Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnster last edited by

      Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        johnster last edited by

        Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnster last edited by

          Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            thodorism96 last edited by

            Και το δικό μου fiesta mk6 1.4 μερικές φορές το κάνει αυτό. Έχω προσέξει ότι το κάνει συνήθως αν πάω να το βάλω μπρος ενώ ήταν σβηστό για 1-2 ώρες. Δεν μου το έχει κάνει ποτέ μετά από πολύωρη ακινησία. Έχω γύρω στα 110.000χλμ

            Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • J
              johnster last edited by

              Καλησπέρα και εγώ 110000 χλμ έχω. Ο μηχανικός είπε ότι δεν πρόκειται να με αφήσει αλλά το θέμα είναι το γιατί. Είναι θέμα βλεπωντας και κάνοντας αφού δεν το κάνει στον μηχανικο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsour_ee last edited by

                Καλημέρα, παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγώ σε alfa romeo 147, μπαταρία/μπουζί σχετικά καινούρια,η αντλία μου είναι εντάξει (έχει μετρηθεί), άλλαξα και εγώ τον αισθητήρα στροφάλου και έχω αφήσει την διερεύνηση καθώς δεν έχω πολύ χρόνο τώρα. Αν καταλήξετε κάπου ενημέρωσε Please. Εγώ το επόμενο που θα κοίταγα είναι το δοχείο αναθυμιάσεων και κάποιο ρελέ που έχει η αντλία νομίζω αν μου το περιγράψανε σωστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • V
                  vaggelakisg4 last edited by

                  Καλησπέρα!! Τελικά βγάλατε άκρη... Έχω και γ. Το ίδιο πρόβλημα σε alfa romeo 147

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr