Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 47
    • Best 0
    • Groups 0

    periklis_k47

    @periklis_k47

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    47
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    periklis_k47 Unfollow Follow

    Latest posts made by periklis_k47

    • RE: Ford Focus MK4

      Eμένα παιδιά στο cockpit γράφει 6.1l/100 km μ.ο. με ~6000 χιλιόμετρα, το πήρα ακριβώς πριν ένα χρόνο (St-Line 1.0 L 155ps). Πραγματικά στην αντλία νομίζω είναι γύρω στο 6.4-6.5. Economy mode δεν έχω βάλει σχεδόν ποτέ, είμαι με normal μέσα στην πόλη και με sport αρκετά συχνά (όχι πάντα όμως) εκτός πόλης. Στα 6000 km πάντως τα περισσότερα (80%) είναι εκτός πόλης (δεν το χρησιμοποιώ για δουλειά π.χ. καθημερινά). Μάλλον συντηρητικά το πάω σε σχέση με άλλα παιδιά εδώ, στροφές κινητήρα γενικά μέχρι 4k εκτός από προσπεράσεις και ταχύτητα εθνική γύρω στο 140-150, άντε βαριά 160.

      Πατάω όσο λιγότερο φρένο γίνεται, δηλαδή σε στροφές όπου με παίρνει αφήνω γκάζι, αρκετά πριν από τη στροφή π.χ. Και θα έλεγα ότι σε ανηφόρες-κατηφόρες επαρχιακών δρόμων κάνει διαφορά. Παρά το φρενάρισμα του mhev, στις κατηφόρες -γενικά- επιταχύνει με το βάρος του μόνο και μάλιστα αρκετά ώστε να χρειάζεται συχνά (κανονικό) φρένο. Οπότε στην κατηφόρα οδηγώ κυρίως με φρένο και πολύ λίγο γκάζι όπου χρειάζεται (αν είναι μικρή η κλίση ή στην έξοδο της στροφής) για να φορτίζει. Και, ανάβαση-κατάβαση από την ίδια διαδρομή, δηλαδή δεν είναι ότι πάω κατηφόρα για να φορτίσει και μετά γυρίζω από επίπεδο δρόμο σε κύκλο π.χ.. Είμαι αρκετά έως πολύ ευχαριστημένος από την κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      @jobous said in Νέο Ford Focus MK4:

      Καλημέρα. Πόσο καιρό κάνει το σύστημα να ενημερωθεί για την επισκευή της ανάκλησης ??
      Το πήγα Πέμπτη (έκαναν 1,5 ώρα) και ακόμα μου βγάζει το μήνυμα της ανάκλησης και στο ιστορικό δεν υπάρχει κάτι.

      Καλημέρα, και εγώ το πήγα την Παρασκευή, έκαναν περίπου 1,5 ώρα, αλλά στο ETIS δεν το βλέπω ενημερωμένο. Μάλλον θα τους πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      @jobous said in Νέο Ford Focus MK4:

      Καλημέρα. Πόσο καιρό κάνει το σύστημα να ενημερωθεί για την επισκευή της ανάκλησης ??
      Το πήγα Πέμπτη (έκαναν 1,5 ώρα) και ακόμα μου βγάζει το μήνυμα της ανάκλησης και στο ιστορικό δεν υπάρχει κάτι.

      Εγώ αυτήν την εβδομάδα θα το πάω, θα γράψω μετά τί βλέπω στο ETIS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      @jobous said in Νέο Ford Focus MK4:

      Σε μένα πάντως κάπου εκεί (σε αυτή την στάθμη) αρχίζουν οι τριγμοί (στην ουσία συντονισμοί είναι).

      Το δοκίμασα με ένταση ήχου 14-15 και με ακίνητο το αμάξι και όταν είναι σε κίνηση, και δεν παρατήρησα τέτοιον συντονισμό που λέτε. Αν κατάλαβα καλά, μιλάμε για τρίξιμο από τη γενική κατεύθυνση της μεσαίας κολώνας ή/και της πόρτας πίσω από τον οδηγό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      Θα το ξανατσεκάρω και εγώ συγκεκριμένα, αν κατάλαβα καλά τρίζει και με το αμάξι ακίνητο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      @jobous said in Νέο Ford Focus MK4:

      Διαβάζοντας το σχετικό topic για το Puma , σε ένα post του @cirus για κάτι επεμβάσεις που έκανε στην Alfa Sound και μετά από την αναφορά που έγινε για τρίξιμο πόρτας όταν ανεβαίνει η στάθμη του ήχου, ήθελα να ρωτήσω αν και σε σας εμφανίζει κάτι τέτοιο. Σε μένα το κάνει πίσω απο τον οδηγό (πίσω πόρτα, μεσαία κολώνα).

      Έχω το απλό ηχοσύστημα (όχι "BO") και δε θα έλεγα ότι έχω παρατηρήσει τρίξιμο. Πάντως δε βάζω την ένταση πάνω από 13-14 και πολύ λέω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      Σε ανακλήσεις δεν στέλνουν συνήθως και επίσημη επιστολή γιατί -πρέπει-να γίνει η αλλαγή; Κάτι τέτοιο θυμάμαι. Εδώ τους τηλεφώνησα εγώ, αφού είδα την ανάρτηση στο φόρουμ. Μου είπαν ότι πρόκειται για προληπτική αλλαγή/βελτίωση και πρέπει να παραγγελθεί πρώτα το ανταλλακτικό. Πάλι βέβαια, το αφήνεις χωρίς να την κάνεις άμεσα; Μάλλον όχι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      Μάλιστα, ευχαριστώ, το βγάζει και σε εμένα στο Ford Etis τελικά (προς στιγμήν νόμιζα ότι όχι) όπως και στο basic version του Etis εδώ: https://www.ford.gr/owner/my-vehicle/safety-recalls

      21B43 - FOCUS 1.0L ACCESORY DRIVE TENSIONER BOLT

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      @jobous said in Νέο Ford Focus MK4:

      Καλημέρα, μια απο τα ίδια.... Αν δεν το ανέβαζες δεν θα το κοίταγα. Άντε τώρα να βρω μέρα , να πάω....

      Γεια χαρά, πού το βλέπετε αυτό; Tο βγάζει μήπως και το Ford Etis, έχει τσεκάρει κανείς; Με τo FordPass app αντιμετωπίζω κάποια θέματα λόγω παλαιότερου Android...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • RE: Ford Focus MK4

      Για αυτό δυστυχώς δεν παίρνεις Focus.. Οι άνθρωποι κάνουν ότι μπορούν για να μην πουλήσουν Focus.

      Κοιτάω το Civic 1.5T 182hp Manual. Θα ήθελα το αντίστοιχο Focus 1.5T 180hp χειροκίνητο με πολλαπλούς πίσω. Δεν προσφέρεται, μόνο με αυτόματο. Έγκλημα κατά την γνώμη. μου. Άμα θέλεις λοιπόν σήμερα να πάρεις hatchback με >150 ίππους, χειροκίνητο και κάτω από 30Κ ποιες ειναι οι επιλογές σου; Και από τους χρόνου μάλλον θα είναι λιγότερες, το Civic θα έρχεται αυτόματο.

      Λοιπόν, εγώ είμαι ακριβώς ένας από αυτούς που πήγαν από reviews (προτού ανακαλύψω το forum εδώ) να πάρω το Σεπτέμβρη του 2020 το 1.5 150ps σε manual με πολλαπλούς και τελικά δεν έφερναν πλέον ούτε τον κινητήρα σε manual ούτε τους πολλαπλούς! Τελικά όμως πήρα το 1.0 155 mhev st-line, γιατί χρειαζόμουν αυτοκίνητο, και δεν το μετάνιωσα (τουλάχιστον όχι ακόμα!). Το αντίθετο.

      Θέλω απλά να επισημάνω ότι παρά τα όποια προβλήματα με τους εξοπλισμούς υπάρχει εδώ και ουσία. Αν κοιτάξουμε την ουσία του αυτοκινήτου, το αυτοκίνητο έχει γκάζι, είναι πραγματικά 155 ίπποι, δεν είναι κατ'ευφημισμόν, στρίβει απίστευτα σε σημείο που να προσπαθείς να το πας σε στροφιλίκια και ούτε στην εθνική οδο υπολείπεται. Nα μην το ματιάσω, θα το χαρακτήριζα διαστημόπλοιο.

      Παράδειγμα: ταξίδι με 4 ενήλικες, φουλ γεμάτο πορτ μπαγκάζ και AC, 150 km εθνική, 75 km επαρχιακός. Ταχύτητα εθνική 140-150 km/h και όσο πάει στον επαρχιακό (o όποιος περιορισμός είναι από τον οδηγό, όχι από το αμάξι). Συνολικός χρόνος ταξιδιού πόρτα-πόρτα (μένω Αθήνα, Αγία Παρασκευή) 2h 15 min. Κατανάλωση ~6.4 l / 100 km σε normal mode. Σημειωτέον είμαι στα 2500 km, και δεν το πάω πάνω από 4k στροφές, εκτός από καμιά προσπέραση που πάντως γίνεται απροβλημάτιστα, οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές.

      Εκ της δικής μου εμπειρίας σε ό,τι ταξίδι έχω κάνει τουλάχιστον σε παρόμοια διαδρομή, δε μπορούν πολλά 'απλά' αυτοκίνητα να σταθούν δίπλα του στο δρόμο, ίσως το Civic, αλλά Civic δεν έχω συναντήσει, όπως ούτε και αντίστοιχο Focus, ίσως το V40, που όμως πατάει στο Focus. Ειλικρινά το λέω, μόνο hot hatch έχω πετύχει να στέκονται με αξιώσεις δίπλα του ή λιμουζίνες μεγάλου κυβισμού. Μιλάω τώρα για γρήγορο, ασφαλές και άνετο ταξίδι. Αλλά και τί να λέμε, ακόμα και στην παραλιακή μέχρι Σούνιο να βγεις, το roadster μπροστά σου, φαίνεται να πηγαίνει αργά. Εγώ είμαι απλά ένας μέσος οδηγός.

      Τώρα θα αντιτείνει κάποιος για την αξιοπιστία του 'πιεσμένου' 1.0 σε βάθος χρόνου. Ή και για όλα τα άλλα που λέτε για τα extra και τα τσαλίμια της FMH θα έχετε δίκιο. Εντάξει, ούτε κι εγώ ξέρω τί θα γίνει, αλλά εν τω μεταξύ έχω ένα αυτοκίνητο που το χαίρομαι.

      Καταλήγωντας όσο μπορώ αντικειμενικά: όποιος ψάχνεται για C hatchback σε manual, πιστεύω ότι θα ήταν σημαντική παράλειψη να μην προσπαθήσει να οδηγήσει td το Focus με αυτόν τον κινητήρα. Ας πουν τις εντυπώσεις τους και άλλα παιδιά που έχουν το αμάξι με αυτόν τον κινητήρα για κάποιον καιρό. Αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      periklis_k47
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr