Anti Spin και 16' ζάντες αλουμινίου.
      Τα πατάκια είναι της μαμάς του δώρο της αντιπροσωπείας.

      Τετρακίνητο ή όχι; Βασικά μου έκανε εντύπωση που ανέφερες ταχύτητες 160 - 170, δε λέω τις πιάνει ως τελική αλλά συνήθως δύσκολα φτάνεις σε τελικές ένα αυτοκίνητο.

      Τετρακίνητο, όταν όμως δεν χρειάζεται (πχ στεγνή εθνική) το δουλεύω σε 2Χ4 για οικονομία καυσίμου και μικρότερη καταπόνηση της τετρακίνησης. Τελικιάζει στα 180+ λόγω αεροδυναμικής, αλλά κινείται και προσπερνάει άνετα στα 160+ στην εθνική.

      Μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης (λάσπη, χιόνι κλπ) έχει η απενεργοποίηση του ESP, διότι θέτει και το ABS στο κατάλληλο mode.

      Προσοχή, αν το σβήσεις και το επανεκκινήσεις, επανέρχεται στην κανονική κατάσταση (ενεργοποιημένο)
      και απλά δεν σταματάει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Έχω την προηγούμενη έκδοση, μοντέλο 2012,1.5 dCi Laureate με ESP / Anti Spin και 16' ζάντες αλουμινίου.
      Τα πατάκια είναι της μαμάς του δώρο της αντιπροσωπείας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Ορίστε και μερικές φωτό :

      http://www.attiki4x4.com/gerania-27-11-16-laspi/

      Το μόνο πρόβλημα το αντιμετώπισα στην επιστροφή που, εξ αιτίας της κολλημένης λάσπης στο εσωτερικό από τις ζάντες,
      είχε χαλάσει η ζυγοστάθμιση και έτρεμε πάνω από τα 60. Αναγκάστηκα να επιστρέψω με 60-70 σε όλη την εθνική μέχρι να βρω να το πλύνω με πιεστικό.

      Μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα 160-170 του πήγαινε !

      Υ.Γ. Τα λαστιχένια πατάκια σκάφες με σώσανε για το εσωτερικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Σήμερα πήγα μαζί με την Αττική Λέσχη 4Χ4 'εκδρομή' στα Γεράνεια (κοντά στο Λουτράκι)
      για 'προσκύνημα' στης Αγίας Λάσπης μετά τις χθεσινές βροχιές.

      Πανέμορφες διαδρομές ποικίλης δυσκολίας στο πευκόδασος με βροχή, ομίχλη αλλά και καθαρό καιρό για να θαυμάσουμε την θέα.

      Το εργαλείο εξέπληξε τα πλήθη !!!! Κανείς δεν πίστευε ότι θα τα καταφέρει ισάξια με τα υπόλοιπα πειραγμένα θυριάκια.

      4Χ4 Lock, ESP OFF, 1η και φύγαμε .....

      Φωτογραφίες δυστυχώς δεν μπορώ να εισάγω.

      Υ.Γ. Μιλάμε για πολύ λάσπη!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:

      By the way μόλις πρόσεξα την υπογραφή σου: Dacia Duster Diesel 4x4 130hp (η προσοχή στην ιπποδύναμη). Φαντάζομαι έχεις κάνει κάποιο tuning στον κινητήρα για να βγάζει 130 ίππους; Υποθέτω βελτίωση θα έχεις δει, έχουν υπάρξει όμως και προβλήματα; Η κατανάλωση είναι αυξημένη; Γενικά εμπειρίες απ' την αναβάθμιση;

      Δεν ξέρω αν τα έχεις αναφέρει και αναλυτικά στο παρελθόν, οπότε θα μπορούσα ν' ανατρέξω σε παλιότερο post σου.

      Nαι,εχω κανει επαναπρογραματισμο στον εγκεφαλο της μηχανης και παραλληλα δυναμομετρηση.Τωρα εχω πιο γρηγορα γεμισμα σε ολες τις ταχυτητες,η καταναλωση εχει παραμεινει η ιδια,παροτι μου ειχαν πει οτι θα υπαρχει βελτιωση.Προβλημα δεν εχει παρουσιαστει κανενα,περα απο το αναμα της λυχνιας του συστηματος ψεκασμου που ομως σβηνει ευκολα.Η ιδια λυχνια μου ειχε αναψει και με νορμαλ το μοτερ,οπως και με ενα με ενα μποξακι αυξησης της ιπποδυναμης που ειχα δοκιμασει αλλα το αφαιρεσα.
      Η λυχνια αυτη ομως εχει αναψει και στο qq φιλου που φορα τον ιδιο κινητηρα ο οποιος ειναι νορμαλ.
      Σε γενικες γραμμες εχω μεινει ευχαριστημενος με την αναβαθμηση αυτη.

      Μπορείς να μας δώσεις παραπάνω λεπτομέρειες ;
      Ποιος, Πόσο;
      Προβλήματα - Συμπεριφορά κλπ
      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Σήμερα, έκανα test drive το καινούριο JEEP RENEGADE.
      Δεν το λες και άσχημο.
      Είμαι σίγουρος βέβαια, ότι η διαδρομή στο JEEP Camp στην Λ.Βουλιαγμένης είναι επιλεγμένη για να το βγάζει ασπροπρόσωπο. Παρ' όλα αυτά δεν τα πήγε και άσχημα. Μιλάω για το 1.4 Αυτόματο 9-τάχυτο AWD.
      Με ~27.000 Ευρώ και εγγύηση μεταπολιτικής αξίας 5 ετών, μεταξύ άλλων, θεωρώ ότι μπαίνει στο παιχνίδι με αξιώσεις.
      Ευκαιρία τα μειώσει τις τιμές η DACIA.
      Μοναδικό μειονέκτημα η κατανάλωση ~ 8+ lt/100Km βενζίνη.
      Ακούω απόψεις...

      Υ.Γ. Οι εν Αττική Duster-άδες συναντιέστε για κάποια κοντινή εξόρμηση (Πάρνηθα, Υμηττός κλπ);
      Θα ήταν ενδιαφέρουσα εμπειρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • RE: Dacia Duster

      Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
      Ομολογώ πως χρειαζόμουν αυτήν την εξήγηση και τα ενθαρρυντικά σχόλια καθώς δεν θέλω άλλη παρεξήγηση ή σύγχυση.
      Πράγματι, όλοι το 4x4 Diesel έχουν και εδώ και στις αγγελίες μεταχειρισμένων και στην πλειοψηφία των δοκιμών και στο YouTube, παντού. Απολύτως λογικό καθώς για 4x4 κατασκευάστηκε. Εγώ είμαι ο παράξενος και το γνωρίζω. Η γυναίκα μου ανέκαθεν ήθελε 4x4. Κοίταζε το Santa Fe, το Tuscon, το Terios, το Ignis. Όταν αποφάσισε να αγοράσει το Ignis (2004) την έπεισα να το πάρει 4x2. Νομίζω ορθώς καθώς ουδέποτε βγήκε εκτός δρόμου με αυτό. Όποτε ξεστρατίσαμε ήταν με το Matrix, ή το Clio παλαιότερα, το Ignia και το Atos τα είχαμε για την πόλη. Όταν βρισκόμαστε στην εξοχή χρειαζόμαστε το μεγαλύτερο αυτοκίνητο, καθώς θα κουβαλάμε πράγματα, τηλεσκόπια, αποσκευές, εξοπλισμό παραλίας (φουσκωμένα σωσίβια όταν τα παιδιά ήταν μικρά). Με αυτήν την λογική το Duster θα άξιζε πράγματι να το πάρουμε 4x4 και δεν το αμφισβητώ, περισσότερο το Diesel δεν μου ταιριάζει και με τον βενζινοκινητήρα διατίθεται μόνο 4x2.
      Στο κλιπ του Traction δίνεται χιουμοριστικά το δίλημμα!
      Youtube Video

      Έχω αισίως 65000 klm με το 1.5 dci 4x4 προ facelift. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τα λεφτά του.
      To δυνατότερο του σημείο είναι ο 1,5 dci !!!
      Ενδεικτικά με 4 άτομα κ' αποσκευές ανεβαίνει ανηφόρα 30+ μοιρών στο ρελαντί με 1η και 5 klm/h.
      Επίσης κινείται (και προσπερνάει!!!) από 80-180 με 6η στην εθνική.
      Θεωρώ ότι δεν είναι κατάλληλο για μποτιλιάρισμα εξ' αιτίας της κοντής πρώτης.
      Αν αυτό δεν σε προβληματίζει, οδήγησε το diesel σε κάποια αντιπροσωπεία και πιστεύω ότι θα αλλάξεις γνώμη!!!

      Υ.Γ. Είναι ο πρώτος diesel που οδηγώ και τον έχω ερωτευτεί!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ikarus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr