Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνωμη για SUBARU IMPREZA '01-05' 1.600 95hp ή 143hp
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γνωμη για SUBARU IMPREZA '01-05' 1.600 95hp ή 143hp
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panahs5 last edited by

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panahs5 last edited by

        10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panahs5 last edited by

          Καλησπερα παιδια ειμαι καινουργιος εδω αν κανω κατι λαθος στο θεμα παρακαλω πειτε μου...

          Θελω να παρω ενα Impreza 1.6 95 ή143hp του '01 ή '02 μια που τα turbo εχω διαβασει ειναι προβληματικα...μπορειτε να με βοηθησετε αν γνωριζεται για το αν βγαζουν θεματα τα non turbo δλδ τα 95 ιππους και τα 143 γενικως τα bugeye ή τα blobeye? Βεβαια ΑΝ παρω ενα τετοιο θα το βαλω UEL Headers(για 1.6 συγκεκριμενα απο eBay),φιλτρο αερος,intercooler,φρενα,αναρτησεις,ενα τουρμπακι aftermarket ισα ισα στα 0.7 bar και μια εξατμιση.Πειτε μου γνωμες γενικα για το αμαξι και για αν μπορω να το κανω αυτες τις μετατροπες ή εστω καποιες απο αυτες.Τουλαχιστον να γνωριζω πιο πολυ αν το αμαξι δν θα με τρεχει στα συνεργεια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nick-sport last edited by

            Subaru και να μην σε τρέχει στα συνεγεία...μου φαίνεται δύσκολο...
            Δεν παίρνεις κανά Lancer καλύτερα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              panahs5 last edited by

              Δεν ειμαι πολυ του Lancer..ενα Octavia 1.6 ή 1.8 RS θα το γουσταρα παραπανω απο το Lancer.
              Απλως ειμαι αναμεσα σε impreza και octavia σε περιπτωση που δεν παρω impreza.Γιαυτο θελω καποιες γνωμες και πληροφοριες για τα impreza 1.6 για να βεβαιωθω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το 1.6 turbo ήταν ελληνική μετατροπή και είναι κάκιστης ποιότητας. Ούτε την δύναμη που υπόσχεται βγάζει, ούτε αντοχές έχει. Μακριά από αυτό. Πάρε κάτι άλλο, κατά προτίμηση εντελώς 'μαμά'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  panahs5 last edited by

                  Το impreza του '08 1.5 107hp ειναι καλο?? Αξιζει να το παρω?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Καλό είναι αλλά σχετικά αργό: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/articl ... mber=12299

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      meco last edited by

                      Impreza 1.6 θα έπαιρνα ένα χωρίς μετατροπή και σε έκδοση wagon. Είναι εξαιρετικό εκδρομικό όχημα. Έχει ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος και έχει και κοντές σχέσεις. Όμως είναι αργό.
                      Φορτωμένο με πράγματα και με όλη την οικογένεια προφανώς θα είναι ακόμα πιο αργό. Για κάποιους αυτό δεν είναι πρόβλημα. Στο κάτω κάτω τόσος και τόσος κόσμος κυκλοφορεί οικογενειακώς με μικρομεσαία ατμοσφαιρικά 1300 και 1400άρια 15-20 ετών. Επιπλέον επειδή οι κοντές επιλέγονται και στην άσφαλτο, πιθανόν με την επιλογή τους σε μία ανηφορική επαρχιακή διαδρομή η κατάσταση να βελτιώνεται. Πιο σωστά σίγουρα βελτιώνεται απλά δεν γνωρίζω αν είναι και τόσο πρακτικό αυτό. Πάντως επειδή είχα οδηγήσει ατμοσφαιρικό forester πριν από κάμποσα χρόνια τις κοντές τις επέλεγες απλά με συμπλέκτη σαν να άλλαζες ταχύτητα. Δεν χρειαζόταν να σταματήσεις ή να κάνεις κάποια συγκεκριμένη ενέργεια.
                      Σε sedan δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου. Δεν έχει νόημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr