-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ απονέμονται κάθε χρόνο, παγκοσμίως, πανευρωπαϊκώς καθώς και σε διάφορες χώρες βραβεία για το Καλύτερο αυτοκίνητο, άλλα και για το καλύτερο βαν, φορτηγό και λεωφορείο. Να μην γίνεται το ίδιο και για τις μοτοσικλέτες; Καταλαβαίνω ότι ζούμε σε μία εποχή όπου τείνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις να έχουν ως αποτέλεσμα η οδηγική απόλαυση μιας μοτοσικλέτας ή ενός αυτοκινήτου να αντικαθίσταται από ηλεκτρονικά συστήματα και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης προς χάριν της ασφάλειας. Άλλα γιατί τόσα χρόνια δεν μαζεύτηκαν συντάκτες από όλο τον κόσμο ή την Ευρώπη να θεσπίσουν ένα βραβείο για την 'Μοτοσικλέτα της χρονιάς' όπου θα υπάρχει ένας Χ αριθμός υποψηφίων μοτοσυκλετών, τις οποίες συντάκτες τις δοκιμάζουν και μετά βαθμολογούν, κάποιες μοτοσικλέτες θα είναι οι φιναλίστ, και η μοτοσικλέτα με την καλύτερη βαθμολογία κερδίζει (πάνω κάτω ότι συμβαίνει και στα αντίστοιχα για τα αυτοκίνητα); Πιστεύω ότι ένα βραβείο 'Motorcycle of the year' (Και γιατί όχι μιας και είναι στην μόδα και τα ποδήλατα 'Bicycle of the year') θα ήταν καλή ιδέα.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ απονέμονται κάθε χρόνο, παγκοσμίως, πανευρωπαϊκώς καθώς και σε διάφορες χώρες βραβεία για το Καλύτερο αυτοκίνητο, άλλα και για το καλύτερο βαν, φορτηγό και λεωφορείο. Να μην γίνεται το ίδιο και για τις μοτοσικλέτες; Καταλαβαίνω ότι ζούμε σε μία εποχή όπου τείνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις να έχουν ως αποτέλεσμα η οδηγική απόλαυση μιας μοτοσικλέτας ή ενός αυτοκινήτου να αντικαθίσταται από ηλεκτρονικά συστήματα και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης προς χάριν της ασφάλειας. Άλλα γιατί τόσα χρόνια δεν μαζεύτηκαν συντάκτες από όλο τον κόσμο ή την Ευρώπη να θεσπίσουν ένα βραβείο για την 'Μοτοσικλέτα της χρονιάς' όπου θα υπάρχει ένας Χ αριθμός υποψηφίων μοτοσυκλετών, τις οποίες συντάκτες τις δοκιμάζουν και μετά βαθμολογούν, κάποιες μοτοσικλέτες θα είναι οι φιναλίστ, και η μοτοσικλέτα με την καλύτερη βαθμολογία κερδίζει (πάνω κάτω ότι συμβαίνει και στα αντίστοιχα για τα αυτοκίνητα); Πιστεύω ότι ένα βραβείο 'Motorcycle of the year' (Και γιατί όχι μιας και είναι στην μόδα και τα ποδήλατα 'Bicycle of the year') θα ήταν καλή ιδέα.
-
Πιθανόν επειδή οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν χώνουν φράγκα στο λόμπυ των 'δημοσιογράφων' όπως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων...?
-
Πολυ σωστη παρατήρηση.
Εντωμετσξυ τολμω να πω πως σε μικρες μοτοσυκλέτες ο petrolhrad μπορει να βρει αυτην την μηχανικη αισθηση που πλεον λειπει απο παρα πολλα αυτοκινητα, περα των εξωτικων και πανακριβων, οπου και αυτα εχουν αλλαξει πλεον.
Οριστε λοιπον μια υποψηφια εκ μερους μου,
Ναι βαρυτερο μπροστινο τμημα, αλλα καλυτερη κατανομη οταν εχει δευτερο επιβατη και απειρη πρόσφυση.
Μοτοσικλέτα της χρονιάς