Άν και ο φίλος ρώτησε για το 1.0 155, μια και βάζουμε τις καταναλώσεις κάτω όμως να πω ότι απο Ιούνιο περίπου που παρέλαβα το 1.5 182 η κατανάλωση είναι σταθερά απο 8.5 μέχρι 9.5, με την οδήγηση σε αυτά τα 5000 περίπου χιλιόμετρα που έχω γράψει μέχρι στιγμής να είναι συνήθως μικρές χιλιομετρικά διαδρομές εντός πόλης κυρίως και φυσικά όταν το αμάξι παίζει στο sport σε ευνοικά στροφιλίκια, ευθείες και τα συναφή, πιάνει και το 11 ! Με eco σταθερά σε αυτοκινητόδρομο και μέχρι 130 μέγιστο το έχω ρίξει στο 7 με πολύ απαλό το πόδι πάντα.
Best posts made by sleeper667
-
RE: Ford Focus MK4
-
RE: Ford Focus MK4
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Με το καλό να παραλάβουν οι φίλοι που παρήγγειλαν γενναία απόφαση έκαναν αν δούμε τις τιμές προ fl με τις σημερινές. Τo αμάξι από 21Κ ( να μην πάμε στις τιμές 19-20Κ όταν πρωτοκυκλοφόρησε) εκτοξεύτηκε στο από +28Κ έβαλαν ένα τεράστιο τάμπλετ που το βράδυ δεν ξέρω πόσο θέμα θα δημιουργήσει με την φωτεινότητα του , άλλαξαν το αυτόματο μετατροπέα με το κοινό διπλού συμπλέκτη, έκοψαν την ανάρτηση πολλαπλών, γιατί και ο ημιακαμπτος καλός είναι ! ανακατεψαν τον εξοπλισμό σου λένε μόνο τι πρόσθεσαν αλλά για το τι αφαίρεσαν πρέπει να σκάψεις να το βρεις έκοψαν κινητήρες εκδόσεις και το μόνο που δεν παρέλειψαν είναι να αυξήσουν την τιμή 35%!
Εντάξει κράζουμε και τον Σ. που πήγε το σιβικ στα 41Κ αλλά αυτοί έχουν νέο αμάξι 100% με νέο κινητήρα τα πάντα όλα νέα από την αρχή. Η Φορντ αυτή την αύξηση όλη την στηρίζει απλά στην γενική ακρίβεια και ότι δεν υπάρχουν τσιπακια ;Η Ford το έχει ξεφτιλίσει εντελώς με την τιμολογιακή της πολιτική πραγματικά. χωρίς περαιτέρω σχόλιο αυτό.
Η οθόνη όντως είναι κουραστική ειδικά το βράδυ( και μιλάω για την 7άρα τώρα, φαντάσου στις 13 ίντσες) γι αυτό και η πρώτη κίνηση με το που μπαίνεις μέσα είναι settings-display off κατευθείαν!!!
-
RE: Ford Focus MK4
Νομίζω ότι κάτι αναφέρει εδώ σχετικά με κάποιες λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας όσο αναφορά το 8άρι https://www.transmissiondigest.com/ford-motor-company-and-the-hat-trick/
το οποίο 8άρι για το focus και αναλόγως την ροπή του κινητήρα, είναι 2 διαφορετικοί κωδικοί 8F24 για ροπή μέχρι 24 κιλά και 8F35 για μέχρι 35 κιλά, με κάποιες ελάχιστες διαφορές όσο αναφορά την κλιμάκωση των σχέσεων σύμφωνα με το παραπάνω. -
RE: Ford Focus MK4
Καλοτάξιδο και πάνω απο όλα να είσαι καλά να το χαρείς.
Αγοράζεις ένα μοντέλο "η χαρά του οδηγού" σε συνολική οδηγική συμπεριφορά και ως κάτοχος του περσινού focus και εγώ, μπορώ σίγουρα να σου πω οτι θα το ευχαριστηθείς 100%Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω κάποια στιγμή μέχρι τέλη Φεβρουαρίου να έχει έρθει, για να δούμε! Θα ανεβάσω φωτός όταν έρθει αυτη η στιγμή
-
RE: Ford Focus MK4
@jntaras said in Νέο Ford Focus MK4:
Πολλά σκαλιά πιστεύω θα είναι, ειδικά σε ηχομόνωση και ''πάτημα''
Σε ηχομόνωση δεν θα το έλεγα ούτε φασαριόζικο ούτε όμως και το πιο ήσυχο της κατηγορίας. Σίγουρα πάντως η ηχομόνωση του δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σαν χαρακτηριστικό ώστε να το μνημονεύσεις.
Σε πάτημα ειδικά η st line έκδοση με τις πιο σκληρές τις αναρτήσεις (πλέον μόνο η st line ούτως η άλλως για Ελλάδα!) δίνει φοβερό κράτημα, παραδόξως δίνει άνεση παρόλο το πιο σκληρό setup (βοηθάει η 17άρα και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω σε αυτό αρκετά) και το κυριότερο το αμάξι βιδώνει στο στροφιλίκι πολύ καλά και σε συνδυασμό με την κορυφαία πληροφόρηση και αμεσότητα του τιμονιού είναι φούλ παιχνιδιάρικο ειδικά στο sport mode όπου το τιμόνι είναι πλέον πιο βαρύ και ο κινητήρας σε έξαψη!
@wacko said in Νέο Ford Focus MK4:
Thanks! Η αλήθεια είναι οτι ένα άγχος το έχω για το πως θα είναι, ειδικά λόγω του κιβωτίου. Το παράγγειλα χωρις να εχω καταφέρει να κάνω td αφού δεν υπήρχε και πουθενά διαθέσιμο. Κρίνοντας βέβαια από τα fiesta,puma(manual & dct) που είχα κάνει td λογικα θα είναι ένα σκαλί παραπάνω.
Για το manual δεν μπορώ να σου πω, ούτε όμως και για το dct καθώς εμένα είχε το 8ΑΤ με μετατροπέα ροπής. Κολλητός που έχει το powershift στο puma του (δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο και σε Focus βέβαια) μέχρι στιγμής δεν μου έχει αναφέρει ότι τον έχει προβληματίσει κάτι ιδιαίτερα, πλην του εκνευριστικά μεγάλου επιλογέα ταχυτήτων, εφόσον το συγκρίνεις βέβαια με τον μικρό περιστροφικό 8ΑΤ αντίστοιχο.
Latest posts made by sleeper667
-
RE: Ford Focus MK4
@tkin73 said in Νέο Ford Focus MK4:
Με το καλό να παραλάβουν οι φίλοι που παρήγγειλαν γενναία απόφαση έκαναν αν δούμε τις τιμές προ fl με τις σημερινές. Τo αμάξι από 21Κ ( να μην πάμε στις τιμές 19-20Κ όταν πρωτοκυκλοφόρησε) εκτοξεύτηκε στο από +28Κ έβαλαν ένα τεράστιο τάμπλετ που το βράδυ δεν ξέρω πόσο θέμα θα δημιουργήσει με την φωτεινότητα του , άλλαξαν το αυτόματο μετατροπέα με το κοινό διπλού συμπλέκτη, έκοψαν την ανάρτηση πολλαπλών, γιατί και ο ημιακαμπτος καλός είναι ! ανακατεψαν τον εξοπλισμό σου λένε μόνο τι πρόσθεσαν αλλά για το τι αφαίρεσαν πρέπει να σκάψεις να το βρεις έκοψαν κινητήρες εκδόσεις και το μόνο που δεν παρέλειψαν είναι να αυξήσουν την τιμή 35%!
Εντάξει κράζουμε και τον Σ. που πήγε το σιβικ στα 41Κ αλλά αυτοί έχουν νέο αμάξι 100% με νέο κινητήρα τα πάντα όλα νέα από την αρχή. Η Φορντ αυτή την αύξηση όλη την στηρίζει απλά στην γενική ακρίβεια και ότι δεν υπάρχουν τσιπακια ;Η Ford το έχει ξεφτιλίσει εντελώς με την τιμολογιακή της πολιτική πραγματικά. χωρίς περαιτέρω σχόλιο αυτό.
Η οθόνη όντως είναι κουραστική ειδικά το βράδυ( και μιλάω για την 7άρα τώρα, φαντάσου στις 13 ίντσες) γι αυτό και η πρώτη κίνηση με το που μπαίνεις μέσα είναι settings-display off κατευθείαν!!!
-
RE: Ford Focus MK4
@jntaras said in Νέο Ford Focus MK4:
Πολλά σκαλιά πιστεύω θα είναι, ειδικά σε ηχομόνωση και ''πάτημα''
Σε ηχομόνωση δεν θα το έλεγα ούτε φασαριόζικο ούτε όμως και το πιο ήσυχο της κατηγορίας. Σίγουρα πάντως η ηχομόνωση του δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σαν χαρακτηριστικό ώστε να το μνημονεύσεις.
Σε πάτημα ειδικά η st line έκδοση με τις πιο σκληρές τις αναρτήσεις (πλέον μόνο η st line ούτως η άλλως για Ελλάδα!) δίνει φοβερό κράτημα, παραδόξως δίνει άνεση παρόλο το πιο σκληρό setup (βοηθάει η 17άρα και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω σε αυτό αρκετά) και το κυριότερο το αμάξι βιδώνει στο στροφιλίκι πολύ καλά και σε συνδυασμό με την κορυφαία πληροφόρηση και αμεσότητα του τιμονιού είναι φούλ παιχνιδιάρικο ειδικά στο sport mode όπου το τιμόνι είναι πλέον πιο βαρύ και ο κινητήρας σε έξαψη!
@wacko said in Νέο Ford Focus MK4:
Thanks! Η αλήθεια είναι οτι ένα άγχος το έχω για το πως θα είναι, ειδικά λόγω του κιβωτίου. Το παράγγειλα χωρις να εχω καταφέρει να κάνω td αφού δεν υπήρχε και πουθενά διαθέσιμο. Κρίνοντας βέβαια από τα fiesta,puma(manual & dct) που είχα κάνει td λογικα θα είναι ένα σκαλί παραπάνω.
Για το manual δεν μπορώ να σου πω, ούτε όμως και για το dct καθώς εμένα είχε το 8ΑΤ με μετατροπέα ροπής. Κολλητός που έχει το powershift στο puma του (δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο και σε Focus βέβαια) μέχρι στιγμής δεν μου έχει αναφέρει ότι τον έχει προβληματίσει κάτι ιδιαίτερα, πλην του εκνευριστικά μεγάλου επιλογέα ταχυτήτων, εφόσον το συγκρίνεις βέβαια με τον μικρό περιστροφικό 8ΑΤ αντίστοιχο.
-
RE: Ford Focus MK4
Καλοτάξιδο και πάνω απο όλα να είσαι καλά να το χαρείς.
Αγοράζεις ένα μοντέλο "η χαρά του οδηγού" σε συνολική οδηγική συμπεριφορά και ως κάτοχος του περσινού focus και εγώ, μπορώ σίγουρα να σου πω οτι θα το ευχαριστηθείς 100%Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω κάποια στιγμή μέχρι τέλη Φεβρουαρίου να έχει έρθει, για να δούμε! Θα ανεβάσω φωτός όταν έρθει αυτη η στιγμή
-
RE: Ford Focus MK4
Νομίζω ότι κάτι αναφέρει εδώ σχετικά με κάποιες λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας όσο αναφορά το 8άρι https://www.transmissiondigest.com/ford-motor-company-and-the-hat-trick/
το οποίο 8άρι για το focus και αναλόγως την ροπή του κινητήρα, είναι 2 διαφορετικοί κωδικοί 8F24 για ροπή μέχρι 24 κιλά και 8F35 για μέχρι 35 κιλά, με κάποιες ελάχιστες διαφορές όσο αναφορά την κλιμάκωση των σχέσεων σύμφωνα με το παραπάνω. -
RE: Ford Focus MK4
Άν και ο φίλος ρώτησε για το 1.0 155, μια και βάζουμε τις καταναλώσεις κάτω όμως να πω ότι απο Ιούνιο περίπου που παρέλαβα το 1.5 182 η κατανάλωση είναι σταθερά απο 8.5 μέχρι 9.5, με την οδήγηση σε αυτά τα 5000 περίπου χιλιόμετρα που έχω γράψει μέχρι στιγμής να είναι συνήθως μικρές χιλιομετρικά διαδρομές εντός πόλης κυρίως και φυσικά όταν το αμάξι παίζει στο sport σε ευνοικά στροφιλίκια, ευθείες και τα συναφή, πιάνει και το 11 ! Με eco σταθερά σε αυτοκινητόδρομο και μέχρι 130 μέγιστο το έχω ρίξει στο 7 με πολύ απαλό το πόδι πάντα.
-
RE: Φαγωμένη μόνωση καπό Peugeot 2008
Δυστυχώς οι συγκεκριμένες συσκευές είναι ψιλομούφα, επομένως ως παθών σε παλιότερο μου αυτοκίνητο (είχαν φάει 2 φορές την κεντρική πλεξούδα καλωδίων για abs,esp κτλ) θα σου έλεγα πως σε πρώτη φάση άλλαξε το σημείο που παρκάρεις το αυτοκίνητο και αν για κάποιο λόγο δεν μπορεί να γίνει αυτό απομακρύνεις άμεσα ξύλα (ειδικά καυσόξυλα) και μεγάλες πέτρες απο κοντά εφόσον είσαι εξωτερικό χώρο και αν είναι κάποια κλειστή αποθήκη πχ απομάκρυνε οτιδήποτε τρόφιμο και φρόντισε έξω απο την αποθήκη και σίγουρα μακρυά απο το αμάξι να βάλεις δολωματικούς σταθμούς. Επίσης κάτι τελευταίο εφόσον βέβαια δεν μπορείς να αλλάξεις την θέση που παρκάρεις προσπάθησε όταν το αφήνεις ειδικά τον χειμώνα ο κινητήρας του αυτοκινήτου να είναι όσο πιο κρύος γίνεται.
-
RE: Ford Focus MK4
sleeper667 wrote:
tsoyis wrote:
Παιδιά έχετε κάποιο νεότερο εσείς με τις παραγγελίες σας? Εγώ με παραγελλία αρχές Φλεβάρη για Focus 1.0 mHEV ST-Line ρώτησα προχθές και ακόμα δεν έχει πάρει ημερομηνία κατασκευής..Διάβασα οτι το εργοστάσιο θα ανοίξει για μια βδομάδα τέλος του μήνα και μετά πάλι ξανακλείνει.
Παραγγελία τέλη Ιανουαρίου το αυτοκίνητο είναι Ελλάδα από 14 Απριλίου και περιμένω τα της 'Ταξινόμησης κ.τ.λ.' οπότε λίγη αναμονή ακόμα.
Διαφορετική έκδοση από την δική σου παραγγελία (1.5 182ps) και η αλήθεια είναι ότι με όλα αυτά που ίσχυαν για το εργοστάσιο του Focus να λέω και πάλι καλά!
Χωρίς να γνωρίζω τίποτα παραπάνω (θεωρία του κεφαλιού μου με άλλα λόγια ) ή να υπάρχει κάποια καταγεγραμμένη είδηση γι αυτό, έχω την εντύπωση ότι τα υβριδικά καθυστερούν πολύ περισσότερο σε παραγωγή πλέον από το εργοστάσιο σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο όπως το δικό μου, γιατί φαντάζομαι ότι θα απαιτούν μεγαλύτερο αριθμό σε ηλεκτρονικά chips και με δεδομένη την τεράστια έλλειψη που υπάρχει σε αυτά θέλει πλέον αρκετούς μήνες για να γίνει η παράδοση.
Είναι ένα μήνα Ελλάδα και δεν το έχουν ταξινομήσει? Περίεργο μου ακούγεται. Συνήθως το πολύ να κάνουν 10 εργάσιμες για ταξινόμηση και πινακίδες.
Φαντάζομαι ότι σε πέντε έξι μέρες θα είναι έτοιμο για παράδοση. Δεν μου φαίνεται περίεργο γιατί με Πάσχα και Πρωτομαγιές μεταφερόμενες κτλ 1 1/2 βδομάδα κοντά έφυγε από την συνολική σούμα αναμονής. Αν υποθέσουμε και ένα 20ήμερο σε εργάσιμες περίπου που μου είπε ο έμπορος εξ αρχής ότι θα χρειαζόταν από την στιγμή που πάτησε Ελλάδα, είμαστε ακόμη εντός. Και επειδή στην Ελλάδα είμαστε βάλε και 10 μέρες ακόμα έτσι για το γαμώτο :-), οπότε είμαστε σε καλό δρόμο!
-
RE: Ford Focus MK4
Παιδιά έχετε κάποιο νεότερο εσείς με τις παραγγελίες σας? Εγώ με παραγελλία αρχές Φλεβάρη για Focus 1.0 mHEV ST-Line ρώτησα προχθές και ακόμα δεν έχει πάρει ημερομηνία κατασκευής..Διάβασα οτι το εργοστάσιο θα ανοίξει για μια βδομάδα τέλος του μήνα και μετά πάλι ξανακλείνει.
Παραγγελία τέλη Ιανουαρίου το αυτοκίνητο είναι Ελλάδα από 14 Απριλίου και περιμένω τα της 'Ταξινόμησης κ.τ.λ.' οπότε λίγη αναμονή ακόμα.
Διαφορετική έκδοση από την δική σου παραγγελία (1.5 182ps) και η αλήθεια είναι ότι με όλα αυτά που ίσχυαν για το εργοστάσιο του Focus να λέω και πάλι καλά!
Χωρίς να γνωρίζω τίποτα παραπάνω (θεωρία του κεφαλιού μου με άλλα λόγια ) ή να υπάρχει κάποια καταγεγραμμένη είδηση γι αυτό, έχω την εντύπωση ότι τα υβριδικά καθυστερούν πολύ περισσότερο σε παραγωγή πλέον από το εργοστάσιο σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο όπως το δικό μου, γιατί φαντάζομαι ότι θα απαιτούν μεγαλύτερο αριθμό σε ηλεκτρονικά chips και με δεδομένη την τεράστια έλλειψη που υπάρχει σε αυτά θέλει πλέον αρκετούς μήνες για να γίνει η παράδοση.
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
το κακο είναι οτι εχει υψηλες τιμες με υψηλο επιτοκιο! και η φορντ πχ εχει υψηλες τιμες αλλά χωμα επιτοκιο ( εφοσον δωσεις βεβαια το 40% μπροστά, ακόμα ομως και χωρις μεγάλη προκαταβολη είσαι στο 5.9%) . Ομοιως η τογιοτα εχει υψηλο πολυ επιτοκιο αλλα χαμηλές τιμες! Η οπελ/πεζω/σιτροεν ψηλο επιτοκιο αλλα κοβουν για πλακα 1000-1500 ευρω!
Ο Σ εχει φουσκωμενες τιμες με φουσκωμενα επιτοκια και φυσικα ελαχιστες πωλησεις αδικωντας το πολυ καλο σιβικ.
Ακριβώς, ο Σαρακάκης είναι εκτός τόπου και χρόνου όσον αναφορά τις εμπορικές του πολιτικές και εν έτη 2021 σε ένα περιβάλλον με έντονο ανταγωνισμό αυτοί δεν απαντάνε ούτε στα mail τους για ενδιαφέρον από υποψήφιο πελάτη!
Ναι το civic είναι μια αμαξάρα με τα όλα της, γρήγορο, άνετο , όμορφο, αξιόπιστο και πάνω από όλα το γουστάρεις απο την πρώτη στιγμή που κάθεσαι μέσα του,αλλά για έναν υποψήφιο αγοραστή που προσέχει κάθε λεπτομέρεια σχετικά με την όλη διαδικασία της αγοράς όσον αναφορά το πριν και κυρίως το μετά,δεν αρκεί η φήμη μιας μάρκας και μόνο για την τελική του απόφαση χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι όλοι έχουν τα ίδια κριτήρια.
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
Το επιτόκιο παραμένει άραγε 7.5% ?
Μέχρι πριν 3 μήνες σίγουρα ήταν όταν και έκανα την έρευνα μου, δύσκολα κάτι να άλλαξε φαντάζομαι, εδώ ένα site της προκοπής για την προώθηση της μάρκας δεν έχεις φτιάξει ο Σαρακάκης, σιγά μην φτιάξουν και το επιτόκιο τους!