-
-
Καλός μηχανικός και συμπαθής ο Παν.Γκολέμης αλλά έχω 5 σημειώσεις.
1ον Τα ελατήρια τα βγάζουμε και τα βάζουμε με το ειδικό εργαλείο που τα συγκρατεί ανοιχτά αλλιώς η άκρες των ελατηρίων συνήθως γδέρνουν το πιστόνι γιατί είναι εύκολο να έρθει η άκρη του ελατηρίου σε επαφή με το μαλακό αλουμίνιο του πιστονιού και το γδάρσιμο παραμονεύει.
2ον. Η πρακτική του καθαρίσματος των αυλακιών των ελατηρίων με σπασμένο παλιό ελατήριο είναι λάθος γιατί το ελατήριο είναι σαν ξυράφι στις άκρες του από την επαφή με τον κύλινδρο και αφαιρεί υλικό από τα λούκια φαρδαίνοντας τα στα σημεία που ακουμπάει πλευρικά καθώς το τραβάμε, γιατί το χέρι κινείται και πλευρικά και ξύνει το μαλακό υλικό του πιστονιού. Πρώτα ξεπλένουμε καλά τα αυλάκια να φύγουν τα υπολείμματα λαδιού με καθαριστικό φρένων, τα φυσάμε και τα τοποθετούμε ανάποδα με την κορώνα προς τα κάτω σε μια λεκάνη με νερό μέχρι να καλυφθούν όλα τα αυλάκια και το αφήνουμε όλη τη νύχτα μέχρι την επόμενη το πρωί.
Το πρωί η καρβουνίλα έχει μαλακώσει και την αφαιρούμε με μια λεπτή ξύλινη σπάτουλα, υπάρχουν στα καταστήματα με είδη ζωγραφικής και είναι από σκληρό ξύλο.
Για όσους απορήσουν το νερό είναι ο καταλύτης στα υπολείμματα της καύσης, με τον ίδιο τρόπο με νερό σε λεκάνη καθαρίζονται στις μεγάλες τουρμπίνες των πλοίων ( μέγεθος τραπεζιού ροτ΄ντας τραπεζαρίας ) τα πτερύγια από τα κατάλοιπα της καύσης, όταν μαλακώσουν τα ξύνουμε με ξύλινες σπάτουλες. Όλα αυτά αν θέλουμε να λέμε ότι κάνουμε σωστά τη δουλειά.
3ον το διάκενο των ελατηρίων μέσα στον κύλινδρο το μετράμε με το φίλερ αλλά μετράμε κάθε ελατήριο ξεχωριστά και το κάνουν σέτ με τον εκάστοτε κύλινδρο, γιατί ενδέχεται τα ελατήρια να είναι διαφορετικά σε μήκος και να θέλουν τα΄ταίριαγμα.
4ον. Τα πιστόνια τα μετράμε με μικρόμετρο και όχι με παχύμετρο, και πέρνουμε 3 μετρήσεις τουλάχιστον καθ΄υψος και σταυρωτά κατά 180ο σε κάθε πιστόνι,. Τα πιστόνια έχουν άλλη διάμετρο στη φούστα, άλλη στο ύψος του πείρου και άλλη στην κορώνα.
5ον.Το honing αποφεύγουμε να το κάνουμε με το χέρι και χρησιμοποιούμε την κατάλληλη βούρτσα με τον δράπανο που υπάρχει για αυτή την εργασία εφόσον αυτή γίνεται στο συνεργείο και όχι στο ρεκτιφιέ για ένα απλό σβήσιμο της γυαλάδας των κυλίνδρων.
Μικρές λεπτομέρειες που όμως δείχνουν το κάτι παραπάνω που πρέπει να γίνεται.
Sorry Πάνο αν μας παρακολουθείς, αλλά ...σε παρακολουθώ και σε θαυμάζω για τις δουλειές και το μαγαζί σου αλλά εδώ στενοχωρήθηκα γιατί είδα κάποια φάουλ, ασήμαντα μεν αλλά φάουλ
-
Ποια είναι η γνώμη σας για την δυνατότητα απεμπλοκής του ελατηρίου του λαδιού - καθάρισμα του αυλακιού του στο έμβολο, με την χρήση επώνυμου engine flash ? Αναφέρομαι μόνο για το τρίτο ελατήριο. Στην περιγραφή των συσκευασιών παρουσιάζετε αυτή ικανότητα. Αληθεύει άραγε και υπό ποιες προυποθέσεις? Ασχολήθηκε κανείς?
-
Ποια είναι η γνώμη σας για την δυνατότητα απεμπλοκής του ελατηρίου του λαδιού - καθάρισμα του αυλακιού του στο έμβολο, με την χρήση επώνυμου engine flash ? Αναφέρομαι μόνο για το τρίτο ελατήριο. Στην περιγραφή των συσκευασιών παρουσιάζετε αυτή ικανότητα. Αληθεύει άραγε και υπό ποιες προυποθέσεις? Ασχολήθηκε κανείς?
Η μεγαλύτερη ανησυχία μου είναι, ότι καθαρίζει όλο το μοτέρ και μετά χάνει λάδια απ όπου υπάρχει φλάντζα.
Εκτός απο αυτό , στον 1nr fe, δεν έχω δυστυχώς ακούσει πετυχημένο καθαρισμό ελατηρίων / μείωση κατανάλωσης λαδιού ,με engine flush.
Ας γράψει και κανένας άλλος την άποψη του όμως σχετικά να δουμε
-
Δεν πιστεύω πως ένα επώνυμο προϊόν με σαφείς οδηγίες χρήσεις θα έκανε τέτοια ζημιά. Ο κινητήρας μας είναι ακόμα παρθένος. Έχει την εργοστασιακή συναρμολόγηση με την καλύτερη - πιστεύω - στεγανότητα.
Σε ένα μοτέρ με κατανάλωση λαδιού 1+ λίτρα στα 1000χλμ το xado κατά την εφαρμογή του θα μπορούσε να εισχωρίσει πέραν των διακένων του πρώτου ελατηρίου και προς το δεύτερο και πιθανών το τρίτο. Μετά την πρώτη - πετυχημένη - εφαρμογή του όμως, δεν πιστεύω μια δεύτερη κοντά χιλιομετρικά επανεφαρμογή του θα μπορούσε να εισχωρίσει παρακάτω του πρώτου - τώρα πλέον - στεγανού ελατηρίου.
Εδώ λοιπόν βλέπω την χρησιμότητα του engine flash. Σε ένα ελατήριο λαδιού που ξαναήρθε σε κινητικότητα και επιτρέπει το λάδι να εισχωρίσει στα διάκενά του, τώρα το engine flash θα ακολουθήσει με καλύτερο καθαρισμό. Αν οι τρύπες είναι έστω λίγο ανοιχτές, η ροή του καθαριστικού θα ολοκληρώσει την δουλειά.
Με αυτές τις σκέψεις πιστεύω πως σε ένα κινητήρα - σαν τον δικό μου - που βρήσκεται σε αρχικά στάδια του προβλήματος, και σε αυτούς που έχουν ήδη κάνει εφαρμογή xado, θα είναι σφαιρικά πιο αποτελεσματικό αν χρησιμοποιούσαν ένα engine flash.
-
Πριν 20 χρόνια η ΒΡ είχε ένα engine flash το οποίο έμπαινε στον κινητήρα αφού πρώτα άδειαζες τα λάδια του και συμπλήρωνες την αντίστοιχη ποσότητα με αυτό το engine flash, δούλευες τον κινητήρα με σταθερές στροφές 2000 για 20΄και ύστερα το άδειαζες βάζοντας το κανονικό λάδι που έπερνε ο κινητήρας.
Αυτό ήταν ένα πολύ ισχυρό καθαριστικό και καθάριζε πολύ καλά, το μόνο πρόβλημα ήταν αν ήταν πολύ βρώμικος ο κινητήρας υπήρχε ο κίνδυνος να ξεκολλήσει μεγάλο κομμάτι βρωμιάς και να φράξει κάποια δίοδο λαδιού με αποτέλεσμα την μη λίπανση είτε τοπικά είτε όλου του κυκλώματος μετά το βούλωμα, ίσως και γιαυτό να μην υπάρχει πλέον στην αγορά.
Γενικά τα engine flash πρέπει να χρησιμοποιούνται σε σχετικά τακτική βάση ώστε να μην βρωμίζει πολύ ο κινητήρας, όσο για τα καμμένα λάδια στα κολλημένα ελατήρια δεν είμαι σίγουρος ότι μπορεί να ξεκολλήσουν, και αν ξεκολλήσουν θα είναι για πολύ λίγο, γιατί στην περίπτωση του συγκεκριμένου κινητήρα της Toyota θα πρέπει να ξεβουλώσουν και οι τρύπες.
Αν είχα εγώ αυτό το πρόβλημα θα έβαζα επί 10.000 χλμ κάθε 3.500 χλμ ένα καλό ντηζελόλαδο που έχει ισχυρά καθαριστικά και θα σταύρωνα τα δάχτυλα να πετύχει η πατέντα, πάντως ζημιά δεν θα πάθαινε το μοτέρ.
Διαφωνίστε ελεύθερα.
-
Οι κινητήρες του θέματός μας ειναι της τάξεως των 120.000χλμ με αλλαγές λαδιών μέγιστο ένα χρόνο ή 15.000χλμ. Δεν νομίζω ότι ανήκουν στην κατηγορία “αν ήταν πολύ βρώμικος ο κινητήρας” (εννοείται ότι μιλάμε για τις εσωτερικές διαδρομές πίεσης του λαδιού γιατί η εξωτερική βρωμιά φιλτράρετε και δεν μπορεί να μεταφερθεί εντός).
Όταν γράφεις “θα ειναι για πολύ λίγο” εννοείς ότι ο καθαρισμός θα είναι πολύ επιφανειακός (θα αφαιρεθεί ένα λεπτό φίλμ από την καρβουνιά) ή ότι θα παραμείνει καθαρό για μικρό χρονικό διάστημα;
Τα σημερινά engine flash περιγράφουν χρήση στο ρελαντί. Εσύ θυμάσε για εκείνο “με σταθερές στροφές 2000 για 20' ”; Θα ήθελα την γνώμη σου για τις μέγιστες - ασφαλής - στροφές( εννοείται άφορτες) που θα μπορούσε να λειτουργήσει ο κινητήρας στα 10 με 15 λεπτά των τωρινών για δύο λόγους. Στο toyota Techdoc αναφέρει πως η ψύξη και λίπανση του εμβόλου (άρα και του χιτωνίου - ελατηρίων καταλαβαίνω εγώ) γίνετε από τα oil system nozzle (15708-47030) τα οποία όμως ενεργοποιούντε αφού αυξηθεί η πίεση από ένα επίπεδο και πάνω. Δηλαδή στο ρελαντί του ζεστού κινητήρα σίγουρα δεν πιτσιλάνε. Άρα το λάδι με engine flash σε συνθήκες ρελαντί θα φτάσει στο ελατήριο λαδιού σε πολύ μικρή ποσότητα - άρα χαμηλό αποτέλεσμα. Επίσης η βεβιασμένη ροή του λαδιού - καθαριστικού στο αυλάκι του ελατηρίου καθώς και στις τρύπες του αυξάνει όσο αυξάνουν οι στροφές λειτουργίας. Αυτή θα βοηθήσει να παρασυρθούν οι καρβουνίλες πιο αποτελεσματικά. Άρα για τους δύο αυτούς λόγους θέλω περισσότερες του ρελαντί στροφές. Ρώτητα την toyota και δεν γνωρίζουν την ελάχιστη πίεση όπου ανοίγουν. Θα το πειραματιστώ όμως...
-
Aν το engine flash προστίθεται ατο υπάρχον λάδι του κινητήρα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την άνοδο των στροφών, συνήθως οι κατασκευαστές δίνουν δύο πιέσεις λαδιού σε συγκεκριμένες στροφές και θερμοκρασία 80c, στο ρελαντί όπου η πίεση ανάλογα τον κινητήρα είναι από 0.8 - 1,0, και στις 3.000 σαλ πάλι στη θερμοκρασία των 80c.
Με ένα πιεσόμετρο αν δεν έχει το αυτοκίνητο μπορούμε να δούμε αν το μοτέρ είναι εντός των προδιαγραφών που δίνει ο κατασκευαστής, λιγότερη πίεση στο ρελαντί στην δεδομένη θερμοκρασία σημαίνει φθορά στα κουζινέτα, λιγότερη πίεση στην ίδια θερμοκρασία στις άνω στροφές της προδιαγραφής σημαίνει φθορά στην αντλία λαδιού, ή και μερικών φραγμένες δίοδοι λαδιού που αναγκάζουν να ανοίξει η relief valve της αντλίας.
Αν πάρεις ένα επώνυμο engine flash πχ της Liqui moly και δουλέψεις τον κινητήρα σου στις 1500 στροφές δεν θα έχεις πρόβλημα, καλό είναι όμως να βάλεις ένα πιεσόμετρο λαδιού να κάνεις και μια μέτρηση να δείς την κατάσταση του κινητήρα σου, όπως και να πάρεις και μια συμπίεση πρίν και μετά, και να δείς αν είσαι κοντά στην πίεση που αναφέρει ο κατασκευαστής για τον κινητήρα σου, σαφώς και στις 1500 σαλ τα πιτσιλιστήρια θα ψεκάζουν εκτός και αν είναι βουλωμένα, γιατί τα άτιμα βουλώνουν.
Αν θυμάμαι καλά, παλαιότερα πριν πχ 10 χρόνια είχα πιάσει στα χέρια μου ένα engine frash της Sonax και είχα διαβάσει ότι το βάζεις στα λάδια και κάνεις μια διαδρομή 50 χλμ και μετά τα αδειάζεις και βάζεις καινούργια με καινούργιο φίλτρο εννοείται, προσοχή το φίλτρο λαδιού να είναι γνήσιο, υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην ποιότητα που δεν φαίνονται αλλά και διαφορές στις προδιαγραφές του κάθε κινητήρα για το άνοιγμα της βαλβίδας του φίλτρου στο ρελαντί.
Άλλοι κινητήρες προδιαγράφονται να ανοίγει η βαλβίδα στο 0.8bar και άλλοι στο 1,1 ή στο 1.2bar, και επειδή ο κατασκευαστής ξέρει πάντα καλύτερα από όλους τι έχει φτιάξει είναι σωστό για την τσέπη μας να ακολουθούμε τις οδηγίες του και όχι τις οδηγίες των φίλων ή του εκάστοτε συνεργείου που έχει τους δικούς κανόνες και λόγους.
-
Καλησπέρα σε όλους. Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα σε yaris 1.33 101ps facelift του 2009 ήθελα να ρωτήσω κάτι. Δυστυχώς δε μπορώ νακολουθησω όλη τη συζήτηση σας διότι δεν είμαι μηχανικός κ δεν έχω επαφή κ επειδή από τιμές ρώτησα κ μου είπαν διάφορα, μπορείτε να προτείνετε κάπου να πάω που να ξέρετε ότι αυτά που αναφέρετε θα γίνουν με σωστό τρόπο κ ας μη σωθεί στο τέλος ο κινητήρας. Τουλάχιστον αν τα δώσουμε να ξέρουμε ότι κάποιος ξέρει τη δουλειά......ειλικρινά πήγα σε αρκετούς αλλά φαίνεται ότι όλοι κάνουν μια γενική επισκευή αλλά κανείς δεν είναι εξειδικευμένος(εκτός αντιπροσωπείας) σε αυτό τον κινητήρα κ πολύ φοβάμαι πως χωρίς καθοδήγηση απλά θα κάνω μια τρύπα στο νερό, πόσω μάλλον αν αναφέρω την οδηγία ή τον καθαρισμό που αναφέρετε με xado μάλλον θα με αγνοήσουν ή δε θα ξέρουν απλα... Οποιαδήποτε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!!
-
Καλησπέρα σε όλους. Επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο θέμα σε yaris 1.33 101ps facelift του 2009 ήθελα να ρωτήσω κάτι. Δυστυχώς δε μπορώ νακολουθησω όλη τη συζήτηση σας διότι δεν είμαι μηχανικός κ δεν έχω επαφή κ επειδή από τιμές ρώτησα κ μου είπαν διάφορα, μπορείτε να προτείνετε κάπου να πάω που να ξέρετε ότι αυτά που αναφέρετε θα γίνουν με σωστό τρόπο κ ας μη σωθεί στο τέλος ο κινητήρας. Τουλάχιστον αν τα δώσουμε να ξέρουμε ότι κάποιος ξέρει τη δουλειά......ειλικρινά πήγα σε αρκετούς αλλά φαίνεται ότι όλοι κάνουν μια γενική επισκευή αλλά κανείς δεν είναι εξειδικευμένος(εκτός αντιπροσωπείας) σε αυτό τον κινητήρα κ πολύ φοβάμαι πως χωρίς καθοδήγηση απλά θα κάνω μια τρύπα στο νερό, πόσω μάλλον αν αναφέρω την οδηγία ή τον καθαρισμό που αναφέρετε με xado μάλλον θα με αγνοήσουν ή δε θα ξέρουν απλα... Οποιαδήποτε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!!
Σωστά τα γράφεις. Πραγματικά κανείς δεν έχει ασχοληθεί ή δεν έχει τη διάθεση να ασχοληθεί και ο κύριος λόγος είναι πως δεν τους απασχολεί να ασχοληθούν εφόσον δεν θα βγάλουν λεφτά (και σωστά, γιατί για αυτό δουλευουν)
Τι θα σου πρότεινα? Να πας κατευθείαν σε ρεκτιφιέ να ρωτήσεις αν έχουν αντιμετωπίσει προβληματικούς ίδιους κινητήρες και πως επιλύθηκε το πρόβλημα. Άλλαξαν μόνο ελατήρια? Χρειάστηκαν ρεκτιφιέ οι κύλινδροι? Αν σε πείσουν ότι έχουν ασχοληθεί, πες τους να σου πουν αξιόπιστο μηχανικό που συνεργάζονται να πας το αυτοκίνητο.
2 ρεκτιφιέ που έχω ακούσει πως ίσως έχουν εμπειρία είναι τα ακόλουθα:
https://www.vrisko.gr/details/2ha75i2h0a6cac5i0hbd463dddde0iag
και ίσως και το ακόλουθο
https://www.vrisko.gr/details/d07ebgc3bdaa53b0_c7kdd5k4d_74155
Αν μάθεις κάτι, γράψε μας νεότερα.
-
Σε ένα μοτέρ με κατανάλωση λαδιού 1+ λίτρα στα 1000χλμ το xado κατά την εφαρμογή του θα μπορούσε να εισχωρίσει πέραν των διακένων του πρώτου ελατηρίου και προς το δεύτερο και πιθανών το τρίτο. Μετά την πρώτη - πετυχημένη - εφαρμογή του όμως, δεν πιστεύω μια δεύτερη κοντά χιλιομετρικά επανεφαρμογή του θα μπορούσε να εισχωρίσει παρακάτω του πρώτου - τώρα πλέον - στεγανού ελατηρίου.
Η ροή ενος υγρου με την βαρυτητα διαμεσου των ελατηριων ειναι εφικτη ακομα και σε εναν κινητηρα σε αψογη κατασταση. Αν ο κινητηρας ειναι κρυος και τα διακενα των ελατηριων δεν εχουν κλεισει, μπορει να περασει ενα λεπτορευστο υγρο προς τα κατω και φυσικα να φτασει και στο τριτο ελατηριο -λαδιου- και προς το καρτερ.
Η στεγανοτητα που επιδιωκουμε απο τα ελατηρια σε συνθηκες λειτουργιας δεν σημαινει οτι υπαρχει απολυτη αεροστεγανοτητα και υδατοστεγανοτητα σε εναν σταματημενο κρυο κινητηρα
-
...και ισως ηταν καλο να συστηθω για το πως και γιατι διαβαζω/ γραφω σε αυτη τη συζητηση...κατοχος citroen C1 '06 με κινητηρα της toyota με - μαντεψτε- τι αλλο, προβλημα καταναλωσης λαδιου.
Ο κινητηρας ειναι ο 1KR-FE της toyota που εμπαινε σε daihatsu cuore / toyota aygo/ citroen c1 /peugeot 107....σε καποιες αγορες της ασιας και στο yaris ..ειναι 998cc , 68 hp, vvti, τρικυλινδρος. Μια χαρα μοτερακι για αυτοκινητο πολης και με πολυ χαμηλα καταναλωση βενζινης. Ομως τo προβλημα της καταναλωσης λαδιου ειναι τοσο γενικευμενο οσο και στον 1nr-fe απ οσο καταλαβαινω. Ισως και να προκειται για τον ιδιο κινητηρα με ενα κυλινδρο λιγοτερο και πιστονια -ελατηρια ιδια, αν κανω μια προχειρη αναλογικη συγκριση με τα 333cc/ ανα κυλινδρο που εχουν και οι δυο κινητηρες. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω, θα με ενδιεφερε να μαθω!
Το προβλημα ειναι μαλλον μεγαλυτερο στα γαλλικα παντρεματα του γιαπωνεζικου κινητηρα, αφου η PSA επιτρεπει καθε λαδι, απο 5w- 30 εως 15w-50 ενω προτεινει το 15w-40 ορυκτελαιο που βαζει στις αντιπροσωπειες με διαστηματα αλλαγης....30000κμ! Αυτα τα ωραια τα ειχε το βιβλιαρακι του αυτοκινητου, δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου! Πως λοιπον να μην εχουν κολλησει τα ελατηρια σε ενα μοτερακι φτιαγμενο να δουλευει μονιμα σε μποτιλιαρισμα πολης?
Το αυτοκινητο αγοραστηκε μεταχειρισμενο και καταλαβα συντομα οτι καταναλωνε.....(γυρω στα 400ml /1000km ανεξαρτητως του ιξωδους λαδιου) και επειδη εψαξα διεξοδικα οτι δεν φταιει τιποτα αλλο (φλαντζες, pcv , διαρροες κλπ) και βρηκα συντομα συμπασχοντες, στο ιντερνετ και την αληθινη ζωη συμβιβαστηκα με το να συμπληρωνω λαδι.
Καταληγω: Προχτες διαβασα ολη τη συζητηση και χτες ειχα ηδη δοκιμασει το anticarbon spray της very lube / xado που εχουν δοκιμασει πολλοι εδω περα. Θα επανελθω συντομα με τα αποτελεσματα, ελπιζω θετικα...
-
...και ισως ηταν καλο να συστηθω για το πως και γιατι διαβαζω/ γραφω σε αυτη τη συζητηση...κατοχος citroen C1 '06 με κινητηρα της toyota με - μαντεψτε- τι αλλο, προβλημα καταναλωσης λαδιου.
Ο κινητηρας ειναι ο 1KR-FE της toyota που εμπαινε σε daihatsu cuore / toyota aygo/ citroen c1 /peugeot 107....σε καποιες αγορες της ασιας και στο yaris ..ειναι 998cc , 68 hp, vvti, τρικυλινδρος. Μια χαρα μοτερακι για αυτοκινητο πολης και με πολυ χαμηλα καταναλωση βενζινης. Ομως τo προβλημα της καταναλωσης λαδιου ειναι τοσο γενικευμενο οσο και στον 1nr-fe απ οσο καταλαβαινω. Ισως και να προκειται για τον ιδιο κινητηρα με ενα κυλινδρο λιγοτερο και πιστονια -ελατηρια ιδια, αν κανω μια προχειρη αναλογικη συγκριση με τα 333cc/ ανα κυλινδρο που εχουν και οι δυο κινητηρες. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω, θα με ενδιεφερε να μαθω!
Το έψαξα, και ίδια part numbers δεν έχουν (Pistons & Piston Rings) οι 1NR-FE vs 1KR-FE. Ίσως έχουν όμως παρόμοια λανθασμένη φιλοσοφία σχεδίασης. Οπότε περιμένουμε νεότερα μόλις έχεις.
*Ελπίζω το xado να το έβαλες με κρύο (ή έστω να έχει δουλέψει 1-2 λεπτά) κινητήρα, διαφορετικά με το που το ρίξεις στα πιστόνια, καίγεται και δεν κυλάει στα ελατήρια. Μόνος σου το έβαλες? Κάτι που ίσως σε δυσκόλεψε στη διαδικασία ?
-
..το εβαλα μια ωρα μετα απο μεγαλη διαδρομη, ας πουμε οτι η θερμοκρασια ηταν 40-50 κελσιου.
Τα πιστονια ηταν τοσο καρβουνιασμενα απο το καμμενο λαδι, που το παχος της καρβουνιλας ανεβαζε την συμπιεση σε σημειο που ειχα προβλημα με πειρακια χειμωνα καλοκαιρι και με 100αρα βενζινη ακομα. Εψαχνα για λυση πολλους μηνες και ειχα δοκιμασει καθε χημικο που μπορουσε να μπει απο την εισαγωγη η απο την τρυπα των μπουζι: καθαριστικο καρμπυρατερ, καθαριστικο φρενων, engine flush και στο λαδι και απο πανω αλλα τιποτα δεν ειχε την παραμικρη τυχη στην καρβουνιλα...για τους παραπανω λογους η δραση του ηταν εντυπωσιακη, γιατι απο ενα καταμαυρο πιστονι εχει παραμεινει καρβουνιλα σε ποσοστο ας πουμε 20%.
αφου το αφησα γυρω στα 45 λεπτα, μιζαρισα, πεταχτηκε αρκετο σκουροχρωμο υγρο μαζι με κομματια καρβουνιλας στην πετσετα, εβαλα μπουζι - πολλαπλασιαστες και πηρε μπρος με τη μια με λιγο ρεταρισμα που εξαφανιστηκε στην πρωτη γκαζια
Δεν αποσυνδεσα καμια ασφαλεια, ασχετα τι λεει στις οδηγιες, το βρισκω πολυ υπερβολικο για ενα μιζαρισμα να βγαλω εκτος αισθητηρες και μπεκ..δεν εχει λογικη
Ακολουθησε γρηγορη βολτα the italian job! 3000-6000σαλ για ενα 15λεπτο σε ανοιχτο δρομο και τελος
Το προβλημα με τα πειρακια εχει εξαφανιστει οριστικα!
Μερος 2ο
Σημερα πηγα για δευτερο γυρο εφαρμογης του καθαριστικου
Αυτη τη φορα βγαζοντας τα μπουζι παρατηρησα οτι μετα την γρηγορη βολτα τα πιστονια ειναι ακομα πιο καθαρα απ οτι μετα την εφαρμογη μονο του χημικου.
Επισης , στην δευτερη εφαρμογη το υγρο φαινοταν να απομακρυνεται απο το πιστονι, σε σχεση με την προηγουμενη φορα που δημιουργουσε 'λιμνουλα' πανω σε αυτα. Πιθανολογω οτι κατεβαινε προς τα κατω διαμεσου των ελατηριων (αμην!)
Για να βοηθησω την ροη αυτη προς τα ελατηρια, εσφιξα μπουζι και γυρισα τον στροφαλο απο το παξιμαδι του με μια καστανια, σιγα σιγα, φερνοντας 3-4 περιστροφες του στροφαλου
κατοπιν εβγαλα μπουζι και γυρισα μιζα..αυτη τη φορα και το υγρο, και η καρβουνιλα που πεταχτηκαν απο τις τρυπες των μπουζι ηταν παρα πολυ λιγοτερο...ειδικα το υγρο ηταν σαν να μην ειχα ριξει....
Εντυπωση μου εκανε επισης οτι μπορεσα να απομακρυνω την καρβουνιλα των μπουζι με ενα χαρτι κουζινας, την στιγμη που ηθελα συρματοβουρτσα αλλες φορες. ..και σκεφτειτε οτι τα μπουζι ειναι πανω πανω, εξω απο την ροη του υγρου, καθως τα εβαλα μετα. Αν με αυτο τον τροπο καθαριζουν και οι βαλβιδες τοτε μιλαμε για ΤΗΝ ανακαλυψη του υπερ καθαριστικου κινητηρων!
πολλα εγραψα, αλλα το ζητουμενο ειναι να σταματησει η καταναλωση λαδιου...θα πρεπει να κανω υπομονη για να γραψω αρκετα χιλιομετρα!
-
-
δεν εχω χρησιμοποιησει καθαριστικο αλλα, την πρωτη φορα ανοιξα καρτερ στα 140.000χλμ βρηκα βρωμια εβαζα ημισυνθετικο και αλλαξα ρευστοτητα και μαρκα λαδιου, μετα με ψιλο λαδι 100% συνθετικο, με κατεβασμα καρτερ καθε 100.000χλμ και καθαρισμο ειναι πεντακαθαρο δεν εχει σχηματισει λασπη ξανα
υγ: ο καλυτερος τροπος καθαρισμου των βαλβιδων για ιδανικη συμπιεση του κινητηρα ειναι τριψιμο των βαλβιδων με σμυριδαλοιφή βαλβιδων, ενω για ενα φθαρμενο κινητηρα να ανοιξει τον κινητηρα ο μαστορας θα μετρησει για να επιλεξει τα ιδανικοτερα ελατηρια πιστονιου αναλογως τη φθορα.........
-
Παιδια ,πειτε αλλη μια απο που πηρατε το xado ελλαδα,ποσες μερες χρειαζεται να ρθει και ποση ποσοτητα θα χρειαστω για να κανω σωστη δουλεια σε vw golf mk4 1,4 75ps.Θελω να το κανω πριν την αλλαγη λαδιων.
-
Παιδια ,πειτε αλλη μια απο που πηρατε το xado ελλαδα,ποσες μερες χρειαζεται να ρθει και ποση ποσοτητα θα χρειαστω για να κανω σωστη δουλεια σε vw golf mk4 1,4 75ps.Θελω να το κανω πριν την αλλαγη λαδιων.
Κάθε μπουκάλι κάνει για 20 κυλίνδρους (για 5 καθαρισμούς). Στην Ελλάδα υπάρχει εδώ www.motorlube.gr με περίπου 15€
Υπάρχει και στο ebay απο την Ουκρανία στη διπλή σχεδόν τιμή (λόγω μεταφορικών).
-
W202 AMG wrote:
Παιδια ,πειτε αλλη μια απο που πηρατε το xado ελλαδα,ποσες μερες χρειαζεται να ρθει και ποση ποσοτητα θα χρειαστω για να κανω σωστη δουλεια σε vw golf mk4 1,4 75ps.Θελω να το κανω πριν την αλλαγη λαδιων.
Κάθε μπουκάλι κάνει για 20 κυλίνδρους (για 5 καθαρισμούς). Στην Ελλάδα υπάρχει εδώ www.motorlube.gr με περίπου 15€
Υπάρχει και στο ebay απο την Ουκρανία στη διπλή σχεδόν τιμή (λόγω μεταφορικών).
Ευχαριστω sphinxgr δεν το βρισκα στο eshop τους,το χουν ομως.
-
...ναι οντως δεν το εχουν στο site, αλλα ειναι διαθεσιμο
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού