-
Εδω και δυο χρονια εχω εντονο θορυβο απο καποιο ρουλεμαν κατα την κυλιση του αυτοκινητου. Στα 70-80 συντονιζει αρκετα με ελαφρο κραδασμο και στη καμπινα και η βουη ειναι εντονη. Οταν βγαζω ταχυτητα και βαζω νεκρα δεν κοβει ο ηχος. Αρα υποθετω οτι δεν ειναι απο σασμαν. Το αμαξι ειναι 4wd hyundai tucson 2006 με 220.000χλμ.
Λογο στραβου μουαγιε εμπρος αριστερα σταβωνε οτι δισκοπλακα και να εβαζα επανω, αλλακτηκε το μουαγιε μαζι με το ρουλεμαν, δισκο δεν ξαναστραβωσε , ο ρουλεμανατος ηχος επιμενει ομως αρα δεν ηταν αρπαγμενο αυτο το ρουλεμαν.
Με κρεμασμενο το αμαξι και γυρισμα τροχων με χερι η με ταχυτητα στα 70-130 δεν κανει κατι.Προσφατα αλλαξα και το εμπρος δεξι στην τυχη αφου ειναι αδυνατον να προσδιορισω απο που ερχεται ο ηχος, ουτε ο μηχανικος. Παλι τζιφος. Σε καποιο αλλο συνεργειο με εξειδικευση στα χιουνται που πηγα με σαλταραν και ειπαν οτι θελει λυσιμο το σασμαν και να αλλακτουν 7 ρουλεμαν μεσα και με 700 ευρω θα ειμαι κομπλε.
Γενικα διαπιστωσα οτι οταν εχεις βλαβη στα ρουλεμαν δεν υπαρχει διαγνωση και φτιαχνει μονο εαν αλλαξεις τα παντα, ή εαν τυχαια πετυχεις το ελλατωματικο. Εχουν μεινει τα πισω ρουλεμαν αλλα εαν τα αλλαξω και τα δυο πανε κανενα 120 ευρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι ακουγεται απο πισω(εαν ημουν σιγουρος θα ειχαν αλλακτει)
Ψαχνοντας το συστημα τετρακινησης ειδα στον κεντρικο αξονα την λεγομενη μεσαια τριβη που λενε στην ελλαδα (δεν ξερω γιατι το λενε ετσι) στο εξωτερικο το ονομαζουν μεσαιο ρουλεμαν (center bearing). Ειναι ενα μικρο ρουλεμαν μαζι με τη βαση στηριξης του κεντρικου αξονα. Υποθετω οτι επειδη ο ηχος ειναι απροσδιοριστος προερχεται καπου απο το κεντρο και δινω πολλες πιθανοτητες σε αυτο.
Τα γενικα συνεργεια δεν πολυασχολουνται με λυσιμο αξονων και σου λενε φερε μου αξονα να τον περασω.
Η αγορα νεου αξονα κοστιζει 450 ευρω. Η αγορα μτχ κοστιζει 250 με ισως το ιδιο ή και χειροτερη κατασταση μεσαιου ρουλεμαν.
Η αλλη λυση ειναι να το αφησω μεχρι να βγουν οι μπιλιες απεξω και να ξερω σιγουρα τι εφταιγε.Εχετε κατι να προτεινετε για ολο αυτο? Καποιο συνεργειο που να ασχολειται λιγο λεπτομερεστερα?
-
Εδω και δυο χρονια εχω εντονο θορυβο απο καποιο ρουλεμαν κατα την κυλιση του αυτοκινητου. Στα 70-80 συντονιζει αρκετα με ελαφρο κραδασμο και στη καμπινα και η βουη ειναι εντονη. Οταν βγαζω ταχυτητα και βαζω νεκρα δεν κοβει ο ηχος. Αρα υποθετω οτι δεν ειναι απο σασμαν. Το αμαξι ειναι 4wd hyundai tucson 2006 με 220.000χλμ.
Λογο στραβου μουαγιε εμπρος αριστερα σταβωνε οτι δισκοπλακα και να εβαζα επανω, αλλακτηκε το μουαγιε μαζι με το ρουλεμαν, δισκο δεν ξαναστραβωσε , ο ρουλεμανατος ηχος επιμενει ομως αρα δεν ηταν αρπαγμενο αυτο το ρουλεμαν.
Με κρεμασμενο το αμαξι και γυρισμα τροχων με χερι η με ταχυτητα στα 70-130 δεν κανει κατι.Προσφατα αλλαξα και το εμπρος δεξι στην τυχη αφου ειναι αδυνατον να προσδιορισω απο που ερχεται ο ηχος, ουτε ο μηχανικος. Παλι τζιφος. Σε καποιο αλλο συνεργειο με εξειδικευση στα χιουνται που πηγα με σαλταραν και ειπαν οτι θελει λυσιμο το σασμαν και να αλλακτουν 7 ρουλεμαν μεσα και με 700 ευρω θα ειμαι κομπλε.
Γενικα διαπιστωσα οτι οταν εχεις βλαβη στα ρουλεμαν δεν υπαρχει διαγνωση και φτιαχνει μονο εαν αλλαξεις τα παντα, ή εαν τυχαια πετυχεις το ελλατωματικο. Εχουν μεινει τα πισω ρουλεμαν αλλα εαν τα αλλαξω και τα δυο πανε κανενα 120 ευρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι ακουγεται απο πισω(εαν ημουν σιγουρος θα ειχαν αλλακτει)
Ψαχνοντας το συστημα τετρακινησης ειδα στον κεντρικο αξονα την λεγομενη μεσαια τριβη που λενε στην ελλαδα (δεν ξερω γιατι το λενε ετσι) στο εξωτερικο το ονομαζουν μεσαιο ρουλεμαν (center bearing). Ειναι ενα μικρο ρουλεμαν μαζι με τη βαση στηριξης του κεντρικου αξονα. Υποθετω οτι επειδη ο ηχος ειναι απροσδιοριστος προερχεται καπου απο το κεντρο και δινω πολλες πιθανοτητες σε αυτο.
Τα γενικα συνεργεια δεν πολυασχολουνται με λυσιμο αξονων και σου λενε φερε μου αξονα να τον περασω.
Η αγορα νεου αξονα κοστιζει 450 ευρω. Η αγορα μτχ κοστιζει 250 με ισως το ιδιο ή και χειροτερη κατασταση μεσαιου ρουλεμαν.
Η αλλη λυση ειναι να το αφησω μεχρι να βγουν οι μπιλιες απεξω και να ξερω σιγουρα τι εφταιγε.Εχετε κατι να προτεινετε για ολο αυτο? Καποιο συνεργειο που να ασχολειται λιγο λεπτομερεστερα?
-
Εδω και δυο χρονια εχω εντονο θορυβο απο καποιο ρουλεμαν κατα την κυλιση του αυτοκινητου. Στα 70-80 συντονιζει αρκετα με ελαφρο κραδασμο και στη καμπινα και η βουη ειναι εντονη. Οταν βγαζω ταχυτητα και βαζω νεκρα δεν κοβει ο ηχος. Αρα υποθετω οτι δεν ειναι απο σασμαν. Το αμαξι ειναι 4wd hyundai tucson 2006 με 220.000χλμ.
Λογο στραβου μουαγιε εμπρος αριστερα σταβωνε οτι δισκοπλακα και να εβαζα επανω, αλλακτηκε το μουαγιε μαζι με το ρουλεμαν, δισκο δεν ξαναστραβωσε , ο ρουλεμανατος ηχος επιμενει ομως αρα δεν ηταν αρπαγμενο αυτο το ρουλεμαν.
Με κρεμασμενο το αμαξι και γυρισμα τροχων με χερι η με ταχυτητα στα 70-130 δεν κανει κατι.Προσφατα αλλαξα και το εμπρος δεξι στην τυχη αφου ειναι αδυνατον να προσδιορισω απο που ερχεται ο ηχος, ουτε ο μηχανικος. Παλι τζιφος. Σε καποιο αλλο συνεργειο με εξειδικευση στα χιουνται που πηγα με σαλταραν και ειπαν οτι θελει λυσιμο το σασμαν και να αλλακτουν 7 ρουλεμαν μεσα και με 700 ευρω θα ειμαι κομπλε.
Γενικα διαπιστωσα οτι οταν εχεις βλαβη στα ρουλεμαν δεν υπαρχει διαγνωση και φτιαχνει μονο εαν αλλαξεις τα παντα, ή εαν τυχαια πετυχεις το ελλατωματικο. Εχουν μεινει τα πισω ρουλεμαν αλλα εαν τα αλλαξω και τα δυο πανε κανενα 120 ευρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι ακουγεται απο πισω(εαν ημουν σιγουρος θα ειχαν αλλακτει)
Ψαχνοντας το συστημα τετρακινησης ειδα στον κεντρικο αξονα την λεγομενη μεσαια τριβη που λενε στην ελλαδα (δεν ξερω γιατι το λενε ετσι) στο εξωτερικο το ονομαζουν μεσαιο ρουλεμαν (center bearing). Ειναι ενα μικρο ρουλεμαν μαζι με τη βαση στηριξης του κεντρικου αξονα. Υποθετω οτι επειδη ο ηχος ειναι απροσδιοριστος προερχεται καπου απο το κεντρο και δινω πολλες πιθανοτητες σε αυτο.
Τα γενικα συνεργεια δεν πολυασχολουνται με λυσιμο αξονων και σου λενε φερε μου αξονα να τον περασω.
Η αγορα νεου αξονα κοστιζει 450 ευρω. Η αγορα μτχ κοστιζει 250 με ισως το ιδιο ή και χειροτερη κατασταση μεσαιου ρουλεμαν.
Η αλλη λυση ειναι να το αφησω μεχρι να βγουν οι μπιλιες απεξω και να ξερω σιγουρα τι εφταιγε.Εχετε κατι να προτεινετε για ολο αυτο? Καποιο συνεργειο που να ασχολειται λιγο λεπτομερεστερα?
-
Σταυρους στον κεντρικο αξονα εχετε κοιταξει?
-
Όταν σου έλεγα ότι κάτι δεν πάει καλά και όχι οι δίσκοι που σου έφτιαξα είχες παράπονα ότι δεν σου είχα κάνει καλή δουλειά, τι να πω τώρα ?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Σταυρους στον κεντρικο αξονα εχετε κοιταξει?Όχι δεν έχουμε δει κάτι στο κεντρικό άξονα ακόμη. Τι ακριβως έννοεις να δουμε? Τζογους? Μονο εμπρος έχει σταυρό νομιζω που συνεδεεται με το τρανσφερ.
Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όταν σου έλεγα ότι κάτι δεν πάει καλά και όχι οι δίσκοι που σου έφτιαξα είχες παράπονα ότι δεν σου είχα κάνει καλή δουλειά, τι να πω τώρα ?Είπα εγώ ποτε οτι η δουλεια σου δεν ηταν καλη? Απλα όταν σταβωσε και η καμπανατη δισκοπλακα μπήκα σε υποψίες ότι κάτι δεν παει καλά με το άκρο και εψαξα μόνος μου και βρήκα το προβλημα μετρωντας τα μουαγιε γιατί κανένα μα κανένα συνεργειο δεν μέτρησε μουαγιε πριν αντικατάστησει 3 ζευγάρια δισκοπλακων. Αν θυμάσαι το ειχαμε πάει και σε ένα συνεργείο γνωστού σου να το τσεκαρουμε και οπτικά τα βρήκε όλα οκ.
Κάπως έτσι θα βρω την άκρη και τώρα μέ τα ρουλεμάν γιατι προβλεπω οτι εαν δεν ασχοληθω θα αντικατάστησω τα πάντα χωρίς λογο. -
έχεις pm
-
Υπαρχουν τουλαχιστον 2 σταυροι αν οχι 3 στον κεντρικο αξονα, τζογο μπορει να μην εχουν αλλα να κανουν σκαλωματα κατα τη λειτουργια τους.
Ξεβιδωσε τον κεντρικο μπρος-πισω και μεσσαια τριβη και δοκιμασε τον καθε σταυρο και στις 2 κινησεις που κανει. Αν καποιος κολλαει (το εχω πολυ πιθανο) υπαρχουν μηχανουργεια που αλλαζουν σταυρους και κανουν ζυγοσταθμιση στον αξονα, ισως και ο Παναγιωτης ασχολειτε με αυτα αν οχι στειλε μηνυμα να σου προτεινω 2 ή 3 και αναλογα πρατεις. -
κανονικα αν ειναι απο ρουλεμαν πρεπει να χειροτερευει στις στροφες, μαλλον τα ελαστικα σου βουιζουν. Αυτα τα All terain ειναι αθορυβα μονο για δυο χρονια και μετα προοδευτικα αρχιζουν τα βουητά! Το εχω παθει και ξερω
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
κανονικα αν ειναι απο ρουλεμαν πρεπει να χειροτερευει στις στροφες, μαλλον τα ελαστικα σου βουιζουν. Αυτα τα All terain ειναι αθορυβα μονο για δυο χρονια και μετα προοδευτικα αρχιζουν τα βουητά! Το εχω παθει και ξερωΣυμφωνώ. Είχα εμπειρία με Α3 φίλου,που ήταν έτοιμος να αλλάξει ρουλεμάν, αλλά ευτυχώς προηγήθηκε τυχαία η αλλαγή ελαστικών και εξαφανίστηκε κάθε βουητό!!!!
-
Εκανα μια έρευνα αγοράς και πουλάνε ξεχωριστά τη μεσαία τριβή ελάχιστα μαγαζιά στα 100 ευρώ. Όλοι οι άλλοι πουλάνε όλο τον άξονα απο 700 έως 1000 ευρώ.
Ο ήχος είναι καθαρά ρουλεμανατος, τον ήχο κύλισης απο τα λάστιχα τον καταλαβαίνω , είναι τελείως διαφορετικός.
Θα πάω στο μηχανικό παλι να λύσουμε τον άξονα να δουμε τους σταυρούς και τη μεσαία τριβή -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εκανα μια έρευνα αγοράς και πουλάνε ξεχωριστά τη μεσαία τριβή ελάχιστα μαγαζιά στα 100 ευρώ. Όλοι οι άλλοι πουλάνε όλο τον άξονα απο 700 έως 1000 ευρώ.
Ο ήχος είναι καθαρά ρουλεμανατος, τον ήχο κύλισης απο τα λάστιχα τον καταλαβαίνω , είναι τελείως διαφορετικός.
Θα πάω στο μηχανικό παλι να λύσουμε τον άξονα να δουμε τους σταυρούς και τη μεσαία τριβήΠΜ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εκανα μια έρευνα αγοράς και πουλάνε ξεχωριστά τη μεσαία τριβή ελάχιστα μαγαζιά στα 100 ευρώ. Όλοι οι άλλοι πουλάνε όλο τον άξονα απο 700 έως 1000 ευρώ.
Ο ήχος είναι καθαρά ρουλεμανατος, τον ήχο κύλισης απο τα λάστιχα τον καταλαβαίνω , είναι τελείως διαφορετικός.
Θα πάω στο μηχανικό παλι να λύσουμε τον άξονα να δουμε τους σταυρούς και τη μεσαία τριβήΕδώ είναι η παγίδα,ο ήχος μοιάζει με του προβληματικού ρουλεμάν και όχι κύλισης!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εκανα μια έρευνα αγοράς και πουλάνε ξεχωριστά τη μεσαία τριβή ελάχιστα μαγαζιά στα 100 ευρώ. Όλοι οι άλλοι πουλάνε όλο τον άξονα απο 700 έως 1000 ευρώ.
Ο ήχος είναι καθαρά ρουλεμανατος, τον ήχο κύλισης απο τα λάστιχα τον καταλαβαίνω , είναι τελείως διαφορετικός.
Θα πάω στο μηχανικό παλι να λύσουμε τον άξονα να δουμε τους σταυρούς και τη μεσαία τριβήΕδώ είναι η παγίδα,ο ήχος μοιάζει με του προβληματικού ρουλεμάν και όχι κύλισης!
Ο ήχος ρε συ της κύλισης μεταβάλεται όταν αλλαζω οδοστρωμα , ενω η βουή του χαλασμενου ρουλεμάν είναι σταθερή ανεξάρτητου οδοστρώματος. Ο ήχος προϋπήρχε με τα παλιά ελαστιχα, και βάζοντας φρέσκα τα all terain συνεχίστηκε το ίδιο βιολί.
-
Οκ αφού έχεις αλλάξει λάστιχα.
-
τι μου θυμισες τωρα, στο sunny με 185 λαστιχο σε 14 ζαντα αλουμινιου με το εξαλτο τοτε πριν 10 χρονια, στους πισω τροχους ρουλεμανατος ηχος στα 50-80, επαθε λαστιχο καποια στιγμη κ μπηκε στο πισω δεξι η ρεζερβα dunlop 155 φαρδος με 13 μεταλλικη ζαντα και ο θορυβος εξαφανιστηκε!
ειχα μεινει αναυδος, ενω πιστευα οτι ηταν ρουλεμαν, ενω ειχε γινει δοκιμη σηκωμενο για φθαρμενο ρουλεμαν ολα οκ
τωρα να ηταν στραβη η ζαντα, το ελαστικο φαρδυ τι να πω...
Θορυβος απο ρουλεμαν