Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι Sensor-Assist Braking Συστήματα και λοιπά "καλούδια;"
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι Sensor-Assist Braking Συστήματα και λοιπά "καλούδια;"
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alejandro last edited by

      Σε συνέχεια κάποιων σχολίων μου σχετικά με το DSBS Dual Sensor Braking System της Σουζουκι (και τη μεγάλη μου - αναμενώμενη - απογοήτευση του τρόπου λειτουργίας του), ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για οποιον θέλει να αναφέρει θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σχετικά με τη χρήση αυτών των συστηματων.

      Προσωπικά, σήμερα κινουμενος παραλιακή απο Συγγρου -> Φάληρο, στο Τροκαντερό, κινουμενος στην κλειστή αριστερή καμπή με καμια 70χλμ (σε λίγο θα συναντούσα κόκκινο φανάρι), με περνάει από αριστερά, αλλά σχετικά κοντά (όχι όμως επικίνδυνα) άλλο αυτοκίνητο. Το ρανταρ το έπιασε όταν πια ο 'κωλος' του διπλα ήταν στο ύψος του καπό μου (δίπλα λωρίδα πάντα) και άρχισε ο διάλος να βαράει και έπιασε τα φρένα (όχι κοκάλωμα). Ευτυχως δεν είχα άλλον πίσω.
      Ειχα ξεχάσει να απενεργοποιησω το σύστημα... πράγμα που από τη 2η βδομάδα που παρέλαβα το αυτοκίνητο κάνω πάντα, ακόμα και για 5 λεπτά απόσταση.
      Απο Δευτέρα ξεκινάω τηλέφωνα στο Σφακιανάκη για να κανω πληρη απενεργοποιηση του συτήματος. Αν δε κάνει κάτι, μιας και μιλάει η γυναίκα μου Ιαπωνικά, θα προσπαθήσω να βρω επικοινωνία με Ιαπωνία, έστω να διαμαρτυρηθώ.
      Προ 2 ημερών, στο κεντρο της Ν.Σμυρνης, ε, δε πλακωσα τα φρένα επειδή ο μπροστα μου σταματησε λίγο πιο βίαια (με 20 πηγαίναμε.. ειχε λίγο κίνηση εκέι) και άρχισε να σφυρίζει η σειρήνα μέσα... είχα ανοιχτά τα παράθυρα (ωραίο απογευματινό αεράκι να απολαύσω..) και με κοιτουσαν οι απ'εξω τι στο διάολο έκανα...

      Θεωρώ οτι το σύστημα μπορεί να προκαλέσει πιο πιθανά ενα ατύχημα από να το αποτρέψει, τουλάχιστον στο τρόπο που οδηγώ και τις συνθήκες μέσα που οδηγώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alejandro last edited by

        Σε συνέχεια κάποιων σχολίων μου σχετικά με το DSBS Dual Sensor Braking System της Σουζουκι (και τη μεγάλη μου - αναμενώμενη - απογοήτευση του τρόπου λειτουργίας του), ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για οποιον θέλει να αναφέρει θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σχετικά με τη χρήση αυτών των συστηματων.

        Προσωπικά, σήμερα κινουμενος παραλιακή απο Συγγρου -> Φάληρο, στο Τροκαντερό, κινουμενος στην κλειστή αριστερή καμπή με καμια 70χλμ (σε λίγο θα συναντούσα κόκκινο φανάρι), με περνάει από αριστερά, αλλά σχετικά κοντά (όχι όμως επικίνδυνα) άλλο αυτοκίνητο. Το ρανταρ το έπιασε όταν πια ο 'κωλος' του διπλα ήταν στο ύψος του καπό μου (δίπλα λωρίδα πάντα) και άρχισε ο διάλος να βαράει και έπιασε τα φρένα (όχι κοκάλωμα). Ευτυχως δεν είχα άλλον πίσω.
        Ειχα ξεχάσει να απενεργοποιησω το σύστημα... πράγμα που από τη 2η βδομάδα που παρέλαβα το αυτοκίνητο κάνω πάντα, ακόμα και για 5 λεπτά απόσταση.
        Απο Δευτέρα ξεκινάω τηλέφωνα στο Σφακιανάκη για να κανω πληρη απενεργοποιηση του συτήματος. Αν δε κάνει κάτι, μιας και μιλάει η γυναίκα μου Ιαπωνικά, θα προσπαθήσω να βρω επικοινωνία με Ιαπωνία, έστω να διαμαρτυρηθώ.
        Προ 2 ημερών, στο κεντρο της Ν.Σμυρνης, ε, δε πλακωσα τα φρένα επειδή ο μπροστα μου σταματησε λίγο πιο βίαια (με 20 πηγαίναμε.. ειχε λίγο κίνηση εκέι) και άρχισε να σφυρίζει η σειρήνα μέσα... είχα ανοιχτά τα παράθυρα (ωραίο απογευματινό αεράκι να απολαύσω..) και με κοιτουσαν οι απ'εξω τι στο διάολο έκανα...

        Θεωρώ οτι το σύστημα μπορεί να προκαλέσει πιο πιθανά ενα ατύχημα από να το αποτρέψει, τουλάχιστον στο τρόπο που οδηγώ και τις συνθήκες μέσα που οδηγώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alejandro last edited by

          Σε συνέχεια κάποιων σχολίων μου σχετικά με το DSBS Dual Sensor Braking System της Σουζουκι (και τη μεγάλη μου - αναμενώμενη - απογοήτευση του τρόπου λειτουργίας του), ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για οποιον θέλει να αναφέρει θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σχετικά με τη χρήση αυτών των συστηματων.

          Προσωπικά, σήμερα κινουμενος παραλιακή απο Συγγρου -> Φάληρο, στο Τροκαντερό, κινουμενος στην κλειστή αριστερή καμπή με καμια 70χλμ (σε λίγο θα συναντούσα κόκκινο φανάρι), με περνάει από αριστερά, αλλά σχετικά κοντά (όχι όμως επικίνδυνα) άλλο αυτοκίνητο. Το ρανταρ το έπιασε όταν πια ο 'κωλος' του διπλα ήταν στο ύψος του καπό μου (δίπλα λωρίδα πάντα) και άρχισε ο διάλος να βαράει και έπιασε τα φρένα (όχι κοκάλωμα). Ευτυχως δεν είχα άλλον πίσω.
          Ειχα ξεχάσει να απενεργοποιησω το σύστημα... πράγμα που από τη 2η βδομάδα που παρέλαβα το αυτοκίνητο κάνω πάντα, ακόμα και για 5 λεπτά απόσταση.
          Απο Δευτέρα ξεκινάω τηλέφωνα στο Σφακιανάκη για να κανω πληρη απενεργοποιηση του συτήματος. Αν δε κάνει κάτι, μιας και μιλάει η γυναίκα μου Ιαπωνικά, θα προσπαθήσω να βρω επικοινωνία με Ιαπωνία, έστω να διαμαρτυρηθώ.
          Προ 2 ημερών, στο κεντρο της Ν.Σμυρνης, ε, δε πλακωσα τα φρένα επειδή ο μπροστα μου σταματησε λίγο πιο βίαια (με 20 πηγαίναμε.. ειχε λίγο κίνηση εκέι) και άρχισε να σφυρίζει η σειρήνα μέσα... είχα ανοιχτά τα παράθυρα (ωραίο απογευματινό αεράκι να απολαύσω..) και με κοιτουσαν οι απ'εξω τι στο διάολο έκανα...

          Θεωρώ οτι το σύστημα μπορεί να προκαλέσει πιο πιθανά ενα ατύχημα από να το αποτρέψει, τουλάχιστον στο τρόπο που οδηγώ και τις συνθήκες μέσα που οδηγώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr