Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασυνηθηστο ανεβασμα στροφων ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ασυνηθηστο ανεβασμα στροφων ρελαντι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    19
    5616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα παιδια

      Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
      Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντονα

      Ενω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)

      Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;

      Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα παιδια

        Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
        Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντονα

        Ενω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)

        Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;

        Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα παιδια

          Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
          Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντονα

          Ενω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)

          Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;

          Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Exεις αναμμένο το ac?
            Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dj-mitsos last edited by

              Ο χρήστης adensa έγραψε:
              Exεις αναμμένο το ac?
              Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.

              Οχι με κλιμα ανεβαινει και 1000 ειδικα αν εισαι κολημενος σε κινηση.

              Και οχι το σχετικα 700 με 600 το ειχα παρατηρησει και στο προηγουμενο tsi μου και μαλιστα το ειχα αναφερει και στον αντιπροσωπο και μου ειχε πει οτι ειναι φυσιολογικο αλλα και σε φιλο με πολο tsi το ιδιο κανει.
              Γιαυτο και μου φαινεται ασυνηθηστο να ανεβηκαν ξαφνικα.

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adensa last edited by

                Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                Exεις αναμμένο το ac?
                Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.

                Οχι με κλιμα ανεβαινει και 1000 ειδικα αν εισαι κολημενος σε κινηση.

                Και οχι το σχετικα 700 με 600 το ειχα παρατηρησει και στο προηγουμενο tsi μου και μαλιστα το ειχα αναφερει και στον αντιπροσωπο και μου ειχε πει οτι ειναι φυσιολογικο αλλα και σε φιλο με πολο tsi το ιδιο κανει.
                Γιαυτο και μου φαινεται ασυνηθηστο να ανεβηκαν ξαφνικα.

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Δεν παίζει ρολο αν είσαι σε κίνηση ή κολλημένος.Οταν ο συμπιεστής δουλεύει ανεβαίνουν οι σαλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dj-mitsos last edited by

                  Ο χρήστης adensa έγραψε:

                  Exεις αναμμένο το ac?
                  Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.

                  Οχι με κλιμα ανεβαινει και 1000 ειδικα αν εισαι κολημενος σε κινηση.

                  Και οχι το σχετικα 700 με 600 το ειχα παρατηρησει και στο προηγουμενο tsi μου και μαλιστα το ειχα αναφερει και στον αντιπροσωπο και μου ειχε πει οτι ειναι φυσιολογικο αλλα και σε φιλο με πολο tsi το ιδιο κανει.
                  Γιαυτο και μου φαινεται ασυνηθηστο να ανεβηκαν ξαφνικα.

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Δεν παίζει ρολο αν είσαι σε κίνηση ή κολλημένος.Οταν ο συμπιεστής δουλεύει ανεβαίνουν οι σαλ.

                  Οπως και να χει το θεμα το αναφερω με σβηστο το κλιματισμο

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Στο κάνει ενω το αυτοκίνητο κινείται ή και στο φανάρι
                    Σε δικό μου αν κινούμαι με νεκρά κρα΄ταει το ρελαντί ψηλότερα κατά λίγο , μάλλον για καλύτερη υποβοήθηση στα φρένα ;;;

                    Τώρα αν στο κάνει παντου, μπορέι και να έχει πέσει η μπαταρία και να προσπαθεί να την φορτίσει μέσω δυναμό
                    Αν έχεις start stop μπορέι και να έχει παενεργοποιηθεί
                    Λόγω ζέστης και κλιματισμόύ, τα βεντιλατερ δουλεόυν υπερωρίες και μπορεί να έχει πέσει η μπαταρία
                    Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και βλέπεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                      Στο κάνει ενω το αυτοκίνητο κινείται ή και στο φανάρι
                      Σε δικό μου αν κινούμαι με νεκρά κρα΄ταει το ρελαντί ψηλότερα κατά λίγο , μάλλον για καλύτερη υποβοήθηση στα φρένα ;;;

                      Τώρα αν στο κάνει παντου, μπορέι και να έχει πέσει η μπαταρία και να προσπαθεί να την φορτίσει μέσω δυναμό
                      Αν έχεις start stop μπορέι και να έχει παενεργοποιηθεί
                      Λόγω ζέστης και κλιματισμόύ, τα βεντιλατερ δουλεόυν υπερωρίες και μπορεί να έχει πέσει η μπαταρία
                      Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και βλέπεις

                      Οχι σταρτ/στοπ δεν εχω
                      Η μπαταρια ειναι καινουργια εχει μολις ενα χρονο
                      Και το φαινομενο παρατηρειτε μονο σε στασεις και με σβηστο κλιματισμο

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και βλέπεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tedd last edited by

                          Ισως να οφειλεται στην υψηλη θερμοκρασία που εχουμε το διάστημα αυτο, οπως σου ειπαν. Παρομοια παρατηρηση εκανα και εγω στο νισσαν αλμερα. Το ρελαντι κανονικα δουλευει γυρω στις 750 στροφες και με το κλιμα στις 850. Την τελευταια εβδομαδα πηγε στις 950 στροφες με το κλιμα αναμμενο, χωρις κλιμα δεν το δοκιμασα να δω στο ποσο πηγε, με το που εβαζα μπρος αναβα κλιματιστικο ... δεν παιζεται αυτη η εβδομαδα οπου και να πηγα στο τουρ των διακοπων μου το θερμομετρο κολλημενο μεταξυ 36 και 41. Δεν με προβληματισε, υπέθεσα οτι οφείλεται στις υψηλες θερμοκρασιες και τα παντα δουλεύουν στην τσιτα. Σημερα που επιστρεφω απο τις διακοπες και θα κανω και μεγαλη διαδρομη θα το ξαναπαρατηρησω και θα γραψω.

                          Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tedd last edited by

                            Χωρις κλιμα στο ρελαντι ειναι στις 750στροφες και με κλιμα στις 950-1000 με 38C θερμοκρασια ενω παλιοτερα οπως εγραψα παραπανω ηταν με το κλιμα στις 850στροφες.

                            Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dj-mitsos last edited by

                              Λοιπον παιδια μαλλον τελικα το φαινομενο οφειλεται στη ζεστη και το καταλαβα αποψε.
                              Γυρνωντας απο πειραια το βραδυ ζεστενομουν και ειπα να αναψω το κλιματιστικο. Στο πρωτο φαναρι η στροφες επανηλθαν στις 600-700 με ΑΝΑΜΕΝΟ το κλιματιστικο και μετα απο περιπου ενα 10 λεπτο οδηγησης πηγαν στις 900 περιπου. Φτανοντας σπιτι και σβηνοντας το κλιματιστικο το ρελαντι επανηλθε στις 600-700 και το αφησα να δουλεψει ετσι για λιγο οπου επειτα απο 2 λεπτα ξανανεβηκαν στις 800.

                              Το συμπερασμα ειναι οτι οι στροφες ανεβαινουν για να καλυψει το βεντιλατερ περισσοτερη ψυξη στη μηχανη. Ανοιγοντας το κλιματιστικο ο δευτερος κομπρεσορας παρεχει καποια εξτρα ψυξη στη μηχανη που συμαινει οτι το βασικος κομπρεσορας του βεντιλατερ δε χρειαζεται να λειτουργει τοσο στη τσιτα αρα και το ρελαντι δεν ανεβαζει περισσοτερες στροφες.
                              Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτει

                              Κοινος η θερμοκρασια του περιβαλοντος καθοριζει και την αυξηση-μειωση των στροφων.

                              Αυτο ειναι το συμπερασμα που βγαλαμε με ενα φιλο μου που το συζηταγαμε τωρα

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adensa last edited by

                                Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                Λοιπον παιδια μαλλον τελικα το φαινομενο οφειλεται στη ζεστη και το καταλαβα αποψε.
                                Γυρνωντας απο πειραια το βραδυ ζεστενομουν και ειπα να αναψω το κλιματιστικο. Στο πρωτο φαναρι η στροφες επανηλθαν στις 600-700 με ΑΝΑΜΕΝΟ το κλιματιστικο και μετα απο περιπου ενα 10 λεπτο οδηγησης πηγαν στις 900 περιπου. Φτανοντας σπιτι και σβηνοντας το κλιματιστικο το ρελαντι επανηλθε στις 600-700 και το αφησα να δουλεψει ετσι για λιγο οπου επειτα απο 2 λεπτα ξανανεβηκαν στις 800.

                                Το συμπερασμα ειναι οτι οι στροφες ανεβαινουν για να καλυψει το βεντιλατερ περισσοτερη ψυξη στη μηχανη. Ανοιγοντας το κλιματιστικο ο δευτερος κομπρεσορας παρεχει καποια εξτρα ψυξη στη μηχανη που συμαινει οτι το βασικος κομπρεσορας του βεντιλατερ δε χρειαζεται να λειτουργει τοσο στη τσιτα αρα και το ρελαντι δεν ανεβαζει περισσοτερες στροφες.
                                Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτει

                                Κοινος η θερμοκρασια του περιβαλοντος καθοριζει και την αυξηση-μειωση των στροφων.

                                Αυτο ειναι το συμπερασμα που βγαλαμε με ενα φιλο μου που το συζηταγαμε τωρα

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Ποιος πρώτος και ποιος δευτερος κομπρέσορας;Μήπως εννοείς τις σκάλες εντασης του βεντιλατέρ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dj-mitsos last edited by

                                  Ο χρήστης adensa έγραψε:

                                  Λοιπον παιδια μαλλον τελικα το φαινομενο οφειλεται στη ζεστη και το καταλαβα αποψε.
                                  Γυρνωντας απο πειραια το βραδυ ζεστενομουν και ειπα να αναψω το κλιματιστικο. Στο πρωτο φαναρι η στροφες επανηλθαν στις 600-700 με ΑΝΑΜΕΝΟ το κλιματιστικο και μετα απο περιπου ενα 10 λεπτο οδηγησης πηγαν στις 900 περιπου. Φτανοντας σπιτι και σβηνοντας το κλιματιστικο το ρελαντι επανηλθε στις 600-700 και το αφησα να δουλεψει ετσι για λιγο οπου επειτα απο 2 λεπτα ξανανεβηκαν στις 800.

                                  Το συμπερασμα ειναι οτι οι στροφες ανεβαινουν για να καλυψει το βεντιλατερ περισσοτερη ψυξη στη μηχανη. Ανοιγοντας το κλιματιστικο ο δευτερος κομπρεσορας παρεχει καποια εξτρα ψυξη στη μηχανη που συμαινει οτι το βασικος κομπρεσορας του βεντιλατερ δε χρειαζεται να λειτουργει τοσο στη τσιτα αρα και το ρελαντι δεν ανεβαζει περισσοτερες στροφες.
                                  Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτει

                                  Κοινος η θερμοκρασια του περιβαλοντος καθοριζει και την αυξηση-μειωση των στροφων.

                                  Αυτο ειναι το συμπερασμα που βγαλαμε με ενα φιλο μου που το συζηταγαμε τωρα

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  Ποιος πρώτος και ποιος δευτερος κομπρέσορας;Μήπως εννοείς τις σκάλες εντασης του βεντιλατέρ;

                                  Για να ειμαι ποιο ακριβης επειδη δε τα ξερω και τοσο καλα, οταν ανοιγεις το κλιματιστικο ξεκιναει ενας βεντιλατερ να δουλευει ποιο εντονα αυτο που δεν ξερω ειναι το κλιματιστικο εχει δικο του η αν απλα τροφοδοτητε απο αυτο της μηχανης και απλα ανεβαζει ποιο πολυ στροφες. Το θεμα ειναι οτι για τα πρωτα λεπτα της οδηγησης η στροφες πεσανε

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                                      Κανονικά θα έπρεπε να διατηρούνται αι στροφαί σταθερές....Όλα τ'άλλα είναι μόνο για κουβέντα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kospapad last edited by

                                        γιατι;;
                                        εγκεφαλοσ είναι και μπορει να θέλει φόρτιση και αποφάσισε να γκαζώσει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                          Καλησπερα παιδια

                                          Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
                                          Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντονα

                                          Ενω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)

                                          Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;

                                          Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          Ψάξε την εισαγωγή και την πεταλούδα στη βάση τους, στις φλατζες τους, όπως και τα σωληνάκια της υποπίεσης μήπως τραβάει από κάπου αέρα, πρέπει να ελέγξεις για διαρροή αέρα ότι βρίσκεται πρίν την πεταλούδα, όπως είπα, φλάτζες, O,Ring, σωληνάκια υποπίεσης, σωλήνα και βαλβίδα servo.

                                          Δες την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης αν έχει, δες την φύσα της ECU αν είναι καθαρές οι επαφές.

                                          Από εκεί ξεκινάμε και μετά περνάμε στα ηλεκτρονικά που είναι terra incognita για τον απλό οδηγό που συμβιβάζεται με ότι και να του πούν αφού είναι κάτι άγνωστο και μυστηριώδες ο - εγκέφαλος - και από εκεί ξεκινάει η μεταφορά πακέτων... από τσέπη σε τσέπη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dj-mitsos last edited by

                                            Παιδια ειναι και πλεον επισημο
                                            Με τις πλεον χαμηλες θερμοκρασιες σχετικα οι στροφες επανηλθαν εκει που ηταν και παραμενουν εκει.
                                            Εκτος αυτου το αμαξι δεν παρουσιαζει κατι αλλο
                                            Οποτε μαλλον τελος καλο ολα καλα

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr