Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 2 VITO TOY 2010
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 2 VITO TOY 2010
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    34
    2856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petroglis last edited by

      καλησπερα σε ολους!!

      ενα παρα πολυ σοβαρο προβλημα παρουσιαστηκε στα αυτοκινητα της εταιρειας που δουλευω 2 vito cdi του 2010 με τα 136

      αλογα νομιζω!

      το ενα μου εσβησε πανω στον περιφερειακο της θεσσαλονικης μετα απο κοψιμο δηλαδη δεν πηγαινε πατωντας το γκαζι

      με ενα ελαφρυ τρεμουλο στο γκαζι και εσβησε με 70 80 χλμ σταματωντας δεξια με προσοχη (ευτυχως).

      στο δουλεμα σαν τρικυλινδρο -φορτωμα στον μαστωρα και η διαγνωση προβλημα στον 4ο κυλινδο πιθανον απο μπεκ

      κατεβηκε η μηχανη και θα δουμε οταν λυθει τιιιι....!!!

      το δευτερο μετα απο μια βδομαδα υστερα απο service λαδια φιλτρα την επομενη μερα στο γυρισμο απο αθηνα μενει

      τεμπη μετα απο εναν μεταλλικο θορυβο πολυ ασχημο οπως τον ακουσα στο συνεργειο στην πορεια , σβηνει και αυτο

      οποτε στην ακρη οδικη και πισω στο συνεργειο και αυτο!!

      στο συνεργειο μια που πηρε με δυσκολια ο θορυβος ανατριχιαστικος μπορω να πω και αυτο ηταν ξανα δεν..!!

      το θεμα ειναι οτι στο 2ο αναψε η ενδειξη βγαλτε λαδι αμεσως και ο δεικτης ηταν πολυ πανω!!

      ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ευθυνονται τα μπεκ για την κατασταση αυτη!!

      για πεστε ρε παιδια τις γνωμες σας γιατι ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ αυτο που εγινε!!

      200000 και κατι και τα δυο περιπου!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petroglis last edited by

        καλησπερα σε ολους!!

        ενα παρα πολυ σοβαρο προβλημα παρουσιαστηκε στα αυτοκινητα της εταιρειας που δουλευω 2 vito cdi του 2010 με τα 136

        αλογα νομιζω!

        το ενα μου εσβησε πανω στον περιφερειακο της θεσσαλονικης μετα απο κοψιμο δηλαδη δεν πηγαινε πατωντας το γκαζι

        με ενα ελαφρυ τρεμουλο στο γκαζι και εσβησε με 70 80 χλμ σταματωντας δεξια με προσοχη (ευτυχως).

        στο δουλεμα σαν τρικυλινδρο -φορτωμα στον μαστωρα και η διαγνωση προβλημα στον 4ο κυλινδο πιθανον απο μπεκ

        κατεβηκε η μηχανη και θα δουμε οταν λυθει τιιιι....!!!

        το δευτερο μετα απο μια βδομαδα υστερα απο service λαδια φιλτρα την επομενη μερα στο γυρισμο απο αθηνα μενει

        τεμπη μετα απο εναν μεταλλικο θορυβο πολυ ασχημο οπως τον ακουσα στο συνεργειο στην πορεια , σβηνει και αυτο

        οποτε στην ακρη οδικη και πισω στο συνεργειο και αυτο!!

        στο συνεργειο μια που πηρε με δυσκολια ο θορυβος ανατριχιαστικος μπορω να πω και αυτο ηταν ξανα δεν..!!

        το θεμα ειναι οτι στο 2ο αναψε η ενδειξη βγαλτε λαδι αμεσως και ο δεικτης ηταν πολυ πανω!!

        ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ευθυνονται τα μπεκ για την κατασταση αυτη!!

        για πεστε ρε παιδια τις γνωμες σας γιατι ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ αυτο που εγινε!!

        200000 και κατι και τα δυο περιπου!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petroglis last edited by

          καλησπερα σε ολους!!

          ενα παρα πολυ σοβαρο προβλημα παρουσιαστηκε στα αυτοκινητα της εταιρειας που δουλευω 2 vito cdi του 2010 με τα 136

          αλογα νομιζω!

          το ενα μου εσβησε πανω στον περιφερειακο της θεσσαλονικης μετα απο κοψιμο δηλαδη δεν πηγαινε πατωντας το γκαζι

          με ενα ελαφρυ τρεμουλο στο γκαζι και εσβησε με 70 80 χλμ σταματωντας δεξια με προσοχη (ευτυχως).

          στο δουλεμα σαν τρικυλινδρο -φορτωμα στον μαστωρα και η διαγνωση προβλημα στον 4ο κυλινδο πιθανον απο μπεκ

          κατεβηκε η μηχανη και θα δουμε οταν λυθει τιιιι....!!!

          το δευτερο μετα απο μια βδομαδα υστερα απο service λαδια φιλτρα την επομενη μερα στο γυρισμο απο αθηνα μενει

          τεμπη μετα απο εναν μεταλλικο θορυβο πολυ ασχημο οπως τον ακουσα στο συνεργειο στην πορεια , σβηνει και αυτο

          οποτε στην ακρη οδικη και πισω στο συνεργειο και αυτο!!

          στο συνεργειο μια που πηρε με δυσκολια ο θορυβος ανατριχιαστικος μπορω να πω και αυτο ηταν ξανα δεν..!!

          το θεμα ειναι οτι στο 2ο αναψε η ενδειξη βγαλτε λαδι αμεσως και ο δεικτης ηταν πολυ πανω!!

          ο μηχανικος λεει οτι μαλλον ευθυνονται τα μπεκ για την κατασταση αυτη!!

          για πεστε ρε παιδια τις γνωμες σας γιατι ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ αυτο που εγινε!!

          200000 και κατι και τα δυο περιπου!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dexter130101 last edited by

            Εχουν dpf (φιλτρο μικροσωματιδιων);
            η ανεβασμενη σταθμη λαδιου στα συγχρονα diesel υποδηλωνει αναμειξη λαδιου με πετρελαιο λογω συνεχιζομενων διακοπων της αναγεννησης του dpf, εκτος αν στο σερβις εβαλαν ενα κουβα λαδι παραπανω.
            Πιθανολογω κακης ποιοτητας καυσιμο για τα σβησιματα, εκτος εαν υπαρχει σοβαροτερη μηχανολογικη βλαβη στον κινητηρα (τουρμπινα, πιεση αντλιας καυσιμου κλπ).
            Το παραξενο ειναι οτι συνεβη σχεδον ταυτοχρονα, οποτε δειτε το συστημα τροφοδοσιας αρχικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petroglis last edited by

              να πω την αληθεια αυτος ο τραχανας νομιζω οτι εβαλε παραπανω λαδι γιατι και στα αλλα βιτο ο υπολογιστης ελεγε για παραπανω λαδι!!

              για υδαυλικη πιεση μιλησε καποιος , η απο μπεκ αλλα τοσο μπαμ ρε παιδι μου?? θα πεταχτουν οι κινητηρες δηλαδη??

              τι σκατα ουτε προειδοποιηση πριν !!

              ναι εχουν dpf

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Αν έχεις πρόβλημα στα μπεκ τσέκαρε από που βάζεις καύσιμα και βέβαια το φίλτρο πετρελαίου που λογικά θα έχεις αν έχει αλλαχτεί όπως πρέπει και αν έχει μπει το φίλτρο που πρέπει. Φυσιολογικά με βρώμικο καύσιμο βουλώνει το φίλτρο/τα παίζει η αντλία καυσίμου.

                Αν έχει μπει λάθος ποσοτότητα λαδιού τί να πω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petroglis last edited by

                  καυσιμο μονο shell καθε πεμπτη!τι να πω πολυ περιεργο χωρις προειδοποιηση τοσο σοβαρη ζημια!αλλο ενα βιτο ιδιο εχει 180000χλμ τι να περιμενουμε κι αυτο ?
                  κωλο αμαξα τελικα αλλα παιζει ρολο κι ο μαατορας και τα τσιρακια του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Πες μας λίγο για τι αυτοκίνητα μιλάμε. Είναι ελληνικά ή αγοράστηκαν σαν ΜΤΧ από καμιά Γερμανία.
                    Επίσης πώς χρησιμοποιούνται; Οδηγούνται σαν φορτηγάκια ή βλέπουμε ότι τραβάνε και τα τελικιάζουμε; Από Αθήνα με πόσα ερχόσαστε; Προσωπικά δεν έχω δει Vito ή Sprinter που να μην το τελικιάζουν στις εθνικές οπότε οι ζημιές που βγάζουν δεν μου κάνουν εντύπωση....
                    Διευκρίνισε μας λίγο τα παραπάνω και μετά να μιλήσουμε για τον τύπο λαδιού που μπαίνει στο αυτοκίνητο και αν φταίει σε κάτι ο άνθρωπος που το συντηρεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petroglis last edited by

                      απο γερμανια με 130 -150000 περιπου το καθενα!βαζουμε 5 30 λαδι για dpf !εγω προσωπικα τρεχω αλλα προσεχω το μετα και το πριν το αφηνω λιγο να κρυωσει και τ αντιθετο !τελικιασμα οχι !ειναι περιεργο ετσι μπαμ μηχανη υποθετικα απο τον μηχανικο ο οποιος δεν ειναι εξουσιοδοτημενος!

                      πιστευεις οτι ενα διαγνωστικο γνησιο της μερσ να δειξει τι ακριβως πεχτηκε?τουλαχιστον στο ενα που η μηχανη ειναι πανω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης petroglis έγραψε:
                        απο γερμανια με 130 -150000 περιπου το καθενα!βαζουμε 5 30 λαδι για dpf !εγω προσωπικα τρεχω αλλα προσεχω το μετα και το πριν το αφηνω λιγο να κρυωσει και τ αντιθετο !τελικιασμα οχι !ειναι περιεργο ετσι μπαμ μηχανη υποθετικα απο τον μηχανικο ο οποιος δεν ειναι εξουσιοδοτημενος!

                        πιστευεις οτι ενα διαγνωστικο γνησιο της μερσ να δειξει τι ακριβως πεχτηκε?τουλαχιστον στο ενα που η μηχανη ειναι πανω

                        Κατα πασα πιθανοτητα εχετε αγορασει αμαξια με 300.000+++ χλμ με αγνωστη συντηρηση και αγνωστη χρηση. Ψαχνεις ψυλλους στα αχυρα για το πως προκληθηκε η βλαβη. Για καποιο λογο περναγαν πετρελαια μεσα στο καρτερ και ειχε ελλειπη λιπανση το μοτερ. Καλως ηρθες στο κλαμπ των μεταχειρισμενων επαγγελματικων εισαγωγης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Δεν νομίζω να είχαν τόσα χλμ μόνο σαν επαγγελματικά αλλά τώρα η αγορά έγινε.
                          Αν είναι έτοιμη η μηχανή να τα τινάξει δεν μπορείς να το αποφύγεις. Απλά το αναβάλλεις.
                          Αν σπάσει κάτι μέσα στην μηχανή κανένα διαγνωστικό δεν θα σου δείξει κάτι.
                          Πρέπει να λυθεί η μηχανή και μετά θα φανεί τι έγινε. Μπορεί να είναι τουρμπίνα και να έσπασε και τα κομμάτια μπήκαν στην εισαγωγή. Μπορεί οτιδήποτε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petroglis last edited by

                            μεσα απο την μερσ τα πηραμε με βιβλια κανονικα! δε ξερω παιδια μεγαλη ηττα παντως!
                            απο μπεκ πετρελαιου η πολλα λαδια απο βλακεια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos204 last edited by

                              Οι 651 έχουν πρόβλημα στα μπεκ και καδένα ,έχουν παραδώσει πνεύμα με 100.000χλμ δυστυχώς
                              Και μπαίνουν συχνά σε safe mode μπας και γλιτώσουν κάνα κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntofato last edited by

                                Μην καθυστερείτε. Λύστε τα να δούμε τι έπαθαν. Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο.
                                Επίσης το παραπάνω λάδι μπορεί να προκαλέσει διαρροές λαδιού και δύσκολα κάτι άλλο.
                                Αν το αυτοκίνητο όμως δεν μπορούσε να κάνει αναγεννήσεις και γέμισε πετρέλαιο τα λάδια του μπορεί να προκληθεί μεγάλη ζημιά όπως την περιγράφεις.
                                Γενικότερα το diesel δεν θέλει σπάσιμο και τελικιάσματα. Αν το πας σαν άνθρωπος δεν βγάζει ζημιές. Αν αρχίσεις τα υποτίθεται οικονομικά 140+ στις εθνικές ή τις δυνατές επιταχύνσεις θα το πάρεις στο χέρι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  petroglis last edited by

                                  μπορει δηλαδη απο μπεκ να χτυπησε κανα πιστονι?υδραυλικη πιεση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos204 last edited by

                                    Άνετα,κατουράνε τα μπεκ ,οπότε γιαυτό έχεις υψηλή στάθμη αφαιρέστε λάδια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      petroglis last edited by

                                      αμα βγαλουμε και μετρησουμε λαδια και ειναι παραπανω?σημαινει κατι?αν εχουν γεμησει πετρελαιο θα φανει απο την υφη τους μηπως?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos204 last edited by

                                        Υπάρχει το ενδεχόμενο να είχε γεμίσει το dpf και από τις πολλές αναγέννησεις να έχει γεμίσει καύσιμο ,Αυτό μπορεί να στο δείξει η διάγνωση το πόσο έχει βουλώσει το dpf ,Αλλά γενικώς αυτά τα μοτέρ σπάνε στην πλειοψηφία από τα ίδια τα μπεκ αστοχία υλικού κολλάνε ανοικτά !
                                        Σου μετράνε μια συμπίεση και βλέπεις για αρχη...
                                        Εικασίες κάνουμε γιατί τι ακριβώς έπαθε,

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          petroglis last edited by

                                          τοσο χαλια μοτερ βγηκανε?? τι σκατα ?? εχει καμια ανακληση μηπως σε αυτα για κατι ελλατωματικο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikos204 last edited by

                                            http://www.autobild.de/artikel/diesel-p ... 88549.html

                                            http://www.autobild.de/artikel/mercedes ... 95392.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr