Για δίσκο από ότι μου είπαν ήταν 500 ευρώ και για κατω τρόμπα από ότι είχα ψάξει στο 3 λίτρο μπαίνει μόνο η γνήσια αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο έκανε πάντως σίγουρα πάνω από 200ευρώ.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για δίσκο από ότι μου είπαν ήταν 500 ευρώ και για κατω τρόμπα από ότι είχα ψάξει στο 3 λίτρο μπαίνει μόνο η γνήσια αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο έκανε πάντως σίγουρα πάνω από 200ευρώ.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το αμάξι ήταν από ελληνική αντιπροσωπεία με πλήρες βιβλίο σέρβις τώρα στην αντιπροσωπεία είχα δώσει 80 ευρώ για τις δύο πρώτες επισκέψεις εξαερωση δύο φορές και επισκευή πάνω τρομπας με κιτ.γυρω στα 140 για αλλαγή πάνω τρομπας και 130 ευρώ για κατανεμητη.τελος έδωσα 50 ευρώ σε μηχανικό για να μού βγάλει τον καινούργιο κατανεμητη και να μου βάλει σωληνάκι υψηλής πίεσης.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πήρα από ιδιώτη και δεν το χρησιμοποιούσε τόσο γτ είχε και δεύτερο αγροτικό μονοκαμπινο .Επίσης είναι ταξινομημένο Τέλος του 09.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γειας σας ειμαι καινούργιος στο forum και πριν από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα αγροτικό isuzu d max με 83000 χλμ και χρονολογίας του 2008 το πρώτο εξάμηνο πήγαινα νε όλα καλά του είχα κάνει ένα απλό service και του είχα αλλάξει τα πίσω αμορτισέρ γτ είχαν πετάξει λάδια και είχαν μαλακώσει.το καλοκαίρι όμως άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα ο συμπλεκτη μαλακώνε και πολλές φορές έμενε τελείως νεκρός στο πάτωμα το πέταλι χωρίς προειδοποίηση. Στην αρχή το πήγα σε ένα μάστορα γνωστό μου και του έκανε εξαερωση λειτουργεισε για ένα περίπου μήνα και μετά πάλι τα ίδια. Το πήγα στην αντιπροσωπεία της isuzu όπου πάλι κάναμε εξαερωση και μου ρύθμισε τον τζόγο στο πέταλι πάλι το αμάξι για 20 μέρες πήγαινε καλά και μετά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο πέταλι. Έπειτα αλλάξαμε πάνω τρόμπα συμπλεκτη καθώς αυτό ήταν το επόμενο βήμα για αυτούς και δίχως να φαίνεται κάποια ζημιά στην παλιά τρόμπα. Το αμάξι έφτιαξε για κανένα μήνα αλλά μετά από μια απότομη ανηφόρα που ανέβαινα με παρατεταμένα ψηλά τις στροφές 3000 άρχισε πάλι το πέταλι να μαλακώνει και μετά από δύο μέρες δεν είχα καθόλου συμπλεκτη. Το ξανά πάω στην αντιπροσωπεία και μου λένε τότε είναι ο κατανεμητης το αφήνω κάνουν να μου το επισκευασουν 20 μέρες λόγω καθυστέρησης τού ανταλλακτικου. Παίρνω το αμάξι λέω εντάξει επιτέλους το έφτιαξα και δε περνάνε 15 μέρες και πάλι τα ίδια ξαναπάω αντιπροσωπεία μου λέγαν δε ξέρουν πρέπει να δούμε κατω τρόμπα και δίσκο εγώ μόλις άκουσα τιμές που μου είπαν πείρα το αμάξι και έφυγα. Τέλος πάντων πήγα σε ένα γνωστό μου μηχανικό που φτιάχνει και τρακτέρ και γενικός Πάντος είδους οχήματα και μου βγάζει το κατανεμητη που μου άλλαξε η αντιπροσωπεία και μου βάζει έλα σωληνάκι υψηλής πίεσης και συνδέει το κύκλωμα του συμπλεκτη και πάω έτσι τώρα 5 μήνες δίχως πρόβλημα στο συμπλεκτη αλλά με ποιο σκληρό πέταλι και όταν το πατάω για να αλλάξω ταχύτητα αν έχω πολλές στροφές κάνει ένα γουργουρισμα από τι μου είπε ο μάστορας λόγω της παραπάνω πίεσης. Συγνώμη για την έκταση του κειμένου αλλά δεν γινόταν αλλιώς γτ αυτό το πρόβλημα με απασχολούσε 4 μήνες και ίσως να μην τα έγραψα όλα. Θέλω να ρωτήσω αν γνώριζει κάνεις κάτι παρόμοιο και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γτ καλή η πατέντα με το σωληνάκι υψηλής πίεσης αλλά δεν ξέρω μήπως μου δημιουργείση πρόβλημα στο μέλλον και γενικά Θέλω το αμάξι τα λειτουργεί σωστά.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γειας σας ειμαι καινούργιος στο forum και πριν από ένα χρόνο είχα αγοράσει ένα αγροτικό isuzu d max με 83000 χλμ και χρονολογίας του 2008 το πρώτο εξάμηνο πήγαινα νε όλα καλά του είχα κάνει ένα απλό service και του είχα αλλάξει τα πίσω αμορτισέρ γτ είχαν πετάξει λάδια και είχαν μαλακώσει.το καλοκαίρι όμως άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα ο συμπλεκτη μαλακώνε και πολλές φορές έμενε τελείως νεκρός στο πάτωμα το πέταλι χωρίς προειδοποίηση. Στην αρχή το πήγα σε ένα μάστορα γνωστό μου και του έκανε εξαερωση λειτουργεισε για ένα περίπου μήνα και μετά πάλι τα ίδια. Το πήγα στην αντιπροσωπεία της isuzu όπου πάλι κάναμε εξαερωση και μου ρύθμισε τον τζόγο στο πέταλι πάλι το αμάξι για 20 μέρες πήγαινε καλά και μετά ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο πέταλι. Έπειτα αλλάξαμε πάνω τρόμπα συμπλεκτη καθώς αυτό ήταν το επόμενο βήμα για αυτούς και δίχως να φαίνεται κάποια ζημιά στην παλιά τρόμπα. Το αμάξι έφτιαξε για κανένα μήνα αλλά μετά από μια απότομη ανηφόρα που ανέβαινα με παρατεταμένα ψηλά τις στροφές 3000 άρχισε πάλι το πέταλι να μαλακώνει και μετά από δύο μέρες δεν είχα καθόλου συμπλεκτη. Το ξανά πάω στην αντιπροσωπεία και μου λένε τότε είναι ο κατανεμητης το αφήνω κάνουν να μου το επισκευασουν 20 μέρες λόγω καθυστέρησης τού ανταλλακτικου. Παίρνω το αμάξι λέω εντάξει επιτέλους το έφτιαξα και δε περνάνε 15 μέρες και πάλι τα ίδια ξαναπάω αντιπροσωπεία μου λέγαν δε ξέρουν πρέπει να δούμε κατω τρόμπα και δίσκο εγώ μόλις άκουσα τιμές που μου είπαν πείρα το αμάξι και έφυγα. Τέλος πάντων πήγα σε ένα γνωστό μου μηχανικό που φτιάχνει και τρακτέρ και γενικός Πάντος είδους οχήματα και μου βγάζει το κατανεμητη που μου άλλαξε η αντιπροσωπεία και μου βάζει έλα σωληνάκι υψηλής πίεσης και συνδέει το κύκλωμα του συμπλεκτη και πάω έτσι τώρα 5 μήνες δίχως πρόβλημα στο συμπλεκτη αλλά με ποιο σκληρό πέταλι και όταν το πατάω για να αλλάξω ταχύτητα αν έχω πολλές στροφές κάνει ένα γουργουρισμα από τι μου είπε ο μάστορας λόγω της παραπάνω πίεσης. Συγνώμη για την έκταση του κειμένου αλλά δεν γινόταν αλλιώς γτ αυτό το πρόβλημα με απασχολούσε 4 μήνες και ίσως να μην τα έγραψα όλα. Θέλω να ρωτήσω αν γνώριζει κάνεις κάτι παρόμοιο και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο γτ καλή η πατέντα με το σωληνάκι υψηλής πίεσης αλλά δεν ξέρω μήπως μου δημιουργείση πρόβλημα στο μέλλον και γενικά Θέλω το αμάξι τα λειτουργεί σωστά.
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk