-
Γεια σας! Ενδιαφερομαι για τις βασικες εκδοσεις των παραπανω μοντελων (πανω κατω 100hp δηλαδη). Οχι αμεσα ομως.
- Το νεο Ibiza απ'ο,τι εχω διαβασει ειναι πολυ καλο οδηγικα και εχει και πολυ μεγαλους χωρους. Δεν εχει πολυ καλο εσωτερικο και ποιοτητα αλλα ειναι πολυ καλο vfm.
- To νεο Fiesta μαλλον θα ειναι αρκετα συμμετοχικο στην οδηγηση (οπως και το παλιο) και επιπλεον εχει ανανεωμενο εσωτερικο. Μονο η κεντρικη οθονη με χαλαει, γιατι ειναι λες καποιος εχει κολλησει ενα ταμπλετ στο ταμπλο.
- Το νεο Polo απ'ο,τι φαινεται θα ειναι το πιο πολυτελες. Η τιμη του θα ειναι λιγο τσιμπημενη λογικα, αλλα αυτο ειναι λογικο καθως θα εχει πολλα gadgets, συστηματα υποβοηθησης και πολυ δερμα.
Οπως ειπα δεν ενδιαφερομαι αμεσα (περι το 2018 θα κανω την αγορα), αλλα εχω αρχισει να ψαχνομαι. Καταληξα λοιπον σε αυτα τα τρια μοντελα, καθως απεκλεισα καμια 15αρια για διαφορους λογους (στυλιστικους, οδηγικους, οικονομικους κλπ). Και τα 3 ειναι καινουριες γενιες, οποτε ειμαι τυχερος, γιατι επεσα πανω στην καλυτερη στιγμη για αγορα αυτοκινητου (δε θα πω μετα δηλαδη οτι τελικα επρεπε να περιμενω για τη νεα γενια). Ποιο προτεινετε λοιπον απο αυτα τα τρια? Μονο το Ibiza εχει δοκιμαστει, το ξερω, αλλα και απο τα αλλα δυο εχουμε παρει μια γευση...
-
Γεια σας! Ενδιαφερομαι για τις βασικες εκδοσεις των παραπανω μοντελων (πανω κατω 100hp δηλαδη). Οχι αμεσα ομως.
- Το νεο Ibiza απ'ο,τι εχω διαβασει ειναι πολυ καλο οδηγικα και εχει και πολυ μεγαλους χωρους. Δεν εχει πολυ καλο εσωτερικο και ποιοτητα αλλα ειναι πολυ καλο vfm.
- To νεο Fiesta μαλλον θα ειναι αρκετα συμμετοχικο στην οδηγηση (οπως και το παλιο) και επιπλεον εχει ανανεωμενο εσωτερικο. Μονο η κεντρικη οθονη με χαλαει, γιατι ειναι λες καποιος εχει κολλησει ενα ταμπλετ στο ταμπλο.
- Το νεο Polo απ'ο,τι φαινεται θα ειναι το πιο πολυτελες. Η τιμη του θα ειναι λιγο τσιμπημενη λογικα, αλλα αυτο ειναι λογικο καθως θα εχει πολλα gadgets, συστηματα υποβοηθησης και πολυ δερμα.
Οπως ειπα δεν ενδιαφερομαι αμεσα (περι το 2018 θα κανω την αγορα), αλλα εχω αρχισει να ψαχνομαι. Καταληξα λοιπον σε αυτα τα τρια μοντελα, καθως απεκλεισα καμια 15αρια για διαφορους λογους (στυλιστικους, οδηγικους, οικονομικους κλπ). Και τα 3 ειναι καινουριες γενιες, οποτε ειμαι τυχερος, γιατι επεσα πανω στην καλυτερη στιγμη για αγορα αυτοκινητου (δε θα πω μετα δηλαδη οτι τελικα επρεπε να περιμενω για τη νεα γενια). Ποιο προτεινετε λοιπον απο αυτα τα τρια? Μονο το Ibiza εχει δοκιμαστει, το ξερω, αλλα και απο τα αλλα δυο εχουμε παρει μια γευση...
-
Γεια σας! Ενδιαφερομαι για τις βασικες εκδοσεις των παραπανω μοντελων (πανω κατω 100hp δηλαδη). Οχι αμεσα ομως.
- Το νεο Ibiza απ'ο,τι εχω διαβασει ειναι πολυ καλο οδηγικα και εχει και πολυ μεγαλους χωρους. Δεν εχει πολυ καλο εσωτερικο και ποιοτητα αλλα ειναι πολυ καλο vfm.
- To νεο Fiesta μαλλον θα ειναι αρκετα συμμετοχικο στην οδηγηση (οπως και το παλιο) και επιπλεον εχει ανανεωμενο εσωτερικο. Μονο η κεντρικη οθονη με χαλαει, γιατι ειναι λες καποιος εχει κολλησει ενα ταμπλετ στο ταμπλο.
- Το νεο Polo απ'ο,τι φαινεται θα ειναι το πιο πολυτελες. Η τιμη του θα ειναι λιγο τσιμπημενη λογικα, αλλα αυτο ειναι λογικο καθως θα εχει πολλα gadgets, συστηματα υποβοηθησης και πολυ δερμα.
Οπως ειπα δεν ενδιαφερομαι αμεσα (περι το 2018 θα κανω την αγορα), αλλα εχω αρχισει να ψαχνομαι. Καταληξα λοιπον σε αυτα τα τρια μοντελα, καθως απεκλεισα καμια 15αρια για διαφορους λογους (στυλιστικους, οδηγικους, οικονομικους κλπ). Και τα 3 ειναι καινουριες γενιες, οποτε ειμαι τυχερος, γιατι επεσα πανω στην καλυτερη στιγμη για αγορα αυτοκινητου (δε θα πω μετα δηλαδη οτι τελικα επρεπε να περιμενω για τη νεα γενια). Ποιο προτεινετε λοιπον απο αυτα τα τρια? Μονο το Ibiza εχει δοκιμαστει, το ξερω, αλλα και απο τα αλλα δυο εχουμε παρει μια γευση...
-
208 και Clio τελικα δεν εβαλα στο συγκριτικο, γιατι σχεδιαστικα οι νεες τους γενιες (2018) δε μου αρεσαν.
-
Στις βασικές εκδόσεις δεν πρόκειται να έχουν τίποτα από αυτά που αναφέρεις. Ύφασμα, απλές οθόνες, ελάχιστα gadgets κλπ κλπ, ειδικά το Polo. Οπότε πρώτα πήγαινε να δεις από κοντά τις εκδόσεις που τελικά θα λάβεις υπόψη σου στην τελική απόφαση. Κατά τα άλλα ισχύει ότι ίσχυε και με τις προηγούμενες εκδόσεις: Fiesta, Ibiza και μετά Polo στο 'οδηγείν', πιθανότατα Ibiza σε ότι αφορά εξοπλισμό σε συνδυασμό με τιμή. Στο βασικό trim του Ecoboost το Fiesta είναι το πιο αργό, αλλά στα 125/140 γίνεται το πιο γρήγορο. Αυτά...
-
Ναι οκ, αλλα οσο να'ναι το Polo θα ειναι πιο πολυτελες και πιο 'μαλακο' απο τα αλλα δυο στο εσωτερικο.
Για τους Γαλλους τι λες? Κακως εκανα που τους απερριψα λογω αλλαγης γενιας το '18? Δε λεει να παρεις αμαξι και σε λιγους μηνες να ειναι ηδη 'ξεπερασμενο'...
Υ/Γ: Για βασικες εκδοσεις μιλαω παντα. Βεβαια υπαρχουν και οι σπορτιβικες FR, ST-Line, GT-Line (ή κατι τετοιο για το νεο Polo), αλλα αν το παμε ετσι, μετα υπαρχουν και τα ST, GTi και δε συμμαζευεται
-
Δεν ξέρω αν τα έχεις δει από κοντά, αλλά μάλλον το αντίθετο ισχύει από ότι λες. Στη βασική του έκδοση το Polo είναι περίπου αυτό που έλεγε και μια παλιά διαφήμιση 'ένα τιμόνι και 4 ρόδες, και δώρο ο αναπτήρας'.
Επίσης μην μπλέκεις τις 'sport' εκδόσεις με τα επίπεδα εξοπλισμού, τα FR, ST-Line κλπ είναι επίπεδα εξοπλισμού, όπως τα Trend, Titanium, Ambient, Highline κλπ, καμία σχέση με ST, GT/GTi κλπ.
208 και Clio δες τα, αξίζουν. Επίσης το 'ξεπερασμένο' πάει και ανάποδα, πολλοί προτιμούν τα τελευταία κομμάτια, αφού είναι πάντα σε προσφορά, ετοιμοπαράδοτα, και έχουν σίγουρα λυμένα όλα τα προβλήματά τους....
-
Βασικα κανεις δε ξερει με τι θα προσφερεται η βασικη του νεου πολο.
Του golf ας πουμε ειναι αρκετα καλα εξοπλισμενη.Το καλυτερο οπως σου ειπε ο ασσος ειναι να τα δεις ολα απο κοντα.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
To Polo πολυτελές χωρίς καν υφασμάτινη επένδυση στις πόρτες δεν το λες, σε έκδοση που δεν είναι ούτε βασική!
Πολυτελές ήταν το Polo στα λόγια πριν το παρουσιάσουν.Το ίδιο και το Ibiza, αλλά ούτε και αυτό το έχεις πει πολυτελές.
Γενικώς πολλή φτήνια έχει πέσει στο VW group και αν οπωσδήποτε VAG καλά και σώνει,
το Ibiza είναι πιο καλό πακέτο όπως τα βλέπω. -
-
Βασικα τους Γαλλους τους ειχα αποκλεισει απο πριν, απλως επειδη ειναι καλα αυτοκινητα αντικειμενικα τα εβαλα στο συγκριτικο. Το 208 εχει αρκετα κακο ride comfort, ενω το Clio καπως 'ασχημο' εσωτερικο και επισης δε μ'αρεσει ο τροπος που ανοιγει η πισω πορτα. Γενικα ομως ειναι πολυ καλα αυτοκινητα. Ειδικα οι κινητητρες τους και το σασι τους.
-
Το νεο Polo δε νομιζω να ειναι 'τιμονι και 4 ροδες' στη βασικη εκδοση. Αν ειναι ετσι δε θα πουλησουν και το ξερουν. Θα ειναι καπως ουδετερο ομως στην οδηγηση, οποτε το 'ψιλοαποκλειω' και αυτο, γιατι θελω κατι συμμετοχικο. Απο ποιοτητα εσωτερικου ομως και ride comfort λογικα θα ειναι το καλυτερο της κατηγοριας.
Καταληγω λοιπον στο εξης διλλημα λοιπον: Fiesta ή Ibiza? Βασικες εκδοσεις παντα και νεες γενιες.
Στο Ibiza παω για τον 1.0 ECO TSI 95HP.
Στο Fiesta ομως να παω για τον 1.0L EcoBoost 100PS ή τον 1,1L ατμοσφαιρικο των 85 ιππων? -
-
-
Ο χρήστης aekara έγραψε:
-
Βασικα τους Γαλλους τους ειχα αποκλεισει απο πριν, απλως επειδη ειναι καλα αυτοκινητα αντικειμενικα τα εβαλα στο συγκριτικο. Το 208 εχει αρκετα κακο ride comfort, ενω το Clio καπως 'ασχημο' εσωτερικο και επισης δε μ'αρεσει ο τροπος που ανοιγει η πισω πορτα. Γενικα ομως ειναι πολυ καλα αυτοκινητα. Ειδικα οι κινητητρες τους και το σασι τους.
-
Το νεο Polo δε νομιζω να ειναι 'τιμονι και 4 ροδες' στη βασικη εκδοση. Αν ειναι ετσι δε θα πουλησουν και το ξερουν. Θα ειναι καπως ουδετερο ομως στην οδηγηση, οποτε το 'ψιλοαποκλειω' και αυτο, γιατι θελω κατι συμμετοχικο. Απο ποιοτητα εσωτερικου ομως και ride comfort λογικα θα ειναι το καλυτερο της κατηγοριας.
Καταληγω λοιπον στο εξης διλλημα λοιπον: Fiesta ή Ibiza? Βασικες εκδοσεις παντα και νεες γενιες.
Στο Ibiza παω για τον 1.0 ECO TSI 95HP.
Στο Fiesta ομως να παω για τον 1.0L EcoBoost 100PS ή τον 1,1L ατμοσφαιρικο των 85 ιππων?Από απαρχής Χρόνου οι γερμανοί (και δη η VW) στις βασικές τους εκδόσεις είναι ακριβώς αυτό που είπα. Αν δεν με πιστεύεις, πήγαινε σε μια έκθεση και ζήτα να δεις μια βασική (Concept τη λένε τώρα) και τη 'μεσαία', δηλαδή την Advance, δεν μιλάω καν για Exlcusive ή για BlueMotion (και τις αντίστοιχες διαφορές τιμής). Εγώ το έκανα όταν έψαχνα για καινούριο μικρό, και είδα στατικό το βασικό (Trend ή Comfort, δεν θυμάμαι) και έκανα test-drive το Bluemotion...η μέρα με τη νύχτα σε ότι αφορά εσωτερικό, εξοπλισμό κλπ.
Και πάλι όμως, αυτά που έχει π.χ. η Exclusive, οι άλλοι τα έχουν ήδη από πιο χαμηλά trims, και φυσικά σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Από αυτά που λες το Fiesta με τα 100 είναι ίσως λίγο καλύτερο πακέτο από το Ibiza, ενώ το ατμοσφαιρικό θα είναι διεκπεραιωτικό...
-
-
Δεν τα ηξερα αυτα που για τη VW... Thx for the info!
- Εσυ σε ποιο μικρο κατεληξες και για ποιο λογο αν επιτρεπεται?
- Για ποιο λογο η Ford φερνει το Fiesta πρωτα απ'ολους στην Ελλαδα? wtf...?!
Υ/Γ: Και εγω το Fiesta λεω, αλλα το Ibiza εχει το πλεονεκτημα της τιμης...
-
το clio το πετρελαιο με τα λεντ φωτα, δαγκωτό!
-
Ο χρήστης aekara έγραψε:
Δεν τα ηξερα αυτα που για τη VW... Thx for the info!- Εσυ σε ποιο μικρο κατεληξες και για ποιο λογο αν επιτρεπεται?
- Για ποιο λογο η Ford φερνει το Fiesta πρωτα απ'ολους στην Ελλαδα? wtf...?!
Υ/Γ: Και εγω το Fiesta λεω, αλλα το Ibiza εχει το πλεονεκτημα της τιμης...
Όταν το δεις με τα μάτια σου θα καταλάβεις τι εννοώ
Εμείς καταλήξαμε στο Fiesta 100HP Titanium, και γιατί σαν πακέτο είναι το καλύτερο αλλά και γιατί εκείνη την εποχή έτρεχε προωθητικό για περίπου -1500€, συν τα διάφορα δωράκια, έβγαινε συνολικά ΚΑΙ το πιο φθηνό
-
Το νεο Fiesta ομως ειναι αρκετα ακριβο. Η βασικη εκδοση με τον 1.0L 100PS EcoBoost εχει 14.804.
Το νεο Ibiza απο την αλλη στη βασικη εκδοση εχει 13.550 με τον 1.0L TSI 115HP!- Τι λες λοιπον? Με αυτα τα δεδομενα ποιο 'λεει' πιο πολυ τελικα?
- Γιατι το νεο Fiesta ερχεται πρωτα στην Ελλαδα? Τι φαση?
-
Αυτό για τις τιμές του νέου Fiesta το έχω γράψει και στο CFH αλλά και εδώ, δεν ξέρω για ποιο λόγο έχει τσιμπήσει τουλάχιστον +1Κ€ σε όλα τα μοτέρ και όλα τα trims εξοπλισμού...
Γενικότερα η Seat έχει το καλύτερο πακέτο, τόσο στο Ibiza όσο και στο Leon. Βασικά για Ibiza ήμασταν, απλώς η προσφορά που έτρεχε εκείνη την εποχή για το Fiesta το έφερε στη κορυφή της κατάταξης, χώρια που άρεσε περισσότερο και στη γυναίκα μου (ειδικά στο candy blue). Αν πάρεις προσφορές και δεις ότι το Ibiza βγαίνει πάνω από 1000€ φθηνότερο, τότε και εγώ θα έλεγα Ibiza (ή στη τιμή του Fiesta μπορεί να πάρεις κανά FR, που έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό).
Για το Fiesta δεν ξέρω να σου πω, πάντως δεν είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχει παρουσιαστεί ή έχει έρθει πρώτα στην Ελλάδα...
-
Είχα βρεθεί σε παρόμοιο δίλημμα πριν από ενάμιση χρόνο περίπου καθώς εξέτασα σαν υποψήφια τα fiesta,208 και Clio. Τα polo και Ibiza τα απέκλεισα εξαρχής καθώς δεν με ελκύουν σε τίποτα,ούτε εμφανισιακά ούτε μηχανολογικά και δεν ήθελα να μπλέξω με τα προβλήματα αξιοπιστίας του ομίλου. Το fiesta το απέκλεισα παρότι οδηγικά είναι εξαιρετικο, άνετο και αθόρυβο, επειδή έπρεπε να περιμένω τρεις μήνες για να το πάρω με cruise control που το ήθελα. Το Clio ωραιότατο επίσης,το μόνα που με χάλασαν ήταν ο αεροδυναμικός θόρυβος μετά τα 120χλμ και ο σχετικά περιορισμένος χώρος πίσω. Κατέληξα στο 208 με τα 100 άλογα. Μετά από 23000 χλμ θεωρώ ακόμα ότι έκανα την καλύτερη επιλογή. Άνετο και σπορτίφ σαν στήσιμο,οικονομικότατο και με σχεδίαση που εμένα με αρέσει. Ήταν ίσως το ακριβότερο τότε,όμως δεν πληρώνω τίποτα για συντήρηση λόγω προωθητικού. Θα έλεγα να βάλεις και το 'μετά την αγορά' στην εξίσωση γιατί μπορεί να πάρεις κάτι φθηνότερα τώρα αλλά μετά να σου βγει συνολικά ακριβότερα.
-
Πριν απο εναμιση χρονο ομως δεν ειχε βγει ουτε νεο Ibiza, ουτε νεο Fiesta...
Για τοτε που κοιταξες εσυ ναι, τωρα ομως καποια πραγματα εχουν αλλαξει -
Δεν διαφωνώ καθόλου! Το νέο Ibiza αν και αρκετά αλλαγμένο και σαφώς βελτιωμένο δεν....το δε fiesta πιθανόν να ήταν αυτό που θα προτιμούσα!
Polo vs Fiesta vs Ibiza vs 208 vs Clio