Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα σε ibiza cupra 2000
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα σε ibiza cupra 2000
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    50
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros20vt last edited by

      Καλησπερα παιδια εχω ενα seat ibiza cupra του 2002 αντιμετοπιζω το εξης προβλημα αποφασισα να αναβαθμισω το αμαξι και αφου τα ειχα κανει ολα αποφασισε ο μηχανικος μου να παει την μπαταρια απο μπροστα πισω ωστε να παιρνει αερα το φιλτρο διοτι η μπαταρια το εμποδιζε και πραγματι ετσι γινεται..το αμαξι δουλευε αψογα πριν παμε την μπαταρια πισω εφοσον την πηγαμε ολα πηραν την κατω φορα το αμαξι δεν επαιρνε μπροστα και μια επαιρνε και οταν παταγες γκαζι εκανε σκασηματα και το στροφομετρο εκανε τρελα ανεβοκατεβασματα κυριολεκτικα!αλλαξαμε μπουζι αλλαξαμε πολλαπλασιαστες αλλαξαμε τρομπες βενζινης βαλαμε την μπαταρια παλι μπροστα την ξαναβαλαμε πισω τιποτα ομως εκει το αμαξι να κανει τα ιδια μια να δουλευει καπως μια να μην δουλευει καν..μερικες φορες οταν μου ψηλοδουλευε πηγαινε κανονικα αλλα οταν παταγα τερμα γκαζι τρελαινοταν το αμαξι...τελος παντων με τα πολλα το παω στον ηλεκτρολογο μου το φτιαχνει και μου λεει οτι καποιες γειωσεις δεν ηταν καλες και οτι βραχυκυκλωναν και οι 2 λαμδα και οτι απο εκει που περασε το καλωδιο του ρευματος ο μαστορας πρεπει να πληγωσε λιγο την πλεξουδα..με τα πολλα το παιρνω το αμαξι δουλευει κανονικα πηγα για προγραμμα γυρναω και μετα απο μια εβδομαδα παλι τα ιδια..το πηγα παλι στον ηλεκτρολογο αλλα δε βρηκε τιποτα..εχω απελπιστεί ρε μαγκες αληθεια καμια ιδεα;εμενα μου λενε η πλεξουδα η εγκεφαλος και αμα ειναι εγκεφαλος πανε κριμα τα 600 ευρω που εδωσα για προγραμμα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros20vt last edited by

        Καλησπερα παιδια εχω ενα seat ibiza cupra του 2002 αντιμετοπιζω το εξης προβλημα αποφασισα να αναβαθμισω το αμαξι και αφου τα ειχα κανει ολα αποφασισε ο μηχανικος μου να παει την μπαταρια απο μπροστα πισω ωστε να παιρνει αερα το φιλτρο διοτι η μπαταρια το εμποδιζε και πραγματι ετσι γινεται..το αμαξι δουλευε αψογα πριν παμε την μπαταρια πισω εφοσον την πηγαμε ολα πηραν την κατω φορα το αμαξι δεν επαιρνε μπροστα και μια επαιρνε και οταν παταγες γκαζι εκανε σκασηματα και το στροφομετρο εκανε τρελα ανεβοκατεβασματα κυριολεκτικα!αλλαξαμε μπουζι αλλαξαμε πολλαπλασιαστες αλλαξαμε τρομπες βενζινης βαλαμε την μπαταρια παλι μπροστα την ξαναβαλαμε πισω τιποτα ομως εκει το αμαξι να κανει τα ιδια μια να δουλευει καπως μια να μην δουλευει καν..μερικες φορες οταν μου ψηλοδουλευε πηγαινε κανονικα αλλα οταν παταγα τερμα γκαζι τρελαινοταν το αμαξι...τελος παντων με τα πολλα το παω στον ηλεκτρολογο μου το φτιαχνει και μου λεει οτι καποιες γειωσεις δεν ηταν καλες και οτι βραχυκυκλωναν και οι 2 λαμδα και οτι απο εκει που περασε το καλωδιο του ρευματος ο μαστορας πρεπει να πληγωσε λιγο την πλεξουδα..με τα πολλα το παιρνω το αμαξι δουλευει κανονικα πηγα για προγραμμα γυρναω και μετα απο μια εβδομαδα παλι τα ιδια..το πηγα παλι στον ηλεκτρολογο αλλα δε βρηκε τιποτα..εχω απελπιστεί ρε μαγκες αληθεια καμια ιδεα;εμενα μου λενε η πλεξουδα η εγκεφαλος και αμα ειναι εγκεφαλος πανε κριμα τα 600 ευρω που εδωσα για προγραμμα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros20vt last edited by

          Καλησπερα παιδια εχω ενα seat ibiza cupra του 2002 αντιμετοπιζω το εξης προβλημα αποφασισα να αναβαθμισω το αμαξι και αφου τα ειχα κανει ολα αποφασισε ο μηχανικος μου να παει την μπαταρια απο μπροστα πισω ωστε να παιρνει αερα το φιλτρο διοτι η μπαταρια το εμποδιζε και πραγματι ετσι γινεται..το αμαξι δουλευε αψογα πριν παμε την μπαταρια πισω εφοσον την πηγαμε ολα πηραν την κατω φορα το αμαξι δεν επαιρνε μπροστα και μια επαιρνε και οταν παταγες γκαζι εκανε σκασηματα και το στροφομετρο εκανε τρελα ανεβοκατεβασματα κυριολεκτικα!αλλαξαμε μπουζι αλλαξαμε πολλαπλασιαστες αλλαξαμε τρομπες βενζινης βαλαμε την μπαταρια παλι μπροστα την ξαναβαλαμε πισω τιποτα ομως εκει το αμαξι να κανει τα ιδια μια να δουλευει καπως μια να μην δουλευει καν..μερικες φορες οταν μου ψηλοδουλευε πηγαινε κανονικα αλλα οταν παταγα τερμα γκαζι τρελαινοταν το αμαξι...τελος παντων με τα πολλα το παω στον ηλεκτρολογο μου το φτιαχνει και μου λεει οτι καποιες γειωσεις δεν ηταν καλες και οτι βραχυκυκλωναν και οι 2 λαμδα και οτι απο εκει που περασε το καλωδιο του ρευματος ο μαστορας πρεπει να πληγωσε λιγο την πλεξουδα..με τα πολλα το παιρνω το αμαξι δουλευει κανονικα πηγα για προγραμμα γυρναω και μετα απο μια εβδομαδα παλι τα ιδια..το πηγα παλι στον ηλεκτρολογο αλλα δε βρηκε τιποτα..εχω απελπιστεί ρε μαγκες αληθεια καμια ιδεα;εμενα μου λενε η πλεξουδα η εγκεφαλος και αμα ειναι εγκεφαλος πανε κριμα τα 600 ευρω που εδωσα για προγραμμα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης spiros20vt έγραψε:
            Καλησπερα παιδια εχω ενα seat ibiza cupra του 2002 αντιμετοπιζω το εξης προβλημα αποφασισα να αναβαθμισω το αμαξι και αφου τα ειχα κανει ολα αποφασισε ο μηχανικος μου να παει την μπαταρια απο μπροστα πισω ωστε να παιρνει αερα το φιλτρο διοτι η μπαταρια το εμποδιζε και πραγματι ετσι γινεται..το αμαξι δουλευε αψογα πριν παμε την μπαταρια πισω εφοσον την πηγαμε ολα πηραν την κατω φορα το αμαξι δεν επαιρνε μπροστα και μια επαιρνε και οταν παταγες γκαζι εκανε σκασηματα και το στροφομετρο εκανε τρελα ανεβοκατεβασματα κυριολεκτικα!αλλαξαμε μπουζι αλλαξαμε πολλαπλασιαστες αλλαξαμε τρομπες βενζινης βαλαμε την μπαταρια παλι μπροστα την ξαναβαλαμε πισω τιποτα ομως εκει το αμαξι να κανει τα ιδια μια να δουλευει καπως μια να μην δουλευει καν..μερικες φορες οταν μου ψηλοδουλευε πηγαινε κανονικα αλλα οταν παταγα τερμα γκαζι τρελαινοταν το αμαξι...τελος παντων με τα πολλα το παω στον ηλεκτρολογο μου το φτιαχνει και μου λεει οτι καποιες γειωσεις δεν ηταν καλες και οτι βραχυκυκλωναν και οι 2 λαμδα και οτι απο εκει που περασε το καλωδιο του ρευματος ο μαστορας πρεπει να πληγωσε λιγο την πλεξουδα..με τα πολλα το παιρνω το αμαξι δουλευει κανονικα πηγα για προγραμμα γυρναω και μετα απο μια εβδομαδα παλι τα ιδια..το πηγα παλι στον ηλεκτρολογο αλλα δε βρηκε τιποτα..εχω απελπιστεί ρε μαγκες αληθεια καμια ιδεα;εμενα μου λενε η πλεξουδα η εγκεφαλος και αμα ειναι εγκεφαλος πανε κριμα τα 600 ευρω που εδωσα για προγραμμα..

            Δεν καταλαβαίνω γιατι τρεχεις εσυ από την στιγμη που ο μηχανικος σου αποφασισε να μεταφερει την μπαταρία δίχως να τον πιεσεις εσυ.Ας το παει αυτος σε ηλεκτρολογο να βγαλει ακρη.Οσον αφορα τον εγκεφαλο και το πρόγραμμα νομιζω πως αν αλλαξεις εγκεφαλο ο προγραμματιστης δεν θα σου παρει αλλα λεφτα(6οοευρω ) να σου το ξαναπερασει ή θα σου παρει κατι λίγα.Πρεπει να το κρατανε νομιζω.
            Καλα ο ηλεκτρολόγος σου λεει ότι πρεπει να πληγωσε την πλεξουδα αλλα δεν εκανε κατι να το διορθωσει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros20vt last edited by

              ο ηλεκτρολογος την πρωτη φορα το εφτιαξε οταν του το ξαναπηγα που μου το εκανε παλι για καποιο λογο το αμαξι αποφασισε να δουλεψει λες και ειχε βγει απο το εργοστασιο με πηρε τηλ ο ανθρωπος και νομιζε οτι τον κοροιδευα και πραγματι παω το παιρνω και το αμαξι δουλευε και μετα απο 2 ωρες αρχισε παλι τα ιδια απο τοτε το παρατησα σπιτι να ηρεμήσω λιγο μεσα μου γτ δε μπορω αλλο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης spiros20vt έγραψε:
                ο ηλεκτρολογος την πρωτη φορα το εφτιαξε οταν του το ξαναπηγα που μου το εκανε παλι για καποιο λογο το αμαξι αποφασισε να δουλεψει λες και ειχε βγει απο το εργοστασιο με πηρε τηλ ο ανθρωπος και νομιζε οτι τον κοροιδευα και πραγματι παω το παιρνω και το αμαξι δουλευε και μετα απο 2 ωρες αρχισε παλι τα ιδια απο τοτε το παρατησα σπιτι να ηρεμήσω λιγο μεσα μου γτ δε μπορω αλλο

                Στο συνεργειο του μηχανικου σου επρεπε να το αφησεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  adensa last edited by

                  Κάτι μαλακία έχει κάνει με τα ρεύματα.
                  Ακόμα και το πάχος των καλωδίων που τράβηξε για να φτάσει στο πορτμπαγκάζ παίζει ρόλο.Γειώσεις και σύνδέσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr