-
Το lane centering υπάρχει μόνο στα αυτόματα.
Ευχαριστώ. Έτσι είχα καταλάβει και εγώ.
-
Καλησπέρα σας, είμαι πλέον και γω κάτοχος του KUGA Titanium 1.5 Ecoboost, και τα πρώτα χιλιόμετρα θα τα κάνω στο ταξίδι για Θεσ/νικη με 2 παιδιά και ψιλοφορτωμένο. Ερώτηση, το eco mode προτείνεται για ταξίδι, ή θα πιέσω το αυτοκίνητο; Ρωτάω γιατί ουσιαστικά τώρα θα το στρώσω. Επίσης αξίζει για αρχή να βάλω 100άρα;
-
Καταρχήν καλοτάξιδο
κατα δεύτερον τελικά είναι πολύ καλή επιλογή ως αυτοκινητο. Εύγε.
-
Καταρχήν καλοτάξιδο
κατα δεύτερον τελικά είναι πολύ καλή επιλογή ως αυτοκινητο. Εύγε.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Καλησπέρα σας, είμαι πλέον και γω κάτοχος του KUGA Titanium 1.5 Ecoboost, και τα πρώτα χιλιόμετρα θα τα κάνω στο ταξίδι για Θεσ/νικη με 2 παιδιά και ψιλοφορτωμένο. Ερώτηση, το eco mode προτείνεται για ταξίδι, ή θα πιέσω το αυτοκίνητο; Ρωτάω γιατί ουσιαστικά τώρα θα το στρώσω. Επίσης αξίζει για αρχή να βάλω 100άρα;
Καλοταξιδο και από μένα. Να το ευχαριστηθείς όσο μπορείς.
Το πρώτο γέμισμα εγώ το έκανα με κατοσταρα μετά πάω απλή. Δεν ξέρω αν έχει νόημα ή όχι αλλά το κάνω στο πρώτο γέμισμα πάντα.
Σχετικά με το eco στο ταξίδι δεν νομίζω ότι έχει νόημα καθώς στο ταξίδι είναι ούτως η άλλως οικονομικό. Στην πόλη που το βάζω νομίζω αξίζει.
-
Kyriakos33 wrote:
Καλησπέρα,
υπάρχει το lane centering και αν ναι πως ενεργοποιείται?
Από ότι διαβάζω πρέπει να έχει ένα κουμπί με ένα τιμονάκι και 2 γραμμές το οποίο σε μένα δεν υπάρχει. Μήπως υπάρχει μόνο σε αυτόματο κιβώτιο. Η ερώτηση αφορά για χειροκίνητο με acc διαθέσιμο.
Αν το έχει δοκιμάσει κάποιος ας στείλει info.
Δεν εννοώ το lane assist εννοώ το κομμάτι που κεντράρει την λωρίδα και με το adaptive cruise πάει στο κέντρο τησ λωρίδας.
Με το lane assist το οποίο ενεργοποιείται πατώντας το κουμπί που βρίσκέται πάνω στο αριστερό μοχλό όπου υπάρχουν τα φλας και η μεγάλη σκάλα το αυτοκίνητο κεντράρει αυτόματα εφόσον υπάρχει διαγράμμιση λωρίδων. Δεν παίζει ρόλο εάν είναι manual ή αυτόματο.Στον αριστερό μοχλό εκτός από τα εικονίδια για φλας και φώτα, υπάρχει και ένα τρίτο στην αρχη όπου δείχνει ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο γραμμούλες. Το έχω δοκιμάσει στην ΕΟ με acc και με κεντράρει μόνο του γυρίζοντας το τιμόνι εκεί που πρέπει ώστε να είμαι στο κέντρο. Μην φανταστείς πάντως ότι θα είσαι όλη την ώρα χωρίς χέρια και θα πηγαίνει μόνο του, σου βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα μετά από λίγο άμα αφήσεις τα χέρια. Εμένα με βοηθάει στις στροφές δίνοντας μου την κατάλληλη κλίση ώστε να μπαίνω ομαλά στη στροφή κυρίως όταν έχω μεγάλες ταχύτητες.
Δεν ισχύει αυτό. Στο χειροκίνητο αυτό που περιγράφεις είναι το 'lane keeping assist' το οποίο σε βάζει μέσα αν πας να βγεις από την γραμμή. Δεν κεντράρει. Αν το αφήσεις θα κάνει 'πινγκ-πονγκ' στις γραμμές αριστερά δεξιά.
Στα αυτόματα ΕΠΙΠΛΕΟΝ αυτού, υπάρχει κουμπί στα αριστερά στο τιμόνι για το 'lane CENTERING assist' το οποίο σε κεντράρει στην λωρίδα.
-
Καλησπέρα,
υπάρχει το lane centering και αν ναι πως ενεργοποιείται?
Από ότι διαβάζω πρέπει να έχει ένα κουμπί με ένα τιμονάκι και 2 γραμμές το οποίο σε μένα δεν υπάρχει. Μήπως υπάρχει μόνο σε αυτόματο κιβώτιο. Η ερώτηση αφορά για χειροκίνητο με acc διαθέσιμο.
Αν το έχει δοκιμάσει κάποιος ας στείλει info.
Δεν εννοώ το lane assist εννοώ το κομμάτι που κεντράρει την λωρίδα και με το adaptive cruise πάει στο κέντρο τησ λωρίδας.
Με το lane assist το οποίο ενεργοποιείται πατώντας το κουμπί που βρίσκέται πάνω στο αριστερό μοχλό όπου υπάρχουν τα φλας και η μεγάλη σκάλα το αυτοκίνητο κεντράρει αυτόματα εφόσον υπάρχει διαγράμμιση λωρίδων. Δεν παίζει ρόλο εάν είναι manual ή αυτόματο.Στον αριστερό μοχλό εκτός από τα εικονίδια για φλας και φώτα, υπάρχει και ένα τρίτο στην αρχη όπου δείχνει ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο γραμμούλες. Το έχω δοκιμάσει στην ΕΟ με acc και με κεντράρει μόνο του γυρίζοντας το τιμόνι εκεί που πρέπει ώστε να είμαι στο κέντρο. Μην φανταστείς πάντως ότι θα είσαι όλη την ώρα χωρίς χέρια και θα πηγαίνει μόνο του, σου βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα μετά από λίγο άμα αφήσεις τα χέρια. Εμένα με βοηθάει στις στροφές δίνοντας μου την κατάλληλη κλίση ώστε να μπαίνω ομαλά στη στροφή κυρίως όταν έχω μεγάλες ταχύτητες.
ΥΓ 1 Πας Drivers assistance --- Lane Assist ---- Alert and aid για να το ενεργοποιήσεις , δεν παίζει ρόλο το κιβώτιο που έχεις.
ΥΓ 2 Το αυτόματο σου δίνει επιπλέον απομακρυσμένη εκκίνηση από το κινητό σου και απομακρυσμένο έλεγχο θερμοκρασίας αυτοκινήτου.
ΥΓ 3 Ακόμα και με αυτόματο δεν νομίζω ότι κερδίζεις κάτι επιπλέον στο acc, αφού απενεργοποιείται κάτω από 30χλμ ανεξαρτήτως κιβωτίου εκτός και εάν σταματήσεις μέχρι 3 δευτερόλεπτα όπου συνεχίζει μόνο του χωρίς να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητα όπως στο manual. Όμως αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια. Στα φανάρια και στο μποτιλιάρισμα δεν έχει εφαρμογή το acc διότι ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλύτερος από 3 sec.
-
Το έχεις δει σε αυτόματο της Ford ή σε άλλη εταιρεία; Πάω να διαβάζω το manual.
-
Σε όλα τα αυτόματα τις Ford υπάρχει το lane centering assist. Δες την εικόνα. Είναι το κουμπάκι που αντικαθιστά το cancel που έχουν τα χειροκίνητα
-
Όντως δεν το έχει σε εμένα που έχω manual, ας όψεται η έλλειψη microchips. Το cancel τι ακριβώς κάνει θυμάσαι; Απενεργοποιεί το acc και το speed limit; Επίσης δεν έχω καταλάβει αυτό το speed limit για ποιό λόγο να το χρησιμοποιήσει κάποιος;
-
Κανένα manual δε το έχει. Ούτε το δικό σου ούτε το δικό μου... Μόνο τα αυτόματα. Εμένα δε με απασχολεί καθόλου που λείπει πάντως. Το keeping το θεωρώ πιο σημαντικό καθώς κρατάω πάντα το τιμόνι στα ταξίδια.
Το cancel σταματάει το CC ναι. Ίσως και το limit, δε θυμάμαι.
To limit φαντάζομαι είναι χρήσιμο για την περίπτωση που θέλεις να είσαι σίγουρος ότι δεν θέλεις να υπερβείς κάποιο όριο ταχύτητας. Για να μη φας κλήση σε μια άγνωστη/αυστηρή περιοχή πχ. Προσωπικά σπάνια το χρησιμοποιώ αλλά το έχω βάλει κανα δυο φορές στην εγνατία στα 140 (όριο 130 - άφησα και λίγο για προσπέραση).
Στο εγχειρίδιο είναι θαμμένο είναι η αλήθεια. Το ονομάζει 'κεντράρισμα στην λωρίδα'. Βρίσκεται κάτω κάτω εδώ:
-
Για αυτόματο ξεκίνησα αλλά η έλλειψη ημιαγωγών οδήγησε σε αλλαγή της ημερομηνίας παράδοσης -βασικά δεν μου έδωσαν καν ημερομηνία παράδοσης- οπότε αφού έκανα και δεύτερη έρευνα αγοράς κατέληξε και πάλι σε Kuga, χειροκίνητο αυτή τη φορά. Ωστόσο έχει απίστευτη δύναμη ο 1.5 Ecoboost 150PS που δεν ξέρω αν θα την είχα στον 1.5 Ecoblue 120PS. Από συζητήσεις με κατόχους οι περισσότεροι έχουν βάλει πρόγραμμα για να ανεβάσουν τη δύναμη του πετρελαιοκινητήρα και να κάνει άνετα προσπεράσεις. Βέβαια πέρα από ένα test drive της πλάκας που έκανα δεν έχω πλήρη εικόνα για τον Ecoblue. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ο Ecoboost είναι πολύ οικονομικός και δείχνει τιμές κάτω από 7l/100km χωρίς ιδιαίτερο κόπο ή συμβιβασμούς στην οδηγήση.
ΥΓ1 Είχα ενεργοποιήμενο το φίλτρο VIN στο εγχειρίδιο για αυτό δεν μου το έβγαζε.
ΥΓ2 Έχεις δοκιμάσει καθόλου τις φωνητικές εντολές για το navi; Δυό-τρεις φορές που το δοκίμασα που μου έλεγε 'navigation is still loading'.
-
Εγώ πάλι είχα την επιλογή και για τα 2 στο Focus και διάλεξα χειροκίνητο Είναι απλά απολαυστικό το συγκεκριμένο κιβώτιο. Δε το βαριέμαι ποτέ. Στο δικό μου η χαμηλότερη τιμή που βλέπω όποτε πάω οικονομικά, αλλά και με οδήγηση μέσα στο Ηράκλειο (όχι εξ ολοκλήρου), είναι γύρω στο 7.5 και θεωρώ ότι είναι μια χαρά.
Το navigation still loading δυστυχώς είναι bug στις 2 τελευταίες εκδόσεις του Sync... Πιο πριν δουλεύανε μια χαρά. Για κάποιο περίεργο λόγο μάλιστα, το πρόβλημα εμφανίζεται όταν το αμάξι βρίσκεται στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό δηλαδή που ψάχνει άλλο τμήμα των χαρτών δεν υπάρχει θέμα. Ας ελπίσουμε να το διορθώσουν σε επόμενη έκδοση...
Αν σε καίει και θέλεις να τις έχεις τώρα, μπορείς να κάνεις downgrade την έκδοση του Sync (όχι τους χάρτες), χρησιμοποιώντας το Syn3Updater από CyanLabs. Δεν είναι δύσκολο αλλά εγώ αποφάσισα να μην ασχοληθώ καθώς σπάνια χρησιμοποιούσα φωνητικές εντολές στο navi της Ford, αφού έτσι κι αλλιώς ζορίζεται να καταλάβει τα ονόματα των περισσότερων οδών, καθώς είναι ελληνικά... Χρησιμποιώ το google maps και στην πολύ σπάνια περίπτωση που θέλω να βάλω κάτι στο gps του sync (το οποίο περιπτόντως έχει βελτιωθεί υπερβολικά σαν απόδωση και UI), απλά το γράφω στην οθόνη.
Έχω ανοίξει και θέμα στην κοινότητα του CyanLabs για το συγκεκριμένο θέμα:
https://community.cyanlabs.net/t/navigation-is-still-loading/3367
-
regresso wrote:
Με το lane assist το οποίο ενεργοποιείται πατώντας το κουμπί που βρίσκέται πάνω στο αριστερό μοχλό όπου υπάρχουν τα φλας και η μεγάλη σκάλα το αυτοκίνητο κεντράρει αυτόματα εφόσον υπάρχει διαγράμμιση λωρίδων. Δεν παίζει ρόλο εάν είναι manual ή αυτόματο.Στον αριστερό μοχλό εκτός από τα εικονίδια για φλας και φώτα, υπάρχει και ένα τρίτο στην αρχη όπου δείχνει ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο γραμμούλες. Το έχω δοκιμάσει στην ΕΟ με acc και με κεντράρει μόνο του γυρίζοντας το τιμόνι εκεί που πρέπει ώστε να είμαι στο κέντρο. Μην φανταστείς πάντως ότι θα είσαι όλη την ώρα χωρίς χέρια και θα πηγαίνει μόνο του, σου βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα μετά από λίγο άμα αφήσεις τα χέρια. Εμένα με βοηθάει στις στροφές δίνοντας μου την κατάλληλη κλίση ώστε να μπαίνω ομαλά στη στροφή κυρίως όταν έχω μεγάλες ταχύτητες.
Δεν ισχύει αυτό. Στο χειροκίνητο αυτό που περιγράφεις είναι το 'lane keeping assist' το οποίο σε βάζει μέσα αν πας να βγεις από την γραμμή. Δεν κεντράρει. Αν το αφήσεις θα κάνει 'πινγκ-πονγκ' στις γραμμές αριστερά δεξιά.
Στα αυτόματα ΕΠΙΠΛΕΟΝ αυτού, υπάρχει κουμπί στα αριστερά στο τιμόνι για το 'lane CENTERING assist' το οποίο σε κεντράρει στην λωρίδα.
Οπότε regresso νιώθεις αυτό το πινγκ-πονγκ μεταξύ των γραμμών που περιγράφει ο dimitriscsd ή νιώθεις ότι σε κεντράρει σχετικά καλά και με διαρκείς διορθώσεις παρόλο που δεν είναι το Centering Assist;
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να εξαρτάται αυτό το feature από το κιβώτιο... το τιμόνι χρειάζεται απλά να διορθώνει την πορεία, χωρίς να απαιτείται κάποια αλλαγή στην ταχύτητα ή ανεβοκατέβασμα σχέσης.
Τι καλά να έβγαινε ο Ecoboost με αυτόματο... κι ας είχε αναμονή...
-
Βγαίνει στο Focus με 182 αλογάκια
Μπορεί να το βάλουν αργότερα και στο Kuga. Μάλλον βγάζει αρκετούς ρύπους σε αυτό το αμάξωμα και δεν το έχουν βάλει... Ή ίσως απλά να μη το φέρνουν Ελλάδα δεν γνωρίζω.
-
Βγαίνει στο Focus με 182 αλογάκια
Μπορεί να το βάλουν αργότερα και στο Kuga. Μάλλον βγάζει αρκετούς ρύπους σε αυτό το αμάξωμα και δεν το έχουν βάλει... Ή ίσως απλά να μη το φέρνουν Ελλάδα δεν γνωρίζω.
Κι εγώ στους ρύπους το αποδίδω, αλλιώς από δύναμη είναι μια χαρά ο συγκεκριμένος κινητήρας. Είναι τεράστια έλλειψη πάντως το μη αυτόματο με κινητήρα βενζίνης για το Kuga. Ελπίζω σύντομα με τη βοήθεια από κάποιο υβριδικό σύστημα (όπως πχ κάνουν στο Puma με Mild Hybrid και 7αρι DCT) να δώσουν αυτήν την επιλογή.
-
Μακριά από dual clutch... Εκτός αν είναι leasing.
-
Δηλαδή στο Lane Centering σε αφήνει να βγάλεις τα χέρια τελείως από το τιμόνι και αυτό να κεντράρεται μόνο του; Δεν έχω καταλάβει το ping pong διότι δεν αφήνω από τα χέρια μου το τιμόνι για να πηγαίνει τελείως μόνο του. Αυτό που βλέπω να συμβαίνει είναι σε στροφές της ΕΟ να αφήνω το τιμόνι για ένα-δύο δευτερόλεπτα και να στρίβει το τιμόνι μόνο του μπρος το κέντρο του δρόμου ή με τα χέρια χωρίς να ασκώ πίεση να με κατευθύνει δίνοντας ενεργή υποβοήθηση στο τιμόνι προς το κέντρο της διαγράμμισης. Δηλαδή άμα αφήσω τελείως τα χέρια μου για ελάχιστο χρόνο, γιατί μετά βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα, το τιμόνι αρχίζει και κουνιέται μόνο του προς τη σωστή κατεύθυνση.
-
Σε κανένα δεν πρέπει να παίρνεις τελείως τα χέρια από το τιμόνι... Υποτίθεται πως τα έχεις εκεί και αυτό απλά σου κάνει την οδήγηση πιο ξεκούραστη. Άλλωστε αν τα πάρεις μετά από λίγο σου λέει βάλε τα χέρια στο τιμόνι.
Όπως είπα και πριν, το lane keeping assist βλέπει όταν πλησιάζεις αρκετά κοντά στην γραμμή και τότε στρίβει ελαφρά προς την αντίθετη κατεύθυνση (αν την πατήσεις δονείται κιόλας) για να σου δώσει να καταλάβεις πως παρεκκλίνεις. Επίσης αν αφήσεις το keeping assist να διορθώσει αρκετές φορές, χτυπάει το σύστημα κούρασης του οδηγού γιατί νομίζει πως ή σε παίρνει ο ύπνος ή είσαι κάπως κουρασμένος αφού πας αριστερά δεξιά συνεχώς (αυτό απενεργοποιείται)!
Το centering, έχει σκοπό από την αρχή να σε κρατήσει στο κέντρο ακριβώς μεταξύ των δύο γραμμών, διορθώνοντας ουσιαστικά πριν πλησιάσεις τις γραμμές. Υποτίθεται ότι μ αυτό μπορείς απλά να πιάνεις το τιμόνι χωρίς να προσπαθείς να κατευθύνεις εσύ το όχημα, εκτός και αν χρειαστεί.
Με λίγα λόγια το centering είναι ένα στάδιο πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση ενώ το άλλο είναι απλά ένα βοήθημα. Στην αρχή και εγώ είχα ξενερώσει λίγο που δεν έχει και τα 2 αλλά πλέον αντιλαμβάνομαι πως και να το είχα μάλλον δε θα το χρησιμοποιούσα ποτέ, εφόσον θέλω τουλάχιστον να κατευθύνω εγώ το όχημα (ακόμα)! Από την άλλη το keeping, έχει διορθώσει αρκετές φορές που αν δεν το είχα μάλλον δε θα καταλάβαινα πως πατάω ή πλησιάζω τις γραμμές σε ταξίδι. Παρατηρώ μάλιστα πως πλέον το βλέπω να επεμβαίνει λιγότερο συχνά, πράγμα το οποίο σημαίνει πως με έχει εκπαιδεύσει.
-
Καλησπέρα. Δύο ερωτήσεις καθώς από όσο θυμάμαι ο configurator κάποιες φορές είναι εκτός φάσης. 1) Το Titanium έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων πλέον; 2) Στο Titanium το tech pack αναβαθμίζει τα φώτα σε full LED αλλά non-adaptive/matrix σωστά;
FORD KUGA 2020