Για αυτό δυστυχώς δεν παίρνεις Focus.. Οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να μην πουλήσουν Focus.
Κοιτάω το Civic 1.5T 182hp Manual. Θα ήθελα το αντίστοιχο Focus 1.5T 180hp χειροκίνητο με πολλαπλούς πίσω. Δεν προσφέρεται, μόνο με αυτόματο. Έγκλημα κατά την γνώμη. μου. Άμα θέλεις λοιπόν σήμερα να πάρεις hatchback με >150 ίππους, χειροκίνητο και κάτω από 30Κ ποιες ειναι οι επιλογές σου; Και από τους χρόνου μάλλον θα είναι λιγότερες, το Civic θα έρχεται αυτόματο.
Λοιπόν, εγώ είμαι ακριβώς ένας από αυτούς που πήγαν από reviews (προτού ανακαλύψω το forum εδώ) να πάρω το Σεπτέμβρη του 2020 το 1.5 150ps σε manual με πολλαπλούς και τελικά δεν έφερναν πλέον ούτε τον κινητήρα σε manual ούτε τους πολλαπλούς! Τελικά όμως πήρα το 1.0 155 mhev st-line, γιατί χρειαζόμουν αυτοκίνητο, και δεν το μετάνιωσα (τουλάχιστον όχι ακόμα!). Το αντίθετο.
Θέλω απλά να επισημάνω ότι παρά τα όποια προβλήματα με τους εξοπλισμούς υπάρχει εδώ και ουσία. Αν κοιτάξουμε την ουσία του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο έχει γκάζι, είναι πραγματικά 155 ίπποι, δεν είναι κατ'ευφημισμόν, στρίβει απίστευτα σε σημείο που να προσπαθείς να το πας σε στροφιλίκια και ούτε στην εθνική οδο υπολείπεται. Nα μην το ματιάσω, θα το χαρακτήριζα διαστημόπλοιο.
Παράδειγμα: ταξίδι με 4 ενήλικες, φουλ γεμάτο πορτ μπαγκάζ και AC, 150 km εθνική, 75 km επαρχιακός. Ταχύτητα εθνική 140-150 km/h και όσο πάει στον επαρχιακό (o όποιος περιορισμός είναι από τον οδηγό, όχι από το αμάξι). Συνολικός χρόνος ταξιδιού πόρτα-πόρτα (μένω Αθήνα, Αγία Παρασκευή) 2h 15 min. Κατανάλωση ~6.4 l / 100 km σε normal mode. Σημειωτέον είμαι στα 2500 km, και δεν το πάω πάνω από 4k στροφές, εκτός από καμιά προσπέραση που πάντως γίνεται απροβλημάτιστα, οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές.
Εκ της δικής μου εμπειρίας σε ό,τι ταξίδι έχω κάνει τουλάχιστον σε παρόμοια διαδρομή, δε μπορούν πολλά 'απλά' αυτοκίνητα να σταθούν δίπλα του στο δρόμο, ίσως το Civic, αλλά Civic δεν έχω συναντήσει, όπως ούτε και αντίστοιχο Focus, ίσως το V40, που όμως πατάει στο Focus. Ειλικρινά το λέω, μόνο hot hatch έχω πετύχει να στέκονται με αξιώσεις δίπλα του ή λιμουζίνες μεγάλου κυβισμού. Μιλάω τώρα για γρήγορο, ασφαλές και άνετο ταξίδι. Αλλά και τί να λέμε, ακόμα και στην παραλιακή μέχρι Σούνιο να βγεις, το roadster μπροστά σου, φαίνεται να πηγαίνει αργά. Εγώ είμαι απλά ένας μέσος οδηγός.
Τώρα θα αντιτείνει κάποιος για την αξιοπιστία του 'πιεσμένου' 1.0 σε βάθος χρόνου. Ή και για όλα τα άλλα που λέτε για τα extra και τα τσαλίμια της FMH θα έχετε δίκιο. Εντάξει, ούτε κι εγώ ξέρω τί θα γίνει, αλλά εν τω μεταξύ έχω ένα αυτοκίνητο που το χαίρομαι.
Καταλήγωντας όσο μπορώ αντικειμενικά: όποιος ψάχνεται για C hatchback σε manual, πιστεύω ότι θα ήταν σημαντική παράλειψη να μην προσπαθήσει να οδηγήσει td το Focus με αυτόν τον κινητήρα. Ας πουν τις εντυπώσεις τους και άλλα παιδιά που έχουν το αμάξι με αυτόν τον κινητήρα για κάποιον καιρό. Αυτά.