-
Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.
-
Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.
-
Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.
-
Όλα πρέπει να τα αλλάξεις. Θα αφήσεις κινητήρα επάνω με σπασμένες βάσεις; Ή θα κυκλοφορείς με τελειωμένα ελαστικά; Και τα μπαλάκια είναι πολύ σημαντικά για να μην ακούς χτυπήματα, και φυσικά τα αμορτισέρ.
Καλά όταν λες το έλεγξες τί στο καλό έλεγξες;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
φιλε μου εισαι σιγουρος οτι διαβασες καλα τι γραφω? οι ερωτησεις μου αφορουν στο αν μπορω να αλλαξω τα 2 αμορτισερ μπροστα και οχι και τα 4 πια επιλογη αμορτισερ να επιλεξω και αν πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξω προληπτικα top mount. που ειδες να γραφω οτι δεν θα αλλαξω τις βασεις η τα ελαστικα η οτιδηποτε αλλο... εννοειται πως θα αλλαχτουν ολα επισης οταν εγινε ελενχος και πριν την αγορα τα προβληματα εντοπιστηκαν ολα . Σε ευχαριστω παντως για την απαντηση.
-
Ο χρήστης daidalus έγραψε:
φιλε μου εισαι σιγουρος οτι διαβασες καλα τι γραφω? οι ερωτησεις μου αφορουν στο αν μπορω να αλλαξω τα 2 αμορτισερ μπροστα και οχι και τα 4 πια επιλογη αμορτισερ να επιλεξω και αν πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξω προληπτικα top mount. που ειδες να γραφω οτι δεν θα αλλαξω τις βασεις η τα ελαστικα η οτιδηποτε αλλο... εννοειται πως θα αλλαχτουν ολα επισης οταν εγινε ελενχος και πριν την αγορα τα προβληματα εντοπιστηκαν ολα . Σε ευχαριστω παντως για την απαντηση.Άλλα πράγματα σκέφτεσαι, και άλλα γράφεις....
Κοίτα τί έγραψες καταρχάς :'...ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξής [...] Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος?'
Εσύ καταλαβαίνεις τι γράφεις ή όχι;
Γράφοντας ότι θες 4 αλλαγές και στο τέλος 'μπορώ να αλλάξω μόνο τα μπροστινά αμορτισέρ' τί θέλεις να καταλάβω εγώ ή ο οποιοσδήποτε; Ότι από αυτά τις αλλαγές μόνο τα αμορτισέρ θα αλλάξεις. Γράφεις πουθενά ότι τα τα αλλάξεις όλα και η ένσταση σου είναι μόνο για τα μισά αμορτισέρ αν είναι καλό να τα αλλάξεις μόνο αυτά;
Γι αυτό σου λέω, αλλιώς το σκέφτεσαι στο κεφάλι σου και αλλιώς το μεταφέρεις στο χαρτί. Εγώ διάβασα πολύ καλά τι γράφεις. Εσύ απλώς δεν ξέρεις ΤΙ γράφεις.Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δες με τι τροπο απαντησα εγω και με ποσο εριστηκο τροπο ανταπαντησες ,προφανως και οπως το θετεις εκανα πανω στην βιασυνη μου λαθος διατυπωση σου εξηγησα και με δευτερο μυνημα επακριβως ποιες ηταν οι ερωτησεις μου αλλα προτιμησες να σταθεις στο αν εχεις δικιο σαν δωδεκαχρονο και οχι να ασχοληθεις με την ουσια ,επειδη εκανα λαθος διατυπωση κατα την αγενεστατη αποψη σου δεν ξερω και τι γραφω ...
-
Όπως και να έχει το πράγμα, να αλλάξεις ότι χρειάζεται αλλαγή, αν τα πίσω δεν χρειάζονται, μην τα αλλάξεις.
Κάποια θέματα πρέπει να τα λάβεις υπόψη, όμως Πόσα χλμ έχουν πάνω τους τα πίσω αμορτισέρ;
Υπάρχει πιθανότητα να πεθάνουν και αυτά σύντομα; Πόσο φθαρμένα είναι;Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ειναι και αυτη μια παραμετρος που σκεφτομαι... το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα 225 χιλιαδες βεβαια μεχρι στιγμης λειτουργουν ικανοποιητικα τα πισω αμορτισερ...
-
Ο χρήστης daidalus έγραψε:
Ειναι και αυτη μια παραμετρος που σκεφτομαι... το αυτοκινητο εχει αρκετα χιλιομετρα 225 χιλιαδες βεβαια μεχρι στιγμης λειτουργουν ικανοποιητικα τα πισω αμορτισερ...Αν δεν έχει αλλάξει ποτέ αμορτισέρ, τα αλλάζεις όλα.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης daidalus έγραψε:
Καλημερα σε ολους θα ηθελα την βοηθεια σας πηρα πριν λιγες μερες μια μεταχειρισμενη a class 150 w169 με 220 χιλιαδες χιλιομετρα το αυτοκινητο ηταν σε γενικα καλη κατασταση εκτος απο ενα κοπανημα που ακουγα απο το μπροστινο συστημα, ελενχθηκε απο συνεργειο της mercedes και μου ειπαν οτι χρειαζεται . 2 κατω μπαλακια , αμορτισερ μπροστινα γιατι εχουν ξερασει λαδια,2 βασεις κινητηρα και λαστιχα.... οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης το αυτοκινητο το θελω κυριως να ειναι ανετο αλλα και να κρατησω τις επισκευες σε οσο το δυνατον πιο χαμηλο κοστος καθως και δεν κανω πολλα χιλιομετρα ετησιος και δεν κραταω πολλα χρονια τα αμαξια αλλα και ειμαι σχεδον εκτος budget. Θα μπορουσα να αλλαξω μονο τα 2 μπροστινα αμορτισερ για να δωσω λιγοτερα χρηματα η ειναι μεγαλο λαθος? σαν επιλογη να διαλεξω αμορτισερ sachs η kayaba excel g? να αλλαξω οπωσδηποτε και topmount η ειναι κατι που το βλεπουμε επιτοπου αναλογα την φθορα?Σας ευχαριστω ολους εκ των προτερων.Δηλαδή αν δεν ήταν σε γενικά καλή κατάσταση τι άλλο θα ήθελε;
-
φανταζομαι προβληματα κινητηρα προβληματα κιβωτιου η να ειναι τρακαρισμενο.... αυτα που εχει μου τα χαρακτηρισαν φυσιολογηκες φθορες
MERCEDES A CLASS W169 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ