-
Χρόνια Πολλά σε όλους
Budget 15χιλ. Ζητούνται με σειρά προτεραιότητας 1. Αξιοπιστία 2. Χώροι-Άνεση 3. Δυνατότητα έλξης φουσκωτού από γλίστρα 3. Γκάζι για ασφαλείς προσπεράσεις και μόνο 4. Ποιότητα Κύλισης - Ηχομόνωση
Όνειρο:CRV. Πραγματικότητα: 1.Μεταχειρισμένο 4wd 1.6 120, 2015 S cross ή 2.Καινούριο Duster 1.5 110 αν αξίζει τα +2 χιλ ή και 1.3 130 (μοτερ qasqai) στο προσεχές μέλλον?.
Για το 3. και μόνο έχω επιλέξει την τετρακίνηση. Το κατά πόσο θα έκανα δουλειά με την δικίνητη έκδοση πως μπορώ άραγε να το ξερω (αν και στο duster έχω διαβάσει για την κοντή πρώτη).
Τι θα επιλέγατε εσείς? Υπάρχει κάτι άλλο στο budget αυτό?
-
Χρόνια Πολλά σε όλους
Budget 15χιλ. Ζητούνται με σειρά προτεραιότητας 1. Αξιοπιστία 2. Χώροι-Άνεση 3. Δυνατότητα έλξης φουσκωτού από γλίστρα 3. Γκάζι για ασφαλείς προσπεράσεις και μόνο 4. Ποιότητα Κύλισης - Ηχομόνωση
Όνειρο:CRV. Πραγματικότητα: 1.Μεταχειρισμένο 4wd 1.6 120, 2015 S cross ή 2.Καινούριο Duster 1.5 110 αν αξίζει τα +2 χιλ ή και 1.3 130 (μοτερ qasqai) στο προσεχές μέλλον?.
Για το 3. και μόνο έχω επιλέξει την τετρακίνηση. Το κατά πόσο θα έκανα δουλειά με την δικίνητη έκδοση πως μπορώ άραγε να το ξερω (αν και στο duster έχω διαβάσει για την κοντή πρώτη).
Τι θα επιλέγατε εσείς? Υπάρχει κάτι άλλο στο budget αυτό?
-
Χρόνια Πολλά σε όλους
Budget 15χιλ. Ζητούνται με σειρά προτεραιότητας 1. Αξιοπιστία 2. Χώροι-Άνεση 3. Δυνατότητα έλξης φουσκωτού από γλίστρα 3. Γκάζι για ασφαλείς προσπεράσεις και μόνο 4. Ποιότητα Κύλισης - Ηχομόνωση
Όνειρο:CRV. Πραγματικότητα: 1.Μεταχειρισμένο 4wd 1.6 120, 2015 S cross ή 2.Καινούριο Duster 1.5 110 αν αξίζει τα +2 χιλ ή και 1.3 130 (μοτερ qasqai) στο προσεχές μέλλον?.
Για το 3. και μόνο έχω επιλέξει την τετρακίνηση. Το κατά πόσο θα έκανα δουλειά με την δικίνητη έκδοση πως μπορώ άραγε να το ξερω (αν και στο duster έχω διαβάσει για την κοντή πρώτη).
Τι θα επιλέγατε εσείς? Υπάρχει κάτι άλλο στο budget αυτό?
-
Όντως το Duster έχει πολύ κοντή πρώτη. Η τετρακίνητη έκδοση θα βγάζει το σκάφος στη γλίστρα, ελπίζω να μην είναι κάνα θηρίο.
-
Το duster το τετρακίνητο έχει πιο κοντή από το δίκηνητο. Λογικά από την γλυστρα το βγάζει και το δίκηνητο, αλλά αν θες να το βγάλεις και από αμμουδιές, παρε το τετρακίνητο. Γενικα αν καταλήξεις σε duster προτείνω να πας στην τετρακίνητη έκδοση του, αλλιώς σε δίκηνητα έχεις και πολλες επιλογες
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όντως το Duster έχει πολύ κοντή πρώτη. Η τετρακίνητη έκδοση θα βγάζει το σκάφος στη γλίστρα, ελπίζω να μην είναι κάνα θηρίο.Φουσκωτό 5μετρο σε τρέιλερ άρα όχι κάτι ιδιαίτερα βαρύ. Για την τετρακίνητη έκδοση και των δύο (S cross και Duster) σίγουρα δεν υπάρχει θέμα. Με τις δικίνητες δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση το δίλημμά με βάση τα κριτήρια που έβαλα στο πρώτο ποστ είναι s cross μεταχειρισμένο του 2015 ή duster καινούριο?
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Όντως το Duster έχει πολύ κοντή πρώτη. Η τετρακίνητη έκδοση θα βγάζει το σκάφος στη γλίστρα, ελπίζω να μην είναι κάνα θηρίο.
Φουσκωτό 5μετρο σε τρέιλερ άρα όχι κάτι ιδιαίτερα βαρύ. Για την τετρακίνητη έκδοση και των δύο (S cross και Duster) σίγουρα δεν υπάρχει θέμα. Με τις δικίνητες δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση το δίλημμά με βάση τα κριτήρια που έβαλα στο πρώτο ποστ είναι s cross μεταχειρισμένο του 2015 ή duster καινούριο?
5μετρο φουσκωτό με δύο μηχανές 115 και 30 βοηθητική το βγάζω από γλύστρες πολύ ΑΝΕΤΑ με φοκους 115 ίππων ντίζελ.
Το ντάστερ 4χ4 ντιζελ το εχει ξάδερφος και το αγόρασε για προσωπικό αυτοκίνητο όταν είδε πόσο πολύ σκυλιά είναι.
Τους πίνουν το αίμα στην κατασκευαστική που εργάζεται με πάνω από 60.000χλμ τον χρόνο το κάθε ενα από τα 5 που εχουν!!!!!
Για το σουζούκι δεν έχω άποψη.Αν κάνεις αρκετά χλμ πάρε ντίζελ.
-
Ως κάτοχος εδώ και 6 μήνες και 10.000 χλμ ενός Duster II θα σου πω ότι για τη δουλειά που το θέλεις είναι ότι πρέπει. Όχι ότι δεν κάνει το Suzuki, απλά μπορώ να σου πω τι κάνει το Duster.
Στο κομμάτι αξιοπιστίας μηχανικά τουλάχιστον σκέψου ότι τη μηχανή diesel τη φοράνε GLA, A Class, Renault, Nissan και επίσης έχει κολλητός μου το Duster I του 2010 με 100.000 χλμ. Δεν του έχει βγάλει τίποτα.
Όσον αφορά τους χώρους δε με έχει ενθουσιάσει, ούτε πίσω κάθισμα, ούτε χώρος αποσκευών. Δεν ήταν όμως προτεραιότητά μου οπότε δεν με πολύ ενδιαφέρει. Σε μένα σπάνια κάθεται κάποιος πίσω. Για να ξέρουμε τι λέμε, το θέμα είναι αν κάθεται μπροστά κάποιος άνω των 1.85μ. Χώρος αποσκευών λόγω 4χ4 κάτω από 400 λίτρα.
Η 1η όντως κοντή, ξεκίνημα σε επίπεδο έδαφος με 2η. Γενικά μέχρι την 4η πολύ κοντό κιβώτιο μετά 5η-6η κοντό. Για προσπεράσεις δεν ξέρω γιατί τερέν μιλάς και με τι φορτίο. Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα, αλλά πλέον δεν τρέχω...
Overall αν ξέρεις τι ζητάς και τι παίρνεις, δε θα έχεις πρόβλημα.Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης antons έγραψε:
Όντως το Duster έχει πολύ κοντή πρώτη. Η τετρακίνητη έκδοση θα βγάζει το σκάφος στη γλίστρα, ελπίζω να μην είναι κάνα θηρίο.
Φουσκωτό 5μετρο σε τρέιλερ άρα όχι κάτι ιδιαίτερα βαρύ. Για την τετρακίνητη έκδοση και των δύο (S cross και Duster) σίγουρα δεν υπάρχει θέμα. Με τις δικίνητες δεν ξέρω. Σε κάθε περίπτωση το δίλημμά με βάση τα κριτήρια που έβαλα στο πρώτο ποστ είναι s cross μεταχειρισμένο του 2015 ή duster καινούριο?
5μετρο φουσκωτό με δύο μηχανές 115 και 30 βοηθητική το βγάζω από γλύστρες πολύ ΑΝΕΤΑ με φοκους 115 ίππων ντίζελ.
Το ντάστερ 4χ4 ντιζελ το εχει ξάδερφος και το αγόρασε για προσωπικό αυτοκίνητο όταν είδε πόσο πολύ σκυλιά είναι.
Τους πίνουν το αίμα στην κατασκευαστική που εργάζεται με πάνω από 60.000χλμ τον χρόνο το κάθε ενα από τα 5 που εχουν!!!!!
Για το σουζούκι δεν έχω άποψη.Αν κάνεις αρκετά χλμ πάρε ντίζελ.
30αρα βοηθητικη?
-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά,
πριν κάποια χρόνια είχα και εγώ ένα φουσκωτό 4,80 με 90άρα βασική και 5άρα εφεδρική. Το σκάφος το είχα πάρει από έναν θείο μου ο οποίος αρχικά είχε ένα Golf Mk II 1300cc και με το οποίο από δύσκολες γλίστρες απλά δεν έβγαινε. Πιτσιρικάς τότε έκανα τον λιμενεργάτη (έσπρωχνα, τράβαγα...) ή καθόμουν πάνω στο καπώ μπας και αποκτήσουν πρόσφυση οι μπροστά κινητήριοι τροχοί και ξεκολλήσουμε... Μετά πήρε ένα RAV Mk 1 και αν και δε θα το έλεγα ιδανικό ήταν κλάσεις καλύτερο στις γλύστρες. Όταν το φουσκωτό πέρασε στα χέρια μου μετά από χρόνια πήρα και εγώ ένα Rav 4 Mk2. Σε δύσκολες γλίστρες ο συμπλέκτης μύριζε αλλά τα κατάφερε παντού χωρίς παρατράγουδα. Άλλαξα δίσκο πλατώ στα 200000 km. Η γνώμη μου λοιπόν είναι για σκάφος το οποίο έχει βάρος (μην υποτιμάς το βάρος της εξωλέμβιας και των παρελκώμενων και καυσίμων) η τετρακίνηση και ακόμα καλύτερα με κοντά είναι μονόδρομος εκτός και αν έχεις την ιδανική γλίστρα χωρίς σκαλωπάτια και γλίτσα. Αν δικίνητο τότε μόνο πισωκίνητο, οι άλλες επιλογές είναι ρίσκο. Νομίζω ότι και τα δύο αυτοκίνητα που σκέφτεσαι θα την κάνουν τη δουλειά γιατί είναι τετρακίνητα και με ροπή χαμηλά για να σε ξεκολλήσει. Από τα δύο μάλλον Duster αλλά μόνο αν είναι η ρυμούλκιση η πρώτη προτεραιότητα. Καλές βόλτες και καλές θάλασσες!!! -
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις έως τώρα. Να προσθέσω κάποια σχόλια.
Καταρχήν η γλίστρα είναι λίγο ζόρικη, κάποιες φορές γλιστράνε και τζιπάκια αν δεν βάλεις τετρακίνηση. Κατά δεύτερον δεν κάνω πολλά χλμ άρα το diesel δεν ειναι απαραίτητο όμως είναι αυτό που μπορώ να χτυπήσω για να είμαι στο budget και με λίγο ροπή. Ειδάλλως βενζίνη 1.3 130 αν μπει στο duster μελλοντικά.
Κατά τρίτον ατομικά για τα δύο αυτοκίνητα έχω διαβάσει από τα αντίστοιχα θέματα. Ήθελα την δική σας άποψη στο δίλλημα μεταξύ ** μεταχειρισμένου S CROSS DIESEL έτος 2015 ή καινούριου DUSTER ** με βάση τις παραμέτρους του αρχικού μου ποστ.
-
Κανιούργιο.+_
Και μάλιστα Ντάστερ ΜΚ2 πετρέλαιο και τετρακίνητο. Έχει λύσει σε σημαντικό βαθμό το μεγάλο πρόβλημά του ΜΚ1, το 4. -
Μέχρι στιγμής όλοι προτείνετε duster. Δεδομένου ότι πέραν της ανέλκυσης καθέλκυσης σκάφους (το οποίο μπορεί να γίνει κ απ' το τετρακίνητο s cross) το αυτοκίνητο δεν θα έχει δύσκολο εκτός δρόμου έργο, από που εκπορεύεται η προτίμηση σας, πέραν του προφανούς ότι θα είναι καινούργιο? Υπερτερεί κάπου αλλού εκτός της εκτός δρόμου ικανότητας απ' το s cross?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην άνεση στα καθίσματα και στην ανάρτηση.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στην άνεση στα καθίσματα και στην ανάρτηση.Υπέρ του duster εννοείς
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Duster II 4x4 πίσω έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, δεν ξερω για το S-cross
Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
χωρίς να είμαι ο καταλληλότερος, έχω την αίσθηση ότι πέρα από τη ρυμούλκιση το scross είναι καλύτερο για τη χρήση που θέλεις
-
Συμφωνώ. Αλλά το καινούριο vs μεταχειρισμένο περιπλέκει την κατάσταση. Δώσε τα ακριβή νούμερα για Dacia καινούριο, Suzuki καινούριο και Suzuki used.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συμφωνώ. Αλλά το καινούριο vs μεταχειρισμένο περιπλέκει την κατάσταση. Δώσε τα ακριβή νούμερα για Dacia καινούριο, Suzuki καινούριο και Suzuki used.Duster
1.5 Blue dCi 115 PS 4x4 Ambiance 17.250
1.5 Blue dCi 115 PS 4x4 Sportive 18.690S cross NEO βενζίνη 1.4 Turbo 4WD GL+ 22.250
S cross NEO 1.6_DDiS_Diesel_4WD_GL_plus_ 25.860S CROSS 1.6 D 120ps. 15.500 περίπου
Μέσα στο 2019 λέγεται ότι θα φορέσει το Duster το μοτέρ 1.33 130 ps και 150 psβενζ
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μιας κι είσαι διατεθειμένος να δώσεις τα 17,5 για το καινούριο, δώστα για το μεταχειρισμένο ώστε να είναι έτους (αντί για 3-4-5 ετών) με 25-30 χιλιάδες χιλιόμετρα (αντί για 80-100-100+).
S-cross ή Duster ή ....