-
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.
Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
-
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.
Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
-
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.
Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
-
πρεπει να αφιερωσεις χρονο απο τη μερια σου να πας απο κοντα να τα δεις σε χωρους ποιο σε βολευει καλυτερα
προσεξε κ με τη καυσιμο θα το διαλεξεις εχεις ηδη ενα απο τα πιο αθορυβα αυτοκινητα της αγορας, μηπως σου φανει περιεργο αν αλλαξεις καυσιμο σε ηχο -
Οπωσδήποτε θα τα δω από κοντά, αλλά μην νομίζεις, το Prius όταν δουλεύει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας ΟΚ, είναι πραγματικά αθόρυβο, όταν δώσεις λίγο παραπάνω γκάζι το ακούς μια χαρά το μούγκρισμα...!
-
Αν είσαι Αθήνα/Θεσ/νίκη/Λάρισα/Λαμία/Βόλο να δεις και την octavia με φυσικό αέριο. Καίει σαν σκούτερ πραγματικά..
http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html
Εγώ πήγαινα για αυτό αλλά λόγω μη διαθεσιμότητας όταν το ήθελα κατέληξα στο tiguan το οποίο έχει ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ για 4μελή οικογένεια.
-
To Xperience (που το έχω δει από κοντά αρκετές φορές) έχει πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ, πολύ καλό εσωτερικό (έχει επίπεδο εξοπλισμού FR), και -στις καλές εκδόσεις- είναι 4κίνητο, αυτόματο και αρκούντως γρήγορο.
Το Scout θα έρθει μόνο πετρέλαιο -από ότι μου είπε φίλος που δουλεύει στη Skoda στο Μαρούσι- έχει πιο σπαρτιάτικο εσωτερικό, αλλά ακόμα καλύτερους χώρους. Νομίζω ότι θα είναι και πιο ακριβό από το Xperience, δεν μου έλεγαν τότε -τέλος '16- γιατί ούτε οι ίδιοι ήξεραν (ούτε στη Seat ούτε στη Skoda).
Εγώ πάντως είχα -και ακόμα έχω- το XPerience 1.8T DSG πολύ ψηλά στη λίστα μου...
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Αν είσαι Αθήνα/Θεσ/νίκη/Λάρισα/Λαμία/Βόλο να δεις και την octavia με φυσικό αέριο. Καίει σαν σκούτερ πραγματικά..http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html
Εγώ πήγαινα για αυτό αλλά λόγω μη διαθεσιμότητας όταν το ήθελα κατέληξα στο tiguan το οποίο έχει ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ για 4μελή οικογένεια.
Αθήνα είμαι, αλλά δεν είναι λίγο δεσμευτικό? 9 πρατήρια σε ΟΛΗ την Ελλάδα?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
To Xperience (που το έχω δει από κοντά αρκετές φορές) έχει πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ, πολύ καλό εσωτερικό (έχει επίπεδο εξοπλισμού FR), και -στις καλές εκδόσεις- είναι 4κίνητο, αυτόματο και αρκούντως γρήγορο.Το Scout θα έρθει μόνο πετρέλαιο -από ότι μου είπε φίλος που δουλεύει στη Skoda στο Μαρούσι- έχει πιο σπαρτιάτικο εσωτερικό, αλλά ακόμα καλύτερους χώρους. Νομίζω ότι θα είναι και πιο ακριβό από το Xperience, δεν μου έλεγαν τότε -τέλος '16- γιατί ούτε οι ίδιοι ήξεραν (ούτε στη Seat ούτε στη Skoda).
Εγώ πάντως είχα -και ακόμα έχω- το XPerience 1.8T DSG πολύ ψηλά στη λίστα μου...
Το ανανεωμένο Scout θα πάρει και upgrade στο εσωτερικό με 9,2 inches οθόνη και κάποια άλλα... Σχετικά είναι αυτά. Εμένα πχ πιο λιτό εσωτερικά μου φαίνεται το Seat. Για την τιμή παίζει να έχεις δίκιο...
Πάντως το XP 1,8Τ DSG στα 26κάτι χιλιάρικα, είναι καλά πιστεύω. Ίσως το μόνο - να είναι η κατανάλωση σε σχέση με το πετρέλαιο...
Να προσθέσω πως κοιτάω ΜΟΝΟ για αυτόματο (καλοέμαθα με το Prius) και παρόλο που δεν θα είμαι κάθε μέρα στα λαγκάδια, η 4κίνηση είναι στα + , αλλά όχι πανάκεια.
-
θεμα χρονου ειναι να αυξηθουν οι σταθμοι ανεφοδιασμου
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
To scout είναι εξαιρετικό αρκεί να μην σε χαλάει το Group.Τίμιο αυτοκίνητο και καταπληκτικοί χώροι.
Ταξίδια γενικα κάνεις;
-
παντως συνδυασμος πετρελαιοκινητηρα με αυτοματο σασμαν, δεν κουραζει τους επιβατες μεσα στην καμπινα λογω των αποτελεσματικοτερων αλλαγων σε ιδανικοτερες-χαμηλοτερες στροφες
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.
Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
To scout είναι εξαιρετικό αρκεί να μην σε χαλάει το Group.Τίμιο αυτοκίνητο και καταπληκτικοί χώροι.
Ταξίδια γενικα κάνεις;
Πριν τα παιδιά έκανα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια κόπηκαν λόγω παιδιών, αλλά αργά ή γρήγορα θα ξαναμπούν στο πρόγραμμα (καλά να είμαστε...) Από το Group δεν έχω εμπειρία ο ίδιος, ό,τι ακούω από εδώ κι εκεί. Άλλος σου λέει ποιότητα, άλλος σου λέει περαστικά για το DSG.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
παντως συνδυασμος πετρελαιοκινητηρα με αυτοματο σασμαν, δεν κουραζει τους επιβατες μεσα στην καμπινα λογω των αποτελεσματικοτερων αλλαγων σε ιδανικοτερες-χαμηλοτερες στροφεςΜε CVT στο Prius δεν καταλαβαίνουμε τίποτα...!
-
αυτο που με εντυπωσιασε ιδιαιτερα ηταν το mercedes cla 180d 7g-dct κ το ανεφερα , μακαρι να το ειχα για πολυ περισσοτερο
-
-
μιας και γουσταρεις prius γιατι δε παιρνεις το καινουργιο...???
εχει πιο μεγαλο χωρο αποσκευων...(500 λιτρα νομιζω)
οι μπαταριες βρισκονται κατω απο τα πισω καθισματα...
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.
Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
To scout είναι εξαιρετικό αρκεί να μην σε χαλάει το Group.Τίμιο αυτοκίνητο και καταπληκτικοί χώροι.
Ταξίδια γενικα κάνεις;
Πριν τα παιδιά έκανα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια κόπηκαν λόγω παιδιών, αλλά αργά ή γρήγορα θα ξαναμπούν στο πρόγραμμα (καλά να είμαστε...) Από το Group δεν έχω εμπειρία ο ίδιος, ό,τι ακούω από εδώ κι εκεί. Άλλος σου λέει ποιότητα, άλλος σου λέει περαστικά για το DSG.
Έαν δεν κάνεις ταξίδια τότε ίσως έχει νοήμα να πάρεις ενα μικρότερο αυτοκίνητο και να βάζεις μπακαζιέρα.
Έαν κάνεις ταξίδια όμως και θέλεις και καλούς χώρους αποσκευών Honda Civic Tourer (624 λίτρα) . Επειδή βασίζεται στο προηγούμενο civic , θα το πετύχεις και σε προσφορά . Έχει 26 σήμερα με φώτα LED , αισθητήρες μπρος πίσω και πλούσιο εξοπλισμό.
Έχει τον καλύτερο κινητήρα diesel που θα βρεις στα 1.6 κυβικα/Από τα λίγα Honda που είναι φθηνότερα στην Ελλάδα σε σχέση με την Γερμανία.
Μειονεκτήματα
1)Το αμφίβολο μέλλον των diesel φορολογικά
2)Δεν βγαίνει σε αυτόματο -
Ο χρήστης blackie13 έγραψε:
μιας και γουσταρεις prius γιατι δε παιρνεις το καινουργιο...???εχει πιο μεγαλο χωρο αποσκευων...(500 λιτρα νομιζω)
οι μπαταριες βρισκονται κατω απο τα πισω καθισματα...
Σωστά, αλλά κάνει 32+. Και 30 να δώσω εντέλει, ήδη θα είναι υπέρβαση. Εκτός του ότι όταν μπορείς να βρεις 590 και 610 lt εκεί έξω, πάλι τα 500 σου φαίνονται λίγα... Συν το ότι το πακετάκι των Scout και Xperience με μικρή υπερύψωση και 4κίνηση είναι πιο θελκτικό σε σχέση με το flat Prius που το τρώω στη μάπα 10+ χρόνια.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Καταρχάς, καλησπέρα σας. Είμαι νέο μέλος και παρόλο που διαβάζω το φόρουμ αρκετό καιρό, τώρα αποφάσισα να εγγραφώ για να ζητήσω τη βοήθειά σας και την εμπειρία σας.
Κάτοχος Prius 2007, ΥΠΕΡευχαριστημένος, μόνο κανένα λαμπάκι να αλλάξω τα τελευταία 2 χρόνια, βέβαια είμαι ήρεμος και συνετός οδηγός και τυπικός στα service. Το μόνο μείον του αυτοκινήτου είναι το πορτ-μπαγκάζ. Πολύ μικρό για μεσαίο αυτοκίνητο (410 lt αν θυμάμαι καλά?) λόγω την υβριδικής μπαταρίας που είναι τοποθετημένη κάτω από αυτό, εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκείς. 10 χρόνια πριν που μου το έδωσε ο πατέρας μου όταν παντρεύτηκα δεν είχα τέτοιες ανησυχίες, αλλά τώρα με 2 μικρά κουτσούβελα ζορίζομαι και θα ζορίζομαι στάνταρ. Οπότε σιγά-σιγά σκέφτομαι για αγορά ενός καινούργιου (αποκλειστικά) οικογενειακού με χρονικό ορίζοντα αρχές του 2018. Στην αρχή ξεκίνησα με το Auris Touring Sports (υβριδική SW έκδοση - η δύναμη της συνήθειας της μάρκας), όταν άρχισα να λοξοκοιτάω την Octavia λόγω χώρων, έπεσα πάνω στην Octavia Scout και κόλλησα. Είναι και λίγο πιο υπερυψωμένο, τετρακίνητο κράτημα στα συν, αν το πάρεις και πετρέλαιο δεν ξεφεύγει η κατανάλωση. Την Skoda ούτως ή άλλως την έχω ψηλά τα τελευταία χρόνια. Έχουν εξελιχθεί οι Τσέχοι. Και είναι η πιο φτηνή έκδοση των VW - Audi με σαφώς χαμηλότερη τιμή, χωρίς όμως την τόσο μεγάλη διαφορά στην ποιότητα, ειδικά με VW. Δλδ value for money at its best! Μέχρι και Superb χαζοείδα, λιμουζίνα, αλλά ίσως too much big. Μπάτζετ? Ταβάνι 30.000 (αρκεί να αξίζουν), αλλιώς Octavia με κανα 20άρικο. Έχω δει και το ξαδερφάκι του Scout (Seat Leon Xperience - μόλις ήρθε το καινούργιο), δεν ξεφεύγει η τιμή απ' ότι βλέπω. Το f/l Scout έρχεται τέλος του χρόνου. Μπορώ να περιμένω.
Εσείς τι λέτε? Καλή λύση το Scout? Στην οικογένεια πάντα έπαιζε Toyota - εγγύηση και πολύ παλιά Yugo! Χαχα! Ή θα το μετανιώσω λόγω VAG, DSG κτλ?
Από την έρευνα αγοράς μου έχω καταλήξει πως τα SUV έχουν μικρά πορτ-μπαγκάζ για τα γούστα μου, οπότε παίζω σε SW ή ευρύχωρα sedan.
Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!
To scout είναι εξαιρετικό αρκεί να μην σε χαλάει το Group.Τίμιο αυτοκίνητο και καταπληκτικοί χώροι.
Ταξίδια γενικα κάνεις;
Πριν τα παιδιά έκανα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια κόπηκαν λόγω παιδιών, αλλά αργά ή γρήγορα θα ξαναμπούν στο πρόγραμμα (καλά να είμαστε...) Από το Group δεν έχω εμπειρία ο ίδιος, ό,τι ακούω από εδώ κι εκεί. Άλλος σου λέει ποιότητα, άλλος σου λέει περαστικά για το DSG.
Έαν δεν κάνεις ταξίδια τότε ίσως έχει νοήμα να πάρεις ενα μικρότερο αυτοκίνητο και να βάζεις μπακαζιέρα.
Έαν κάνεις ταξίδια όμως και θέλεις και καλούς χώρους αποσκευών Honda Civic Tourer (624 λίτρα) . Επειδή βασίζεται στο προηγούμενο civic , θα το πετύχεις και σε προσφορά . Έχει 26 σήμερα με φώτα LED , αισθητήρες μπρος πίσω και πλούσιο εξοπλισμό.
Έχει τον καλύτερο κινητήρα diesel που θα βρεις στα 1.6 κυβικα/Από τα λίγα Honda που είναι φθηνότερα στην Ελλάδα σε σχέση με την Γερμανία.
Μειονεκτήματα
1)Το αμφίβολο μέλλον των diesel φορολογικά
2)Δεν βγαίνει σε αυτόματοΚαλό, αλλά το 2 είναι αποτρεπτικός παράγοντας...
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ