-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά παιδιά,
Νέος οδηγός και εγώ, ψάχνω για το πρώτο μου αυτοκίνητο με budget μέχρι €5.000 και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας και είμαι ψιλο-άσχετος!
Η χρήση του θα είναι εντός Αθήνας και μάλιστα όχι σε καθημερινή βάση. Κυρίως για βόλτες και ορισμένες δουλίτσες. Παρόλα αυτά, επειδή θέλω να μπορώ να βάζω την πάρεα μέσα ή να πηγαίνω 2-3 ταξιδάκια το χρόνο, θέλω να είναι 5πορτο και όλοι με σπρώχνουν προς τα 1.4 (και σίγουρα όχι κάτι λιγότερο από 1.2). Υψηλές ταχύτητες δεν με ενδιάφερουν τόσο και προτεραιότητες μου είναι η αξιοπιστία, το κόστος συντήρησης και -φυσικά- η χαμηλή κατανάλωση.Γενικά, τα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει έως τώρα είναι (με σειρά προτίμησης):
1. VW Polo IV (2003-2008): Ο μεγάλος πόθος μιας και μου άρεσει πάρα πολύ στο μάτι, ειδικά η facelifted version!Έχω απογοητευτεί από όσα έχω διαβάσει για την αξιοπιστία του (λάδια, πολλαπλασιαστές, εγκεφάλους κλπ). Παρόλα αυτά, βλέπω να κυκλοφορούν πάρα πολλά στην Αθήνα... Επίσης, από όσο έχω διαβάσει, λόγω του βάρους του μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω για 1.4 προκειμένου να καλύψω τις ανάγκες μου και όχι 1.2;2. Opel Corsa D (2006-2009): Σχεδόν όλοι λένε ότι η έκδοση 1.2 δεν τράβαει λόγω βάρους και το 1.4 είναι μονόδρομος.
3. Ford Fiesta VI (2003-2008): Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια ως προς την αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά. Εξωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ αλλά όταν το είδα από κοντά απογοητεύτικα από την ποιότητα του σαλονιού σε σύγκριση μου τα Polo και Corsa. Μου φάνηκε να έχει πολύ φτηνά πλαστικά. Είναι η ιδέα μου;
Λέτε και εδώ να πρέπει να κοιτάξω μόνο για 1.4 για να με καλύψει;4. Seat Ibiza III (2003-2008): Φθηνότερη επίλογή σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά με προβληματίζει τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και η κατανάλωση που από όσο έχω διαβάσει θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από ότι στα άλλα;
Έξτρα στην λίστα είναι τα Suzuki Swift (είναι λίγο έξω από το budget μου) και Opel Astra H (εκτός του ότι είναι μεγαλύτερο από τα άλλα, διαβάζω για τραγική εμπειρία οδήγησης και βαρύ αμάξωμα που δεν τραβάει με 1.4).
Σε δεύτερη προτεραιότητα έχω αφήσει ιαπωνικά μιας και δεν μου άρεσουν εμφανισιακά και το εσωτερικό τους, αν και διαβάζω στο φόρουμ ότι είναι πιο αξιόπιστα από αυτά που κοιτάω και με χαμηλότερη κατανάλωση. Τα γαλλικά επίσης δεν με τραβάνε καθόλου.Ποια είναι η άποψη σας παιδιά; Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο/συμβούλη μιας και είμαι τελείως χαμένος!
Ευχαριστώ! -
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά παιδιά,
Νέος οδηγός και εγώ, ψάχνω για το πρώτο μου αυτοκίνητο με budget μέχρι €5.000 και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας και είμαι ψιλο-άσχετος!
Η χρήση του θα είναι εντός Αθήνας και μάλιστα όχι σε καθημερινή βάση. Κυρίως για βόλτες και ορισμένες δουλίτσες. Παρόλα αυτά, επειδή θέλω να μπορώ να βάζω την πάρεα μέσα ή να πηγαίνω 2-3 ταξιδάκια το χρόνο, θέλω να είναι 5πορτο και όλοι με σπρώχνουν προς τα 1.4 (και σίγουρα όχι κάτι λιγότερο από 1.2). Υψηλές ταχύτητες δεν με ενδιάφερουν τόσο και προτεραιότητες μου είναι η αξιοπιστία, το κόστος συντήρησης και -φυσικά- η χαμηλή κατανάλωση.Γενικά, τα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει έως τώρα είναι (με σειρά προτίμησης):
1. VW Polo IV (2003-2008): Ο μεγάλος πόθος μιας και μου άρεσει πάρα πολύ στο μάτι, ειδικά η facelifted version!Έχω απογοητευτεί από όσα έχω διαβάσει για την αξιοπιστία του (λάδια, πολλαπλασιαστές, εγκεφάλους κλπ). Παρόλα αυτά, βλέπω να κυκλοφορούν πάρα πολλά στην Αθήνα... Επίσης, από όσο έχω διαβάσει, λόγω του βάρους του μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω για 1.4 προκειμένου να καλύψω τις ανάγκες μου και όχι 1.2;2. Opel Corsa D (2006-2009): Σχεδόν όλοι λένε ότι η έκδοση 1.2 δεν τράβαει λόγω βάρους και το 1.4 είναι μονόδρομος.
3. Ford Fiesta VI (2003-2008): Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια ως προς την αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά. Εξωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ αλλά όταν το είδα από κοντά απογοητεύτικα από την ποιότητα του σαλονιού σε σύγκριση μου τα Polo και Corsa. Μου φάνηκε να έχει πολύ φτηνά πλαστικά. Είναι η ιδέα μου;
Λέτε και εδώ να πρέπει να κοιτάξω μόνο για 1.4 για να με καλύψει;4. Seat Ibiza III (2003-2008): Φθηνότερη επίλογή σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά με προβληματίζει τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και η κατανάλωση που από όσο έχω διαβάσει θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από ότι στα άλλα;
Έξτρα στην λίστα είναι τα Suzuki Swift (είναι λίγο έξω από το budget μου) και Opel Astra H (εκτός του ότι είναι μεγαλύτερο από τα άλλα, διαβάζω για τραγική εμπειρία οδήγησης και βαρύ αμάξωμα που δεν τραβάει με 1.4).
Σε δεύτερη προτεραιότητα έχω αφήσει ιαπωνικά μιας και δεν μου άρεσουν εμφανισιακά και το εσωτερικό τους, αν και διαβάζω στο φόρουμ ότι είναι πιο αξιόπιστα από αυτά που κοιτάω και με χαμηλότερη κατανάλωση. Τα γαλλικά επίσης δεν με τραβάνε καθόλου.Ποια είναι η άποψη σας παιδιά; Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο/συμβούλη μιας και είμαι τελείως χαμένος!
Ευχαριστώ! -
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά παιδιά,
Νέος οδηγός και εγώ, ψάχνω για το πρώτο μου αυτοκίνητο με budget μέχρι €5.000 και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας και είμαι ψιλο-άσχετος!
Η χρήση του θα είναι εντός Αθήνας και μάλιστα όχι σε καθημερινή βάση. Κυρίως για βόλτες και ορισμένες δουλίτσες. Παρόλα αυτά, επειδή θέλω να μπορώ να βάζω την πάρεα μέσα ή να πηγαίνω 2-3 ταξιδάκια το χρόνο, θέλω να είναι 5πορτο και όλοι με σπρώχνουν προς τα 1.4 (και σίγουρα όχι κάτι λιγότερο από 1.2). Υψηλές ταχύτητες δεν με ενδιάφερουν τόσο και προτεραιότητες μου είναι η αξιοπιστία, το κόστος συντήρησης και -φυσικά- η χαμηλή κατανάλωση.Γενικά, τα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει έως τώρα είναι (με σειρά προτίμησης):
1. VW Polo IV (2003-2008): Ο μεγάλος πόθος μιας και μου άρεσει πάρα πολύ στο μάτι, ειδικά η facelifted version!Έχω απογοητευτεί από όσα έχω διαβάσει για την αξιοπιστία του (λάδια, πολλαπλασιαστές, εγκεφάλους κλπ). Παρόλα αυτά, βλέπω να κυκλοφορούν πάρα πολλά στην Αθήνα... Επίσης, από όσο έχω διαβάσει, λόγω του βάρους του μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω για 1.4 προκειμένου να καλύψω τις ανάγκες μου και όχι 1.2;2. Opel Corsa D (2006-2009): Σχεδόν όλοι λένε ότι η έκδοση 1.2 δεν τράβαει λόγω βάρους και το 1.4 είναι μονόδρομος.
3. Ford Fiesta VI (2003-2008): Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια ως προς την αξιοπιστία και οδηγική συμπεριφορά. Εξωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ αλλά όταν το είδα από κοντά απογοητεύτικα από την ποιότητα του σαλονιού σε σύγκριση μου τα Polo και Corsa. Μου φάνηκε να έχει πολύ φτηνά πλαστικά. Είναι η ιδέα μου;
Λέτε και εδώ να πρέπει να κοιτάξω μόνο για 1.4 για να με καλύψει;4. Seat Ibiza III (2003-2008): Φθηνότερη επίλογή σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά με προβληματίζει τόσο η ποιότητα κατασκευής όσο και η κατανάλωση που από όσο έχω διαβάσει θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από ότι στα άλλα;
Έξτρα στην λίστα είναι τα Suzuki Swift (είναι λίγο έξω από το budget μου) και Opel Astra H (εκτός του ότι είναι μεγαλύτερο από τα άλλα, διαβάζω για τραγική εμπειρία οδήγησης και βαρύ αμάξωμα που δεν τραβάει με 1.4).
Σε δεύτερη προτεραιότητα έχω αφήσει ιαπωνικά μιας και δεν μου άρεσουν εμφανισιακά και το εσωτερικό τους, αν και διαβάζω στο φόρουμ ότι είναι πιο αξιόπιστα από αυτά που κοιτάω και με χαμηλότερη κατανάλωση. Τα γαλλικά επίσης δεν με τραβάνε καθόλου.Ποια είναι η άποψη σας παιδιά; Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο/συμβούλη μιας και είμαι τελείως χαμένος!
Ευχαριστώ! -
ριψοκινδυνε σε μεταχ πας ή σε μάτσουντα 2 με εως και 4 φορες περιμετρο γης ή σε σουιφτ με μεχρι 3.
αν δωκεις και 5κατοσταρικα παραπανω θα τα παρεις στο χρονο πισω -
ριψοκινδυνε σε μεταχ πας ή σε μάτσουντα 2 με εως και 4 φορες περιμετρο γης ή σε σουιφτ με μεχρι 3.
αν δωκεις και 5κατοσταρικα παραπανω θα τα παρεις στο χρονο πισωΜπορείς να μου τα κάνεις λίγο πιο απλά γιατί έχασα τα μισά;
-
Ο χρήστης reckless έγραψε:
ριψοκινδυνε σε μεταχ πας ή σε μάτσουντα 2 με εως και 4 φορες περιμετρο γης ή σε σουιφτ με μεχρι 3.
αν δωκεις και 5κατοσταρικα παραπανω θα τα παρεις στο χρονο πισωΜπορείς να μου τα κάνεις λίγο πιο απλά γιατί έχασα τα μισά;
καλα το ξερω οτι ειμαι οπαδος του αυναν...
mazda 2 1.3 μεχρι 150000km ωστε να εχει ζωη αλλα 100000
swift 1.3 μεχρι 120000 για το ιδιο περιθωριο
καταναλωσεις, ειδικα το μαζντα, πολυ χαμηλες, καπου 6-7 θυμαμαι πριν μου το κλεψουν, και 7-8 το σουιφτ. και τα 2 ολο πολη. -
Χαχα ευχαριστώ για την επεξήγηση!
Το mazda 2 δεν με τρελαίνει ειδικά το πίσω μέρος! Αλλά εντάξει ίσως ζητάω και πολλά και σιγά σιγά αρχίζω να το βάζω στις επιλογές...
Για το swift για κάτι σαν αυτό τι γνώμη έχεις;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11079746/ -
Ο χρήστης reckless έγραψε:
Χαχα ευχαριστώ για την επεξήγηση!Το mazda 2 δεν με τρελαίνει ειδικά το πίσω μέρος! Αλλά εντάξει ίσως ζητάω και πολλά και σιγά σιγά αρχίζω να το βάζω στις επιλογές...
Για το swift για κάτι σαν αυτό τι γνώμη έχεις;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11079746/βλεπς υγραεριο...αστο...
ψαξε ανευ
το 2 ειναι ερωτας οταν το οδηγησεις. και βρωμοσκυλο. π.χ. θεμα δισκου στα 150k το λιγοτερο, μπορει ποτες.
το σουφτ ειναι καλο και απ'οξω οχι λιγοτερο σκυλι αλλα τσιμπημενο σερβις (νομιζω θελει ιριδιου καθε 60k). ψαχνεις καθαρο απο αεριο, στα 4 χιλιαρικα θα βρεις, να εχεις +300 αν θελει δισκο (βγαζουν στα 120k) αλλα εχει καδενα, οποτε γλυτωνεις ιμαντες. -
Αυτό για το άεριο το αναφέρεις ειδικά για τα swift ή γενικά για όλα τα μεταχειρισμένα που θα κοιτάξω; Γιατί να τα αποφεύγω;
-
Ο χρήστης reckless έγραψε:
Αυτό για το άεριο το αναφέρεις ειδικά για τα swift ή γενικά για όλα τα μεταχειρισμένα που θα κοιτάξω; Γιατί να τα αποφεύγω;τα παντα ολα με μετατροπη αεριο, μακρυα...
ειδικα σε αμαξια δια ημας τους πληβειους. γιατι ο πρωην το εβαλε για οικονομια σε ενα ηδη οικονομικο αυτοκινητο, τσιπης οπως ημεις. αρα θα συντηρουσε και ως τσιπης οπως ημεις. αρα πλερωσε και ολιγα τη μετατροπη. αρα εβαλε του κωλου. αρα βαλβι-δούλες καπουτ.δες
https://www.car.gr/12438345-suzuki-swift
https://www.car.gr/12920741-suzuki-swif ... less-start -
Δυστυχώς είναι 3θυρα... Θα προτιμούσα 5θυρο και εκεί βλέπω λιγότερες επιλογές
-
Με την ίδια λογική, αφού πήρε φτηνό αμάξι κι όχι Q5/Maserati,X-type, είναι τσίπης, το έχει συντηρήσει σαν τα μούτρα του, μακριά, καλύτερα να πάρεις την Quattroporte που θα έχει συντηρηθεί σωστά.
Δε βλέπω γιατί είναι παράλογο να θέλει κάποιος να ρίξει το κόστος κίνησης. Ακόμα και 8 λίτρα να καίει μες στην πόλη (που είναι λίγο), ισοδυναμεί με 12 ευρώ. Γιατί να μην απολαμβάνει το ίδιο αυτοκίνητο με 7 ή 8 ευρώ;
Υπάρχουν αξιόπιστα (κι ακριβά) συστήματα υγραερίου, με κόστος κοντά στο χιλιάρικο. Κι όχι μόνο τούρκικα με 500. Με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης. Και στο κάτω-κάτω, η φθορά στις βαλβίδες είναι κάτι μετρήσιμο κατά τον έλεγχο από τον μηχανικό. -
Με βαση τα μοντελα που αναφερεις:
- VW POLO IV
Το ειχε η γυναικα 2005 μοντελο pro facelift 1.4 75ps. Πουληθηκε το 2010 με 97.000 χλμ. Τιμιο αυτοκινητο,οικονομικο στην καταναλωση σχετικα με μετριες επιδοσεις. Προβληματα σινεμπλοκ (κλασσικα),αλλαγη ψυγειου (εγγυηση),καταλυτης!, πλαστικα καμπινας που ξεφτιζουν. - SEAT IBIZA IV
Το εχω εγω 2007 μοντελο facelift 1.4 101ps.
Το εχω μεχρι σημερα και εχει 176.000 χλμ. Καλες επιδοσεις για την εποχη του (μετα βγηκαν τα μικρα turbo),λογικη καταναλωση σε νορμαλ ρυθμους αλλα οταν το πιεζεις καιει. Ομως με 120 χλμ σταθερα 2 ατομα + 1 παιδι πορτπαγκαζ στη μεση και clima καιει περιπου 7 λιτρα στην εθνικη. Ανθεκτικοτερα πλαστικα στην καμπινα αφου 11 χρονια τωρα δεν εχουν καμια φθορα και περαν απο την ευλαβικη συντηρηση του εχει ζητησει σινεμπλοκ ( κλασσικα οπως το polo),ενα ρουλεμαν τροχου,εναν αισθητηρα λ,θερμοστατη και φουσκες μπιλιοφορων. Παρα πολυ ευχαριστημενος απο το ibiza και πραγματικα θα λυπηθω που μαλλον θα πουληθει λογω πολλων χλμ που κανω καθημερινα για να αντικατασταθει με diesel.
Για τα αλλα δυο που αναφερεις δεν εχω αποψη.
- VW POLO IV
-
Ευχαριστώ για την ανάλυση Ανδρέα! Από αυτά που μου λες καταλαβαίνω ότι είσαι πιο ευχαριστημένος από το ibiza από ότι με το polo;
Σχετικά με το υγραέριο μπορώ κάπως να διαπιστώσω τι ποιότητας είναι πριν την αγορά; Δηλάδη από μάρκα κλπ; Η' μόνο μηχανικός μπορεί να μου πει;
-
Εχω και εγω το Ibiza του '07 με 86ps,το πηρα μεταχειρισμενο πριν 4 χρονια,και γενικα δεν εχω καποιο παραπονο,του εκανα και του κανω βεβαια εκτεταμενη συντηρηση,απο βλαβες μονο πολλαπλασιαστες μου ζητησε,και μια καμμενη ασφαλεια...
Για την καταναλωση,οντως αν πιεστει καιει,αλλα γενικα γυρω στα 7 λιτρα κυμαινεται... -
7λ είναι μια χαρά αν μιλάμε για εντός πόλης...
Τα 1.2 πιστεύετε θα τραβάνε για την χρήση που θέλω; -
Το 1.2 αν φορτωθει δεν νομιζω να τραβαει. Για μεσα την πολη οκ πιστευω θα ειναι. Επισης το 1.2 ειναι τρικυλινδρος με οτι συνεπαγεται αυτο σε κραδασμους και θορυβο.
Για το υγραεριο δεν εχω αποψη. Ειμαι επιφυλακτικος απεναντι του η αληθεια ειναι γι αυτο και θα παρω diesel μολις δωσω το ibiza απο το να το κανω υγραεριο.
Μεταχειρισμένο έως €5.000