Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ατύχημα και ύπνος συνεπιβατών.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ατύχημα και ύπνος συνεπιβατών.
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    2
    5
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amnis last edited by

      Σε ένα τροχαίο ατύχημα ποιος, πχ ο συνοδηγός ή ο επιβάτης στο πίσω κάθισμα, έχει πιθανότερες περιπτώσεις να χτυπήσει περισσότερο φορώντας τη ζώνη ασφαλείας του, αν κοιμάται ή αν είναι ξύπνιος;
      Δηλαδή εννοώ το ίδιο άτομο, στη ίδια θέση για το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου, στη ίδια πρόσκρουση, ξύπνιο ή αποκοιμησμένο, με τη ζώνη ασφαλείας του, έχει περισσότερη πιθανότητα τραυματισμού-θανάτου!
      Υπάρχουν κατά προτίμηση έγκυρα άρθρα που έχετε συναντήσει;
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        amnis last edited by

        Σε ένα τροχαίο ατύχημα ποιος, πχ ο συνοδηγός ή ο επιβάτης στο πίσω κάθισμα, έχει πιθανότερες περιπτώσεις να χτυπήσει περισσότερο φορώντας τη ζώνη ασφαλείας του, αν κοιμάται ή αν είναι ξύπνιος;
        Δηλαδή εννοώ το ίδιο άτομο, στη ίδια θέση για το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου, στη ίδια πρόσκρουση, ξύπνιο ή αποκοιμησμένο, με τη ζώνη ασφαλείας του, έχει περισσότερη πιθανότητα τραυματισμού-θανάτου!
        Υπάρχουν κατά προτίμηση έγκυρα άρθρα που έχετε συναντήσει;
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          amnis last edited by

          Σε ένα τροχαίο ατύχημα ποιος, πχ ο συνοδηγός ή ο επιβάτης στο πίσω κάθισμα, έχει πιθανότερες περιπτώσεις να χτυπήσει περισσότερο φορώντας τη ζώνη ασφαλείας του, αν κοιμάται ή αν είναι ξύπνιος;
          Δηλαδή εννοώ το ίδιο άτομο, στη ίδια θέση για το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου, στη ίδια πρόσκρουση, ξύπνιο ή αποκοιμησμένο, με τη ζώνη ασφαλείας του, έχει περισσότερη πιθανότητα τραυματισμού-θανάτου!
          Υπάρχουν κατά προτίμηση έγκυρα άρθρα που έχετε συναντήσει;
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            amnis last edited by

            Βρήκα αυτό αλλά δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο είνα γνώμες:
            https://www.reddit.com/r/IWantToLearn/c ... h=d4cfd1d3
            καθώ και αυτό που είναι παρεμφερές:
            http://www.dailybreeze.com/general-news ... ve-a-crash
            αλλά όχι αυτό που ρωτάω εγώ!
            Επιστημονική-Ιατρική-Σατιστική έστω τεκμηρίωση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Η λογική λέει ότι ο κοιμισμένος θα χτυπηθεί χειρότερα επειδή θα είναι εντελώς χαλαρός. Το πρώτο για παράδειγμα είναι ότι ο σβέρκος θα τραβηχτεί απότομα (whiplash), ενώ αν ήταν ξύπνιος θα μπορούσε να το σταματήσει-περιορίσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amnis last edited by

                Η λογική είναι σχετική.
                Χαλαρός σημαίνει και περισσότερο ελαστικός.
                Οι κούκλες πχ στα crash test είναι ξύπνιες;
                Με τόση ορμή πόσο ξύπνιος πρέπει να είσαι για να αντισταθείς σε τέτοιες τεράστιες δυνάμεις...αδύνατον!
                Οι σατιστικές γιατί λένε άλλα για τους drunk οδηγούς;
                Μιλάμε πάντα για ορθή στάση ύπνου με ζώνη ασφαλείας το ξαναδιευκρινίζω.
                Ευχαριστώ για την απάντηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr