Έχω ένα PUNTO SPORTING (Μάιος 2001) 58000χλμ
Προβλήματα: Στα 700χλμ βραχυκύκλωμα και αλλαγή μιας ασφάλειας
Στα 7500 δεν λειτουργούσαν οι υαλοκαθαριστήρες - αλλαγή στην εγγύηση του διακόπτη. Στα 12000 πρόβλημα με τη διακοπτόμενη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων - αλλαγή στην εγγύηση του κινητήρα των υαλοκαθαριστήρων. Το πρόβλημα αυτό ξαναεμφανίστηκε και λύθηκε με λίπανση του κινητήρα των υαλοκαθαριστήρων. Υπήρχε και τεχνική οδηγία από τη ΦΙΑΤ.
Στα 48000 εμφανίστηκε υγρασία στο αριστερό φανάρι ύστερα από αλλαγή μιας καμμένης λάμπας. Κόστος βλάβης 30ΕΥΡΩ
Τριγμοί: αρκετοί από διάφορα σημεία που έρχονται και φεύγουν. Σταθεροί είναι από την πίσω δεξιά ζώνη ασφαλείας (από το εργοστάσιο) και από το ραδιοκασετόφωνο. Δεν έχω προσπαθήσει να τους εξαφανίσω, απλά δυναμώνω το πολύ καλό ηχοσύστημα που έχει από τη μάνα του.
Το κόστος ανταλλακτικών είναι μικρό. Ενδεικτικά εξωτερικός καθρέφτης 32 ΕΥΡΩ (2φορές τον έχω βρει σπασμένο), πίσω υαλοκαθαριστήρας 25ΕΥΡΩ (και αυτόν μου τον έσπασαν)
Το αυτοκίνητο κινείται κατά 95% στην επαρχία και ακόμα δεν έχω αλλάξει τακάκια. Για την αντιπροσωπεία της Λάρισας έχω γράψει σε άλλο θέμα αλλα γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος.
Latest posts made by punto
-
RE: Ελάτε να δούμε αξιοπιστία και βλάβες στις διάφορες μάρκες...
-
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Ανεβαίνοντας από Αθήνα για Λάρισα σταματάω να πληρώσω στα διόδια της Πελασγίας.Δίνω 20Ευρώ και ο υπάλληλος καθυστερεί λίγο για τα ρέστα. Ξαφνικά ο πίσω κορνάρει!!!!!!!Κοιτάζω τον καθρέφτη, ήταν ταρίφας αθηναίος.Δεν έχουν το θεό τους
-
RE: VW POLO 100HP vs SEAT IBIZA 101HP? Ποιο να παρω τελικα?
Τα έχω οδηγήσει και τα δύο.Καλύτερο οδηγικά το ΙΒΙΖΑ. Πολύ πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό το ΠΟΛΟ αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τα (πολλά) λεφτά του.Αν χωράς μέσα στο CLIO πάρτο. Kάνε ένα test drive και σε ένα PUNTOSPORTING να δεις τι σημαίνει η φράση 'κορυφαία φρένα' (εξαιρείται το ραλλύ). Τώρα που καταργήθηκαν τα τεκμήρια γιατί δεν ψάχνεις στα 1600-1800 κ.εκ;;
-
RE: Κακές εμπειρίες από αντιπροσωπείες και συνεργεία
Όταν πήγαινα σε dealers της FIAT να κοιτάξω για καινούργιο αυτοκίνητο, οι πωλητές φούσκωναν από περηφάνεια, επειδή το νέο PUNTO απαιτούσε σέρβις και αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ. Στη Λάρισα το μοναδικό εξουσιοδοτημένο συγκρότημα συστήνει σέρβις κάθε 15000 και αλλαγή λαδιών κάθε 7500.Επιπλέον σε κάθε σέρβις αλλάζουν μπουζί, ενώ η FIAT προτείνει κάθε 40000χλμ!!!!! Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι η Λάρισα έχει ειδικές κλιματολογικές συνθήκες. (αλήθεια πόσο διαφορετικές από της Ιταλίας ή της υπόλοιπης Ελλάδας;;;) Και συμπληρώνω εγώ ότι έχει πολύ καλύτερες οδηγικές συνθήκες , χωρίς μποτιλιάρισμα, με το αυτοκίνητο να κινείται συνέχεια σε ανοιχτό δρόμο.Βέβαια από τότε που έληξε η εγγύηση, ακολουθώ τις οδηγίες της μαμάς ΦΙΑΤ. Ωραίος, σταθερός και έξυπνος τρόπος να κλέβουν από το κάθε σέρβις αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν ότι έτσι χάνουν και την αξιοπιστία τους;Γιατί όταν μπορώ κάνω τα σέρβις στην Αθήνα ενώ πολλοί Λαρισαίοι ακούω ότι τα κάνουν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα Τρίκαλα
-
RE: ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
FIAT REGATA 1300 MODEL 1985 150000.TI LES;KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
-
RE: Με τι ταχυτητα σας γραψανε?
ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΝΤΑΡ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑ.ΟΡΙΟ 50χλμ/ώρα ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 121.ΒΓΗΚΕ ΩΡΑΙΑ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΡΑΝΤΑΡ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΙΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ; ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΣΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΑΝΤΑΡ;