-
Το Ceed 1.4cc με 140 βενζινάτα άλογα στην έκδοση GT Line, με πολύ εξοπλισμό, έχει 21090€. Παίρνεις κούτα αυτοκίνητο στο τοπ 5 των C segment hatchbacks με ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά και χώρους πίσω επιβατών καλύτερους και από Golf και από Astra ( εννοείται και απο Focus ). Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και δες το.
-
Το Ceed 1.4cc με 140 βενζινάτα άλογα στην έκδοση GT Line, με πολύ εξοπλισμό, έχει 21090€. Παίρνεις κούτα αυτοκίνητο στο τοπ 5 των C segment hatchbacks με ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά και χώρους πίσω επιβατών καλύτερους και από Golf και από Astra ( εννοείται και απο Focus ). Κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και δες το.
Κυκλοφορεί στη γειτονιά ένα άσπρο ceed και δεν με κέρδισε εξωτερικά. Αυτός ήταν ο λόγος που δεν ήταν στα πρώτα που κοίταξα.
Η αλήθεια είμαι όμως πως όσο μελετάω, τόσο πιο πολύ βλέπω τη συγκεκριμένη έκδοση (CEED 1.4T 140PS GT LINE) να ταιριάζει με τα θέλω μου.
Σίγουρα θα είναι από τα πρώτα που θα πάω να δω και από κοντά.
-
Το νεο focus εχει τεραστιους χωρους. Επιτελους εκει στη ford καταλαβαν οτι υπαρχουν ανθρωποι ανω του 1,80 1,85μ σε υψος.
Το νεο focus αν θυμαμαι σωστα εχει μελετηθει και για προσκρουση σε small overlap.
Μονο το civic το εχει αυτο ως ανταγωνιστης. Αλλο κορυφαιο μικρομεσαιο και αυτο.
-
Επίσης το μεταξόνιο του focus είναι 2700 χιλ έναντι 2651 χιλ του ceed με ό,τι μπορεί να λέει αυτό σε σ\χώρους επιβατών.
-
To focus μια χαρά είναι πίσω και overall καλύτερο του Ceed (προσωπική γνώμη). Απλά το Ceed είναι φθηνότερο απο το focus για αυτά που προσφέρει στο πακέτο GTline.
-
Ακριβώς ! Η ουσία είναι ότι ένα Focus ST-Line 1.5 είναι λίγο καλύτερο (και λίγο ακριβότερο) αυτοκίνητο από ένα Ceed GTline 1.4.
-
Δυστυχώς μέχρι τις 23 χιλιάδες που θέλει να δώσει ο φίλος, δεν παίρνει αξιόλογο Focus ΜΚ4. Μόνο 1000ρι που δεν ξέρω αν τον ενδιαφέρει. Γι αυτό πρότεινα το πολύ τίμιο Leon FR Plus
-
Δυστυχώς μέχρι τις 23 χιλιάδες που θέλει να δώσει ο φίλος, δεν παίρνει αξιόλογο Focus ΜΚ4. Μόνο 1000ρι που δεν ξέρω αν τον ενδιαφέρει. Γι αυτό πρότεινα το πολύ τίμιο Leon FR Plus
Oχι, δεν θέλω ούτε να κατέβω σε 1.000άρι, ούτε να ανέβω σε τιμή. Θεωρώ πως με το μπάτζετ μου μπορώ να βρω ένα αξιόλογο για τα δικά μου δεδομένα μικρομεσαίο.
Και τα τρία αυτοκίνητα που συζητήθηκαν εσχάτως, δηλαδή Leon FR, Ceed GT και Focus st-line, με καλύπτουν.
Οπως επίσης και το Kamiq και το Stonic, αν τελικά καταλήξω σε B-Suv.
Μεταξύ των τριών, έχω ιδιαίτερα ψηλά το Leon αλλά με φοβίζουν όσα διάβασα για τον κινητήρα 1.5 tsi της Vag.
Μεταξύ Ceed kai st line, προσωπικά βάζω μπροστά το Ceed για 2 λόγους. Α. Μπορώ μέσα στο μπάτζετ μου να πάρω την full extra έκδοση και B. Εχει 4 κυλινδρους, έναντι 3 του focus. Αν μιλούσαμε για το focus 1000αρι με 3κυλίνδρους δεν θα το ανέφερα, αλλά στην έκδοση των 1.500 κυβικών που με ενδιαφέρει με προβληματίζει το 3κύλινδρο.
-
Στο Focus , αυτό τον καιρό δεν παίζει ο 1.5 με τα 150 αλογάκια (τουλάχιστον Ελλάδα), επομένως θα πρέπει να περιμένεις να δεις τι θα γίνει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα , γιατί μπορεί να τοποθετεί μονό τον 1.0 mild hybrid με τα 155 hp.
-
To 3κύλινδρο κακώς σε προβληματίζει. Το μοτέρ είναι σκυλί και πολύ δυνατό. Κοίτα την απόδοσή του όχι τον αριθμό των κυλίνδρων. Ουσιαστικά έχει ίδιο μέγεθος πιστόνια με 4κύλινδρο 2λίτρο, χωρίς να έχει την αντίστοιχη κατανάλωση. Όλοι αυτό σκεφτήκαμε την πρώτη φορά που ακούσαμε ότι είναι 3κύλινδρο, μέχρι να το οδηγήσουμε! Πήγαινε κάνε ένα τεστ ντράιβ αν υπάρχει αμάξι στην αντιπροσωπεία κοντά σου.
Και το Fiesta ST με τα 200 άλογα το ίδιο 3κύλινδρο μοτέρ φοράει με μεγαλύτερο turbo.
Παρόλο όμως που το Focus είναι το ανώτερο σύνολο, τσάμπα μιλάμε για MK4 καθώς στα χρήματα αυτά θεωρώ δύσκολο έως απίθανο να βρεις 1.5 ST Line. Μόνο αν είναι κάποια χαμηλότερη έκδοση (ακόμα και αυτές έχουν αρκετά αξιοπρεπή εξοπλισμό). Ψάξε το αλλά δύσκολα τα πράγματα.
Υπάρχει και το 1.5 diesel 120hp Focus που είναι πολύ δυνατό μοτέρ (φοβερή ροπή) αλλά πάλι δεν ξέρω αν σε παίρνει χρηματικά.
Τα VAG σίγουρα έχουν ένα ρίσκο, πρέπει όμως κάπου να συμβιβαστείς. Δεν υπάρχει τέλειο αμάξι. Αν καταλήξεις σε κάποιο VAG κοίτα να σου δώσουν τουλάχιστον τα 4 χρόνια της εγγύησης. Μη πάρεις με τίποτα αμάξι με μόνο 2 χρόνια. Δεν είναι κινητό.
Το CEED είναι και αυτό αξιοπρεπέστατο σύνολο και αν σου αρέσει θεωρώ πως είναι μια χαρά επιλογή.
Τώρα ανεξάρτητα με το τι θα πάρεις, η δική μου συμβουλή είναι να κοιτάξεις να έχει μεσαία σκάλα LED. Η διαφορά στον φωτισμό είναι τεράστια. Θεωρώ πως είναι ένα απο τα σημαντικότερα θέματα ασφάλειας πλέον και σύντομα όλα τα αυτοκίνητα θα τα έχουν στάνταρ.
-
Μπραβο δημητρη. Ακριβως αυτο. Οτι και να παρεις παρε full led εργοατασιακα.
-
Το kia ceed (1.4 140hp GT LINE) με τον εξοπλισμό και το μοτέρ που έχει, σε αντιστοιχία πάντα με την τιμή του, είναι μονόδρομος για hatchback τουλάχιστον στην περιοχή μου όπου η ford δεν έχει επίσημο αντιπρόσωπο. Είναι πολύ αμάξι για αυτά τα χρήματα, με προβληματίζει μόνο ο χώρος αποσκευών που θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο, λόγω μωρού. Οπότε λοξοκοιτάω το xceed αλλά σε 1000άρι γιατί μετά φεύγει. Κατά πάσα πιθανότητα θα τα δω (και οδηγήσω) και τα δύο το Σάββατο.
-
παραθετω πίνακα σχετικά με εσωτερικούς χώρους μικρομεσαίων λόγω σχολίου στην προηγούμενη σελίδα ότι το ceed έχει καλύτερους χώρους από το focus (+golf+astra)
-
Το ceed gt-line δεν εχει φωτα led.επισης δεν ξερω εαν μπορεις να βρεις ετοιμοπαραδοτο.Σε αντιπροσωπεια που πηγα(θεσσαλονικη) μου ειπαν 3 μηνες παραδοση.Τωρα μπαινει και ο παραγοντας τελη αφου δεν ξερουμε τι θα πληρωνουμε απο τις 1/3/2020 και μετα!!!
-
Το ceed gt-line δεν εχει φωτα led.επισης δεν ξερω εαν μπορεις να βρεις ετοιμοπαραδοτο.Σε αντιπροσωπεια που πηγα(θεσσαλονικη) μου ειπαν 3 μηνες παραδοση.Τωρα μπαινει και ο παραγοντας τελη αφου δεν ξερουμε τι θα πληρωνουμε απο τις 1/3/2020 και μετα!!!
Ισχύει, το gtline στη full extra έκδοση θέλει κοντά στους 3 μήνες. Μίλησα και εγώ με την αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη.
Δεν είναι πάντως αποτρεπτικό για εμένα ένα τέτοιο διάστημα.
-
Το kia ceed (1.4 140hp GT LINE) με τον εξοπλισμό και το μοτέρ που έχει, σε αντιστοιχία πάντα με την τιμή του, είναι μονόδρομος για hatchback τουλάχιστον στην περιοχή μου όπου η ford δεν έχει επίσημο αντιπρόσωπο. Είναι πολύ αμάξι για αυτά τα χρήματα, με προβληματίζει μόνο ο χώρος αποσκευών που θα τον ήθελα λίγο μεγαλύτερο, λόγω μωρού. Οπότε λοξοκοιτάω το xceed αλλά σε 1000άρι γιατί μετά φεύγει. Κατά πάσα πιθανότητα θα τα δω (και οδηγήσω) και τα δύο το Σάββατο.
Εκανες τελικά το test drive?
Νέο μικομεσαίο/B Sub Οικογενεικό