Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μοτοσικλέτα της χρονιάς
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Μοτοσικλέτα της χρονιάς
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    3
    3
    14523
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ford-mustang
      ford-mustang last edited by

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ απονέμονται κάθε χρόνο, παγκοσμίως, πανευρωπαϊκώς καθώς και σε διάφορες χώρες βραβεία για το Καλύτερο αυτοκίνητο, άλλα και για το καλύτερο βαν, φορτηγό και λεωφορείο. Να μην γίνεται το ίδιο και για τις μοτοσικλέτες; Καταλαβαίνω ότι ζούμε σε μία εποχή όπου τείνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις να έχουν ως αποτέλεσμα η οδηγική απόλαυση μιας μοτοσικλέτας ή ενός αυτοκινήτου να αντικαθίσταται από ηλεκτρονικά συστήματα και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης προς χάριν της ασφάλειας. Άλλα γιατί τόσα χρόνια δεν μαζεύτηκαν συντάκτες από όλο τον κόσμο ή την Ευρώπη  να θεσπίσουν ένα βραβείο για την 'Μοτοσικλέτα της χρονιάς' όπου θα υπάρχει ένας Χ αριθμός υποψηφίων μοτοσυκλετών, τις οποίες συντάκτες τις δοκιμάζουν και μετά βαθμολογούν, κάποιες μοτοσικλέτες θα είναι οι φιναλίστ, και η μοτοσικλέτα με την καλύτερη βαθμολογία κερδίζει (πάνω κάτω ότι συμβαίνει και στα αντίστοιχα για τα αυτοκίνητα); Πιστεύω ότι ένα βραβείο 'Motorcycle of the year' (Και γιατί όχι μιας και είναι στην μόδα και τα ποδήλατα 'Bicycle of the year') θα ήταν καλή ιδέα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ford-mustang
        ford-mustang last edited by

        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ απονέμονται κάθε χρόνο, παγκοσμίως, πανευρωπαϊκώς καθώς και σε διάφορες χώρες βραβεία για το Καλύτερο αυτοκίνητο, άλλα και για το καλύτερο βαν, φορτηγό και λεωφορείο. Να μην γίνεται το ίδιο και για τις μοτοσικλέτες; Καταλαβαίνω ότι ζούμε σε μία εποχή όπου τείνουν οι τεχνολογικές εξελίξεις να έχουν ως αποτέλεσμα η οδηγική απόλαυση μιας μοτοσικλέτας ή ενός αυτοκινήτου να αντικαθίσταται από ηλεκτρονικά συστήματα και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης προς χάριν της ασφάλειας. Άλλα γιατί τόσα χρόνια δεν μαζεύτηκαν συντάκτες από όλο τον κόσμο ή την Ευρώπη  να θεσπίσουν ένα βραβείο για την 'Μοτοσικλέτα της χρονιάς' όπου θα υπάρχει ένας Χ αριθμός υποψηφίων μοτοσυκλετών, τις οποίες συντάκτες τις δοκιμάζουν και μετά βαθμολογούν, κάποιες μοτοσικλέτες θα είναι οι φιναλίστ, και η μοτοσικλέτα με την καλύτερη βαθμολογία κερδίζει (πάνω κάτω ότι συμβαίνει και στα αντίστοιχα για τα αυτοκίνητα); Πιστεύω ότι ένα βραβείο 'Motorcycle of the year' (Και γιατί όχι μιας και είναι στην μόδα και τα ποδήλατα 'Bicycle of the year') θα ήταν καλή ιδέα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Πιθανόν επειδή οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν χώνουν φράγκα στο λόμπυ των 'δημοσιογράφων' όπως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων...?

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • L
            lap last edited by

            Πολυ σωστη παρατήρηση.

            Εντωμετσξυ τολμω να πω πως σε μικρες μοτοσυκλέτες ο petrolhrad μπορει να βρει αυτην την μηχανικη αισθηση που πλεον λειπει απο παρα πολλα αυτοκινητα, περα των εξωτικων και πανακριβων, οπου και αυτα εχουν αλλαξει πλεον.

            Οριστε λοιπον μια υποψηφια εκ μερους μου,

            Ναι βαρυτερο μπροστινο τμημα, αλλα καλυτερη κατανομη οταν εχει δευτερο επιβατη και απειρη πρόσφυση.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr