-
Καλησπερα σε ολους.
Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).
Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο 'axle tramp' ή αλλιως 'wheel hopping'. Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Δεν μιλαμε για ακραια επιταχυνση, απλο γρηγορο ξεκινημα και μπολικο γκαζι με 1η αφου εχει το αυτοκινητο.
Μου εχει ξανατυχει 2-3 φορες με αλλα αυτοκινητα (απο τις χιλιαδες γρηγορες εκκινησεις που εχω κανει) και ποτε τοσο εντονα.Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;
Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα 'bushings' (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.
Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.
Ευχαριστω.
-
Καλησπερα σε ολους.
Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).
Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο 'axle tramp' ή αλλιως 'wheel hopping'. Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Δεν μιλαμε για ακραια επιταχυνση, απλο γρηγορο ξεκινημα και μπολικο γκαζι με 1η αφου εχει το αυτοκινητο.
Μου εχει ξανατυχει 2-3 φορες με αλλα αυτοκινητα (απο τις χιλιαδες γρηγορες εκκινησεις που εχω κανει) και ποτε τοσο εντονα.Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;
Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα 'bushings' (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.
Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.
Ευχαριστω.
-
Καλησπερα σε ολους.
Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).
Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο 'axle tramp' ή αλλιως 'wheel hopping'. Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Δεν μιλαμε για ακραια επιταχυνση, απλο γρηγορο ξεκινημα και μπολικο γκαζι με 1η αφου εχει το αυτοκινητο.
Μου εχει ξανατυχει 2-3 φορες με αλλα αυτοκινητα (απο τις χιλιαδες γρηγορες εκκινησεις που εχω κανει) και ποτε τοσο εντονα.Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;
Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα 'bushings' (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.
Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.
Ευχαριστω.
-
Βάσεις μηχανής;
Τόσα λίγα χλμ;Κάτι μυρίζει περίεργα πάντως. -
Ο χρήστης angelosl έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).
Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο 'axle tramp' ή αλλιως 'wheel hopping'. Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Δεν μιλαμε για ακραια επιταχυνση, απλο γρηγορο ξεκινημα και μπολικο γκαζι με 1η αφου εχει το αυτοκινητο.
Μου εχει ξανατυχει 2-3 φορες με αλλα αυτοκινητα (απο τις χιλιαδες γρηγορες εκκινησεις που εχω κανει) και ποτε τοσο εντονα.Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;
Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα 'bushings' (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.
Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.
Ευχαριστω.
μπορεί να είναι κι από τελειωμένα αμορτισέρ. (bushings= silent block?)
-
Ναι, πιθανοτατα τα bushings ειναι τα silent blocks (ή σινεμπλοκ, οπως τα λενε ενιοτε).
Να ειναι τελειωμενη η αναρτηση με 68.000 μου φαινεται πολυ περιεργο (cross με το passat??!).Διαβαζω οτι με αλλαγη bushings συχνα βελτιωνεται το προβλημα, απλως προσπαθω να καταλαβω αν ειναι τοσο εντονο στο συγκεκριμενο μοντελο συχνα. Μου κανει πολυ εντυπωση, αντι να σπιναρει να 'κοπαναει' ετσι...
-
Παρέμβυσμα είναι η ελληνική ονομασία των silent blocks .Και όχι δεν μπορεί να είναι τόσο υπεύθυνα για αυτό που λες.Επιμένω να κοιτάξεις για βάσεις μηχανής.
Εκτός αν είναι στραβό απο τρακάρισμα,διαλυμένο σασμάν/διαφορικό,κολλημένοι/κατεστραμμένοι μπιλιοφόροι.
Το ξαναλέω πολύ λίγα τα χλμ .Υποπτο.... -
Ο χρήστης angelosl έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).
Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε αποτομο ξεκινα εκανε εντονο 'axle tramp' ή αλλιως 'wheel hopping'. Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Δεν μιλαμε για ακραια επιταχυνση, απλο γρηγορο ξεκινημα και μπολικο γκαζι με 1η αφου εχει το αυτοκινητο.
Μου εχει ξανατυχει 2-3 φορες με αλλα αυτοκινητα (απο τις χιλιαδες γρηγορες εκκινησεις που εχω κανει) και ποτε τοσο εντονα.Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;
Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα 'bushings' (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα) αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.
Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.
Ευχαριστω.
Αυτό που περιγράφεις, μου έχει τύχει μόνο σε βρεγμένο δρόμο. Σε στεγνό πλην όμως χαμηλής πρόσφυσης δρόμο, απλά χαζοσπιναρισμα μέχρι να μπει το αντισπιν.
-
Ναι, φανταζομαι και βασεις μηχανης μπορει να ειναι, ή συνδυασμος. Δεν μοιαζει, παντως, να ΞΕΚΙΝΑΕΙ απο τη μηχανη, αλλα απο τις ροδες. Γι' αυτο μου φαινεται για αυτο που περιγραφουν διαφοροι ως 'axle tramp'.
Γενικα, απο το βιβλιο service, αλλα και την αντιμετωπιση των πωλητων, δεν φαινεται να ειναι ψευτικα τα χιλιομετρα ή να ειχε καποιο σοβαρο τρακαρισμα.
Μαλιστα, μου εδειξαν τεχνικο ελεγχο που εκαναν προσφατα με καποια εταιρια που ερχεται και το κοιταζει και η μονη σοβαρη παρατηρηση ηταν 'μικρη διαρροη λαδιου'.
Τι να πω; -
(Δεν βρισκω πως να κανω quote)
Κι εμενα σε βρεγμενο γινοταν. Μου εχει τυχει 3-4 και με αλλα αυτοκινητα σε 30 χρονια οδηγηση. Αλλα αυτο το εκανε πολυ ευκολα σε καθε γρηγορη εκκινηση. -
Ο χρήστης angelosl έγραψε:
(Δεν βρισκω πως να κανω quote)
Κι εμενα σε βρεγμενο γινοταν. Μου εχει τυχει 3-4 και με αλλα αυτοκινητα σε 30 χρονια οδηγηση. Αλλα αυτο το εκανε πολυ ευκολα σε καθε γρηγορη εκκινηση.Μάλλον έχεις τελειωμένα λάστιχα. Δεν νομίζω να έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο. Εμένα περισσότερο θα με απασχολούσε η διαρροή στο μοτέρ!
-
Ναι, τα λαστιχα μαλλον ΕΙΝΑΙ ψιλοτελειωμενα.
Αλλα και παλι, τουλαχιστον σε αλλα αυτοκινητα, αυτο θα επρεπε να σημαινει απλως τρελο σπιναρισμα, οχι τετοιο κοπανημα. Γι αυτο φοβαμαι οτι ειτε εχει καποια ζημια, ειτε ειναι γενικο προβλημε του μοντελου (οπως διαβαζω αλλου).
Βασικα, κοιταζω αν υπαρχει καποια αξιοπρεπης λυση, που θα το περιορισει σημαντικα, χωρις μεγαλο κοστος και τεραστια αλλαγη στην ανεση/θορυβο κ.τ.λ. -
Φίλε μου, καλημέρα!
Αν κάτι πρέπει να σε απασχολήσει και μάλιστα πολύ σοβαρά, αυτό είναι η κατανάλωση λαδιού...
Αν ο κωδ. κινητήρα είναι CDAA, θα χρειαστεί επισκευή και είναι κάτι που δεν μπορείς να αποφύγεις.
Το κόστος αυτής, θα ξεπεράσει τα 2Κ.
Υπολόγισε ότι ακόμα και αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, καλό θα είναι να αλλάξεις καδένα, τεντωτήρα και γλύστρες, για να αποφύγεις τα χειρότερα.
Το κόστος θα φτάσει τα 3Κ.
Οπότε, είναι στη δικιά σου κρίση, αν αξίζει να προβείς στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Κατά την προσωπική μου γνώμη, δεν αξίζει.
Όσον αφορά το χοροπηδηχτό, σε πολλά αυτοκίνητα με ιδιαίτερα αυξημένο βάρος πίσω, με φθαρμένα ελαστικά και αμορτισέρ στα τελευταία τους-μη σου κάνουν εντύπωση τα km που έχει-, το φαινόμενο αυτό, είναι έντονο και δεν αποτελεί πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Το ίδιο έχω παρατηρήσει και στο δικό μου, με ανάρτηση KW2, σε βαρύτερο από το δικό σου σκάφος, αλλά ελαστικά που οδεύουν προς αντικατάσταση.
Βέβαια, καλό θα είναι ούτως ή άλλως να ελέγξεις το αυτοκίνητο εξονυχιστικά και συγκεκριμένα και στις βάσεις μηχανής-σαζμάν-, αλλά αυτό που είδες δεν βρίσκεται σε κάποιο σεσιμαζμένο πρόβλημα του αυτοκινήτου που κοιτάς...!
Ελπίζω να σε βοήθησα, ότι άλλο εδώ είμαστε...
Καλή τύχη στην όποια σου επιλογή!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6