Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα στο σύστημα του συμπλεκτη για isuzu d max 2008 3.0L
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα στο σύστημα του συμπλεκτη για isuzu d max 2008 3.0L
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    1640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikoskontaxis96 last edited by

      Γειας σας ειμαι καινούργιος στο forum και πριν από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα αγροτικό isuzu d max με 83000 χλμ και χρονολογίας του 2008 το πρώτο εξάμηνο πήγαινα νε όλα καλά του είχα κάνει ένα απλό service και του είχα αλλάξει τα πίσω αμορτισέρ γτ είχαν πετάξει λάδια και είχαν μαλακώσει.το καλοκαίρι όμως άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα ο συμπλεκτη μαλακώνε και πολλές φορές έμενε τελείως νεκρός στο πάτωμα το πέταλι χωρίς προειδοποίηση. Στην αρχή το πήγα σε ένα μάστορα γνωστό μου και του έκανε εξαερωση λειτουργεισε για ένα περίπου μήνα και μετά πάλι τα ίδια. Το πήγα στην αντιπροσωπεία της isuzu όπου πάλι κάναμε εξαερωση και μου ρύθμισε τον τζόγο στο πέταλι πάλι το αμάξι για 20 μέρες πήγαινε καλά και μετά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο πέταλι. Έπειτα αλλάξαμε πάνω τρόμπα συμπλεκτη καθώς αυτό ήταν το επόμενο βήμα για αυτούς και δίχως να φαίνεται κάποια ζημιά στην παλιά τρόμπα. Το αμάξι έφτιαξε για κανένα μήνα αλλά μετά από μια απότομη ανηφόρα που ανέβαινα με παρατεταμένα ψηλά τις στροφές 3000 άρχισε πάλι το πέταλι να μαλακώνει και μετά από δύο μέρες δεν είχα καθόλου συμπλεκτη. Το ξανά πάω στην αντιπροσωπεία και μου λένε τότε είναι ο κατανεμητης το αφήνω κάνουν να μου το επισκευασουν 20 μέρες λόγω καθυστέρησης τού ανταλλακτικου. Παίρνω το αμάξι λέω εντάξει επιτέλους το έφτιαξα και δε περνάνε 15 μέρες και πάλι τα ίδια ξαναπάω αντιπροσωπεία μου λέγαν δε ξέρουν πρέπει να δούμε κατω τρόμπα και δίσκο εγώ μόλις άκουσα τιμές που μου είπαν πείρα το αμάξι και έφυγα. Τέλος πάντων πήγα σε ένα γνωστό μου μηχανικό που φτιάχνει και τρακτέρ και γενικός Πάντος είδους οχήματα και μου βγάζει το κατανεμητη που μου άλλαξε η αντιπροσωπεία και μου βάζει έλα σωληνάκι υψηλής πίεσης και συνδέει το κύκλωμα του συμπλεκτη και πάω έτσι τώρα 5 μήνες δίχως πρόβλημα στο συμπλεκτη αλλά με ποιο σκληρό πέταλι και όταν το πατάω για να αλλάξω ταχύτητα αν έχω πολλές στροφές κάνει ένα γουργουρισμα από τι μου είπε ο μάστορας λόγω της παραπάνω πίεσης. Συγνώμη για την έκταση του κειμένου αλλά δεν γινόταν αλλιώς γτ αυτό το πρόβλημα με απασχολούσε 4 μήνες και ίσως να μην τα έγραψα όλα. Θέλω να ρωτήσω αν γνώριζει κάνεις κάτι παρόμοιο και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γτ καλή η πατέντα με το σωληνάκι υψηλής πίεσης αλλά δεν ξέρω μήπως μου δημιουργείση πρόβλημα στο μέλλον και γενικά Θέλω το αμάξι τα λειτουργεί σωστά.

      Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikoskontaxis96 last edited by

        Γειας σας ειμαι καινούργιος στο forum και πριν από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα αγροτικό isuzu d max με 83000 χλμ και χρονολογίας του 2008 το πρώτο εξάμηνο πήγαινα νε όλα καλά του είχα κάνει ένα απλό service και του είχα αλλάξει τα πίσω αμορτισέρ γτ είχαν πετάξει λάδια και είχαν μαλακώσει.το καλοκαίρι όμως άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα ο συμπλεκτη μαλακώνε και πολλές φορές έμενε τελείως νεκρός στο πάτωμα το πέταλι χωρίς προειδοποίηση. Στην αρχή το πήγα σε ένα μάστορα γνωστό μου και του έκανε εξαερωση λειτουργεισε για ένα περίπου μήνα και μετά πάλι τα ίδια. Το πήγα στην αντιπροσωπεία της isuzu όπου πάλι κάναμε εξαερωση και μου ρύθμισε τον τζόγο στο πέταλι πάλι το αμάξι για 20 μέρες πήγαινε καλά και μετά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο πέταλι. Έπειτα αλλάξαμε πάνω τρόμπα συμπλεκτη καθώς αυτό ήταν το επόμενο βήμα για αυτούς και δίχως να φαίνεται κάποια ζημιά στην παλιά τρόμπα. Το αμάξι έφτιαξε για κανένα μήνα αλλά μετά από μια απότομη ανηφόρα που ανέβαινα με παρατεταμένα ψηλά τις στροφές 3000 άρχισε πάλι το πέταλι να μαλακώνει και μετά από δύο μέρες δεν είχα καθόλου συμπλεκτη. Το ξανά πάω στην αντιπροσωπεία και μου λένε τότε είναι ο κατανεμητης το αφήνω κάνουν να μου το επισκευασουν 20 μέρες λόγω καθυστέρησης τού ανταλλακτικου. Παίρνω το αμάξι λέω εντάξει επιτέλους το έφτιαξα και δε περνάνε 15 μέρες και πάλι τα ίδια ξαναπάω αντιπροσωπεία μου λέγαν δε ξέρουν πρέπει να δούμε κατω τρόμπα και δίσκο εγώ μόλις άκουσα τιμές που μου είπαν πείρα το αμάξι και έφυγα. Τέλος πάντων πήγα σε ένα γνωστό μου μηχανικό που φτιάχνει και τρακτέρ και γενικός Πάντος είδους οχήματα και μου βγάζει το κατανεμητη που μου άλλαξε η αντιπροσωπεία και μου βάζει έλα σωληνάκι υψηλής πίεσης και συνδέει το κύκλωμα του συμπλεκτη και πάω έτσι τώρα 5 μήνες δίχως πρόβλημα στο συμπλεκτη αλλά με ποιο σκληρό πέταλι και όταν το πατάω για να αλλάξω ταχύτητα αν έχω πολλές στροφές κάνει ένα γουργουρισμα από τι μου είπε ο μάστορας λόγω της παραπάνω πίεσης. Συγνώμη για την έκταση του κειμένου αλλά δεν γινόταν αλλιώς γτ αυτό το πρόβλημα με απασχολούσε 4 μήνες και ίσως να μην τα έγραψα όλα. Θέλω να ρωτήσω αν γνώριζει κάνεις κάτι παρόμοιο και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γτ καλή η πατέντα με το σωληνάκι υψηλής πίεσης αλλά δεν ξέρω μήπως μου δημιουργείση πρόβλημα στο μέλλον και γενικά Θέλω το αμάξι τα λειτουργεί σωστά.

        Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikoskontaxis96 last edited by

          Γειας σας ειμαι καινούργιος στο forum και πριν από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα αγροτικό isuzu d max με 83000 χλμ και χρονολογίας του 2008 το πρώτο εξάμηνο πήγαινα νε όλα καλά του είχα κάνει ένα απλό service και του είχα αλλάξει τα πίσω αμορτισέρ γτ είχαν πετάξει λάδια και είχαν μαλακώσει.το καλοκαίρι όμως άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα ο συμπλεκτη μαλακώνε και πολλές φορές έμενε τελείως νεκρός στο πάτωμα το πέταλι χωρίς προειδοποίηση. Στην αρχή το πήγα σε ένα μάστορα γνωστό μου και του έκανε εξαερωση λειτουργεισε για ένα περίπου μήνα και μετά πάλι τα ίδια. Το πήγα στην αντιπροσωπεία της isuzu όπου πάλι κάναμε εξαερωση και μου ρύθμισε τον τζόγο στο πέταλι πάλι το αμάξι για 20 μέρες πήγαινε καλά και μετά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο πέταλι. Έπειτα αλλάξαμε πάνω τρόμπα συμπλεκτη καθώς αυτό ήταν το επόμενο βήμα για αυτούς και δίχως να φαίνεται κάποια ζημιά στην παλιά τρόμπα. Το αμάξι έφτιαξε για κανένα μήνα αλλά μετά από μια απότομη ανηφόρα που ανέβαινα με παρατεταμένα ψηλά τις στροφές 3000 άρχισε πάλι το πέταλι να μαλακώνει και μετά από δύο μέρες δεν είχα καθόλου συμπλεκτη. Το ξανά πάω στην αντιπροσωπεία και μου λένε τότε είναι ο κατανεμητης το αφήνω κάνουν να μου το επισκευασουν 20 μέρες λόγω καθυστέρησης τού ανταλλακτικου. Παίρνω το αμάξι λέω εντάξει επιτέλους το έφτιαξα και δε περνάνε 15 μέρες και πάλι τα ίδια ξαναπάω αντιπροσωπεία μου λέγαν δε ξέρουν πρέπει να δούμε κατω τρόμπα και δίσκο εγώ μόλις άκουσα τιμές που μου είπαν πείρα το αμάξι και έφυγα. Τέλος πάντων πήγα σε ένα γνωστό μου μηχανικό που φτιάχνει και τρακτέρ και γενικός Πάντος είδους οχήματα και μου βγάζει το κατανεμητη που μου άλλαξε η αντιπροσωπεία και μου βάζει έλα σωληνάκι υψηλής πίεσης και συνδέει το κύκλωμα του συμπλεκτη και πάω έτσι τώρα 5 μήνες δίχως πρόβλημα στο συμπλεκτη αλλά με ποιο σκληρό πέταλι και όταν το πατάω για να αλλάξω ταχύτητα αν έχω πολλές στροφές κάνει ένα γουργουρισμα από τι μου είπε ο μάστορας λόγω της παραπάνω πίεσης. Συγνώμη για την έκταση του κειμένου αλλά δεν γινόταν αλλιώς γτ αυτό το πρόβλημα με απασχολούσε 4 μήνες και ίσως να μην τα έγραψα όλα. Θέλω να ρωτήσω αν γνώριζει κάνεις κάτι παρόμοιο και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γτ καλή η πατέντα με το σωληνάκι υψηλής πίεσης αλλά δεν ξέρω μήπως μου δημιουργείση πρόβλημα στο μέλλον και γενικά Θέλω το αμάξι τα λειτουργεί σωστά.

          Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Μου έκανε εντύπωση ότι επαγγελματικό όχημα δεκαετίας είχε μόνο 83 χιλιάδες χιλιόμετρα.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikoskontaxis96 last edited by

              Το πήρα από ιδιώτη και δεν το χρησιμοποιούσε τόσο γτ είχε και δεύτερο αγροτικό μονοκαμπινο .Επίσης είναι ταξινομημένο Τέλος του 09.

              Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tesa54 last edited by

                Ενδιαφέρον θέμα (δυστυχώς για εσένα βέβαια) που αξίζει να μάθουμε ποια είναι η αιτία και η λύση του προβλήματος. Αν το αμάξι ήταν εισαγωγής τότε τόσα λίγα χιλιόμετρα θα ήταν 'ύποπτα' για μοντέλο δεκαετίας, συν ότι τέτοιες βλάβες προκύπτουν μετά από πολυετή ή κακή χρήση. Στο πρόβλημα σου τώρα δεν έχω γνώμη, μέχρι στιγμής είχα ακούσει για το συγκεκριμένο μοντέλο πως με τα χρόνια (+140000 km) κάποιοι είχαν θέμα με πολύ σκληρό συμπλέκτη και να μη μπαίνουν με τίποτα οι ταχύτητες 1η-2α-3η ειδικά όταν το αμάξι ήταν κρύο !
                Ενημερωτικά πόσα σου ζήτησε η αντιπροσωπεία για :

                1. εξαέρωση και ρύθμιση στον τζόγο του πεντάλ
                2. αλλαγή πάνω τρόμπας συμπλέκτη
                3. κατανεμητή και εργατικά
                4. κάτω τρόμπα συμπλέκτη, δίσκο κλπ
                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikoskontaxis96 last edited by

                  Το αμάξι ήταν από ελληνική αντιπροσωπεία με πλήρες βιβλίο σέρβις τώρα στην αντιπροσωπεία είχα δώσει 80 ευρώ για τις δύο πρώτες επισκέψεις εξαερωση δύο φορές και επισκευή πάνω τρομπας με κιτ.γυρω στα 140 για αλλαγή πάνω τρομπας και 130 ευρώ για κατανεμητη.τελος έδωσα 50 ευρώ σε μηχανικό για να μού βγάλει τον καινούργιο κατανεμητη και να μου βάλει σωληνάκι υψηλής πίεσης.

                  Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nikoskontaxis96 last edited by

                    Για δίσκο από ότι μου είπαν ήταν 500 ευρώ και για κατω τρόμπα από ότι είχα ψάξει στο 3 λίτρο μπαίνει μόνο η γνήσια αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο έκανε πάντως σίγουρα πάνω από 200ευρώ.

                    Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • xenos
                      xenos last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Μου έκανε εντύπωση ότι επαγγελματικό όχημα δεκαετίας είχε μόνο 83 χιλιάδες χιλιόμετρα.

                      Ε τώρα, 83 ή 283, δεν τα χαλάσουμε εκεί.

                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr