-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση καταρχας. Το αμαξι ειναι αγορασμενο καινουργιο απο αντιπροσωπεια και αυτος που μου εβαλε τα motul πασιγνωστο συνεργειο της θεσσαλονικης μου ειπε δεν εχει αναγκη αλλαζε τα καθε 15000. Εγγυηση δεν ειχα ποτε απο την στιγμη που εφυγα απο αντιπροσωπεια και τα αλλαζα εξω. Εγγυση μετατροπης απο την αντιπροσωπεια αφου ξεκινησει να καιει μ ειπαν μετα την διορθωση σου δινουμε 1 χρονο. Χιλια συγνωμμη να διορθωσω το αμαξι φοραει 5-40, εκανα μια αλλαγη με 5-30 αλλα μου ειπε να παμε σε 5-40 λογω θερμοκρασιων το καλοκαιρι.Τα 15000 χιλ μου τα προτεινε το συνεργειο μια η αντιπροσωπεια ελεγε αλλαγη λαδιων καθε 15000 και μου ειπε τα motul πανε ανετα.
Θα ηθελα αν γνωριζει κανεις για καθαρισμο καποιον θεσσαλονικη. Θα αλλαξω τα λαδια σε 0-20 (το καλοκαιρι δεν ξερω πως θα παει με τα 40ρια).
Μου εγραψες μεχρι να αρχισει να καιε..υπαρχει τροπος να κανω επισκευη, να κρατησω το αμαξι και να μην καψει;
Aν η επισκευη οπως μου γραφεις ξεκιναει απο 2100 και φτανει 4000Ε ειναι σαν να αγοραζω αλλο αμαξι και συμφωνα με τα δεδομενα το αλλαζεις αυριο σωστα; Συζητανε για τριμελης οικογενεια με 800Ε και εναν να δουλευει. Γι αυτο ειπα αν την εκανε την επισκευη καποιος και ξενοιασε σε νορμαλ λεφτα τωρα που το αμαξι ειναι χωρις προβληματα.
-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση καταρχας. Το αμαξι ειναι αγορασμενο καινουργιο απο αντιπροσωπεια και αυτος που μου εβαλε τα motul πασιγνωστο συνεργειο της θεσσαλονικης μου ειπε δεν εχει αναγκη αλλαζε τα καθε 15000. Εγγυηση δεν ειχα ποτε απο την στιγμη που εφυγα απο αντιπροσωπεια και τα αλλαζα εξω. Εγγυση μετατροπης απο την αντιπροσωπεια αφου ξεκινησει να καιει μ ειπαν μετα την διορθωση σου δινουμε 1 χρονο.
Χιλια συγνωμμη να διορθωσω το αμαξι φοραει 5-40, εκανα μια αλλαγη με 5-30 αλλα μου ειπε να παμε σε 5-40 λογω θερμοκρασιων το καλοκαιρι.Τα 15000 χιλ μου τα προτεινε το συνεργειο μια η αντιπροσωπεια ελεγε αλλαγη λαδιων καθε 15000 και μου ειπε τα motul πανε ανετα.
Θα ηθελα αν γνωριζει κανεις για καθαρισμο καποιον θεσσαλονικη. Θα αλλαξω τα λαδια σε 0-20 (το καλοκαιρι δεν ξερω πως θα παει με τα 40ρια).
Μου εγραψες μεχρι να αρχισει να καιε..υπαρχει τροπος να κανω επισκευη, να κρατησω το αμαξι και να μην καψει;
Aν η επισκευη οπως μου γραφεις ξεκιναει απο 2100 και φτανει 4000Ε ειναι σαν να αγοραζω αλλο αμαξι και συμφωνα με τα δεδομενα το αλλαζεις αυριο σωστα; Συζητανε για τριμελης οικογενεια με 800Ε και εναν να δουλευει. Γι αυτο ειπα αν την εκανε την επισκευη καποιος και ξενοιασε σε νορμαλ λεφτα τωρα που το αμαξι ειναι χωρις προβληματα.
Κρατάς την αρχική μου απάντηση στη δημοσίευση σου. Καλύπτει τα πάντα.
Επισκευή προληπτικά δεν γίνεται. Εκτός αν σου περισσεύουν 2500€. Αν δεν σου περισσεύουν, πραγματικά δεν βλέπω λόγο να κάνει κάποιος επισκευή, χωρίς να έχει εμφανισμένο πρόβλημα.
-
Panagiotis1996 wrote:
Καλησπερα, ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου Auris πιθανον τον 1,4 κινητηρα ή τον 1,6 για μεγαλυτερη αποδοση μιας και το αμαξι θα κινειται κυριως εκτος πολης. Τι πρεπει να προσεξω ; Επισης επειδη βλεπω για μεγαλη καταναλωση λαδιου και ειμαι ηδη κατοχος αυτοκινητου που καιει λαδι, και θελω να το αποφυγω αυτο, αυτοι οι κινητηρες χρηζουν επισκευη μετα απο καποια χιλιομετρα; Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις πληροφοριες που μπορειτε να με δωσετε.
Καλησπέρα φίλε μου!
Επειδή ήμουν κάτοχος 3 Corolla (1.3lt XL'88μτχ, 1.3lt XLi'90 μτχ καi 1,4 VVti hatchback του 2006 καινούριο) έχω να σου πώ το εξής.
Ο VVti που φορούσε το δικό μου το οποίο είχα αγοράσει καινούριο το 2006, ήταν ΑΣΤΕΡΙ.
Είχε βέβαια μόνο 98 ίππους που φορτωμένο (αρκετά) την άκουγε αλλά...δεν έβγαλέ κίχ μέχρι τις 220.000 που το πούλησα.
Λαδάκι 10W-40 semisynthetic της μαμάς ΤΟΥΟΤΑ απο το πρώτο χιλιόμετρο με την κάθε αλλαγή να έρχεται αυστηρά ως τις 7.000 χλμ. και πάντα στην ΤΟΥΟΤΑ οπου και δέν έψαχναν να βρούν το -πως γίνεται-τι, στην μηχανή.ΔΕΝ τσίμπησε ΠΟΤΕ σταγόνα λαδάκι.
Βέβαια είχε καλή μεταχείριση απο μέρους μου όπως για παράδειγμα δεν το έσκιζα ποτέ κρύο.
Γενικά δεν το έσκιζα ποτέ με τις αλλαγές να έρχονται το πολύ στις 4,800-5.000 στροφές σε προσπέραση μόνο.
Το μυστικό της μηδενικής κατανάλωσης λαδιού (απο πληροφορίες πάντα απο το τεχνικό τμήμα της ΤΟΥΟΤΑ όπου μιλούσα με φίλο) ήταν το εξής:
Εώς το 2004-2005, οι κινητήρες 4ZZFE (1,4VVTi) , είχαν πιστόνια με 3 ή 4 τρύπες και έκαιγαν λάδι κάργα.
Τέλη του 2005 (συγχωρέστε με για τις ημερομηνίες και τα μεγέθη αν υπάρχουν λάθη, πέρασε αρκετός καιρός απο τότε που ασχολήθηκα ξανά) άλλαξαν απλά τα πιστόνια με 8 (?) τρύπες. Και η κατανάλωση λαδιού έλαβε οριστικά τέλος.
Θέλω να καταλήξω πως αν πάρεις το πρώτο Auris που βγήκε το 2007 θα έχεις τον ίδιο ακριβώς βελτιωμένο κινητήρα.
Αν πέσεις σε καλό και συνετό -στην συντήρηση- οδηγό/ιδιοκτήτη θα έχεις καλό αυτοκίνητο.
Αυτοί οι κινητήρες είναι καδενάτοι με διπλό εκκεντροφόρο και υδραυλική μετατόπιση για αλλαγή χρονισμού των βαλβίδων.
Πονούν σε κάτι knock sensors (πυρράκια σε βαθμό κακουργήματος το καλοκαίρι) οπου και η μαμά ΤΟΥΟΤΑ τους χρεώνει (έκαστο) ένα νεφρό ή ένα συκώτι.
Για τον 1.600 κινητήρα δεν γνωρίζω να σου πώ.
Πάντως αξίζει σαν αγορά το Auris εαν βρείς κανένα σε ευκαιρία με λίγα και απείραχτα χιλιόμετρα.
Καλό απόγευμα!
μια χαρα ο 1,6 3ΖΖ- σωστό Ακίτα
-
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να αγοράσω toyota yaris και θέλω να μάθω αν όλα τα αμάξια 2010 με 2013 έχουν τους ελαττωματικόυς κινητήρες 1Nr_fe που καίνε λάδια.. Η οικονομική μου δυνατότητα είναι να πάω σε μεταχειρισμένο μέχρι 2013 μοντέλο και θέλω να βρω έναν τρόπο για να μην πέσω σε κινητήρα που θα καεί λάδια σε τόσο μεγάλο βαθμό. Ευχαριστώ πολύ
-
καλημέρα,
έχω το auris 1.33 του 2009. τα τελευταία δύο χρόνια έκαιγε λάδια. Έφτασε να καίει ένα λίτρο ανά χίλια χλμ. Στο επίσημο σέρβις μου πρότειναν να ανοίξουν τον κινητήρα για να δουν τι έχει. Ζήτησαν 1000Ε. Δεν ήθελα να δώσω τόσα λεφτά σε μια αβέβαιη λύση.
Πρόσφατα πήγα σε άλλο σέρβις και μου πρότειναν να βάλουν ένα υγρό για τον κινητήρα, για να καθαρίσει και στη συνέχεια να επικαλύψει με τεφλόν τα τεχνικά μέρη (δεν είμαι μηχανικός, δεν ξέρω τι εννοούσαν), αλλά ο υπεύθυνος ήταν σίγουρος ότι αυτό βοηθά, μου ανέφερε αρκετά παραδείγματα σε άλλα, παλαιότερα αυτοκίνητα. Κόστισε 150Ε.
Τώρα καίει κάτι λιγότερο από 300 ml ανά χίλια πεντακόσια. Τεράστια διαφορά.
-
Θα μπορούσες να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα σου; Στα πόσα χλμ έκανες αυτό το σέρβις που περιγράφεις; Πόσα χλμ έκανες από τότε; Τι λάδι βάζεις στον κινητήρα; Θα μπορούσες να ρωτήσεις τον μάστορά σου ποιό καθαριστικό χρησιμοποίησε; Για πόσα χλμ υπολογίζει αυτός ότι θα κρατήσει η μειωμένη κατανάλωση λαδιού;
-
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να αγοράσω toyota yaris και θέλω να μάθω αν όλα τα αμάξια 2010 με 2013 έχουν τους ελαττωματικούς κινητήρες 1Nr_fe που καίνε λάδια.. Η οικονομική μου δυνατότητα είναι να πάω σε μεταχειρισμένο μέχρι 2013 μοντέλο και θέλω να βρω έναν τρόπο για να μην πέσω σε κινητήρα που θα καεί λάδια σε τόσο μεγάλο βαθμό. Ευχαριστώ πολύ
ναι όλοι είναι προβληματικοί. Καλύτερη να μην ασχοληθείς ή να πάρεις με τα 86ps του
-
καλημέρα,
έχω το auris 1.33 του 2009. τα τελευταία δύο χρόνια έκαιγε λάδια. Έφτασε να καίει ένα λίτρο ανά χίλια χλμ. Στο επίσημο σέρβις μου πρότειναν να ανοίξουν τον κινητήρα για να δουν τι έχει. Ζήτησαν 1000Ε. Δεν ήθελα να δώσω τόσα λεφτά σε μια αβέβαιη λύση.
Πρόσφατα πήγα σε άλλο σέρβις και μου πρότειναν να βάλουν ένα υγρό για τον κινητήρα, για να καθαρίσει και στη συνέχεια να επικαλύψει με τεφλόν τα τεχνικά μέρη (δεν είμαι μηχανικός, δεν ξέρω τι εννοούσαν), αλλά ο υπεύθυνος ήταν σίγουρος ότι αυτό βοηθά, μου ανέφερε αρκετά παραδείγματα σε άλλα, παλαιότερα αυτοκίνητα. Κόστισε 150Ε.
Τώρα καίει κάτι λιγότερο από 300 ml ανά χίλια πεντακόσια. Τεράστια διαφορά.
-
Πόσο λάδι έκαιγες πριν, ανά 1000χμ?
-
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο σου?
-
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει από την εφαρμογή του υγρού?
-
Τι ιξώδες λαδιού έβαζες πριν και τι μετά την εφαρμογή του υγρού?
-
Θυμάσαι πως το έλεγαν το υγρό που έβαλε?
-
-
Revealing The Secrets Of The Oil Control Rings
-
Κι άλλος παθόν, φιλαράκι μου με Auris, του είπαν ότι χρειάζεται ρεκτιφιέ και του ζητάνε αρκετές εκατοντάδες ευρώ. Να το πουλήσει όπως είναι? Να το φτιάξει και να το πουλήσει? Να το φτιάξει και να το κρατήσει? Έχει άλλες πιο φτηνές επιλογές?
-
να κάνει engine flush
-
του κινητήρα αν έχει πάνω από 100-150χιλχιλ (ισχύει για όλα) με ένα πρόσθετακι 7-8€ πριν αλλάξει λάδια-φιλτρο (η μισό ποτήρι πετρέλαιο αν δεν θέλει να πληρώνει ματζουνια).
Έπειτα φτηνό λαδακι 10w40,σωστό και καθαρό σύστημα ψύξης,και άστο να γράφει χιλιόμετρα.
-
του κινητήρα αν έχει πάνω από 100-150χιλχιλ (ισχύει για όλα) με ένα πρόσθετακι 7-8€ πριν αλλάξει λάδια-φιλτρο (η μισό ποτήρι πετρέλαιο αν δεν θέλει να πληρώνει ματζουνια).
Έπειτα φτηνό λαδακι 10w40,σωστό και καθαρό σύστημα ψύξης,και άστο να γράφει χιλιόμετρα.
Γενικά, σωστά τα γράφεις. Ειδικά όμως, για τον κινητήρα 1NR-FE, τα γράφεις λάθος.
Έχει ξαναγραφεί στο θέμα πως κανέναν engine flush δεν έχει θετική επίδραση όπως και κανένα πρόσθετο λαδιού. Επίσης το χειρότερο που μπορεί να κάνει κάποιος στον κινητήρα του, είναι να βάζει πιο χοντρό λάδι από 5-30.
-
Κι άλλος παθόν, φιλαράκι μου με Auris, του είπαν ότι χρειάζεται ρεκτιφιέ και του ζητάνε αρκετές εκατοντάδες ευρώ. Να το πουλήσει όπως είναι? Να το φτιάξει και να το πουλήσει? Να το φτιάξει και να το κρατήσει? Έχει άλλες πιο φτηνές επιλογές?
Να πεις του φίλου σου να διαβάσει το τρέχον θέμα 2 ώρες να αποφασίσει μόνος του ποια ειναι η πιο σωστή επιλογή για εκείνον.
Χονδρικα και συνοπτικά
Αν κάνει μέχρι 10.000χμ το χρόνο να κάνει καθαρισμό με xado. Γιατι ΝΑΙ θα καθαρίσει, αλλά θα θέλει ξανά καθαρισμό ανά 20.000χμ.
Αν κάνει αρκετά πάνω απο 10.000χμ, να κάνει τη σωστή επισκευή που προβλέπεται και ξεκινάει απο 2500€
Αν έχει λεφτά αλλά δεν έχει χρόνο στη ζωή του, να το πουλήσει και να πάρει ένα καινούργιο.
Και να θυμάστε πάντα, αλλαγές λαδιών, ποτέ μετά τις 7500χμ
-
ενημερωμένος γιατί:
Α.Τα λεπτόρρευστο λιπαντικά έχουν φτιαχτεί για κρύο ξεκίνημα και μείωση τριβών όταν είναι κρύα.
Β.Το (χονδρό όπως εσείς αναφέρατε)10w40 είναι πιο λεπτό το καλοκαίρι από ότι είναι το (λεπτό) 5w30 το χειμωνα όταν εκκινεί ο κινητήρας.
(που γίνεται ακόμα πιο λεπτό με ότι σημαίνει αυτό άμεσα και έμμεσα.Το άμεσα πάει στη κατανάλωση λαδιού και στα χρήματα για συνθετικό λάδι,το έμμεσα πάει στο ότι σε συνθήκες καύσωνα και φορτίου τα έδρανα του κινητήρα κινδυνεύουν)
-
γιατί έχει στο μυαλό του και τη χρήση στο Ιρκούτσκ.
Ακόμη μάλλον δεν καταλαβενετε(η δε θέλετε) ότι το
10w40 στην Αθήνα είναι πιο λεπτό από το 0w20 στη Σιβηρία.
Που το διαβάσατε ότι οι σύγχρονοι κινητήρες θέλουν σώνει και καλά 100% συνθετικά λάδια για να λειτουργήσουν;(και με ένα 10w30/40 ορυκτέλαιο μια χαρά λειτουργούν με μικρότερο διάστημα αλλαγής)
Ποιες είναι οι μικρότερες ανοχές που λέτε;μπορείτε να μου αναφέρετε μια τάξη μεγέθους ας πούμε στα έδρανα ενός σύγχρονου κινητήρα σε σχέση με ένα παλαιό;
-
γιατί έχει στο μυαλό του και τη χρήση στο Ιρκούτσκ.
Ακόμη μάλλον δεν καταλαβενετε(η δε θέλετε) ότι το
10w40 στην Αθήνα είναι πιο λεπτό από το 0w20 στη Σιβηρία.
Που το διαβάσατε ότι οι σύγχρονοι κινητήρες θέλουν σώνει και καλά 100% συνθετικά λάδια για να λειτουργήσουν;(και με ένα 10w30/40 ορυκτέλαιο μια χαρά λειτουργούν με μικρότερο διάστημα αλλαγής)
Ποιες είναι οι μικρότερες ανοχές που λέτε;μπορείτε να μου αναφέρετε μια τάξη μεγέθους ας πούμε στα έδρανα ενός σύγχρονου κινητήρα σε σχέση με ένα παλαιό;
Αν είναι συνθετικό ή όχι, παίζει ρόλο στα διαστήματα αλλαγής και μόνο. Αν είναι υψηλό ή χαμηλό το ιξώδες, παίζει ρόλο, αν μπορεί να επιστρέψει στο Κάρτερ, αν καταφέρνει να τεντώνει την καδένα και να λειτουργεί τα υδραυλικά ωστήρια. Οτιδήποτε >= 10-40 ΔΕΝ τα καταφέρνει στο 1NR FE ακόμα και συνθήκες πόλης (Αθήνας) που δεν έχει κρύο και φαίνεται απο το καθημερινό κροτάλισμα που έχει κατά τις εκκινήσεις.
Και ναι, ένας κινητήρας μπορεί να δουλεύει και με σάπιο λάδι έστω και μονότυπο αρκεί να λειτουργεί χωρίς να σβήνει και με σταθερές στροφές. Εδώ όμως μιλάμε για κινητήρες start stop που κυρίως δουλευουν σε αστικό περιβάλλον.
Ξαναγράφω, γενικά έχεις δίκιο. Ειδικά για το 1NR-FE που υπάρχουν κινητήρες που δεν έβγαλα ούτε 60.000χμ, δεν έχεις.
-
Προχθές είχα ανεβάσει ένα άρθρο για το πάχος των ελατηρίων και πόσο ρόλο παίζει το πάχος τους στην στεγάνωση των κυλίνδρων, στην κατανάλωση του λαδιού, στην απώλεια δύναμης και στη φθορά από τις τριβές, αλλά μάλλον δεν το διάβασε κανείς, εσείς χάνετε, γιατί θα καταλαβαίνατε ότι οι κινητήρες της VW που έκαιναν λάδι τα προηγούμενα χρόνια είχαν το επάνω ελατήριο πάχος 1mm και μόλις το άλλαξαν σε 1.2mm σταμάτησε η κατανάλωση. Παχύτερα ελατήρια σημαίνει μεγαλύτερη ένταση ελατηρίου και καλύτερη στεγάνωση κυλίνδρου, αλλά επειδή τίποτα δεν κερδίζεις χωρίς να θυσιάσεις κάτι άλλο, αυξάνονται οι τριβές με όλα τα επακόλουθα.
Πχ τα small block μοτέρ της GM έχουν το επάνω ελατήριο με μόλι; 0.7mm πάχος, αλλά είναι παχύτερο στην άλλη του διάσταση με βαθύτερο λούκι για να χωρέσει το ελατήριο, με αυτό τον τρόπο παντρέυουν την αυξημένη πίεση στα τοιχώματα με χαμηλή τριβή λόγω μικρού πάχους, η total seal που ειδικεύεται στις κατασκευές ελατηρίων ( είναι η κορυφαία σήμερα στον κόσμο ) χρησιμοποιεί και άλλα τεχνάσματα για την καλύτερη στεγάνωση με μειωμένες όμως τριβές, ή τουλάχιστον χωρίς την αύξηση τους.
Το πρόβλημα στα Toyota είναι διαφορετικό, η κατανάλωση αυξάνεται επειδή κολλάνε τα ελατήρια του λαδιού λόγω ανεπαρκούς επιστροφής του λαδιού μέσω των οδών διαφυγής του απο τα ελατήρια λαδιού με αποτέλεσμα την συσσώρευση ανθρακωμάτων λαδιού στα σημεία, έτσι τα κολλημένα ελατήρια λαδιού δεν λειτουργούν πλέον σαν ελατήρια / ξύστρες του λαδιού από τα τοιχώματα των κυλίνδρων με αποτέλεσμα το παραμένων λάδι από τα τοιχώματα να ανεβαίνει στο χώρο καύσης και να καίγεται.
-
ούτε 60χιλχιλ τι φθορές είχαν;
(Να υποθέσω τοτε ότι στη Σιβηρία οι κινητήρες δεν άντεξαν ούτε 10χιλχιλ με 0w20,γιατί θα βαραγαν όλα στο ξεκίνημα με πιο χοντρό λάδι).
Για τις μικρότερες ανοχές αν βρείτε κάτι το αναφέρετε.
-
ενημερωμένος γιατί:
Α.Τα λεπτόρρευστο λιπαντικά έχουν φτιαχτεί για κρύο ξεκίνημα και μείωση τριβών όταν είναι κρύα.
Β.Το (χονδρό όπως εσείς αναφέρατε)10w40 είναι πιο λεπτό το καλοκαίρι από ότι είναι το (λεπτό) 5w30 το χειμωνα όταν εκκινεί ο κινητήρας.
(που γίνεται ακόμα πιο λεπτό με ότι σημαίνει αυτό άμεσα και έμμεσα.Το άμεσα πάει στη κατανάλωση λαδιού και στα χρήματα για συνθετικό λάδι,το έμμεσα πάει στο ότι σε συνθήκες καύσωνα και φορτίου τα έδρανα του κινητήρα κινδυνεύουν)
99,999999% δεν έχεις διαβάσει το θέμα και απλά απαντάς τυχαία σε 1-2 Posts.
Πάμε συνοπτικά τι έχει γραφεί στο θέμα.
Οι σύγχρονοι κινητήρες μετά το 2009 απαιτούν 0-20. Οι ακόμα πιο νέοι 0-16. Ενώ στην Αμερική έχουν αρχίσει και χρησιμοποιούν ακόμα χαμηλότερα ιξώδη λόγω μικρότερων ανοχών, σε συνδυασμό με τη μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερους ρύπους. Όλα αυτά ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.
Ο 1NRFE στο βιβλίο του κατασκευαστή αναφέρει ξεκάθαρα μόνο 0-20 και μόνο προσωρινά 5-30.
Τέλος ο κινητήρας έχει προβληματική σχεδίαση και τα πιστόνια έχουν λιγότερες τρύπες επιστροφής λαδιού, που αν χρησιμοποιεί κάποιος 10-40 είναι δεδομένο, πως δεν θα βγάλει ούτε 60.000χμ ο κινητήρας - ξέχωρα ότι ελάχιστα 10-40 είναι όντως φουλ συνθετικά.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού