-
Καλησπέρα σε όλους.
Μεταφέρω την πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία, μήπως και υπάρχει κάποιος που το έχει ξανασυναντήσει.
Προσφάτως 'έσωσα' ένα όχημα από την οριστική καταστροφή. Βρισκόταν ακινητοποιημένο (με κατατεθειμένες πινακίδες) τα τελευταία 9 χρόνια και μου δόθηκε η ευκαιρία να το πάρω αντί να καταλήξει στην πρέσα.
Επί της ουσίας, για τη μεταβίβαση:
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε το σύνολο των τελών του τρέχοντος έτους (απαραίτητη προϋπόθεση για μεταβίβαση) και έβγαλε Βεβαίωση Καταβολής Τελών, η οποία αναφέρει όλα τα προηγούμενα χρόνια (και πριν του 2008 που κατατέθηκαν οι πινακίδες) με την οποία πήγε στην ΔΟΥ που τις είχε καταθέσει για να τις αναζητήσει.Η ΔΟΥ του έδωσε Βεβαίωση Καταστροφής Πινακίδων, δεδομένου ότι πέραν του ενός έτους (νομίζω), οι πινακίδες καταστρέφονται από τις ΔΟΥ, δεν τις κρατούν παραπάνω. Η εν λόγω Βεβαίωση απευθύνεται ρητά στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αφού είναι το αρμόδιο για τη μεταβίβαση.
Στη συνέχεια πήγαμε στο Υπουργείο για τη μεταβίβαση. Δεδομένου ότι το όχημα δεν φέρει ΚΤΕΟ, το Υπουργείο, και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής, εξέδωσε Υπηρεσιακό Αντίγραφο Άδειας Κυκλοφορίας στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη, με αναγραφόμενο νέο αριθμό κυκλοφορίας σε αντικατάσταση του παλιού και με την εξής σφραγίδα επί της άδειας:
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΕΟ. (ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ) ΕΛΕΥΣΙΝΑ.Κατόπιν της ολοκλήρωσης της μεταβίβασης, πηγαίνει ο νέος ιδιοκτήτης στη ΔΟΥ του να θέσει το όχημα σε ακινησία. Η ΔΟΥ απαντά ότι για να τεθεί ένα όχημα σε ακινησία πρέπει να της κατατεθούν οι πινακίδες του. Απαντά ότι δεν έχει πινακίδες, μιας και το όχημα δεν κυκλοφορεί. Απλά άλλαξε ιδιοκτήτη όντας ακινητοποιημένο. Έχει μάλιστα χαρτί από το Υπουργείο Μεταφορών που πιστοποιεί ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί και απλά θέλει και φορολογικά να το θέσει σε ακινησία (για λόγους τεκμηρίου). Του απαντούν ότι δεν γίνεται χωρίς τις πινακίδες.
Ξανακάνει κρούση στο Υπουργείο Μεταφορών για να του παραδοθούν οι πινακίδες για να τις δώσει στη ΔΟΥ ώστε να τεθεί το όχημα και φορολογικά σε ακινησία, όπως και αυτοί πιστοποιούν με το ανωτέρω έγγραφο. Η απάντηση είναι ότι για να τις πάρει πρέπει το όχημα να περάσει ΚΤΕΟ, να τεθεί δηλ. σε κυκλοφορία και μετά να τις πάρει και να τις παραδόσει στη ΔΟΥ.
Εν κατακλείδι:
το Υπουργείο Α λέει 'Βεβαιώνω ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί και δεν σου δίνω τις νέες πινακίδες του αν δεν φέρεις ΚΤΕΟ'.
το Υπουργείο Β λέει 'το όχημα κυκλοφορεί και χρεώνεσαι με τα τεκμήρια του, επειδή τις πινακίδες του δεν τις έχω εγώ. Αν θες να το θέσεις σε ακινησία, να μου τις φέρεις'.Έκανα έρευνα αν υπάρχουν παρόμοιες περιπτώσεις αλλά όλες μιλούν για οχήματα που ήταν σε ακινησία και ο νέος ιδιοκτήτης τα έπαιρνε με σκοπό να τα κυκλοφορήσει. Εγώ ουσιαστικά πήρα ένα ακινητοποιημένο όχημα στο όνομα μου με σκοπό να παραμείνει ακινητοποιημένο και ενδεχομένως κάποια στιγμή να το φτιάξω και να το θέσω σε κίνηση.
Σημειώνω ότι το όχημα είναι σε κάκιστη κατάσταση, μεταφέρθηκε με γερανό από το ένα χωράφι στο άλλο και το να 'περάσει ΚΤΕΟ' ουσιαστικά σημαίνει την πλήρη ανακατασκευή του. Όπου βέβαια, αν περάσει ΚΤΕΟ, μετά δεν θα έχει κανένα νόημα να τεθεί σε ακινησία, διότι θα έχει ανακατασκευαστεί.
Ζητώ συγγνώμη αν κούρασα, απλά ψάχνω ομοιοπαθούντες.
Έχω ακούσει από το 'τι ήθελες και το πήρες' μέχρι 'βρες κάποιον να σου δώσει ένα ΚΤΕΟ να κάνεις τη δουλειά σου'. Εγώ απλά ζητώ το αυτονόητο και διερωτώμαι τι συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Μεταφέρω την πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία, μήπως και υπάρχει κάποιος που το έχει ξανασυναντήσει.
Προσφάτως 'έσωσα' ένα όχημα από την οριστική καταστροφή. Βρισκόταν ακινητοποιημένο (με κατατεθειμένες πινακίδες) τα τελευταία 9 χρόνια και μου δόθηκε η ευκαιρία να το πάρω αντί να καταλήξει στην πρέσα.
Επί της ουσίας, για τη μεταβίβαση:
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε το σύνολο των τελών του τρέχοντος έτους (απαραίτητη προϋπόθεση για μεταβίβαση) και έβγαλε Βεβαίωση Καταβολής Τελών, η οποία αναφέρει όλα τα προηγούμενα χρόνια (και πριν του 2008 που κατατέθηκαν οι πινακίδες) με την οποία πήγε στην ΔΟΥ που τις είχε καταθέσει για να τις αναζητήσει.Η ΔΟΥ του έδωσε Βεβαίωση Καταστροφής Πινακίδων, δεδομένου ότι πέραν του ενός έτους (νομίζω), οι πινακίδες καταστρέφονται από τις ΔΟΥ, δεν τις κρατούν παραπάνω. Η εν λόγω Βεβαίωση απευθύνεται ρητά στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αφού είναι το αρμόδιο για τη μεταβίβαση.
Στη συνέχεια πήγαμε στο Υπουργείο για τη μεταβίβαση. Δεδομένου ότι το όχημα δεν φέρει ΚΤΕΟ, το Υπουργείο, και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής, εξέδωσε Υπηρεσιακό Αντίγραφο Άδειας Κυκλοφορίας στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη, με αναγραφόμενο νέο αριθμό κυκλοφορίας σε αντικατάσταση του παλιού και με την εξής σφραγίδα επί της άδειας:
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΕΟ. (ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ) ΕΛΕΥΣΙΝΑ.Κατόπιν της ολοκλήρωσης της μεταβίβασης, πηγαίνει ο νέος ιδιοκτήτης στη ΔΟΥ του να θέσει το όχημα σε ακινησία. Η ΔΟΥ απαντά ότι για να τεθεί ένα όχημα σε ακινησία πρέπει να της κατατεθούν οι πινακίδες του. Απαντά ότι δεν έχει πινακίδες, μιας και το όχημα δεν κυκλοφορεί. Απλά άλλαξε ιδιοκτήτη όντας ακινητοποιημένο. Έχει μάλιστα χαρτί από το Υπουργείο Μεταφορών που πιστοποιεί ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί και απλά θέλει και φορολογικά να το θέσει σε ακινησία (για λόγους τεκμηρίου). Του απαντούν ότι δεν γίνεται χωρίς τις πινακίδες.
Ξανακάνει κρούση στο Υπουργείο Μεταφορών για να του παραδοθούν οι πινακίδες για να τις δώσει στη ΔΟΥ ώστε να τεθεί το όχημα και φορολογικά σε ακινησία, όπως και αυτοί πιστοποιούν με το ανωτέρω έγγραφο. Η απάντηση είναι ότι για να τις πάρει πρέπει το όχημα να περάσει ΚΤΕΟ, να τεθεί δηλ. σε κυκλοφορία και μετά να τις πάρει και να τις παραδόσει στη ΔΟΥ.
Εν κατακλείδι:
το Υπουργείο Α λέει 'Βεβαιώνω ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί και δεν σου δίνω τις νέες πινακίδες του αν δεν φέρεις ΚΤΕΟ'.
το Υπουργείο Β λέει 'το όχημα κυκλοφορεί και χρεώνεσαι με τα τεκμήρια του, επειδή τις πινακίδες του δεν τις έχω εγώ. Αν θες να το θέσεις σε ακινησία, να μου τις φέρεις'.Έκανα έρευνα αν υπάρχουν παρόμοιες περιπτώσεις αλλά όλες μιλούν για οχήματα που ήταν σε ακινησία και ο νέος ιδιοκτήτης τα έπαιρνε με σκοπό να τα κυκλοφορήσει. Εγώ ουσιαστικά πήρα ένα ακινητοποιημένο όχημα στο όνομα μου με σκοπό να παραμείνει ακινητοποιημένο και ενδεχομένως κάποια στιγμή να το φτιάξω και να το θέσω σε κίνηση.
Σημειώνω ότι το όχημα είναι σε κάκιστη κατάσταση, μεταφέρθηκε με γερανό από το ένα χωράφι στο άλλο και το να 'περάσει ΚΤΕΟ' ουσιαστικά σημαίνει την πλήρη ανακατασκευή του. Όπου βέβαια, αν περάσει ΚΤΕΟ, μετά δεν θα έχει κανένα νόημα να τεθεί σε ακινησία, διότι θα έχει ανακατασκευαστεί.
Ζητώ συγγνώμη αν κούρασα, απλά ψάχνω ομοιοπαθούντες.
Έχω ακούσει από το 'τι ήθελες και το πήρες' μέχρι 'βρες κάποιον να σου δώσει ένα ΚΤΕΟ να κάνεις τη δουλειά σου'. Εγώ απλά ζητώ το αυτονόητο και διερωτώμαι τι συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Μεταφέρω την πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία, μήπως και υπάρχει κάποιος που το έχει ξανασυναντήσει.
Προσφάτως 'έσωσα' ένα όχημα από την οριστική καταστροφή. Βρισκόταν ακινητοποιημένο (με κατατεθειμένες πινακίδες) τα τελευταία 9 χρόνια και μου δόθηκε η ευκαιρία να το πάρω αντί να καταλήξει στην πρέσα.
Επί της ουσίας, για τη μεταβίβαση:
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωσε το σύνολο των τελών του τρέχοντος έτους (απαραίτητη προϋπόθεση για μεταβίβαση) και έβγαλε Βεβαίωση Καταβολής Τελών, η οποία αναφέρει όλα τα προηγούμενα χρόνια (και πριν του 2008 που κατατέθηκαν οι πινακίδες) με την οποία πήγε στην ΔΟΥ που τις είχε καταθέσει για να τις αναζητήσει.Η ΔΟΥ του έδωσε Βεβαίωση Καταστροφής Πινακίδων, δεδομένου ότι πέραν του ενός έτους (νομίζω), οι πινακίδες καταστρέφονται από τις ΔΟΥ, δεν τις κρατούν παραπάνω. Η εν λόγω Βεβαίωση απευθύνεται ρητά στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αφού είναι το αρμόδιο για τη μεταβίβαση.
Στη συνέχεια πήγαμε στο Υπουργείο για τη μεταβίβαση. Δεδομένου ότι το όχημα δεν φέρει ΚΤΕΟ, το Υπουργείο, και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής, εξέδωσε Υπηρεσιακό Αντίγραφο Άδειας Κυκλοφορίας στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη, με αναγραφόμενο νέο αριθμό κυκλοφορίας σε αντικατάσταση του παλιού και με την εξής σφραγίδα επί της άδειας:
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΕΟ. (ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ) ΕΛΕΥΣΙΝΑ.Κατόπιν της ολοκλήρωσης της μεταβίβασης, πηγαίνει ο νέος ιδιοκτήτης στη ΔΟΥ του να θέσει το όχημα σε ακινησία. Η ΔΟΥ απαντά ότι για να τεθεί ένα όχημα σε ακινησία πρέπει να της κατατεθούν οι πινακίδες του. Απαντά ότι δεν έχει πινακίδες, μιας και το όχημα δεν κυκλοφορεί. Απλά άλλαξε ιδιοκτήτη όντας ακινητοποιημένο. Έχει μάλιστα χαρτί από το Υπουργείο Μεταφορών που πιστοποιεί ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί και απλά θέλει και φορολογικά να το θέσει σε ακινησία (για λόγους τεκμηρίου). Του απαντούν ότι δεν γίνεται χωρίς τις πινακίδες.
Ξανακάνει κρούση στο Υπουργείο Μεταφορών για να του παραδοθούν οι πινακίδες για να τις δώσει στη ΔΟΥ ώστε να τεθεί το όχημα και φορολογικά σε ακινησία, όπως και αυτοί πιστοποιούν με το ανωτέρω έγγραφο. Η απάντηση είναι ότι για να τις πάρει πρέπει το όχημα να περάσει ΚΤΕΟ, να τεθεί δηλ. σε κυκλοφορία και μετά να τις πάρει και να τις παραδόσει στη ΔΟΥ.
Εν κατακλείδι:
το Υπουργείο Α λέει 'Βεβαιώνω ότι το όχημα δεν κυκλοφορεί και δεν σου δίνω τις νέες πινακίδες του αν δεν φέρεις ΚΤΕΟ'.
το Υπουργείο Β λέει 'το όχημα κυκλοφορεί και χρεώνεσαι με τα τεκμήρια του, επειδή τις πινακίδες του δεν τις έχω εγώ. Αν θες να το θέσεις σε ακινησία, να μου τις φέρεις'.Έκανα έρευνα αν υπάρχουν παρόμοιες περιπτώσεις αλλά όλες μιλούν για οχήματα που ήταν σε ακινησία και ο νέος ιδιοκτήτης τα έπαιρνε με σκοπό να τα κυκλοφορήσει. Εγώ ουσιαστικά πήρα ένα ακινητοποιημένο όχημα στο όνομα μου με σκοπό να παραμείνει ακινητοποιημένο και ενδεχομένως κάποια στιγμή να το φτιάξω και να το θέσω σε κίνηση.
Σημειώνω ότι το όχημα είναι σε κάκιστη κατάσταση, μεταφέρθηκε με γερανό από το ένα χωράφι στο άλλο και το να 'περάσει ΚΤΕΟ' ουσιαστικά σημαίνει την πλήρη ανακατασκευή του. Όπου βέβαια, αν περάσει ΚΤΕΟ, μετά δεν θα έχει κανένα νόημα να τεθεί σε ακινησία, διότι θα έχει ανακατασκευαστεί.
Ζητώ συγγνώμη αν κούρασα, απλά ψάχνω ομοιοπαθούντες.
Έχω ακούσει από το 'τι ήθελες και το πήρες' μέχρι 'βρες κάποιον να σου δώσει ένα ΚΤΕΟ να κάνεις τη δουλειά σου'. Εγώ απλά ζητώ το αυτονόητο και διερωτώμαι τι συμβαίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
-
Tι αυτοκινητο είναι;
Δεν μπορουσες να το αγορασεις για ανταλλακτικα?
-
Το αυτοκίνητο είναι ένα Land Rover Defender και το σενάριο της αγοράς για ανταλλακτικά δεν εξυπηρετούσε το σκεπτικό ότι το παίρνω στο όνομα μου με σκοπό να το φτιάξω μια μέρα και να το κυκλοφορώ νόμιμα.
Όπου, όταν έρθει εκείνη η μέρα, προφανέστατα και θα πληρώσω και τα τέλη του, και το ΚΤΕΟ του, και ότι άλλο προβλέπεται για να επανακυκλοφορήσει.
-
Δεν χρειάζεται να περάσει επιτυχώς κτεο,για ψάξε αυτή τη λεπτομέρια.
-
Ευχαριστώ για την υπόδειξη, θα το κοιτάξω.
Μου ακούγεται εξαιρετικά απίθανο να μπορεί μια εταιρεία ΚΤΕΟ να δώσει κάποιο έγγραφο (πέραν του γνωστού πιστοποιητικού) για αυτοκίνητο το οποίο δεν κινείται καν. Και μάλιστα, το έγγραφο αυτό να είναι ικανό για το Υπουργείο Μεταφορών να παραδώσει πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας.
Παρόλα αυτά, σίγουρα θα το ψάξω, ευχαριστώ και πάλι!
Μεταβίβαση ακινητοποιημένου οχήματος και εκ νέου ακινησία