-
Καλησπερα παιδια
Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντοναΕνω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)
Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;
Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπερα παιδια
Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντοναΕνω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)
Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;
Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπερα παιδια
Εχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντοναΕνω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)
Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;
Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Exεις αναμμένο το ac?
Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται. -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Exεις αναμμένο το ac?
Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.Οχι με κλιμα ανεβαινει και 1000 ειδικα αν εισαι κολημενος σε κινηση.
Και οχι το σχετικα 700 με 600 το ειχα παρατηρησει και στο προηγουμενο tsi μου και μαλιστα το ειχα αναφερει και στον αντιπροσωπο και μου ειχε πει οτι ειναι φυσιολογικο αλλα και σε φιλο με πολο tsi το ιδιο κανει.
Γιαυτο και μου φαινεται ασυνηθηστο να ανεβηκαν ξαφνικα.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Exεις αναμμένο το ac?
Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.Οχι με κλιμα ανεβαινει και 1000 ειδικα αν εισαι κολημενος σε κινηση.
Και οχι το σχετικα 700 με 600 το ειχα παρατηρησει και στο προηγουμενο tsi μου και μαλιστα το ειχα αναφερει και στον αντιπροσωπο και μου ειχε πει οτι ειναι φυσιολογικο αλλα και σε φιλο με πολο tsi το ιδιο κανει.
Γιαυτο και μου φαινεται ασυνηθηστο να ανεβηκαν ξαφνικα.Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν παίζει ρολο αν είσαι σε κίνηση ή κολλημένος.Οταν ο συμπιεστής δουλεύει ανεβαίνουν οι σαλ.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Exεις αναμμένο το ac?
Σιγουρα ήταν 700σαλ;Πολύ χαμηλά μου ακούγεται.Οχι με κλιμα ανεβαινει και 1000 ειδικα αν εισαι κολημενος σε κινηση.
Και οχι το σχετικα 700 με 600 το ειχα παρατηρησει και στο προηγουμενο tsi μου και μαλιστα το ειχα αναφερει και στον αντιπροσωπο και μου ειχε πει οτι ειναι φυσιολογικο αλλα και σε φιλο με πολο tsi το ιδιο κανει.
Γιαυτο και μου φαινεται ασυνηθηστο να ανεβηκαν ξαφνικα.Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν παίζει ρολο αν είσαι σε κίνηση ή κολλημένος.Οταν ο συμπιεστής δουλεύει ανεβαίνουν οι σαλ.
Οπως και να χει το θεμα το αναφερω με σβηστο το κλιματισμο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στο κάνει ενω το αυτοκίνητο κινείται ή και στο φανάρι
Σε δικό μου αν κινούμαι με νεκρά κρα΄ταει το ρελαντί ψηλότερα κατά λίγο , μάλλον για καλύτερη υποβοήθηση στα φρένα ;;;Τώρα αν στο κάνει παντου, μπορέι και να έχει πέσει η μπαταρία και να προσπαθεί να την φορτίσει μέσω δυναμό
Αν έχεις start stop μπορέι και να έχει παενεργοποιηθεί
Λόγω ζέστης και κλιματισμόύ, τα βεντιλατερ δουλεόυν υπερωρίες και μπορεί να έχει πέσει η μπαταρία
Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και βλέπεις -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Στο κάνει ενω το αυτοκίνητο κινείται ή και στο φανάρι
Σε δικό μου αν κινούμαι με νεκρά κρα΄ταει το ρελαντί ψηλότερα κατά λίγο , μάλλον για καλύτερη υποβοήθηση στα φρένα ;;;Τώρα αν στο κάνει παντου, μπορέι και να έχει πέσει η μπαταρία και να προσπαθεί να την φορτίσει μέσω δυναμό
Αν έχεις start stop μπορέι και να έχει παενεργοποιηθεί
Λόγω ζέστης και κλιματισμόύ, τα βεντιλατερ δουλεόυν υπερωρίες και μπορεί να έχει πέσει η μπαταρία
Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και βλέπειςΟχι σταρτ/στοπ δεν εχω
Η μπαταρια ειναι καινουργια εχει μολις ενα χρονο
Και το φαινομενο παρατηρειτε μονο σε στασεις και με σβηστο κλιματισμοSent from my iPhone using Tapatalk
-
Κάνε μια μεγάλη διαδρομή και βλέπεις
-
Ισως να οφειλεται στην υψηλη θερμοκρασία που εχουμε το διάστημα αυτο, οπως σου ειπαν. Παρομοια παρατηρηση εκανα και εγω στο νισσαν αλμερα. Το ρελαντι κανονικα δουλευει γυρω στις 750 στροφες και με το κλιμα στις 850. Την τελευταια εβδομαδα πηγε στις 950 στροφες με το κλιμα αναμμενο, χωρις κλιμα δεν το δοκιμασα να δω στο ποσο πηγε, με το που εβαζα μπρος αναβα κλιματιστικο ... δεν παιζεται αυτη η εβδομαδα οπου και να πηγα στο τουρ των διακοπων μου το θερμομετρο κολλημενο μεταξυ 36 και 41. Δεν με προβληματισε, υπέθεσα οτι οφείλεται στις υψηλες θερμοκρασιες και τα παντα δουλεύουν στην τσιτα. Σημερα που επιστρεφω απο τις διακοπες και θα κανω και μεγαλη διαδρομη θα το ξαναπαρατηρησω και θα γραψω.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χωρις κλιμα στο ρελαντι ειναι στις 750στροφες και με κλιμα στις 950-1000 με 38C θερμοκρασια ενω παλιοτερα οπως εγραψα παραπανω ηταν με το κλιμα στις 850στροφες.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπον παιδια μαλλον τελικα το φαινομενο οφειλεται στη ζεστη και το καταλαβα αποψε.
Γυρνωντας απο πειραια το βραδυ ζεστενομουν και ειπα να αναψω το κλιματιστικο. Στο πρωτο φαναρι η στροφες επανηλθαν στις 600-700 με ΑΝΑΜΕΝΟ το κλιματιστικο και μετα απο περιπου ενα 10 λεπτο οδηγησης πηγαν στις 900 περιπου. Φτανοντας σπιτι και σβηνοντας το κλιματιστικο το ρελαντι επανηλθε στις 600-700 και το αφησα να δουλεψει ετσι για λιγο οπου επειτα απο 2 λεπτα ξανανεβηκαν στις 800.Το συμπερασμα ειναι οτι οι στροφες ανεβαινουν για να καλυψει το βεντιλατερ περισσοτερη ψυξη στη μηχανη. Ανοιγοντας το κλιματιστικο ο δευτερος κομπρεσορας παρεχει καποια εξτρα ψυξη στη μηχανη που συμαινει οτι το βασικος κομπρεσορας του βεντιλατερ δε χρειαζεται να λειτουργει τοσο στη τσιτα αρα και το ρελαντι δεν ανεβαζει περισσοτερες στροφες.
Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτειΚοινος η θερμοκρασια του περιβαλοντος καθοριζει και την αυξηση-μειωση των στροφων.
Αυτο ειναι το συμπερασμα που βγαλαμε με ενα φιλο μου που το συζηταγαμε τωρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Λοιπον παιδια μαλλον τελικα το φαινομενο οφειλεται στη ζεστη και το καταλαβα αποψε.
Γυρνωντας απο πειραια το βραδυ ζεστενομουν και ειπα να αναψω το κλιματιστικο. Στο πρωτο φαναρι η στροφες επανηλθαν στις 600-700 με ΑΝΑΜΕΝΟ το κλιματιστικο και μετα απο περιπου ενα 10 λεπτο οδηγησης πηγαν στις 900 περιπου. Φτανοντας σπιτι και σβηνοντας το κλιματιστικο το ρελαντι επανηλθε στις 600-700 και το αφησα να δουλεψει ετσι για λιγο οπου επειτα απο 2 λεπτα ξανανεβηκαν στις 800.Το συμπερασμα ειναι οτι οι στροφες ανεβαινουν για να καλυψει το βεντιλατερ περισσοτερη ψυξη στη μηχανη. Ανοιγοντας το κλιματιστικο ο δευτερος κομπρεσορας παρεχει καποια εξτρα ψυξη στη μηχανη που συμαινει οτι το βασικος κομπρεσορας του βεντιλατερ δε χρειαζεται να λειτουργει τοσο στη τσιτα αρα και το ρελαντι δεν ανεβαζει περισσοτερες στροφες.
Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτειΚοινος η θερμοκρασια του περιβαλοντος καθοριζει και την αυξηση-μειωση των στροφων.
Αυτο ειναι το συμπερασμα που βγαλαμε με ενα φιλο μου που το συζηταγαμε τωρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποιος πρώτος και ποιος δευτερος κομπρέσορας;Μήπως εννοείς τις σκάλες εντασης του βεντιλατέρ;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Λοιπον παιδια μαλλον τελικα το φαινομενο οφειλεται στη ζεστη και το καταλαβα αποψε.
Γυρνωντας απο πειραια το βραδυ ζεστενομουν και ειπα να αναψω το κλιματιστικο. Στο πρωτο φαναρι η στροφες επανηλθαν στις 600-700 με ΑΝΑΜΕΝΟ το κλιματιστικο και μετα απο περιπου ενα 10 λεπτο οδηγησης πηγαν στις 900 περιπου. Φτανοντας σπιτι και σβηνοντας το κλιματιστικο το ρελαντι επανηλθε στις 600-700 και το αφησα να δουλεψει ετσι για λιγο οπου επειτα απο 2 λεπτα ξανανεβηκαν στις 800.Το συμπερασμα ειναι οτι οι στροφες ανεβαινουν για να καλυψει το βεντιλατερ περισσοτερη ψυξη στη μηχανη. Ανοιγοντας το κλιματιστικο ο δευτερος κομπρεσορας παρεχει καποια εξτρα ψυξη στη μηχανη που συμαινει οτι το βασικος κομπρεσορας του βεντιλατερ δε χρειαζεται να λειτουργει τοσο στη τσιτα αρα και το ρελαντι δεν ανεβαζει περισσοτερες στροφες.
Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτειΚοινος η θερμοκρασια του περιβαλοντος καθοριζει και την αυξηση-μειωση των στροφων.
Αυτο ειναι το συμπερασμα που βγαλαμε με ενα φιλο μου που το συζηταγαμε τωρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποιος πρώτος και ποιος δευτερος κομπρέσορας;Μήπως εννοείς τις σκάλες εντασης του βεντιλατέρ;
Για να ειμαι ποιο ακριβης επειδη δε τα ξερω και τοσο καλα, οταν ανοιγεις το κλιματιστικο ξεκιναει ενας βεντιλατερ να δουλευει ποιο εντονα αυτο που δεν ξερω ειναι το κλιματιστικο εχει δικο του η αν απλα τροφοδοτητε απο αυτο της μηχανης και απλα ανεβαζει ποιο πολυ στροφες. Το θεμα ειναι οτι για τα πρωτα λεπτα της οδηγησης η στροφες πεσανε
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οι στροφες βεβαια θα ανεβουν παλι μολις διαπιστωθει οτι η ταση της μπαταριας πεφτει
-
Κανονικά θα έπρεπε να διατηρούνται αι στροφαί σταθερές....Όλα τ'άλλα είναι μόνο για κουβέντα...
-
γιατι;;
εγκεφαλοσ είναι και μπορει να θέλει φόρτιση και αποφάσισε να γκαζώσει -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Καλησπερα παιδιαΕχω ενα γκολφ tsi του 2011 και τις τελευταιες μερες κανει κατι περιεργο. Ενω κανονικα ειχε ενα σταθερο ρελαντι μεταξυ 600-700 στροφων το ανεβασμα αυτο εγινε 800-900 σταθερα. Η διαφορα μικρη το ξερω αλλα με προβληματιζει
Καποιοι γνωστοι μου λενε φυσιολογικο λογο ζεστης επειδη το οτι ψυγειο και ιντερκουλερ δουλευουν πιο εντοναΕνω αλλος υποστιριζει οτι ειναι αποτελεσμα ποιο δυνατου μιγματος επειδη βαζω 100αρα αλλα αυτο το κανω απο τοτε που το πειρα (δυσκολο να ζωντανεψε ξαφνικα)
Κοινως η διαφορα ειναι μικρη και δεν ακουγονται αρνητικα σχολια εσεις τι πιστευετε ειναι φυσιολογικο;
Υ.γ. Ο μηχανικος λειπει με αδεια οποτε δυσκολο για διαγνωστικα τωρα και αντιπροσωπεια δε παω χωρις σοβαρο λογο για να μας πιασουν το κωλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάξε την εισαγωγή και την πεταλούδα στη βάση τους, στις φλατζες τους, όπως και τα σωληνάκια της υποπίεσης μήπως τραβάει από κάπου αέρα, πρέπει να ελέγξεις για διαρροή αέρα ότι βρίσκεται πρίν την πεταλούδα, όπως είπα, φλάτζες, O,Ring, σωληνάκια υποπίεσης, σωλήνα και βαλβίδα servo.
Δες την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης αν έχει, δες την φύσα της ECU αν είναι καθαρές οι επαφές.
Από εκεί ξεκινάμε και μετά περνάμε στα ηλεκτρονικά που είναι terra incognita για τον απλό οδηγό που συμβιβάζεται με ότι και να του πούν αφού είναι κάτι άγνωστο και μυστηριώδες ο - εγκέφαλος - και από εκεί ξεκινάει η μεταφορά πακέτων... από τσέπη σε τσέπη.
-
Παιδια ειναι και πλεον επισημο
Με τις πλεον χαμηλες θερμοκρασιες σχετικα οι στροφες επανηλθαν εκει που ηταν και παραμενουν εκει.
Εκτος αυτου το αμαξι δεν παρουσιαζει κατι αλλο
Οποτε μαλλον τελος καλο ολα καλαSent from my iPhone using Tapatalk
Ασυνηθηστο ανεβασμα στροφων ρελαντι