Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SPINT BOOSTER
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SPINT BOOSTER
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    42
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pantelakis12 last edited by

      Γεια σας παιδιά... Τι ακριβώς κάνει το Sprint booster σε ένα αυτοκίνητο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pantelakis12 last edited by

        Γεια σας παιδιά... Τι ακριβώς κάνει το Sprint booster σε ένα αυτοκίνητο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pantelakis12 last edited by

          Γεια σας παιδιά... Τι ακριβώς κάνει το Sprint booster σε ένα αυτοκίνητο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            infidel last edited by

            Τροποποιεί το σήμα που στέλνει το πεντάλ του γκαζιού στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Έτσι όταν εσύ πατάς λίγο το γκάζι, αυτό αυξάνει το ποσοστό και σου δίνει την αίσθηση της αμεσότητας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Ο χρήστης Pantelakis12 έγραψε:
              Γεια σας παιδιά... Τι ακριβώς κάνει το Sprint booster σε ένα αυτοκίνητο;

              Γιατι αυτοκίνητο ρωτάς;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pantelakis12 last edited by

                Νε για αυτοκινητο τουρβο... Δηλαδή έχει και αρνητικα αυτοντο πραμα... Πχ μεγαλητερη καταναλωση ή οτιδήποτε άλλο??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-ace last edited by

                  Έχει ένα θετικό (καλύτερη απόκριση στο γκάζ) και 3-4 αρνητικά: μείωση ομαλότητας / οδηγισιμότητας, αδυναμία μικρορύθμισης σε χαμηλά επίπεδα, νευρικότητα (κυρίως σε σταμάτα-ξεκίνα σε φανάρια κλπ), και πιθανές βλάβες από την παρέμβαση στη τάση που διαβάζει η ECU. Η αύξηση της κατανάλωσης οφείλεται και σε αυτό αλλά και στο πόδι του οδηγού, αφού δεν μπορεί πλέον να οδηγήσει με 'λίγο γκάζι'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr