-
Με αφορμή την ανάγκη αλλαγής προσεχώς του κεντρικού άξονα του αυτοκινήτου μου (Honda CR-V mkI) ο οποίος μάλλον βρίσκεται στα τελευταία του, είμαι μπροστά στο δίλημμα μεταξύ μεταχειρισμένου ανταλλακτικού ή ανακατασκευής του δικού μου.
Νέος οriginal άξονας επίσημης αντιπροσωπείας είναι εκτός συζήτησης λόγω τιμής, καθώς μιλάμε για 4ψήφιο ποσό... Είμαι σε φάση αναζήτησης και οι τιμές που βρίσκω είναι χοντρικά 100 - 200 ευρώ για μεταχειρισμένο ανταλλακτικό από τρακαρισμένο - αποσυρμένο αυτοκίνητο και 250 - 300 ευρώ για ανακατασκευή του δικού μου άξονα.
Αν και σαφώς πιο ακριβή ως λύση, προσωπικά κλίνω περισσότερο προς την ανακατασκευή, καθώς φοβάμαι την κατάσταση του μεταχειρισμένου ανταλλακτικού. Δεδομένου ότι δεν πρόκειται π.χ. για πόρτα ή φτερό που βλέπεις και κρίνεις τι αγοράζεις, θα ήθελα να αποφύγω την περίπτωση ενός καλογυαλισμένου άξονα ο οποίος έχει φάει εξίσου τα ψωμιά του με αποτέλεσμα να χρειαστεί σύντομα να τον ξαναπληρώσω χρυσό.
Στο πλαίσιο γενικότερης συζήτησης, τι θα κάνατε ή τυχόν έχετε κάνει σε παρόμοια περίπτωση;
-
Με αφορμή την ανάγκη αλλαγής προσεχώς του κεντρικού άξονα του αυτοκινήτου μου (Honda CR-V mkI) ο οποίος μάλλον βρίσκεται στα τελευταία του, είμαι μπροστά στο δίλημμα μεταξύ μεταχειρισμένου ανταλλακτικού ή ανακατασκευής του δικού μου.
Νέος οriginal άξονας επίσημης αντιπροσωπείας είναι εκτός συζήτησης λόγω τιμής, καθώς μιλάμε για 4ψήφιο ποσό... Είμαι σε φάση αναζήτησης και οι τιμές που βρίσκω είναι χοντρικά 100 - 200 ευρώ για μεταχειρισμένο ανταλλακτικό από τρακαρισμένο - αποσυρμένο αυτοκίνητο και 250 - 300 ευρώ για ανακατασκευή του δικού μου άξονα.
Αν και σαφώς πιο ακριβή ως λύση, προσωπικά κλίνω περισσότερο προς την ανακατασκευή, καθώς φοβάμαι την κατάσταση του μεταχειρισμένου ανταλλακτικού. Δεδομένου ότι δεν πρόκειται π.χ. για πόρτα ή φτερό που βλέπεις και κρίνεις τι αγοράζεις, θα ήθελα να αποφύγω την περίπτωση ενός καλογυαλισμένου άξονα ο οποίος έχει φάει εξίσου τα ψωμιά του με αποτέλεσμα να χρειαστεί σύντομα να τον ξαναπληρώσω χρυσό.
Στο πλαίσιο γενικότερης συζήτησης, τι θα κάνατε ή τυχόν έχετε κάνει σε παρόμοια περίπτωση;
-
Με αφορμή την ανάγκη αλλαγής προσεχώς του κεντρικού άξονα του αυτοκινήτου μου (Honda CR-V mkI) ο οποίος μάλλον βρίσκεται στα τελευταία του, είμαι μπροστά στο δίλημμα μεταξύ μεταχειρισμένου ανταλλακτικού ή ανακατασκευής του δικού μου.
Νέος οriginal άξονας επίσημης αντιπροσωπείας είναι εκτός συζήτησης λόγω τιμής, καθώς μιλάμε για 4ψήφιο ποσό... Είμαι σε φάση αναζήτησης και οι τιμές που βρίσκω είναι χοντρικά 100 - 200 ευρώ για μεταχειρισμένο ανταλλακτικό από τρακαρισμένο - αποσυρμένο αυτοκίνητο και 250 - 300 ευρώ για ανακατασκευή του δικού μου άξονα.
Αν και σαφώς πιο ακριβή ως λύση, προσωπικά κλίνω περισσότερο προς την ανακατασκευή, καθώς φοβάμαι την κατάσταση του μεταχειρισμένου ανταλλακτικού. Δεδομένου ότι δεν πρόκειται π.χ. για πόρτα ή φτερό που βλέπεις και κρίνεις τι αγοράζεις, θα ήθελα να αποφύγω την περίπτωση ενός καλογυαλισμένου άξονα ο οποίος έχει φάει εξίσου τα ψωμιά του με αποτέλεσμα να χρειαστεί σύντομα να τον ξαναπληρώσω χρυσό.
Στο πλαίσιο γενικότερης συζήτησης, τι θα κάνατε ή τυχόν έχετε κάνει σε παρόμοια περίπτωση;
-
Ανακατασκευή για τους λόγους που ήδη ανέφερες.
-
Μεταχειρισμενο, με κανα 4μηνο-6μηνο εγγύηση. Είμαι σίγουρος ότι και ο χειρότερος μαντρας αν του πεις για τέτοια εξαρτήματα περι εγγύησης, ενα μηνα θα στον δώσει.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Μεταχειρισμενο, με κανα 4μηνο-6μηνο εγγύηση. Είμαι σίγουρος ότι και ο χειρότερος μαντρας αν του πεις για τέτοια εξαρτήματα περι εγγύησης, ενα μηνα θα στον δώσει.Σωστά αλλά και να μην χρειαστεί να πληρώσεις αν σου βγει προβληματικό θα φας την ταλαιπωρία να ξαναπηγαίνεις συνεργείο, να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο συν τα εργατικά ξανά.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Μεταχειρισμενο, με κανα 4μηνο-6μηνο εγγύηση. Είμαι σίγουρος ότι και ο χειρότερος μαντρας αν του πεις για τέτοια εξαρτήματα περι εγγύησης, ενα μηνα θα στον δώσει.
Σωστά αλλά και να μην χρειαστεί να πληρώσεις αν σου βγει προβληματικό θα φας την ταλαιπωρία να ξαναπηγαίνεις συνεργείο, να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο συν τα εργατικά ξανά.
Τα συνεργεια δειχνουν όσο είναι δυνατόν κατανόηση σε τέτοιες περιπτώσεις, και οσον αφορά τα εργατικά και όσον αφορά τον χρόνο παράδοσης. Δεν αλλάζει και τόσο δύσκολα νομίζω ο κεντρικός. Ρίξε και λιγη κλαψα οτι κάνεις πολλά χιλιόμετρα την εβδομάδα, εργαζεσαι μακριά κτλ. Αν ξέρει χιλιόμετρα από τον κεντρικό θα σ δώσει καποιον καλο για να μην εχετε θεμα μεσα στο διάστημα της εγγύησης.
Απο την αλλη να επισκευασεις τι? Αν καταληξεις με τρεμουλο? Ή ακόμα χειρότερα σπάσει? Βάζεις μεταχεισμενο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Όταν ξαναχαλασει παλι μεταχεισμενο. -
Εμείς που είμαστε στον χώρο του αυτοκινήτου πηγαίνουμε εδώ με κλειστά μάτια, είναι πολλά χρόνια στον χώρο με εμπειρία και κατάλληλα μηχανήματα και ανταλλακτικά και κάνει και ζυγοστάθμιση.
Μεταχειρισμένο ανταλλακτικό ή ανακατασκευασμένο;