Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορίες νέου οδηγού
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απορίες νέου οδηγού
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iasonas17 last edited by

      Καλησπέρα, το Νοέμβριο θα κλείσω τα 20 ενω απο το τέλος του καλοκαιριού που μας πέρασε έχω πάρει το δίπλωμα. Βέβαια οδηγώ σχετικά σπάνια, περίπου μια φορά ανα δύο εβδομάδες καθώς δεν μένω στην πόλη των γονιών μου λόγω σπουδών. Αυτοκίνητο δεν πρόκειται αλλα ούτε θέλω να πάρω κιόλας στο προσεχές μέλλον οπότε κάνω εξάσκηση με το οικογενειακό. Έχουμε ενα vw beetle, του 2006 νομίζω και ενα toyota rav4 του 2004. Οδηγώ αποκλειστικά το δεύτερο. Πιστεύετε πως είναι καλή επιλογή? Το αμάξι είναι 2000cc, που για νέο οδηγό θεωρώ πως είναι πάρα πολλά, αλλα δεν τρέχω καθόλου. Ακόμα και εθνική όταν βγαίνω πάω με 100 max στη δεξιά φυσικά λωρίδα και για οικονομια Επίσης οδηγώ κυρίως περιφερειακά της πόλης πηγαίνοντας σε χωριά, συχνά απο παλιά εθνική οδό. Η επόμενη απορία αφορά και μια πρόσφατη εμπειρία μου στη θεσσαλονίκη. Πρίν λίγες μέρες είχε πολλή κίνηση και στα σταυροδρόμια γινόταν Ο χαμός. Από όσο θυμάμαι, ο Κ.Ο.Κ αναφέρει πως για να μπείς σε διαστάυρωση πρέπει να είσαι σίγουρος πως δεν θα σταματήσεις μέσα σε αυτή κλείνοντας την κυκλοφορία! Άρα, ανάβει πράσινο, μπαίνεις ρισκάροντας να σε πιάσει κόκκινο μέσα λόγω μποτιλιαρίσματος και να κλείσεις τους άλλους απο το πλάι εισπράτοντας και τα βρισίδια τους ή περιμένεις στο φανάρι μέχρι να περάσει ο μπροστινός σου απέναντι εισπράτοντας τα βρισίδια των πίσω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iasonas17 last edited by

        Καλησπέρα, το Νοέμβριο θα κλείσω τα 20 ενω απο το τέλος του καλοκαιριού που μας πέρασε έχω πάρει το δίπλωμα. Βέβαια οδηγώ σχετικά σπάνια, περίπου μια φορά ανα δύο εβδομάδες καθώς δεν μένω στην πόλη των γονιών μου λόγω σπουδών. Αυτοκίνητο δεν πρόκειται αλλα ούτε θέλω να πάρω κιόλας στο προσεχές μέλλον οπότε κάνω εξάσκηση με το οικογενειακό. Έχουμε ενα vw beetle, του 2006 νομίζω και ενα toyota rav4 του 2004. Οδηγώ αποκλειστικά το δεύτερο. Πιστεύετε πως είναι καλή επιλογή? Το αμάξι είναι 2000cc, που για νέο οδηγό θεωρώ πως είναι πάρα πολλά, αλλα δεν τρέχω καθόλου. Ακόμα και εθνική όταν βγαίνω πάω με 100 max στη δεξιά φυσικά λωρίδα και για οικονομια Επίσης οδηγώ κυρίως περιφερειακά της πόλης πηγαίνοντας σε χωριά, συχνά απο παλιά εθνική οδό. Η επόμενη απορία αφορά και μια πρόσφατη εμπειρία μου στη θεσσαλονίκη. Πρίν λίγες μέρες είχε πολλή κίνηση και στα σταυροδρόμια γινόταν Ο χαμός. Από όσο θυμάμαι, ο Κ.Ο.Κ αναφέρει πως για να μπείς σε διαστάυρωση πρέπει να είσαι σίγουρος πως δεν θα σταματήσεις μέσα σε αυτή κλείνοντας την κυκλοφορία! Άρα, ανάβει πράσινο, μπαίνεις ρισκάροντας να σε πιάσει κόκκινο μέσα λόγω μποτιλιαρίσματος και να κλείσεις τους άλλους απο το πλάι εισπράτοντας και τα βρισίδια τους ή περιμένεις στο φανάρι μέχρι να περάσει ο μπροστινός σου απέναντι εισπράτοντας τα βρισίδια των πίσω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iasonas17 last edited by

          Καλησπέρα, το Νοέμβριο θα κλείσω τα 20 ενω απο το τέλος του καλοκαιριού που μας πέρασε έχω πάρει το δίπλωμα. Βέβαια οδηγώ σχετικά σπάνια, περίπου μια φορά ανα δύο εβδομάδες καθώς δεν μένω στην πόλη των γονιών μου λόγω σπουδών. Αυτοκίνητο δεν πρόκειται αλλα ούτε θέλω να πάρω κιόλας στο προσεχές μέλλον οπότε κάνω εξάσκηση με το οικογενειακό. Έχουμε ενα vw beetle, του 2006 νομίζω και ενα toyota rav4 του 2004. Οδηγώ αποκλειστικά το δεύτερο. Πιστεύετε πως είναι καλή επιλογή? Το αμάξι είναι 2000cc, που για νέο οδηγό θεωρώ πως είναι πάρα πολλά, αλλα δεν τρέχω καθόλου. Ακόμα και εθνική όταν βγαίνω πάω με 100 max στη δεξιά φυσικά λωρίδα και για οικονομια Επίσης οδηγώ κυρίως περιφερειακά της πόλης πηγαίνοντας σε χωριά, συχνά απο παλιά εθνική οδό. Η επόμενη απορία αφορά και μια πρόσφατη εμπειρία μου στη θεσσαλονίκη. Πρίν λίγες μέρες είχε πολλή κίνηση και στα σταυροδρόμια γινόταν Ο χαμός. Από όσο θυμάμαι, ο Κ.Ο.Κ αναφέρει πως για να μπείς σε διαστάυρωση πρέπει να είσαι σίγουρος πως δεν θα σταματήσεις μέσα σε αυτή κλείνοντας την κυκλοφορία! Άρα, ανάβει πράσινο, μπαίνεις ρισκάροντας να σε πιάσει κόκκινο μέσα λόγω μποτιλιαρίσματος και να κλείσεις τους άλλους απο το πλάι εισπράτοντας και τα βρισίδια τους ή περιμένεις στο φανάρι μέχρι να περάσει ο μπροστινός σου απέναντι εισπράτοντας τα βρισίδια των πίσω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lleonidas moderator last edited by

            Καλωσόρισες στο forum, Ιάσονα
            To rav4 δε θα ήταν το ιδανικό αμάξι για πρώτο ενός 20άρη νέου αν ήταν υποψήφιο για να το αγοράσεις αλλά από τη στιγμή που υπάρχει,είναι λογικό να το χρησιμοποιείς και καλά κάνεις.Αν όντως είσαι τόσο προσεκτικός όσο ακούγεσαι,δε νομίζω πως έχεις λόγο να φοβάσαι εκτός ίσως από κάποιες χαζογρατζουνιές σε παρκαρίσματα ή άλλες μικροζημιές,εντός πόλης κυρίως,καθώς είναι μεγάλο σκαρί!
            Συνολικότερα μιλώντας,θα σου έλεγα ότι το τιμόνι και το αυτοκίνητο είναι κάτι που συνηθίζεται με τον καιρό,σιγά σιγά ''θα του πάρεις τον αέρα'' όπως συνηθίζουμε να λέμε και θα εξοικειωθείς περισσότερο σε όλα τα επίπεδα και σε όλες τις συνθήκες,όπως σ'αυτές που περιγράφεις στις διασταυρώσεις.Το ζήτημα είναι να το συνηθίσεις με το σωστό και ασφαλή τρόπο ώστε η συμβίωσή σας να είναι αρμονική!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fsword last edited by

              Με το καλό η οδική σου σταδιοδρομία με ασφάλεια πάνω απ' όλα εύχομαι.

              Σχετικά με το ερώτημά σου, κάνε αυτό που λέει ο ΚΟΚ: περίμενε στο πράσινο μέχρι να δεις ότι μπορείς να περάσεις απέναντι. Και λογικά να το πάρεις αν είναι να φας βρισίδι ούτως ή άλλως καλύτερα να το φας έχοντας ακολουθήσει τον ΚΟΚ παρά το αντίθετο, έτσι δεν είναι; Άσε που αν περιμένεις σε πράσινο για τέτοιο λόγο μη νομίζεις ότι θ' ακούσεις και πολλά κορναρίσματα, εκτός αν ο από πίσω δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει.

              Από την άλλη στην πράξη θα δεις ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα άσπρο μαύρο. Π.χ. στο παράδειγμα που λες τυχαίνει ουκ ολίγες φορές να περιμένεις τόση ώρα σε πράσινο μέχρι να μπορείς να περάσεις απέναντι που σε ξαναπιάνει κόκκινο. Και η άτιμη η κίνηση ρολάρει μόνο όταν έχεις κόκκινο, ενώ όταν ξανανάψει πράσινο πάλι τα αυτοκίνητα είναι κολλημένα, άρα βρίσκεσαι στην ίδια κατάσταση. Ε εκεί δε θα κάτσεις να περιμένεις... Περνάς κι ας σε βρει το κόκκινο στη μέση του δρόμου (αλλιώς η εναλλακτική είναι να περιμένεις στο φανάρι επί μακρόν με - δικαιολογημένα αυτή τη φορά - κορναρίσματα).

              Μην ανησυχείς όμως θα τα δεις αυτά. Θα σου έλεγα πάντως να προσπαθήσεις να οδηγείς συχνότερα για να πάρεις τον αέρα. Α και η οδήγηση στην πόλη θέλει συνήθως μεγαλύτερη μαεστρία από την κίνηση σε ανοιχτό δρόμο, παρόλο που μιλάμε για χαμηλότερες ταχύτητες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr