-
καλησπερα σε ολους!!
ενα παρα πολυ σοβαρο προβλημα παρουσιαστηκε στα αυτοκινητα της εταιρειας που δουλευω 2 vito cdi του 2010 με τα 136
αλογα νομιζω!
το ενα μου εσβησε πανω στον περιφερειακο της θεσσαλονικης μετα απο κοψιμο δηλαδη δεν πηγαινε πατωντας το γκαζι
με ενα ελαφρυ τρεμουλο στο γκαζι και εσβησε με 70 80 χλμ σταματωντας δεξια με προσοχη (ευτυχως).
στο δουλεμα σαν τρικυλινδρο -φορτωμα στον μαστωρα και η διαγνωση προβλημα στον 4ο κυλινδο πιθανον απο μπεκ
κατεβηκε η μηχανη και θα δουμε οταν λυθει τιιιι....!!!
το δευτερο μετα απο μια βδομαδα υστερα απο service λαδια φιλτρα την επομενη μερα στο γυρισμο απο αθηνα μενει
τεμπη μετα απο εναν μεταλλικο θορυβο πολυ ασχημο οπως τον ακουσα στο συνεργειο στην πορεια , σβηνει και αυτο
οποτε στην ακρη οδικη και πισω στο συνεργειο και αυτο!!
στο συνεργειο μια που πηρε με δυσκολια ο θορυβος ανατριχιαστικος μπορω να πω και αυτο ηταν ξανα δεν..!!
το θεμα ειναι οτι στο 2ο αναψε η ενδειξη βγαλτε λαδι αμεσως και ο δεικτης ηταν πολυ πανω!!
ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ευθυνονται τα μπεκ για την κατασταση αυτη!!
για πεστε ρε παιδια τις γνωμες σας γιατι ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ αυτο που εγινε!!
200000 και κατι και τα δυο περιπου!!
-
καλησπερα σε ολους!!
ενα παρα πολυ σοβαρο προβλημα παρουσιαστηκε στα αυτοκινητα της εταιρειας που δουλευω 2 vito cdi του 2010 με τα 136
αλογα νομιζω!
το ενα μου εσβησε πανω στον περιφερειακο της θεσσαλονικης μετα απο κοψιμο δηλαδη δεν πηγαινε πατωντας το γκαζι
με ενα ελαφρυ τρεμουλο στο γκαζι και εσβησε με 70 80 χλμ σταματωντας δεξια με προσοχη (ευτυχως).
στο δουλεμα σαν τρικυλινδρο -φορτωμα στον μαστωρα και η διαγνωση προβλημα στον 4ο κυλινδο πιθανον απο μπεκ
κατεβηκε η μηχανη και θα δουμε οταν λυθει τιιιι....!!!
το δευτερο μετα απο μια βδομαδα υστερα απο service λαδια φιλτρα την επομενη μερα στο γυρισμο απο αθηνα μενει
τεμπη μετα απο εναν μεταλλικο θορυβο πολυ ασχημο οπως τον ακουσα στο συνεργειο στην πορεια , σβηνει και αυτο
οποτε στην ακρη οδικη και πισω στο συνεργειο και αυτο!!
στο συνεργειο μια που πηρε με δυσκολια ο θορυβος ανατριχιαστικος μπορω να πω και αυτο ηταν ξανα δεν..!!
το θεμα ειναι οτι στο 2ο αναψε η ενδειξη βγαλτε λαδι αμεσως και ο δεικτης ηταν πολυ πανω!!
ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ευθυνονται τα μπεκ για την κατασταση αυτη!!
για πεστε ρε παιδια τις γνωμες σας γιατι ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ αυτο που εγινε!!
200000 και κατι και τα δυο περιπου!!
-
καλησπερα σε ολους!!
ενα παρα πολυ σοβαρο προβλημα παρουσιαστηκε στα αυτοκινητα της εταιρειας που δουλευω 2 vito cdi του 2010 με τα 136
αλογα νομιζω!
το ενα μου εσβησε πανω στον περιφερειακο της θεσσαλονικης μετα απο κοψιμο δηλαδη δεν πηγαινε πατωντας το γκαζι
με ενα ελαφρυ τρεμουλο στο γκαζι και εσβησε με 70 80 χλμ σταματωντας δεξια με προσοχη (ευτυχως).
στο δουλεμα σαν τρικυλινδρο -φορτωμα στον μαστωρα και η διαγνωση προβλημα στον 4ο κυλινδο πιθανον απο μπεκ
κατεβηκε η μηχανη και θα δουμε οταν λυθει τιιιι....!!!
το δευτερο μετα απο μια βδομαδα υστερα απο service λαδια φιλτρα την επομενη μερα στο γυρισμο απο αθηνα μενει
τεμπη μετα απο εναν μεταλλικο θορυβο πολυ ασχημο οπως τον ακουσα στο συνεργειο στην πορεια , σβηνει και αυτο
οποτε στην ακρη οδικη και πισω στο συνεργειο και αυτο!!
στο συνεργειο μια που πηρε με δυσκολια ο θορυβος ανατριχιαστικος μπορω να πω και αυτο ηταν ξανα δεν..!!
το θεμα ειναι οτι στο 2ο αναψε η ενδειξη βγαλτε λαδι αμεσως και ο δεικτης ηταν πολυ πανω!!
ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ευθυνονται τα μπεκ για την κατασταση αυτη!!
για πεστε ρε παιδια τις γνωμες σας γιατι ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ αυτο που εγινε!!
200000 και κατι και τα δυο περιπου!!
-
Εχουν dpf (φιλτρο μικροσωματιδιων);
η ανεβασμενη σταθμη λαδιου στα συγχρονα diesel υποδηλωνει αναμειξη λαδιου με πετρελαιο λογω συνεχιζομενων διακοπων της αναγεννησης του dpf, εκτος αν στο σερβις εβαλαν ενα κουβα λαδι παραπανω.
Πιθανολογω κακης ποιοτητας καυσιμο για τα σβησιματα, εκτος εαν υπαρχει σοβαροτερη μηχανολογικη βλαβη στον κινητηρα (τουρμπινα, πιεση αντλιας καυσιμου κλπ).
Το παραξενο ειναι οτι συνεβη σχεδον ταυτοχρονα, οποτε δειτε το συστημα τροφοδοσιας αρχικα. -
να πω την αληθεια αυτος ο τραχανας νομιζω οτι εβαλε παραπανω λαδι γιατι και στα αλλα βιτο ο υπολογιστης ελεγε για παραπανω λαδι!!
για υδαυλικη πιεση μιλησε καποιος , η απο μπεκ αλλα τοσο μπαμ ρε παιδι μου?? θα πεταχτουν οι κινητηρες δηλαδη??
τι σκατα ουτε προειδοποιηση πριν !!
ναι εχουν dpf
-
Αν έχεις πρόβλημα στα μπεκ τσέκαρε από που βάζεις καύσιμα και βέβαια το φίλτρο πετρελαίου που λογικά θα έχεις αν έχει αλλαχτεί όπως πρέπει και αν έχει μπει το φίλτρο που πρέπει. Φυσιολογικά με βρώμικο καύσιμο βουλώνει το φίλτρο/τα παίζει η αντλία καυσίμου.
Αν έχει μπει λάθος ποσοτότητα λαδιού τί να πω...
-
καυσιμο μονο shell καθε πεμπτη!τι να πω πολυ περιεργο χωρις προειδοποιηση τοσο σοβαρη ζημια!αλλο ενα βιτο ιδιο εχει 180000χλμ τι να περιμενουμε κι αυτο ?
κωλο αμαξα τελικα αλλα παιζει ρολο κι ο μαατορας και τα τσιρακια του -
Πες μας λίγο για τι αυτοκίνητα μιλάμε. Είναι ελληνικά ή αγοράστηκαν σαν ΜΤΧ από καμιά Γερμανία.
Επίσης πώς χρησιμοποιούνται; Οδηγούνται σαν φορτηγάκια ή βλέπουμε ότι τραβάνε και τα τελικιάζουμε; Από Αθήνα με πόσα ερχόσαστε; Προσωπικά δεν έχω δει Vito ή Sprinter που να μην το τελικιάζουν στις εθνικές οπότε οι ζημιές που βγάζουν δεν μου κάνουν εντύπωση....
Διευκρίνισε μας λίγο τα παραπάνω και μετά να μιλήσουμε για τον τύπο λαδιού που μπαίνει στο αυτοκίνητο και αν φταίει σε κάτι ο άνθρωπος που το συντηρεί. -
απο γερμανια με 130 -150000 περιπου το καθενα!βαζουμε 5 30 λαδι για dpf !εγω προσωπικα τρεχω αλλα προσεχω το μετα και το πριν το αφηνω λιγο να κρυωσει και τ αντιθετο !τελικιασμα οχι !ειναι περιεργο ετσι μπαμ μηχανη υποθετικα απο τον μηχανικο ο οποιος δεν ειναι εξουσιοδοτημενος!
πιστευεις οτι ενα διαγνωστικο γνησιο της μερσ να δειξει τι ακριβως πεχτηκε?τουλαχιστον στο ενα που η μηχανη ειναι πανω
-
Ο χρήστης petroglis έγραψε:
απο γερμανια με 130 -150000 περιπου το καθενα!βαζουμε 5 30 λαδι για dpf !εγω προσωπικα τρεχω αλλα προσεχω το μετα και το πριν το αφηνω λιγο να κρυωσει και τ αντιθετο !τελικιασμα οχι !ειναι περιεργο ετσι μπαμ μηχανη υποθετικα απο τον μηχανικο ο οποιος δεν ειναι εξουσιοδοτημενος!πιστευεις οτι ενα διαγνωστικο γνησιο της μερσ να δειξει τι ακριβως πεχτηκε?τουλαχιστον στο ενα που η μηχανη ειναι πανω
Κατα πασα πιθανοτητα εχετε αγορασει αμαξια με 300.000+++ χλμ με αγνωστη συντηρηση και αγνωστη χρηση. Ψαχνεις ψυλλους στα αχυρα για το πως προκληθηκε η βλαβη. Για καποιο λογο περναγαν πετρελαια μεσα στο καρτερ και ειχε ελλειπη λιπανση το μοτερ. Καλως ηρθες στο κλαμπ των μεταχειρισμενων επαγγελματικων εισαγωγης.
-
Δεν νομίζω να είχαν τόσα χλμ μόνο σαν επαγγελματικά αλλά τώρα η αγορά έγινε.
Αν είναι έτοιμη η μηχανή να τα τινάξει δεν μπορείς να το αποφύγεις. Απλά το αναβάλλεις.
Αν σπάσει κάτι μέσα στην μηχανή κανένα διαγνωστικό δεν θα σου δείξει κάτι.
Πρέπει να λυθεί η μηχανή και μετά θα φανεί τι έγινε. Μπορεί να είναι τουρμπίνα και να έσπασε και τα κομμάτια μπήκαν στην εισαγωγή. Μπορεί οτιδήποτε. -
μεσα απο την μερσ τα πηραμε με βιβλια κανονικα! δε ξερω παιδια μεγαλη ηττα παντως!
απο μπεκ πετρελαιου η πολλα λαδια απο βλακεια -
Οι 651 έχουν πρόβλημα στα μπεκ και καδένα ,έχουν παραδώσει πνεύμα με 100.000χλμ δυστυχώς
Και μπαίνουν συχνά σε safe mode μπας και γλιτώσουν κάνα κινητήρα. -
Μην καθυστερείτε. Λύστε τα να δούμε τι έπαθαν. Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο.
Επίσης το παραπάνω λάδι μπορεί να προκαλέσει διαρροές λαδιού και δύσκολα κάτι άλλο.
Αν το αυτοκίνητο όμως δεν μπορούσε να κάνει αναγεννήσεις και γέμισε πετρέλαιο τα λάδια του μπορεί να προκληθεί μεγάλη ζημιά όπως την περιγράφεις.
Γενικότερα το diesel δεν θέλει σπάσιμο και τελικιάσματα. Αν το πας σαν άνθρωπος δεν βγάζει ζημιές. Αν αρχίσεις τα υποτίθεται οικονομικά 140+ στις εθνικές ή τις δυνατές επιταχύνσεις θα το πάρεις στο χέρι. -
μπορει δηλαδη απο μπεκ να χτυπησε κανα πιστονι?υδραυλικη πιεση?
-
Άνετα,κατουράνε τα μπεκ ,οπότε γιαυτό έχεις υψηλή στάθμη αφαιρέστε λάδια.
-
αμα βγαλουμε και μετρησουμε λαδια και ειναι παραπανω?σημαινει κατι?αν εχουν γεμησει πετρελαιο θα φανει απο την υφη τους μηπως?
-
Υπάρχει το ενδεχόμενο να είχε γεμίσει το dpf και από τις πολλές αναγέννησεις να έχει γεμίσει καύσιμο ,Αυτό μπορεί να στο δείξει η διάγνωση το πόσο έχει βουλώσει το dpf ,Αλλά γενικώς αυτά τα μοτέρ σπάνε στην πλειοψηφία από τα ίδια τα μπεκ αστοχία υλικού κολλάνε ανοικτά !
Σου μετράνε μια συμπίεση και βλέπεις για αρχη...
Εικασίες κάνουμε γιατί τι ακριβώς έπαθε, -
τοσο χαλια μοτερ βγηκανε?? τι σκατα ?? εχει καμια ανακληση μηπως σε αυτα για κατι ελλατωματικο?
-
http://www.autobild.de/artikel/diesel-p ... 88549.html
http://www.autobild.de/artikel/mercedes ... 95392.html
ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 2 VITO TOY 2010