Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gkal96 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους!Εχθές πήγα και άλλαξα την aftermarket εξατμιση(απο το turbo μεχρι τελικο) και εβαλα πισω την εργοστασιακη εξατμιση.Αυτη αλλαγη προηλθε διοτι εδω και ενα χρονο το αμαξι ειχε εργοστασιακο προγραμμα και δεν υπηρχε λογος του παραπανου θορυβου και μεγαλυτερης διαμετρου.Ολα καλα πριν την αλλαγη στον εξατμισα και κανενα προβλημα στην λειτουργια του αμαξιου.Μετα καθως εβαλα μπροστα και οδηγησα χαλαρα χωρις να παρατηρησω κατι περιεργο, βγηκα εθνικη και πατησα γκαζι.Με το που το κανω με κοβει το αμαξι και οσο και γκαζρι και να παταγα δεν ανεβαζε στροφες..σαν να χε μπει safe mode ενα πραγμα λες και δουλευε ατμοσφαιρικα.Μην τα πολυλογω πηγα σε ενα φιλο που δουλευει στην Mercedes και εβαλα το επισημο διαγνωστικο και εβγαλε βλαβη overboost δλδη σηκωνει παραπανω πιεση απο οτι πρεπει και το κοβει ο εγκεφαλος και δν εχει καθολου γκαζι ουσιαστικα,μου εσβησε τι βλαβη, το κανω μια βολτα στην πρωτη γκαζια ολα καλα και μετα παλι κοψιμο.Εχεις κανει  καμια γνωμη τι μπορει να ειναι..Σκεφτομαι για βουλομενο καταλυτη αλλα μου φαινεται και περιεργο γτ τον ειχα αποθηκευμενο και πριν τον βγαλω τον ειχα πανω για κανα 18 χιλιαδες χλμ.!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gkal96 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους!Εχθές πήγα και άλλαξα την aftermarket εξατμιση(απο το turbo μεχρι τελικο) και εβαλα πισω την εργοστασιακη εξατμιση.Αυτη αλλαγη προηλθε διοτι εδω και ενα χρονο το αμαξι ειχε εργοστασιακο προγραμμα και δεν υπηρχε λογος του παραπανου θορυβου και μεγαλυτερης διαμετρου.Ολα καλα πριν την αλλαγη στον εξατμισα και κανενα προβλημα στην λειτουργια του αμαξιου.Μετα καθως εβαλα μπροστα και οδηγησα χαλαρα χωρις να παρατηρησω κατι περιεργο, βγηκα εθνικη και πατησα γκαζι.Με το που το κανω με κοβει το αμαξι και οσο και γκαζρι και να παταγα δεν ανεβαζε στροφες..σαν να χε μπει safe mode ενα πραγμα λες και δουλευε ατμοσφαιρικα.Μην τα πολυλογω πηγα σε ενα φιλο που δουλευει στην Mercedes και εβαλα το επισημο διαγνωστικο και εβγαλε βλαβη overboost δλδη σηκωνει παραπανω πιεση απο οτι πρεπει και το κοβει ο εγκεφαλος και δν εχει καθολου γκαζι ουσιαστικα,μου εσβησε τι βλαβη, το κανω μια βολτα στην πρωτη γκαζια ολα καλα και μετα παλι κοψιμο.Εχεις κανει  καμια γνωμη τι μπορει να ειναι..Σκεφτομαι για βουλομενο καταλυτη αλλα μου φαινεται και περιεργο γτ τον ειχα αποθηκευμενο και πριν τον βγαλω τον ειχα πανω για κανα 18 χιλιαδες χλμ.!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otokomae last edited by

          Καλησπέρα σε όλους!Εχθές πήγα και άλλαξα την aftermarket εξατμιση(απο το turbo μεχρι τελικο) και εβαλα πισω την εργοστασιακη εξατμιση.Αυτη αλλαγη προηλθε διοτι εδω και ενα χρονο το αμαξι ειχε εργοστασιακο προγραμμα και δεν υπηρχε λογος του παραπανου θορυβου και μεγαλυτερης διαμετρου.Ολα καλα πριν την αλλαγη στον εξατμισα και κανενα προβλημα στην λειτουργια του αμαξιου.Μετα καθως εβαλα μπροστα και οδηγησα χαλαρα χωρις να παρατηρησω κατι περιεργο, βγηκα εθνικη και πατησα γκαζι.Με το που το κανω με κοβει το αμαξι και οσο και γκαζρι και να παταγα δεν ανεβαζε στροφες..σαν να χε μπει safe mode ενα πραγμα λες και δουλευε ατμοσφαιρικα.Μην τα πολυλογω πηγα σε ενα φιλο που δουλευει στην Mercedes και εβαλα το επισημο διαγνωστικο και εβγαλε βλαβη overboost δλδη σηκωνει παραπανω πιεση απο οτι πρεπει και το κοβει ο εγκεφαλος και δν εχει καθολου γκαζι ουσιαστικα,μου εσβησε τι βλαβη, το κανω μια βολτα στην πρωτη γκαζια ολα καλα και μετα παλι κοψιμο.Εχεις κανει  καμια γνωμη τι μπορει να ειναι..Σκεφτομαι για βουλομενο καταλυτη αλλα μου φαινεται και περιεργο γτ τον ειχα αποθηκευμενο και πριν τον βγαλω τον ειχα πανω για κανα 18 χιλιαδες χλμ.!

          Αν κατάλαβα καλά είχες βγάλει τον καταλύτη και τώρα τι; Τον ξαναεβαλες μαζί με την εργοστασιακή ενώ με την after δεν φορούσες καταλύτη;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gkal96 last edited by

            Καλησπερα οχι ειχα βαλει μια ολοσωμη εξατμιση με 200αρη καταλυτη και τωρα εβαλα πισω την εξατμιση την εργοστασιακη με τον εργοστασιακο καταλυτη(euro 6)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Μήπως ο καταλύτης που φυλαξες κτυπηθηκε και έχει γίνει σούπα μέσα? Λυστε από μπρος και από πίσω και δειτε τον . Αν δεν φτάνει το μάτι βάλτε μικροκαμερα. Δείτε και όλα τα καζάνια αν έχουν σπάσει τα διαφράγματα τους και εμποδίζουν την ροή καυσαεριων. Αν όλα είναι οκ μίλα με τον προγραμματιστή σου που έκανε τη μετατροπή να σου ξαναφλασαρει το μαμά πρόγραμμα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gkal96 last edited by

                Ευχαριστω για την απαντηση.Αυτο ελεγα και γω αναλυτικο κοιταγμα της εξατμισης.Το προγραμμα ειναι  το μαμα εδω και κανα χρονο μεσα απο update που μου καναν στην αντιπροσωποια και φλασαρε ο εγκεφαλος στις εργοστασιακες.Παντως τουλαχιστον απο οσο γνωριζω δεν ειχε πεσει να χτυπηθει καπου τωρα τι να πω.Ελπιζω να μην ειναι καμια βαλβιδα η wastegate..αν και πιστευω οτι σχετιζεται με την εξατμιση το προβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr