-
Σε συνέχεια κάποιων σχολίων μου σχετικά με το DSBS Dual Sensor Braking System της Σουζουκι (και τη μεγάλη μου - αναμενώμενη - απογοήτευση του τρόπου λειτουργίας του), ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για οποιον θέλει να αναφέρει θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σχετικά με τη χρήση αυτών των συστηματων.
Προσωπικά, σήμερα κινουμενος παραλιακή απο Συγγρου -> Φάληρο, στο Τροκαντερό, κινουμενος στην κλειστή αριστερή καμπή με καμια 70χλμ (σε λίγο θα συναντούσα κόκκινο φανάρι), με περνάει από αριστερά, αλλά σχετικά κοντά (όχι όμως επικίνδυνα) άλλο αυτοκίνητο. Το ρανταρ το έπιασε όταν πια ο 'κωλος' του διπλα ήταν στο ύψος του καπό μου (δίπλα λωρίδα πάντα) και άρχισε ο διάλος να βαράει και έπιασε τα φρένα (όχι κοκάλωμα). Ευτυχως δεν είχα άλλον πίσω.
Ειχα ξεχάσει να απενεργοποιησω το σύστημα... πράγμα που από τη 2η βδομάδα που παρέλαβα το αυτοκίνητο κάνω πάντα, ακόμα και για 5 λεπτά απόσταση.
Απο Δευτέρα ξεκινάω τηλέφωνα στο Σφακιανάκη για να κανω πληρη απενεργοποιηση του συτήματος. Αν δε κάνει κάτι, μιας και μιλάει η γυναίκα μου Ιαπωνικά, θα προσπαθήσω να βρω επικοινωνία με Ιαπωνία, έστω να διαμαρτυρηθώ.
Προ 2 ημερών, στο κεντρο της Ν.Σμυρνης, ε, δε πλακωσα τα φρένα επειδή ο μπροστα μου σταματησε λίγο πιο βίαια (με 20 πηγαίναμε.. ειχε λίγο κίνηση εκέι) και άρχισε να σφυρίζει η σειρήνα μέσα... είχα ανοιχτά τα παράθυρα (ωραίο απογευματινό αεράκι να απολαύσω..) και με κοιτουσαν οι απ'εξω τι στο διάολο έκανα...Θεωρώ οτι το σύστημα μπορεί να προκαλέσει πιο πιθανά ενα ατύχημα από να το αποτρέψει, τουλάχιστον στο τρόπο που οδηγώ και τις συνθήκες μέσα που οδηγώ.
-
Σε συνέχεια κάποιων σχολίων μου σχετικά με το DSBS Dual Sensor Braking System της Σουζουκι (και τη μεγάλη μου - αναμενώμενη - απογοήτευση του τρόπου λειτουργίας του), ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για οποιον θέλει να αναφέρει θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σχετικά με τη χρήση αυτών των συστηματων.
Προσωπικά, σήμερα κινουμενος παραλιακή απο Συγγρου -> Φάληρο, στο Τροκαντερό, κινουμενος στην κλειστή αριστερή καμπή με καμια 70χλμ (σε λίγο θα συναντούσα κόκκινο φανάρι), με περνάει από αριστερά, αλλά σχετικά κοντά (όχι όμως επικίνδυνα) άλλο αυτοκίνητο. Το ρανταρ το έπιασε όταν πια ο 'κωλος' του διπλα ήταν στο ύψος του καπό μου (δίπλα λωρίδα πάντα) και άρχισε ο διάλος να βαράει και έπιασε τα φρένα (όχι κοκάλωμα). Ευτυχως δεν είχα άλλον πίσω.
Ειχα ξεχάσει να απενεργοποιησω το σύστημα... πράγμα που από τη 2η βδομάδα που παρέλαβα το αυτοκίνητο κάνω πάντα, ακόμα και για 5 λεπτά απόσταση.
Απο Δευτέρα ξεκινάω τηλέφωνα στο Σφακιανάκη για να κανω πληρη απενεργοποιηση του συτήματος. Αν δε κάνει κάτι, μιας και μιλάει η γυναίκα μου Ιαπωνικά, θα προσπαθήσω να βρω επικοινωνία με Ιαπωνία, έστω να διαμαρτυρηθώ.
Προ 2 ημερών, στο κεντρο της Ν.Σμυρνης, ε, δε πλακωσα τα φρένα επειδή ο μπροστα μου σταματησε λίγο πιο βίαια (με 20 πηγαίναμε.. ειχε λίγο κίνηση εκέι) και άρχισε να σφυρίζει η σειρήνα μέσα... είχα ανοιχτά τα παράθυρα (ωραίο απογευματινό αεράκι να απολαύσω..) και με κοιτουσαν οι απ'εξω τι στο διάολο έκανα...Θεωρώ οτι το σύστημα μπορεί να προκαλέσει πιο πιθανά ενα ατύχημα από να το αποτρέψει, τουλάχιστον στο τρόπο που οδηγώ και τις συνθήκες μέσα που οδηγώ.
-
Σε συνέχεια κάποιων σχολίων μου σχετικά με το DSBS Dual Sensor Braking System της Σουζουκι (και τη μεγάλη μου - αναμενώμενη - απογοήτευση του τρόπου λειτουργίας του), ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα για οποιον θέλει να αναφέρει θετικές ή αρνητικές εμπειρίες σχετικά με τη χρήση αυτών των συστηματων.
Προσωπικά, σήμερα κινουμενος παραλιακή απο Συγγρου -> Φάληρο, στο Τροκαντερό, κινουμενος στην κλειστή αριστερή καμπή με καμια 70χλμ (σε λίγο θα συναντούσα κόκκινο φανάρι), με περνάει από αριστερά, αλλά σχετικά κοντά (όχι όμως επικίνδυνα) άλλο αυτοκίνητο. Το ρανταρ το έπιασε όταν πια ο 'κωλος' του διπλα ήταν στο ύψος του καπό μου (δίπλα λωρίδα πάντα) και άρχισε ο διάλος να βαράει και έπιασε τα φρένα (όχι κοκάλωμα). Ευτυχως δεν είχα άλλον πίσω.
Ειχα ξεχάσει να απενεργοποιησω το σύστημα... πράγμα που από τη 2η βδομάδα που παρέλαβα το αυτοκίνητο κάνω πάντα, ακόμα και για 5 λεπτά απόσταση.
Απο Δευτέρα ξεκινάω τηλέφωνα στο Σφακιανάκη για να κανω πληρη απενεργοποιηση του συτήματος. Αν δε κάνει κάτι, μιας και μιλάει η γυναίκα μου Ιαπωνικά, θα προσπαθήσω να βρω επικοινωνία με Ιαπωνία, έστω να διαμαρτυρηθώ.
Προ 2 ημερών, στο κεντρο της Ν.Σμυρνης, ε, δε πλακωσα τα φρένα επειδή ο μπροστα μου σταματησε λίγο πιο βίαια (με 20 πηγαίναμε.. ειχε λίγο κίνηση εκέι) και άρχισε να σφυρίζει η σειρήνα μέσα... είχα ανοιχτά τα παράθυρα (ωραίο απογευματινό αεράκι να απολαύσω..) και με κοιτουσαν οι απ'εξω τι στο διάολο έκανα...Θεωρώ οτι το σύστημα μπορεί να προκαλέσει πιο πιθανά ενα ατύχημα από να το αποτρέψει, τουλάχιστον στο τρόπο που οδηγώ και τις συνθήκες μέσα που οδηγώ.
Περι Sensor-Assist Braking Συστήματα και λοιπά "καλούδια;"