Σχετικά με την κατανάλωση στο golf 8 2.0 diesel dsg που τέθηκε το ερώτημα, ακόμα είναι πολύ λίγα τα χλμ που έχω κάνει, μόλις 1500χλμ, με 70-80% εθνική και το υπόλοιπο πόλη, αρκετά χαλαρή οδήγηση και η ένδειξη είναι 4,7lit/100km. Πρακτική κατανάλωση στο βενζινάδικο δεν έχω μετρήσει. Προς το παρόν απολαμβάνω στιβαρότητα και ποιότητα κύλισης χωρίς ανοίγματα που θα αυξήσουν την κατανάλωση αλλά σταδιακά θα γίνει κι αυτό καθώς δείχνει εύρρωστο και ορεξάτο. Θα έλεγα ότι καίει στα επίπεδα αν όχι λιγότερο από τα1600 diesel hatchback της αγοράς.
Τέλος ευχαριστώ όλους για τα σχόλια περί κάμερας την οποία ειρήσθω εν παρόδω θα την ήθελα λίγο ευκρινέστερη
Best posts made by leontolikos
-
RE: VW Golf MK 8
Latest posts made by leontolikos
-
RE: VW Golf MK 8
Σχετικά με την κατανάλωση στο golf 8 2.0 diesel dsg που τέθηκε το ερώτημα, ακόμα είναι πολύ λίγα τα χλμ που έχω κάνει, μόλις 1500χλμ, με 70-80% εθνική και το υπόλοιπο πόλη, αρκετά χαλαρή οδήγηση και η ένδειξη είναι 4,7lit/100km. Πρακτική κατανάλωση στο βενζινάδικο δεν έχω μετρήσει. Προς το παρόν απολαμβάνω στιβαρότητα και ποιότητα κύλισης χωρίς ανοίγματα που θα αυξήσουν την κατανάλωση αλλά σταδιακά θα γίνει κι αυτό καθώς δείχνει εύρρωστο και ορεξάτο. Θα έλεγα ότι καίει στα επίπεδα αν όχι λιγότερο από τα1600 diesel hatchback της αγοράς.
Τέλος ευχαριστώ όλους για τα σχόλια περί κάμερας την οποία ειρήσθω εν παρόδω θα την ήθελα λίγο ευκρινέστερη -
RE: VW Golf MK 8
@stefan147 said in VW Golf MK 8:
Μέχρι τι ταχύτητα την κρατάει ανοιχτή? Κανονικά μετά τα 5-10χαω κλείνει μόνη της.
Ωχ ναι? την εκλεινα με το χέρι πριν ξεκινήσω πορεία...Τουλάχιστον έτσι είχα μάθει από το βιτάρα που έκλεινε με το που έβγαζες την όπισθεν. Καλά που το είπες...
-
RE: VW Golf MK 8
Leasing από vitara 1.6 diesel Allgrip manual και 200.000χλμ, εσχάτως σε Golf 2.0 diesel DSG. Λίγα λόγια, ποιότητα κύλισης και αίσθηση στιβαρότητας τεράστια διαφορά, από την άλλη νιώθεις σαν να βγάζεις τα κάζουαλ μποτάκια σου που πήγαινες παντού και να κυκλοφορείς με σκαρπίνια πολυτελείας. Έχετε γεια λόγγοι βουνά ραχούλες. Και κατανάλωση... στις ίδιες διαδρομές, 1-1,5lit/100χλμ κάτω. Αυτό που από όπισθεν βάζεις D αλλά στην οθόνη παραμένει ανοιχτή η κάμερα οπισθοπορείας και πρέπει να πατήσεις Χ για να κλείσει, τι φάση...(?)
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Εμπειρίες από autostadt Βριλήσσια? Εξυπηρετικοί αν μη τι άλλο, αλλά στο δια ταύτα, υπάρχει εμπειρία?
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μήπως πρέπει να ελέγχεις πιο καλά πριν βγεις στην αριστερή;Σωστα! Μα ναι, σαφέστατα!
-
RE: Βοήθεια για επιλογή crossover ... αντικατάσταση nisan micra
Οδηγός Vitara (diesel) allgrip, 70kkm σε ενάμιση χρόνο. Εκτός μοτέρ-επιδόσεων-κατανάλωσης καθώς δεν βγαίνει πια, στα θετικά: το μέγεθος (ούτε μεγάλο - ούτε μικρό), σου δίνει αέρα ευρυχωρίας στο εσωτερικό, δεν τρίζει παναθεμά το (παρά τα σκληρά πλαστικά που παρεπιπτόντως καθαρίζουν εύκολα), μεγάλη γωνία ανοίγματος στις πόρτες, μικρό κύκλο στροφής-ευελιξία, αερόσακκος γονάτων οδηγού, adaptive cruise, κάμερα οπισθοπορείας, τετρακίνηση σε χιόνι-πρανή-χώμα αν δεν είσαι σκληροπυρηνικός σε βγάζει παλληκάρι.Για παραπάνω πράγματα υπολόγισε λάστιχα. πορτ μπαγκαζ μια χαρά για οικογένεια, βγαζεις εταζέρα. περιφερειακή ορατότητα πολύ καλή, πολύ ωραία led μεσαία σκάλα. Στα αρνητικά : κόστος ρεζέρβας > 200 ευρώ, ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο - θα το ήθελα λίγο πιο 'αφράτο', αίσθηση λαμαρίνας, σχετικά μικρό ρεζερβουάρ, ηχομόνωση. Αλλαγές ταχυτήτων-κούμπωμα, μπορούσε και καλύτερα. Για σπορ οδήγηση παρότι μπορεί να γράψει χρόνους, θα ελεγα δεν συγκινεί. Γενικά όμως σου κάνει την καθημερινή ζωή πιο εύκολη.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Εκλογική και παραθεριστική έξοδος στην εθνική, μέτρια προς πυκνή κίνηση, 130χλμ/ώρα σταθερή ταχύτητα, για κάποια δευτερόλεπτα αριστερή λωρίδα προσπερνώντας ένα μικρό κονβόι 4-5 αυτοκινήτων της μεσαίας λωρίδας. Ωσάν ορμητικός κομήτης, ταχύτατο αστρα τζι, το στέησχιο το βάγκο, σε απόσταση ομοφυλοφιλικής σύμπτυξης με παρατεταμένη χρήση της μεγάλης σκάλας απαιτώντας τον διακτινισμό μου στον χωροχρόνο. Δεν ήταν OPC.
Λίγα λεπτά αργότερα ίδιο σκηνικό, με πιο διακριτική απόσταση είναι η αλήθεια, μερτσεντα γκε-ελ –α μετά κυρίου οδηγού, πούρου φέροντος (στο στόμα όχι αλλού). Διακτινισμός, μη εφικτός. Ακόμα. -
RE: Volvo V40
Ευχαριστώ πολύ! Χαζοζημιές...για να δούμε, εβαπορέτα κλιματισμού, σετ συμπλέκτη (παρόλο που τα χλμ 80% είναι σε εθνική ), μία βάση μηχανής κομμένη (που δεν την είχα πάρει και χαμπάρι εδώ που τα λέμε), 3-4 λάμπες, κάτι ψιλοτριγμούς, για 150+kkm σε τρεισίμιση χρόνια, ε, εντάξει τα συγχωρείς νομίζω. Έχω δει χειρότερα κι έχω δει και καλύτερα...
-
RE: Volvo V40
Είναι Leasing σωστά, τώρα είμαι στην αναμονή για ένα Vitara diesel allgrip, από τα σαλόνια στα αλώνια όπως είπε και ο φίλος nonos νωρίτερα! Τετρακίνητο, να μπορεί να κουβαλήσει 4 άτομα, 1600 diesel ψηλωμένο και 'σχετικά' οικονομικό, δεν ήταν και πολλές οι επιλογές...έχω και κάτι (ψυχολογικές) επιρροές από jimny....
-
RE: Volvo V40
Ναι αυτό με τους τριγμούς, ανάλογα το οδόστρωμα και όχι συστηματικά, κάνει ένα τρίξιμο κάπου πίσω από το τιμόνι, αν ασκήσεις δύναμη στο τιμόνι πάνω ή κάτω σταματάει. Κι ένας συνάδελφος γκρινιάζει περί τριγμών από την πρώτη μέρα. Περί κατανάλωσης τι να πω, το τερπνόν μετά του ωφελίμου, πας σιγά, γλιτώνεις τα ραντάρ πίσω από πικροδάφνες, πρασιές και λοιπά καλλωπιστικά στοιχεία των δρόμων κάνεις και οικονομία