Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαμπάκι check engine λόγω παγίδευσης βενζίνης?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαμπάκι check engine λόγω παγίδευσης βενζίνης?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    1948
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anestis1983 last edited by

      Αγαπητοί φίλοι σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλή χρονιά. Είναι το πρώτο μήνυμά μου στο forum από το οποίο έχω ενημερωθεί και βοηθηθεί πολλές φορές σε τεχνικά θέματα.

      Ήρθε λοιπόν η σειρά μου να ρωτήσω την άποψή σας για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Το αυτοκίνητό μου είναι Chevrolet Lacetti SX 1600cc του 2009 με τον κινητήρα E-Tec II 16V και έχει 160.000 χλμ.

      Εδώ και λίγο καιρό ορισμένες φορές, ενώ παίρνει κανονικά μπρος, μετά από λίγο ανάβει το κίτρινο λαμπάκι check engine. Στο συνεργείο το διαγνωστικό έδειξε αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου, ο οποίος και αλλάχθηκε δύο φορές με γνήσιο. Και τις δύο φορές στην αρχή το πρόβλημα φάνηκε να διορθώθηκε, αλλά μετά από λίγες ημέρες το λαμπάκι άναβε πάλι και πάντοτε στο ξεκίνημα. Ο μηχανικός μου λέει ότι πρέπει να είναι εγκέφαλος, οπότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω μιας και το αμάξι δεν δείχνει καμία αλλαγή στη συμπεριφορά του. Να σημειώσω ότι μετά από μερικούς κύκλους οδήγησης το λαμπάκι σβήνει μόνο του.

      Επίσης, πλέον αντιλαμβάνομαι πότε πρόκειται να ανάψει το λαμπάκι επειδή εκείνες τις φορές στο μιζάρισμα ακούγεται κάπως 'μπουκωμένο' (τρέμει λίγο) αλλά παίρνει μπρος πιο γρήγορα από το συνηθισμένο (με μισή μιζιά). Αυτή η παρατήρηση με οδήγησε στη σκέψη ότι κάπου κοντά στη μηχανη 'παγιδεύεται' βενζίνη (μπορεί να λέω και χαζομάρα) και έτσι έκανα το εξής πείραμα: Πριν βάλω μπρος ανοίγω την τάπα της βενζίνης και κρατάω ανοιχτό το μεταλλικό διάφραγμα για 1-2 λεπτά ώστε να εξατμιστεί λίγη βενζίνη. Όποτε το κάνω αυτώ, μετά όταν βάλω μπρος δεν ανάβει το λαμπάκι ή αν ήταν αναμμένο πριν, σβήνει με αυτό το κόλπο.

      Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει; Στέκει η σκέψη μου ότι κάπου παγιδεύεται βενζίνη (ή ατμοί βενζίνης) με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να επιστρέφει σφάλμα; Και αν αφήσω λίγη να εξατμίζεται τότε όλα καλά;

      Κάθε άποψη δεκτή, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Ανέστης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anestis1983 last edited by

        Αγαπητοί φίλοι σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλή χρονιά. Είναι το πρώτο μήνυμά μου στο forum από το οποίο έχω ενημερωθεί και βοηθηθεί πολλές φορές σε τεχνικά θέματα.

        Ήρθε λοιπόν η σειρά μου να ρωτήσω την άποψή σας για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Το αυτοκίνητό μου είναι Chevrolet Lacetti SX 1600cc του 2009 με τον κινητήρα E-Tec II 16V και έχει 160.000 χλμ.

        Εδώ και λίγο καιρό ορισμένες φορές, ενώ παίρνει κανονικά μπρος, μετά από λίγο ανάβει το κίτρινο λαμπάκι check engine. Στο συνεργείο το διαγνωστικό έδειξε αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου, ο οποίος και αλλάχθηκε δύο φορές με γνήσιο. Και τις δύο φορές στην αρχή το πρόβλημα φάνηκε να διορθώθηκε, αλλά μετά από λίγες ημέρες το λαμπάκι άναβε πάλι και πάντοτε στο ξεκίνημα. Ο μηχανικός μου λέει ότι πρέπει να είναι εγκέφαλος, οπότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω μιας και το αμάξι δεν δείχνει καμία αλλαγή στη συμπεριφορά του. Να σημειώσω ότι μετά από μερικούς κύκλους οδήγησης το λαμπάκι σβήνει μόνο του.

        Επίσης, πλέον αντιλαμβάνομαι πότε πρόκειται να ανάψει το λαμπάκι επειδή εκείνες τις φορές στο μιζάρισμα ακούγεται κάπως 'μπουκωμένο' (τρέμει λίγο) αλλά παίρνει μπρος πιο γρήγορα από το συνηθισμένο (με μισή μιζιά). Αυτή η παρατήρηση με οδήγησε στη σκέψη ότι κάπου κοντά στη μηχανη 'παγιδεύεται' βενζίνη (μπορεί να λέω και χαζομάρα) και έτσι έκανα το εξής πείραμα: Πριν βάλω μπρος ανοίγω την τάπα της βενζίνης και κρατάω ανοιχτό το μεταλλικό διάφραγμα για 1-2 λεπτά ώστε να εξατμιστεί λίγη βενζίνη. Όποτε το κάνω αυτώ, μετά όταν βάλω μπρος δεν ανάβει το λαμπάκι ή αν ήταν αναμμένο πριν, σβήνει με αυτό το κόλπο.

        Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει; Στέκει η σκέψη μου ότι κάπου παγιδεύεται βενζίνη (ή ατμοί βενζίνης) με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να επιστρέφει σφάλμα; Και αν αφήσω λίγη να εξατμίζεται τότε όλα καλά;

        Κάθε άποψη δεκτή, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

        Ανέστης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anestis-m last edited by

          Καλή χρονιά! Στον μηχανικό σου το ανάφερες; Κατά την γνώμη μου μπορεί να οφείλεται και σε κακή ποιότητα βενζίνης

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            dimau last edited by

            To φουλάρεις μέχρι τέρμα κάθε φορά, βλέπεις πόσα km βγάζει , και μετά το ξανα φουλάρεις τέρμα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • A
              anestis1983 @dimau last edited by

              Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον να μου απαντήσετε.

              Καλή χρονιά! Στον μηχανικό σου το ανάφερες; Κατά την γνώμη μου μπορεί να οφείλεται και σε κακή ποιότητα βενζίνης

              Το ανέφερα και του φάνηκε παράξενο. Βενζίνη βάζω είτε 100άρα BP είτε V-Power από δύο συγκεκριμένα βενζινάδικα. Δεν έχω δει κάποια διαφορά στο πρόβλημά μου. Να δοκιμάσω κανένα καθαριστικό;

              To φουλάρεις μέχρι τέρμα κάθε φορά, βλέπεις πόσα km βγάζει , και μετά το ξανα φουλάρεις τέρμα?

              Ναι, αυτό κάνω. Παίζει κάποιο ρόλο; Δεν το ζορίζω στο φουλάρισμα. Στο πρώτο 'τακ' στρογγυλοποιώ στο επόμενο ευρώ και σταματάω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                anestis-m @anestis1983 last edited by

                Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον να μου απαντήσετε.

                Το ανέφερα και του φάνηκε παράξενο. Βενζίνη βάζω είτε 100άρα BP είτε V-Power από δύο συγκεκριμένα βενζινάδικα. Δεν έχω δει κάποια διαφορά στο πρόβλημά μου. Να δοκιμάσω κανένα καθαριστικό;

                Δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Βάλε αυτό https://www.skroutz.gr/s/13663841/Liqui-Moly-Fuel-Injection-Cleaner-300ml.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • D
                  dimau last edited by

                  Μάλλον την άκουσε η βαλβίδα του κάνιστρου. Να βαζεις τοσο όσο να μην σταματά αυτόματα η αντλία. Ο δείκτης βενζίνης δείχνει την σωστή ποσότητα όταν χτυπάει ρεζέρβα, ανάβει κόκκινο λαμπάκι, η μπα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    To check engine ανάβει είτε από misfire είτε αν τα μπέκ έχουν κάποιο πρόβλημα, αυτή η αστάθεια πότε ανάβει και πότε σβύνει το λαμπάκι μάλλον είναι από ανάφλεξη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • O
                      otokomae last edited by

                      Ο αισθητήρας λάμδα μπορεί να δημιουργεί αυτές τις αστοχίες. Ποιος από τους 2;; που προφανώς έχει. Θα δείξει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        anestis1983 last edited by

                        Αγαπητοί φίλοι σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

                        Καταλαβαίνω αυτό που λέει ο φίλος 21 Quadra ότι το check engine μπορεί να οφείλεται σε misfire αλλά γιατί αυτό δεν γίνεται όταν αφήνω λίγη βενζίνη να εξατμιστεί; Ίσως να γίνεται αυτό επειδή, όπως αναφέρει ο φίλος dimau, υπάρχει πιθανόν πρόβλημα με τη βαλβίδα κανίστρου (παρεμπιπτόντως, επειδή με ρωτάς να πω ότι δεν έχω αφήσει ποτέ να φθάσει στη ρεζέρβα ώστε να σου πω τι γίνεται με το λαμπάκι, σε γενικές γραμμές όμως, ναι, δείχνει σωστά ο δείκτης την ποσότητα βενζίνης).

                        Ψάχνοντας λίγο το θέμα είδα ότι στα αγγλικά λέγεται canister purge valve και προσπάθησα να την εντοπίσω στο αυτοκίνητό μου. Μπορείτε να μου επιβεβαιώσετε αν είναι αυτό το εξάρτημα που φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες;

                        (Το βέλος δείχνει το σημείο που βρίσκεται το εξάρτημα που έχω φωτογραφίσει παραπάνω)

                        Υ.Γ. Φίλε ***otokomae ***είπα να αποκλείσω κάθε άλλη περίπτωση πριν κοιτάξω αισθητήρες λ που είναι πιο ακριβά ανταλλακτικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          manolis67 last edited by

                          εγω τι θα εκανα ? οπως πολύ σωστά γράφεις πρέπει να αρχίσεις απο το πιο οικονομικό που ειναι , 1) το καθαριστικό που προτάθηκε πιο πάνω ,αλλά οταν το βάλεις πρέπει να κινηθείς με πολλές στροφές στο μοτέρ ,δηλαδή να το ζορίσεις λίγο κ μεγάλες ταχύτητες δυστυχώς μόνο σε εθνική οδό μπορεί να γίνει αυτό,αλλά τώρα λόγω μέτρων αυτο ειναι αρκετά δύσκολο εως αδύνατο ισως...2) και φυσικά καλός καθαρισμός των μπέκ ,αν δεν εχεις κάνει ποτέ εως σήμερα ,αυτά τα 2 ειναι τα πιο οικονομικά ,κάνε αυτά πρώτα κ μετά βλέπεις...για την συνέχεια ,στο τελευταίο κτεο που πέρασες η την τελευταία κεκ που εβγαλες τα καυσαέρια ηταν σωστά ? εντός των ορίων δηλαδή ? ειχε κάποιο θέμα π.χ. ο λ κλπ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dimau last edited by

                            Αυτό είναι η pcv valve, να αφήσεις να πάει ρεζέρβα, και γράψε αν ανάβει κόκκινο λαμπάκι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              Εμένα μου φαίνεται ότι κάποιο σκουπίδι μπαίνει στη μηχανή. Αν βάζεις καύσιμα από το ίδιο βενζινάδικο, κάνε μια αλλαγή και πήγαινε σε άλλο για λίγους μήνες. Δε νομίζω να είναι κάτι σοβαρό. Αυτοκίνητο 10-11 χρονών έχεις, προσποιήσου ότι δεν ανάβει τίποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Εδώ είσαι

                                https://www.google.com/search?q=Chevrolet+Lacetti+SX+1600cc+canister+purge+valve+position+in+the+car+%3F&oq=Chevrolet+Lacetti+SX+1600cc+canister+purge+valve+position+in+the+car+%3F&aqs=chrome..69i57.19158j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr