Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES A CLASS W169 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. MERCEDES A CLASS W169 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    11
    1831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      daidalus last edited by

      Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        daidalus last edited by

        Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          daidalus last edited by

          Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            hierophant last edited by

            Όλα πρέπει να τα αλλάξεις. Θα αφήσεις κινητήρα επάνω με σπασμένες βάσεις; Ή θα κυκλοφορείς με τελειωμένα ελαστικά; Και τα μπαλάκια είναι πολύ σημαντικά για να μην ακούς χτυπήματα, και φυσικά τα αμορτισέρ.

            Καλά όταν λες το έλεγξες τί στο καλό έλεγξες;

            Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • D
              daidalus last edited by

              φιλε μου εισαι σιγουρος οτι διαβασες καλα τι γραφω? οι ερωτησεις μου αφορουν στο αν μπορω να αλλαξω τα 2 αμορτισερ μπροστα και οχι και τα 4 πια επιλογη αμορτισερ να επιλεξω και αν πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξω προληπτικα top mount. που ειδες να γραφω οτι δεν θα αλλαξω τις βασεις η τα ελαστικα η οτιδηποτε αλλο... εννοειται πως θα αλλαχτουν ολα επισης οταν εγινε ελενχος και πριν την αγορα τα προβληματα εντοπιστηκαν ολα . Σε ευχαριστω παντως για την απαντηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • H
                hierophant last edited by

                Ο χρήστης daidalus έγραψε:
                φιλε μου εισαι σιγουρος οτι διαβασες καλα τι γραφω? οι ερωτησεις μου αφορουν στο αν μπορω να αλλαξω τα 2 αμορτισερ μπροστα και οχι και τα 4 πια επιλογη αμορτισερ να επιλεξω και αν πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξω προληπτικα top mount. που ειδες να γραφω οτι δεν θα αλλαξω τις βασεις η τα ελαστικα η οτιδηποτε αλλο... εννοειται πως θα αλλαχτουν ολα επισης οταν εγινε ελενχος και πριν την αγορα τα προβληματα εντοπιστηκαν ολα . Σε ευχαριστω παντως για την απαντηση.

                Άλλα πράγματα σκέφτεσαι, και άλλα γράφεις....
                Κοίτα τί έγραψες καταρχάς :

                '...ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξής [...] Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος?'

                Εσύ καταλαβαίνεις τι γράφεις ή όχι;
                Γράφοντας ότι θες 4 αλλαγές και στο τέλος 'μπορώ να αλλάξω μόνο τα μπροστινά αμορτισέρ' τί θέλεις να καταλάβω εγώ ή ο οποιοσδήποτε; Ότι από αυτά τις αλλαγές μόνο τα αμορτισέρ θα αλλάξεις. Γράφεις πουθενά ότι τα τα αλλάξεις όλα και η ένσταση σου είναι μόνο για τα μισά αμορτισέρ αν είναι καλό να τα αλλάξεις μόνο αυτά;
                Γι αυτό σου λέω, αλλιώς το σκέφτεσαι στο κεφάλι σου και αλλιώς το μεταφέρεις στο χαρτί. Εγώ διάβασα πολύ καλά τι γράφεις. Εσύ απλώς δεν ξέρεις ΤΙ γράφεις.

                Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • D
                  daidalus last edited by

                  Δες με τι τροπο απαντησα εγω και με ποσο εριστηκο τροπο ανταπαντησες ,προφανως και οπως το θετεις εκανα πανω στην βιασυνη μου λαθος διατυπωση σου εξηγησα και με δευτερο μυνημα επακριβως ποιες ηταν οι ερωτησεις μου αλλα προτιμησες να σταθεις στο αν εχεις δικιο σαν δωδεκαχρονο και οχι να ασχοληθεις με την ουσια ,επειδη εκανα λαθος διατυπωση κατα την αγενεστατη αποψη σου δεν ξερω και τι γραφω ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Όπως και να έχει το πράγμα, να αλλάξεις ότι χρειάζεται αλλαγή, αν τα πίσω δεν χρειάζονται, μην τα αλλάξεις.
                    Κάποια θέματα πρέπει να τα λάβεις υπόψη, όμως Πόσα χλμ έχουν πάνω τους τα πίσω αμορτισέρ;
                    Υπάρχει πιθανότητα να πεθάνουν και αυτά σύντομα; Πόσο φθαρμένα είναι;

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      daidalus last edited by

                      Ειναι και αυτη μια παραμετρος που σκεφτομαι... το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα 225 χιλιαδες βεβαια μεχρι στιγμης λειτουργουν ικανοποιητικα τα πισω αμορτισερ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Ο χρήστης daidalus έγραψε:
                        Ειναι και αυτη μια παραμετρος που σκεφτομαι... το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα 225 χιλιαδες βεβαια μεχρι στιγμης λειτουργουν ικανοποιητικα τα πισω αμορτισερ...

                        Αν δεν έχει αλλάξει ποτέ αμορτισέρ, τα αλλάζεις όλα.

                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          adensa last edited by

                          Ο χρήστης daidalus έγραψε:
                          Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.

                          Δηλαδή αν δεν ήταν σε γενικά καλή κατάσταση τι άλλο θα ήθελε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            daidalus last edited by

                            φανταζομαι προβληματα κινητηρα προβληματα κιβωτιου η να ειναι τρακαρισμενο.... αυτα που εχει μου τα χαρακτηρισαν φυσιολογηκες φθορες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr