Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργα πράγματα μετά τις διακοπές!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργα πράγματα μετά τις διακοπές!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    14
    54
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
      Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zoranb last edited by

        Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
        Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
          Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Κάποιο σωληνάκι υποπίεσης μάλλον, αλλά επειδή η τηλεδιάγνωση δεν ενδείκνυται, καλύτερα να το πάει σε ένα καλό συνεργείο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zoranb last edited by

              Εαν δεν κάνω λάθος, όταν κάποιο σωληνάκι δεν λειτουργεί, τότε πρεπει να ανάβει CEL, ή κάνω λάθος;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t last edited by

                Μήπως είναι πειράκια το πολυβόλο; Μήπως να βάλει καμιά 100άρα για αρχή;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                  Τουρμπάτο αμάξι γεμίζει το ντεπόζιτό του με απλή βενζίνη. Κινείται κανονικά χωρις προβλήματα για 150χλμ. (όπως πάντα με τη χρήση τέτοιας βενζίνης). Μετά μένει το αμάξι στο γκαράζ για ένα μήνα (ο ιδιοκτήτης πήγε διακοπές). Όταν επιστρέφει ο ιδιοκτήτης κ κινεί το αμάξι, διαπιστώνει πως στις υψηλές στροφές κ σε πατημένες παρουσιάζεται απώλεια δύναμης κ παράλληλα ακούγεται απο το αμάξι ένας θόρυβος σαν μικρό πολυβόλο όταν το ζορίζει. Ομως δεν εμφανίζεται ούτε CheckEngine λαμπάκι, ούτε τίποτα σαν βλάβη
                  Πείτε μου παρακαλώ εάν έχει λογική η παραπάνω εξιστόρηση κ εαν ναι τι διάγνωση θα κάνατε;

                  Στεγνώνουν τα μπέκ και μένουν κεραμικά κατάλοιπα από την βενζίνη με αποτέλεσμα να μην ανοίγουν και να μην κλείνουν καλά οι βελόνες, η λύση είναι όταν έρχεται να ρίχνει ένα καθαριστικό γοια μπέκ στο ρεζερβουάρ, μετά από 10-20 χλμ όλα επανέρχονται κανονικά, το ίδιο πρόβλημα είχα προ κρίσης όταν κυκλοφορούσα εκ περιτροπής τα 4 αμάξια μου, άφηνα το ένα για 1-2 μήνες και έπερνα άλλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zoranb last edited by

                    Kαθαριστικό για μπεκ; Και στο ρελαντί γιατί δεν έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά μόνο όταν ζορίζεται το αμάξι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                      Kαθαριστικό για μπεκ; Και στο ρελαντί γιατί δεν έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά μόνο όταν ζορίζεται το αμάξι;

                      Γιατί εκεί αλλάζει ο χρόνος που ανοιγοκλείνουν τα μπέκ, γιατί υπάρχει μεγαλύτερη ροή βενζίνης και γιατί αν υπάρχουν κολλημένα σκληρά κεραμικά κατάλοιπα ούτε η ροή είναι η σωστή άρα είναι μικρότερη ποσότητα βενζίνης από την αιτούμενη, άλλωστε ρώτησες γιατί και σου είπα γιατί, αν θέλεις το κρατάς και δοκιμάζεις αυτή τη λύση και αν είναι αυτό το πρόβλημα γλυτώνεις με κόστος 10€ ή λιγότερα, αν δεν θέλεις να δοκιμάσεις πάς στο συνεργείο και σου αλλάζουν το μισό μηχανοστάσιο. τόσο απλά.

                      Το αμάξι δεν ζορίζεται αλλά φαίνεται έτσι γιατί υπάρχει έλλειψη καυσίμου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adensa last edited by

                        Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                        Kαθαριστικό για μπεκ; Και στο ρελαντί γιατί δεν έχει το ίδιο πρόβλημα αλλά μόνο όταν ζορίζεται το αμάξι;

                        γιατί σε ρελαντί και φουλ γκάζι ζητάς την ίδια παροχή καυσίμου;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zoranb last edited by

                          Eντάξει φίλε Quadra απλώς μια ερώτηση έκανα Αυτό δηλαδή είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζουν όλα τα νέα αμάξια που μένουν για κανά μήνα αχρησιμοποίητα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                            Eντάξει φίλε Quadra απλώς μια ερώτηση έκανα Αυτό δηλαδή είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζουν όλα τα νέα αμάξια που μένουν για κανά μήνα αχρησιμοποίητα;

                            τα εμφανίζουν και τα παλαιά με καρμπυρατέρ, και οι εξωλέμβιες, και τα μοτέρ με ψεκασμό, μονό ή πολλαπλό, αυτό που δεν γνωρίζω είναι τι γίνεται με τα πολύ καινούργια μοτέρ που χρησιμοποιούν αντλίς υψηλής πίεσης και πολλές φορές έχουν και πιεζοηλεκτρικά μπέκ, ίσως αυτά να έχουν μεγαλύτερα προβλήματα γιατί έχουν περισσότερες και μικρότερες τρύπες στα ακροφύσια των μπέκ.

                            Το πρόβλημα είναι ότι στεγνώνει η βενζίνη και αφήνει σκληρά κεραμικά κατάλοιπα, ειδικά αν η βενζίνη είναι νοθευμένη ή αν η δεξαμενή του βενζινάδικου είχε νερό τότε κάνει αντίδραση με το πρόσθετο που χρησιμοποιούν σήμερα για την αύξηση των οκτανίων( ferrosyn ) που οξειδώνει τα μπέκ και καταστρέφει και τα μπουζί, γίνονται κόκκινα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos_i20 last edited by

                              Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                              Αυτό δηλαδή είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζουν όλα τα νέα αμάξια που μένουν για κανά μήνα αχρησιμοποίητα;

                              Πώς κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα, ωραίος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                                Εαν δεν κάνω λάθος, όταν κάποιο σωληνάκι δεν λειτουργεί, τότε πρεπει να ανάβει CEL, ή κάνω λάθος;

                                Όχι απαραίτητα, αλλά αυτό που σου λέει ο 21 quadra είναι πιο πιθανό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zoranb last edited by

                                  Ακολουθήθηκε η συμβουλή του φίλου '12 Quadra', βάλαμε σε γεμάτο κατά 3/4 ντεπόζιτο καθαριστικό για μπεκ και βλέπουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr