-
Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε; -
Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε; -
Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε; -
Κάποιο σωληνάκι υποπίεσης μάλλον, αλλά επειδή η τηλεδιάγνωση δεν ενδείκνυται, καλύτερα να το πάει σε ένα καλό συνεργείο.
-
Εαν δεν κάνω λάθος, όταν κάποιο σωληνάκι δεν λειτουργεί, τότε πρεπει να ανάβει CEL, ή κάνω λάθος;
-
Μήπως είναι πειράκια το πολυβόλο; Μήπως να βάλει καμιά 100άρα για αρχή;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε;Στεγνώνουν τα μπέκ και μένουν κεραμικά κατάλοιπα από την βενζίνη με αποτέλεσμα να μην ανοίγουν και να μην κλείνουν καλά οι βελόνες, η λύση είναι όταν έρχεται να ρίχνει ένα καθαριστικό γοια μπέκ στο ρεζερβουάρ, μετά από 10-20 χλμ όλα επανέρχονται κανονικά, το ίδιο πρόβλημα είχα προ κρίσης όταν κυκλοφορούσα εκ περιτροπής τα 4 αμάξια μου, άφηνα το ένα για 1-2 μήνες και έπερνα άλλο.
-
Kαθαριστικό για μπεκ; Και στο ρελαντί γιατί δεν έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά μόνο όταν ζορίζεται το αμάξι;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Kαθαριστικό για μπεκ; Και στο ρελαντί γιατί δεν έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά μόνο όταν ζορίζεται το αμάξι;Γιατί εκεί αλλάζει ο χρόνος που ανοιγοκλείνουν τα μπέκ, γιατί υπάρχει μεγαλύτερη ροή βενζίνης και γιατί αν υπάρχουν κολλημένα σκληρά κεραμικά κατάλοιπα ούτε η ροή είναι η σωστή άρα είναι μικρότερη ποσότητα βενζίνης από την αιτούμενη, άλλωστε ρώτησες γιατί και σου είπα γιατί, αν θέλεις το κρατάς και δοκιμάζεις αυτή τη λύση και αν είναι αυτό το πρόβλημα γλυτώνεις με κόστος 10€ ή λιγότερα, αν δεν θέλεις να δοκιμάσεις πάς στο συνεργείο και σου αλλάζουν το μισό μηχανοστάσιο. τόσο απλά.
Το αμάξι δεν ζορίζεται αλλά φαίνεται έτσι γιατί υπάρχει έλλειψη καυσίμου.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Kαθαριστικό για μπεκ; Και στο ρελαντί γιατί δεν έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά μόνο όταν ζορίζεται το αμάξι;γιατί σε ρελαντί και φουλ γκάζι ζητάς την ίδια παροχή καυσίμου;
-
Eντάξει φίλε Quadra απλώς μια ερώτηση έκανα Αυτό δηλαδή είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζουν όλα τα νέα αμάξια που μένουν για κανά μήνα αχρησιμοποίητα;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Eντάξει φίλε Quadra απλώς μια ερώτηση έκανα Αυτό δηλαδή είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζουν όλα τα νέα αμάξια που μένουν για κανά μήνα αχρησιμοποίητα;τα εμφανίζουν και τα παλαιά με καρμπυρατέρ, και οι εξωλέμβιες, και τα μοτέρ με ψεκασμό, μονό ή πολλαπλό, αυτό που δεν γνωρίζω είναι τι γίνεται με τα πολύ καινούργια μοτέρ που χρησιμοποιούν αντλίς υψηλής πίεσης και πολλές φορές έχουν και πιεζοηλεκτρικά μπέκ, ίσως αυτά να έχουν μεγαλύτερα προβλήματα γιατί έχουν περισσότερες και μικρότερες τρύπες στα ακροφύσια των μπέκ.
Το πρόβλημα είναι ότι στεγνώνει η βενζίνη και αφήνει σκληρά κεραμικά κατάλοιπα, ειδικά αν η βενζίνη είναι νοθευμένη ή αν η δεξαμενή του βενζινάδικου είχε νερό τότε κάνει αντίδραση με το πρόσθετο που χρησιμοποιούν σήμερα για την αύξηση των οκτανίων( ferrosyn ) που οξειδώνει τα μπέκ και καταστρέφει και τα μπουζί, γίνονται κόκκινα.
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Αυτό δηλαδή είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζουν όλα τα νέα αμάξια που μένουν για κανά μήνα αχρησιμοποίητα;Πώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα, ωραίος
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Εαν δεν κάνω λάθος, όταν κάποιο σωληνάκι δεν λειτουργεί, τότε πρεπει να ανάβει CEL, ή κάνω λάθος;Όχι απαραίτητα, αλλά αυτό που σου λέει ο 21 quadra είναι πιο πιθανό.
-
Ακολουθήθηκε η συμβουλή του φίλου '12 Quadra', βάλαμε σε γεμάτο κατά 3/4 ντεπόζιτο καθαριστικό για μπεκ και βλέπουμε.
Περίεργα πράγματα μετά τις διακοπές!