-
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι κάτοχος διπλώματος (και) αυτοκινήτου εδώ και αρκετά χρόνια και ανέκαθεν σκεφτόμουν την αγορά ενός 'τρίκυκλου'. Ο λόγος φυσικά ήταν προφανής μιας και το δίπλωμα μου το κάλυπτε, λόγω οικονομικών ωστόσο το άφησα σε δεύτερη μοίρα.
Εφόσον λοιπόν δεν είχα καμία εμπειρία στις μοτοσυκλέτες, ούτε οδηγούσα παράνομα μικρός, παρά μόνο ποδηλατάκι είπα να έκανα κανά μάθημα μοτο πρώτα να πάρω λίγο το κολάι ρε παιδί μου. Με αυτά και με τα άλλα είπα δεν βγάζω και το δίπλωμα απεριορίστων; Εν τέλη αυτή την στιγμή βρίσκομαι στην διαδικασία έκδοσης του διπλώματος το οποίο έρχεται προφανώς δεμένο σε γαϊδουράκι από την Σουηδία.
Για να μην μακρηγορώ, ένα σκούτερ σαν το τρίτροχο Yourban αρμόζει σε έναν νέο μοτοσικλετιστή**;**
Σκέφτηκα πως ο έξτρα τροχός θα συγχωρέσει ίσως μερικά από τα λάθη που θα γίνουν στην αρχή και ίσως γλυτώσουν και κάποια πτώση. Με προβληματίζει πολύ ωστόσο το βάρος του καθώς ανέρχεται περίπου στα 210 κιλά και χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία, θεωρώ πως σε κάποια αργή κίνηση θα πλαγιάσει. Από την άλλη το budget μου καλύπτει 150 αρια και 200αρια sym, kymco κλπ τα οποία είναι ελαφριά και μανιτζέβελα στις αστικές μετακινήσεις, αλλάζουμε όμως κατηγορία.
-
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι κάτοχος διπλώματος (και) αυτοκινήτου εδώ και αρκετά χρόνια και ανέκαθεν σκεφτόμουν την αγορά ενός 'τρίκυκλου'. Ο λόγος φυσικά ήταν προφανής μιας και το δίπλωμα μου το κάλυπτε, λόγω οικονομικών ωστόσο το άφησα σε δεύτερη μοίρα.
Εφόσον λοιπόν δεν είχα καμία εμπειρία στις μοτοσυκλέτες, ούτε οδηγούσα παράνομα μικρός, παρά μόνο ποδηλατάκι είπα να έκανα κανά μάθημα μοτο πρώτα να πάρω λίγο το κολάι ρε παιδί μου. Με αυτά και με τα άλλα είπα δεν βγάζω και το δίπλωμα απεριορίστων; Εν τέλη αυτή την στιγμή βρίσκομαι στην διαδικασία έκδοσης του διπλώματος το οποίο έρχεται προφανώς δεμένο σε γαϊδουράκι από την Σουηδία.
Για να μην μακρηγορώ, ένα σκούτερ σαν το τρίτροχο Yourban αρμόζει σε έναν νέο μοτοσικλετιστή**;**
Σκέφτηκα πως ο έξτρα τροχός θα συγχωρέσει ίσως μερικά από τα λάθη που θα γίνουν στην αρχή και ίσως γλυτώσουν και κάποια πτώση. Με προβληματίζει πολύ ωστόσο το βάρος του καθώς ανέρχεται περίπου στα 210 κιλά και χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία, θεωρώ πως σε κάποια αργή κίνηση θα πλαγιάσει. Από την άλλη το budget μου καλύπτει 150 αρια και 200αρια sym, kymco κλπ τα οποία είναι ελαφριά και μανιτζέβελα στις αστικές μετακινήσεις, αλλάζουμε όμως κατηγορία.
-
Πάρε ένα κανονικό σκούτερ δίτροχο και άστο το Yourban. Το είχα 7 χρόνια, μεγάλος μπελάς. Εκτός αν έχεις διάθεση να τρέχεις συνεργεία κάθε τρεις και λίγο και λεφτά για πέταμα.
Μπες και στο scooterclub.gr να διαβάσεις απόψεις.
-
Καλα ο Στορμ τα ειδε ολα και τα λεει σε καθε ευκαιρια. Εγω με 41Κ χλμ μεσα στην Αθηνα το μονο ουσιαστικό προβλημα που είχα ήταν στα ηλεκτρικά (αλλαξα πηνία και τελος). Κοστος για ολο το πακετο καπου 300 αν θυμαμαι καλα. Ειχα και ενα προβλημα με το ρελαντι στα φαναρια που λυθηκε με αναβαθμιση λογισμικου εγκεφαλου που δεν κοστισε τιποτα.
Απαντωντας στο ερωτημα του φιλου το 3κυκλο κατ'εμενα ειναι ΤΟ ιδανικο μεσο για νεο μοτοσυκλετιστή. Οπου ενα κλασικο σκουτερ θα γλυστρήσει, το 3κυκλο γελαει. Δοκιμασμενο σε χιονια και απειρες βροχες στο γλιστερο αθηναικο τερραιν. Μπροστα στα παπια και τα μικρα σκουτερ ειναι λιμουζινα και φρενάρει καλύτερα απο όλα αυτά. Σιγουρα ομως μην περιμενεις καταναλωση, συντηρηση και αξιοπιστία παπιου.
-
Δυστυχώς το 2011 δεν είχα δίπλωμα για μηχανή, οπότε **και **για μένα ήταν μονόδρομος το 3κυκλο. Αναγκάστηκα και έσκασα 6200euro θεωρώντας ότι αυτό το τεράστιο ποσό για σκούτερ θα συνοδευόταν και από αξιοπιστία και θα μπορούσε να ήταν ένα καθημερινό εργαλείο μετακίνησης. Στην δική μου περίπτωση αποδείχτηκε ζημιάρικο και απαιτούσε τακτικές επισκέψεις σε συνεργεία και παραμονή σε αυτά αρκετές μέρες. Οπότε εκτός τα χρήματα που μου κόστισαν οι ζημιές που έβγαζε, έχανα και άλλα χρήματα (εργασία, μεταφορικά μέσα, άδειες κλπ...) και έθεσε σε κίνδυνο να χάσω και ένα μεταπτυχιακό που έκανα εκείνο το διάστημα στο κέντρο της Αθήνας..
Το σκούτερ που έχω τώρα (SYM), σε ένα μήνα κλείνει 3ετία. Το μόνο που έχει ζητήσει είναι 3 ετήσια σέρβις. Το κάθε σέρβις κοστίζει 20euro. 60euro έξοδα συντήρησης στα τρία χρόνια. Καλύτερα να μην αναφέρω το αντίστοιχο ποσό που ζήτησε το Yourban στην 3ετία.
Το SYM δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως (παρόλο που το σκίζω περισσότερο σε σύγκριση με το Yourban) και καίει 3,2lt/100km. Το μήνα θέλω 8euro βενζίνη. Με το Yourban ήθελα 16euro για τα ίδια ακριβώς χιλιόμετρα..
Το Yourban έχει αρκετά θετικά στοιχεία τα οποία έχουν αναφερθεί πολλές φορές. Τα σίγουρα αρνητικά είναι ότι πάσχει στο θέμα κατανάλωσης και σίγουρα έχει μεγαλύτερα κόστη συντήρησης. Αν βγει και προβληματικό τότε τα κόστη αυτά εκτοξεύονται.
Οπότε αν κάποιος σκέφτεται να αγοράσει καινούριο Yourban/HPE με 6350euro πρέπει να το σκεφτεί καλά αν αξίζει το κόπο. Αν κάποιος άλλος σκέφτεται για μεταχειρισμένο, πρέπει να το σκεφτεί περισσότερο γιατί είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος σε τι κατάσταση είναι ένα τρίκυκλο. Άλλωστε και εγώ κάπου, κάπως, κάποτε έδωσα το δικό μου Yourban και σε κάποιον κατέληξε.
MP3 Yourban - Νέος οδηγός