Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ P1346 ΣΕ YARIS 2005
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ P1346 ΣΕ YARIS 2005
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karaap last edited by

      Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .

      Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
      Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .

      Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .

      Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .

      Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;

      Η TOYOTA το ερμηνεύει
      'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karaap last edited by

        Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .

        Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
        Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .

        Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .

        Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .

        Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;

        Η TOYOTA το ερμηνεύει
        'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karaap last edited by

          Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .

          Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
          Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .

          Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .

          Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .

          Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;

          Η TOYOTA το ερμηνεύει
          'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_ace last edited by

            Ο αισθητήρας αποτελείται από ένα γρανάζι με τρύπες ή δόντια που δίνουν σήμα για την ταχύτητα και τη θέση του άξονα, και το 'ματάκι'. Το ίδιο το γρανάζι δεν χαλάει έτσι εύκολα, οπότε μάλλον ο σένσορας είναι. Και επειδή λες ότι έχει χαλαρώσει η καδένα, μάλλον θα πρέπει πρώτα να κοιτάξετε το χρονισμό, αν είναι λάθος να διορθωθεί, και ακολούθως κοιτάτε αν και τι χρειάζεται αλλαγή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ilias-a last edited by

              Συνηθως αυτο το αυτοκινητο οταν εχει βλαβη το ματι του εκκεντροφορου εχει και ασταθεια στο ρελαντι. Η καδενα κανει θορυβο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                karaap last edited by

                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                Συνηθως αυτο το αυτοκινητο οταν εχει βλαβη το ματι του εκκεντροφορου εχει και ασταθεια στο ρελαντι. Η καδενα κανει θορυβο?

                Όχι δεν κάνει θόρυβο.
                Το ρελαντι είναι σταθερό αλλά χαμηλό περίπου στις 400-500 στροφές όταν ζεσταθεί.
                Ο ηλεκτρολόγος παρατήρησε ελαφριά καθυστέρηση στην εκκίνηση .Εγω το θεωρούσα φυσιολογικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr