Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Almera N16 QG15 - 600 ml παραπανισιο λαδι στον κινητη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nissan Almera N16 QG15 - 600 ml παραπανισιο λαδι στον κινητη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    1568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannissm last edited by

      Εκανα αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου και μολις καταλαβα οτι ο μαστορας εβαλε 600 ml παραπανισιο λαδι!
      Συμφωνα με τον κατασκευαστη παιρνει 2,7 λιτρα (με αλλαγη φιλτρου λαδιου) και ο τυπος μου εβαλε 3,3 λιτρα (το ειδα στο υπολοιπο απο 5λιτρο δοχειο)!
      Το διασταυρωσα και με τη βεργα, στην οποια η σταθμη ξεπερναει αρκετα το max σημειο...

      Να το ξαναπαω για αναρροφηση του παραπανισιου ή να το αφησω?

      Το αμαξι γενικα καιει λαδι στις υψηλες στροφες (το εχω υγραεριο), αλλά τωρα το φοβαμαι να το δουλεψω πανω απο 3.000 στροφες μη τυχον και προξενηθει προβλημα στον κινητηρα απο το υπερβολικο λαδι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ioannissm last edited by

        Εκανα αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου και μολις καταλαβα οτι ο μαστορας εβαλε 600 ml παραπανισιο λαδι!
        Συμφωνα με τον κατασκευαστη παιρνει 2,7 λιτρα (με αλλαγη φιλτρου λαδιου) και ο τυπος μου εβαλε 3,3 λιτρα (το ειδα στο υπολοιπο απο 5λιτρο δοχειο)!
        Το διασταυρωσα και με τη βεργα, στην οποια η σταθμη ξεπερναει αρκετα το max σημειο...

        Να το ξαναπαω για αναρροφηση του παραπανισιου ή να το αφησω?

        Το αμαξι γενικα καιει λαδι στις υψηλες στροφες (το εχω υγραεριο), αλλά τωρα το φοβαμαι να το δουλεψω πανω απο 3.000 στροφες μη τυχον και προξενηθει προβλημα στον κινητηρα απο το υπερβολικο λαδι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioannissm last edited by

          Εκανα αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου και μολις καταλαβα οτι ο μαστορας εβαλε 600 ml παραπανισιο λαδι!
          Συμφωνα με τον κατασκευαστη παιρνει 2,7 λιτρα (με αλλαγη φιλτρου λαδιου) και ο τυπος μου εβαλε 3,3 λιτρα (το ειδα στο υπολοιπο απο 5λιτρο δοχειο)!
          Το διασταυρωσα και με τη βεργα, στην οποια η σταθμη ξεπερναει αρκετα το max σημειο...

          Να το ξαναπαω για αναρροφηση του παραπανισιου ή να το αφησω?

          Το αμαξι γενικα καιει λαδι στις υψηλες στροφες (το εχω υγραεριο), αλλά τωρα το φοβαμαι να το δουλεψω πανω απο 3.000 στροφες μη τυχον και προξενηθει προβλημα στον κινητηρα απο το υπερβολικο λαδι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tedd last edited by

            600μλ δεν είναι και λιγο , θα ελεγα να του το πας για αναρρόφηση και να τους ριξεις και ενα μπινελικι.

            Ποσα χλμ εχεις κανει και καιει λαδια το ιδιο εχω με 140.000 και με υγραεριο 55000 και δεν καει σταγονα και γενικα τα νισσαν και δει τα γιαπωνεζικα δεν καινε λάδια.

            Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannissm last edited by

              Δείτε φωτογραφία
              https://drive.google.com/open?id=0B7g9k ... UhBdmhRZ28

              Το παω Δευτερα οπωσδηποτε... παει να ξεχειλισει...

              tedd εχω 200.000+ χλμ, αλλά με το υγραεριο και μετα καιει πιο πολυ λαδι.
              Εχω δοκιμασει διάφορα λαδια (amsoil, motul, mobil1, castrol, Total, Elf, κ.α.). Εσυ τι βαζεις?

              Αυτο πιστευα κι εγω για τα Γιαπωνεζικα οτι δεν καινε, αλλά γνωστος μου με ιδιο αμαξι (μοντελο 2005 ομως) του καιει λαδι απο τα 80.000 χλμ με βενζινη αυτος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tedd last edited by

                10w-40 βαζω απο τις αρχες που το αγορασα και αλλαγη καθε 7500χλμ. Λαδι οτι εβαζε το εξουσιοδοτημενο. Εδω και 2 χρονια τους εκοψα, εβαλα λικουι μολυ 5w-30 και μετα απο τις 4-5000 χλμ αρχισε να τσιμπαει. Στις 11000 που τα αλλαξα ειχε τσιμπισει κοντα στο μισο+ λιτρο. Ξαναγυρισα σε 10-40 τα ενεος και δεν τσιμπαει καθολου. Η μαρκα βεβαια δεν εχει σχεση οτι και να μπαινε δεν θα ειχα προβλημα τωρα προσανατολιζομαι παλι σε λικουι μολυ αλλα σε 10-40 το low friction. Ισως αμα πηγαινες σε ενα βαθμο πιο παχυρευστα ισως να περιοριοριζοταν ή και να σταμασουμε αμα τυχον εβαζες 5-30. Ο κινητηρας ειναι παλιος δεν εχει τις σουπερ επιδοσεις να αξιζει να βαζεις ακριβα λαδια ουτε βεβαι τηγανολαδα.

                Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tedd last edited by

                  Ειδα την φωτο το καραξεφτηλισε ο τυπος, αναρωτιεμαι οταν γεμισε δεν τσεκαρε τη σταθμη; ή ριχνουμε και οσο παρει λες και ειναι χωριαρικη σαλατα στην μεσσηνια που την πνιγουν στο λαδι. Ή εκτος επειδη ο δεικτης κανει την κουρμπα θεωρησε οτι αυτο ειναι το σημειο max το οποιο σημαινει οτι δεν το ξερει το αυτοκινητο και μονο ζημια θα το προκαλεσει οχι να το φτιαξει.

                  Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ioannissm last edited by

                    Δεν ξερω τι ακριβως ειχε στο μυαλο του, αλλά σιγουρα δεν το προσεξε το αμαξι.
                    Και να φανταστεις οτι ηταν η μοναδικη φορα που δεν ημουν μπροστα στην αλλαγη λαδιων...

                    Τα ενεος δεν τα εχω δοκιμασει, λενε ολοι οτι ειναι πολυ καλα, απλα τα θεωρω ακριβα για τον κινητηρα μου πλεον (στον οποιο εχω βαλει παλιοτερα και τα ακριβα motul και amsoil SSO).
                    Εχω βαλει λαδια και 5-30 και 10-40. Πλεον 10-40 απαραιτητα.

                    Εχω μοντελο του 2001 (παιρνει 2,7 λιτρα με αλλαγη φιλτρου). Αν εχεις μοντελο μετα το 2003 τοτε παιρνει 2,9.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tedd last edited by

                      Τα ενεος τα καλα ειναι τα sustina, τα ημισυνθετικα 10-40, premium νομιζω τα ονομαζει, θεωρω οτι ειναι μια απο την ιδια με τα αντιστοιχα επωνυμα-ημιεπωνυμα και με τιμη γυρω στα 7€ μεσω ιντερνετ και πιστευω οτι δεν αξιζει να βαλεις πιο ακριβα λαδια απο αυτη την τιμη για την παλαιότητα και τη φθορα που εχει γενικα ο κινητήρας.
                      Το τσιμπιμα που εχεις στο λαδι μπορει και να προερχεται απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων οποτε με την αλλαγη των τσιμουχακιων να λυνεται το προβλημα ανωδυνα και με σχετικο χαμηλο κοστος. Βεβαια αυτο χρειαζεται να το δει ο μηχανικος και να βγαλει πορισμα αν προεεχεται απο εκει και δεν οφειλεται απο πιο εσωτερική αιτια. Αν εισαι νοτιο ελλαδα και γενικα σε περιοχη με οχι πολυ χαμηλες θερμοκρασιες το χειμωνα, θα μπορουσες να βαλεις καποιο 20w-50 μπας και περιοριζοταν το προβλημα
                      Μηπως και αλλες φορες και πιο παλια σου εκαναν το ιδιο με την υπερπληρωση λαδιου και σου ξεσκισαν κινητήρα???

                      Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adensa last edited by

                        Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
                        Δείτε φωτογραφία
                        https://drive.google.com/open?id=0B7g9k ... UhBdmhRZ28

                        Το παω Δευτερα οπωσδηποτε... παει να ξεχειλισει...

                        tedd εχω 200.000+ χλμ, αλλά με το υγραεριο και μετα καιει πιο πολυ λαδι.
                        Εχω δοκιμασει διάφορα λαδια (amsoil, motul, mobil1, castrol, Total, Elf, κ.α.). Εσυ τι βαζεις?

                        Αυτο πιστευα κι εγω για τα Γιαπωνεζικα οτι δεν καινε, αλλά γνωστος μου με ιδιο αμαξι (μοντελο 2005 ομως) του καιει λαδι απο τα 80.000 χλμ με βενζινη αυτος.

                        είσαι σίγουρος ότι το άνω όριο δεν είναι στο σπάσιμο που κάνει η βέργα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tedd last edited by

                          Ιδια βεργα εχει και το δικο μου 1 μοντελο νεοτερο. Το μιν μαξ ειναι αυτο που δειχνει στην φωτο και οριζεται απο τις χιαστη γραμμες, αν μπορειτε να το παρατηρησετε.

                          Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            aristos6363 last edited by

                            μυστήρια πράγματα .... δηλ. micra k11 1000cc ,παίρνει 2.9 λίτρα χωρίς αλλαγή φίλτρου λαδιού κ 3.1 λίτρα μέ αλλαγή φίλτρου λαδιού ? ενω almera 1400cc k 1500cc παίρνουν λιγότερο λάδι μέ η χωρίς αλλαγή φίλτρο λαδιού ?
                            μεταξύ eneos k liqui moly 10w40 στά ιδια χρήματα ( 23 euro τά 4 λίτρα ) ποιό ειναι καλύτερο γιά τό micra η γενικά γιά nissan ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              και εμένα μου φαίνονται λίγα τα 2,7 λίτρα με αλλαγή φίλτρου.

                              Από εκεί και πέρα μείνε σε ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Το να σου καίει 500μλ στα 10.000χλμ. δεν είναι σοβαρή κατανάλωση λαδιού. Δεν χρειάζεται να σε απασχολεί ιδιαίτερα και προς θεού όχι να βάλεις παχύτερο για αυτόν τον λόγο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos-golf last edited by

                                Δεν ειναι λιγα ρε παιδια. Καθε μοντελο κινητηρα εχει τις προδιαγραφες του. Εμενα το στρογγυλοφαναρο κορολλα επαιρνε 2,8 με φιλτρο και 2,6 χωρις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tedd last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                  και εμένα μου φαίνονται λίγα τα 2,7 λίτρα με αλλαγή φίλτρου.

                                  Από εκεί και πέρα μείνε σε ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Το να σου καίει 500μλ στα 10.000χλμ. δεν είναι σοβαρή κατανάλωση λαδιού. Δεν χρειάζεται να σε απασχολεί ιδιαίτερα και προς θεού όχι να βάλεις παχύτερο για αυτόν τον λόγο.

                                  Εχεις μπερδεψει λιγο τα στορυ. Ο φιλος που ανοιξε το θεμα ανησυχει γιατι στο σερβις του εβαλαν 600μλ παραπανω λαδι και ρωταει τι νακανει. Να το αφησει ως εχει ή να κανει αναροφηση το παραπανισιο. Αναφερει μονο οτι του καιει λαδι μετα την εγκατασταση υγραεριου αλλα οχι ποσο, στα ποσα χλμ και τι λαδι βαζει. Εγω ανεφερα οτι με 5-30 μου εκαψε γυρω στο μισο λιτρο στις 11000χλμ και προτεινω στο φιλο που ανοιξε το θεμα αν καιει λαδι να παει σε πιο χοντρο λαδι. (Φυσικα αυτο εξαρταται και το ποσο του καει) Ο κατασκευαστης για το αυτοκινητο αυτο υποθετω και για τις δυο γενιες δεν προτεινει καπιο συγκεκριμενο δινει το γνωστο διαγραμμα με τις θερμοκρασίες και τις πυκνότητες. Απλα σε μια υποσημειωση προτεινει το 5-30 για περισσοτερη οικονομια.

                                  Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitris22 last edited by

                                    Πριν 1 χρονο πηγα κι εγω με λαδια δικα μου Castrol edge 5w30 Almera N16 QG15 προ/facelift στην Nissan Χαλκιας και φευγοντας απο κει ειδα οτι ειχαν βαλει 3 λιτρα..
                                    Σε επειτα τηλεφωνο μου στο συνεργειο ισχυριζοντουσαν πως παιρνει 3 λιτρα και μετα αφου επεμενα οτι το βιβλιο λεει 2,7 ειπαν πως 3 ειναι με το φιλτρο.
                                    Που ειναι 2,5 χωρις και 2,7 με.
                                    Τελικα πηγα αλλου κ μου αφαιρεσαν παραπανω το λαδι κ εμεινε λιγο πανω απ το μαξ στη βελονα.
                                    Ενα χρονο μετα τωρα (δεν καιει λαδι) ειναι ακομα στο λιγο πανω απ το μαξ αλλα πριν ηταν ξεχειλισμενο συν οτι δεν καιει δεν θα το αφηνα με 300ml παραπανω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ioannissm last edited by

                                      Πριν λιγο επεστρεψα απο την αναρροφηση.
                                      Τουλαχιστον ο δικος μου το παραδεχτηκε το λαθος του. Δεν μπορουσε βεβαια να κανει κι αλλιως, αφου η βεργα ηταν μεχρι την κορυφη!
                                      Παντως δεν αποκλειω το ενδεχομενο να μου εχει ξαναβαλει παραπανισιο λαδι (μιας και του το παω εγω δεν δινει και πολυ σημασια) και να μην το καταλαβα.
                                      Ενα δοχειακι μαυρο που εχει το αλμερα τι ειναι αυτο? Εμενα εχει υπερχειλισει φαινεται καποια στιγμη στο παρελθον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr