Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λόξιγκας σε Astra H GTC 1.6 Turbo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λόξιγκας σε Astra H GTC 1.6 Turbo
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    24
    4354
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ethnikofron471 last edited by

      Καλησπέρα! Με πολύ μεγάλη μου λύπη διαπίστωσα σήμερα ένα πρόβλημα ( ? ) που παρουσιάζει ο z16let μου... Επειδή έχω αγχωθεί παρα πολύ, παρακαλώ μη διστάσετε να γράψετε την άποψή σας ακόμα και αν δεν είστε 100% σίγουροι.Το αμάξι είναι astra h gtc του 2008 με τον 1.6 turbo και έχει πλέον 138.000χλμ.
      Να σας ενημερώσω πως παραδόξως το αμάξι με εξαίρεση αυτό που θα περιγράψω, φαίνεται να αποδίδει καλά....τραβάει έντονα δηλαδή,φτάνει άνετα στον κόφτη,πιάνει την τελική του, όλα μα ΟΛΑ κανονικότατα!

      Το πρόβλημα τώρα... Όταν είμαι ανάμεσα στις 2000-3000 στροφές με 3η κυρίως ή 4η σχέση στο κιβώτιο και πατήσω τέρμα το πεντάλ του γκαζιού για να επιταχύνω, στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών το αμάξι κάνει κάτι κοψίματα σαν λόξιγκα...εκεί δηλαδή που νιώθω το τούρμπο να με 'κολλάει' πίσω στο κάθισμα για κλάσαματα δευτερολέπτου σαν να κόβει το αμάξι, σαν να χάνει την γραμμικότητα στην επιτάχυνση...σαν σκορτσάρισμα....Δεν ξέρω πως να το πειριγράψω καλύτερα...απλά εκεί που είμαι σε φουλ επιτάχυνση κάνει αυτόν τον λόξιγκα και μετά συνεχίζει κανονικά μέχρι τον κόφτη...μοιάζει λίγο και σαν να επεμβαίνει το ESP και να με κόβει απο σπινιάρισμα των τροχών λόγω κακής ποιότητας ελαστικών αλλά πολύ πιο σύντομα καθώς συμβαίνει μερικά κλάσματα του δευτερολεπτου αυτο που περιγράφω...

      Απο τις 3000 στροφές και πάνω το αμάξι σκάει κανονικά μέχρι τον κόφτη...αν ξεκινήσω με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο απο τις 3000 στροφές με τέρμα το γκάζι δεν θα κάνει το παραμικρό...ίσα ίσα...θα δώσει τέλεια μέχρι τέλους!
      Έχω την εντύπωση πως στο υποπτο φάσμα στροφών που περιγράφω με 2α δεν μου παρουσιάζει το πρόβλημα...

      Στην αρχή θεώρησα πως ήταν το τούρμπο...σαν να κρεμάει γιατί σταματάει να δίνει πίεση αλλά απο την άλλη σκέφτηκα μήπως είναι και ο συμπλέκτης ή κακής ποιότητας βενζίνη...
      Ο συμπλέκτης δεν μοιυ παρουσιάζει ΚΑΝΕΝΑ σύμπτωμα κατα τα άλλα...δεν μυρίζει, δεν είναι πολύ σκληρός,δεν σκορτσάρει το αμάξι όταν ξεκινάω...παρα μόνο στις πρωινές και κυρίως κρύες εκκινήσεις που μόλις ξεκινάω με 1η ακούγεται απο μπροστά ένας περιεργος θόρυβος σαν να τρίξιμο ή καλύτερα ένας θόρυβος όπως ΑΚΡΙΒΩΣ ακούγεται αν ο γείτονας απο τον επάνω όροφο σείρει το τραπέζι στο πάτωμα...πως το ακούμε εμείς απο κάτω? Ένα τέτοιο πράμα που αμέσως εξαφανίζεται.... Επίσης πολλές φορές όταν κουμπώνω στο σασμάν 1η ταχύτητα νιώθω ένα κλώτσιμα στο πάτωμα του αυτοκινήτου...σαν κάτι να κοπανάει ελαφρυά με ενα υπόκοφο 'ντουπ' χωρίς ωστόσο να παρουσιάζεται κανένα απολύτως πρόβλημα.

      Απο την άλλη βενζίνη βάζω κατα 99% 100άρα απο συγκεκριμένα πρατήρια και απο αυτό που έβαλα τελευταία φορά βάζω χρόνια και το θεωρώ αξιόπιστο (χωρίς αυτό να σημαίνει οτι μπορεί και να ΜΗΝ είναι..)

      Δεν ξέρω...πραγματικά με έχει πιάσει κατάθλιψη και φοβάμαι τα χειρότερα...

      Αναμένω τα φώτα σας...

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μακρινάρι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        ethnikofron471 last edited by

        Καλησπέρα! Με πολύ μεγάλη μου λύπη διαπίστωσα σήμερα ένα πρόβλημα ( ? ) που παρουσιάζει ο z16let μου... Επειδή έχω αγχωθεί παρα πολύ, παρακαλώ μη διστάσετε να γράψετε την άποψή σας ακόμα και αν δεν είστε 100% σίγουροι.Το αμάξι είναι astra h gtc του 2008 με τον 1.6 turbo και έχει πλέον 138.000χλμ.
        Να σας ενημερώσω πως παραδόξως το αμάξι με εξαίρεση αυτό που θα περιγράψω, φαίνεται να αποδίδει καλά....τραβάει έντονα δηλαδή,φτάνει άνετα στον κόφτη,πιάνει την τελική του, όλα μα ΟΛΑ κανονικότατα!

        Το πρόβλημα τώρα... Όταν είμαι ανάμεσα στις 2000-3000 στροφές με 3η κυρίως ή 4η σχέση στο κιβώτιο και πατήσω τέρμα το πεντάλ του γκαζιού για να επιταχύνω, στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών το αμάξι κάνει κάτι κοψίματα σαν λόξιγκα...εκεί δηλαδή που νιώθω το τούρμπο να με 'κολλάει' πίσω στο κάθισμα για κλάσαματα δευτερολέπτου σαν να κόβει το αμάξι, σαν να χάνει την γραμμικότητα στην επιτάχυνση...σαν σκορτσάρισμα....Δεν ξέρω πως να το πειριγράψω καλύτερα...απλά εκεί που είμαι σε φουλ επιτάχυνση κάνει αυτόν τον λόξιγκα και μετά συνεχίζει κανονικά μέχρι τον κόφτη...μοιάζει λίγο και σαν να επεμβαίνει το ESP και να με κόβει απο σπινιάρισμα των τροχών λόγω κακής ποιότητας ελαστικών αλλά πολύ πιο σύντομα καθώς συμβαίνει μερικά κλάσματα του δευτερολεπτου αυτο που περιγράφω...

        Απο τις 3000 στροφές και πάνω το αμάξι σκάει κανονικά μέχρι τον κόφτη...αν ξεκινήσω με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο απο τις 3000 στροφές με τέρμα το γκάζι δεν θα κάνει το παραμικρό...ίσα ίσα...θα δώσει τέλεια μέχρι τέλους!
        Έχω την εντύπωση πως στο υποπτο φάσμα στροφών που περιγράφω με 2α δεν μου παρουσιάζει το πρόβλημα...

        Στην αρχή θεώρησα πως ήταν το τούρμπο...σαν να κρεμάει γιατί σταματάει να δίνει πίεση αλλά απο την άλλη σκέφτηκα μήπως είναι και ο συμπλέκτης ή κακής ποιότητας βενζίνη...
        Ο συμπλέκτης δεν μοιυ παρουσιάζει ΚΑΝΕΝΑ σύμπτωμα κατα τα άλλα...δεν μυρίζει, δεν είναι πολύ σκληρός,δεν σκορτσάρει το αμάξι όταν ξεκινάω...παρα μόνο στις πρωινές και κυρίως κρύες εκκινήσεις που μόλις ξεκινάω με 1η ακούγεται απο μπροστά ένας περιεργος θόρυβος σαν να τρίξιμο ή καλύτερα ένας θόρυβος όπως ΑΚΡΙΒΩΣ ακούγεται αν ο γείτονας απο τον επάνω όροφο σείρει το τραπέζι στο πάτωμα...πως το ακούμε εμείς απο κάτω? Ένα τέτοιο πράμα που αμέσως εξαφανίζεται.... Επίσης πολλές φορές όταν κουμπώνω στο σασμάν 1η ταχύτητα νιώθω ένα κλώτσιμα στο πάτωμα του αυτοκινήτου...σαν κάτι να κοπανάει ελαφρυά με ενα υπόκοφο 'ντουπ' χωρίς ωστόσο να παρουσιάζεται κανένα απολύτως πρόβλημα.

        Απο την άλλη βενζίνη βάζω κατα 99% 100άρα απο συγκεκριμένα πρατήρια και απο αυτό που έβαλα τελευταία φορά βάζω χρόνια και το θεωρώ αξιόπιστο (χωρίς αυτό να σημαίνει οτι μπορεί και να ΜΗΝ είναι..)

        Δεν ξέρω...πραγματικά με έχει πιάσει κατάθλιψη και φοβάμαι τα χειρότερα...

        Αναμένω τα φώτα σας...

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μακρινάρι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ethnikofron471 last edited by

          Καλησπέρα! Με πολύ μεγάλη μου λύπη διαπίστωσα σήμερα ένα πρόβλημα ( ? ) που παρουσιάζει ο z16let μου... Επειδή έχω αγχωθεί παρα πολύ, παρακαλώ μη διστάσετε να γράψετε την άποψή σας ακόμα και αν δεν είστε 100% σίγουροι.Το αμάξι είναι astra h gtc του 2008 με τον 1.6 turbo και έχει πλέον 138.000χλμ.
          Να σας ενημερώσω πως παραδόξως το αμάξι με εξαίρεση αυτό που θα περιγράψω, φαίνεται να αποδίδει καλά....τραβάει έντονα δηλαδή,φτάνει άνετα στον κόφτη,πιάνει την τελική του, όλα μα ΟΛΑ κανονικότατα!

          Το πρόβλημα τώρα... Όταν είμαι ανάμεσα στις 2000-3000 στροφές με 3η κυρίως ή 4η σχέση στο κιβώτιο και πατήσω τέρμα το πεντάλ του γκαζιού για να επιταχύνω, στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών το αμάξι κάνει κάτι κοψίματα σαν λόξιγκα...εκεί δηλαδή που νιώθω το τούρμπο να με 'κολλάει' πίσω στο κάθισμα για κλάσαματα δευτερολέπτου σαν να κόβει το αμάξι, σαν να χάνει την γραμμικότητα στην επιτάχυνση...σαν σκορτσάρισμα....Δεν ξέρω πως να το πειριγράψω καλύτερα...απλά εκεί που είμαι σε φουλ επιτάχυνση κάνει αυτόν τον λόξιγκα και μετά συνεχίζει κανονικά μέχρι τον κόφτη...μοιάζει λίγο και σαν να επεμβαίνει το ESP και να με κόβει απο σπινιάρισμα των τροχών λόγω κακής ποιότητας ελαστικών αλλά πολύ πιο σύντομα καθώς συμβαίνει μερικά κλάσματα του δευτερολεπτου αυτο που περιγράφω...

          Απο τις 3000 στροφές και πάνω το αμάξι σκάει κανονικά μέχρι τον κόφτη...αν ξεκινήσω με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο απο τις 3000 στροφές με τέρμα το γκάζι δεν θα κάνει το παραμικρό...ίσα ίσα...θα δώσει τέλεια μέχρι τέλους!
          Έχω την εντύπωση πως στο υποπτο φάσμα στροφών που περιγράφω με 2α δεν μου παρουσιάζει το πρόβλημα...

          Στην αρχή θεώρησα πως ήταν το τούρμπο...σαν να κρεμάει γιατί σταματάει να δίνει πίεση αλλά απο την άλλη σκέφτηκα μήπως είναι και ο συμπλέκτης ή κακής ποιότητας βενζίνη...
          Ο συμπλέκτης δεν μοιυ παρουσιάζει ΚΑΝΕΝΑ σύμπτωμα κατα τα άλλα...δεν μυρίζει, δεν είναι πολύ σκληρός,δεν σκορτσάρει το αμάξι όταν ξεκινάω...παρα μόνο στις πρωινές και κυρίως κρύες εκκινήσεις που μόλις ξεκινάω με 1η ακούγεται απο μπροστά ένας περιεργος θόρυβος σαν να τρίξιμο ή καλύτερα ένας θόρυβος όπως ΑΚΡΙΒΩΣ ακούγεται αν ο γείτονας απο τον επάνω όροφο σείρει το τραπέζι στο πάτωμα...πως το ακούμε εμείς απο κάτω? Ένα τέτοιο πράμα που αμέσως εξαφανίζεται.... Επίσης πολλές φορές όταν κουμπώνω στο σασμάν 1η ταχύτητα νιώθω ένα κλώτσιμα στο πάτωμα του αυτοκινήτου...σαν κάτι να κοπανάει ελαφρυά με ενα υπόκοφο 'ντουπ' χωρίς ωστόσο να παρουσιάζεται κανένα απολύτως πρόβλημα.

          Απο την άλλη βενζίνη βάζω κατα 99% 100άρα απο συγκεκριμένα πρατήρια και απο αυτό που έβαλα τελευταία φορά βάζω χρόνια και το θεωρώ αξιόπιστο (χωρίς αυτό να σημαίνει οτι μπορεί και να ΜΗΝ είναι..)

          Δεν ξέρω...πραγματικά με έχει πιάσει κατάθλιψη και φοβάμαι τα χειρότερα...

          Αναμένω τα φώτα σας...

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μακρινάρι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fiatz last edited by

            Καταρχας δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι ΤΟΣΟ πολυ με τετοια θεματα. Επειτα σε αυτα που αναφερεις δεν μας εχεις πει αν σου αναψε καποιο λαμπακι. Η αν πηγες σε καποιο διαγνωστικο και σου ειπαν κατι . Επειτα δεν μας αναφερεις σε τελευταιο service αν παρεκαμψες κατι λογω οικονομικης κρισης που επρεπε να αλλαχτει η απλα αμελεια συνεργειου.Αν τα προσπερασω οοοοολα αυτα, αυτο που ερχεται στο μυαλο μου ειναι ρευματα. Τωρα πολ/στης , μπουζι , κατι τεσπα ...που δεν δινει σωστες πληροφοριες και σου κανει αυτο το μικρο lag. Επεισης με το κρυο τωρα σε πληρη ησυχια ολοι μας ακουμε 'διαφορους' θορυβους...που αν κατσω και δωσω σημασια στο καθε τι θα πρεπει να το πεταξω στο τελος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nontaskatsaras last edited by

              Μοτέρ ρελαντί...Έχω ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα στο Peugeot μου..

              Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                ethnikofron471 last edited by

                Ευχαριστώ για την απάντηση!
                Όχι στο αμάξι δεν άναψε ποτέ κανένα λαμπάκι και γενικά το αμάξι συμπεριφέρεται πολύ φυισιολογικά, και η κατανάλωσή του ακόμα το ίδιο!
                Επίσης service έκανα πριν 8.000χλμ και άλλαξα τα πάντα με γνήσια.Εκτός απο τα γνήσια μπουζί και όλα τα φίλτρα άλλαξα τους ιμάντες,το παραφλού,τα υγρά φρένων,βαλβολίνη σασμάν,λάδια liquimoly toptec 4600, γενικά του έκανα μια υπερ ανανέωση για καλό και για κακό.Απο θέμα συντήρησης πάντα όλα ήταν στην ώρα τους ή και νωρίτερα και πάντα με γνήσια και κορυφαίας ποιότητας ανταλλακτικά απο εξειδικευμένο συνεργείο γι΄άυτο και το αμάξι σε ολα του ειναι άψογο εκτός απο αυτό που παρατηρώ τελευταία.
                Με 1η σχέση στο κιβώτιο πάντως απο στάση μέχρι τον κόφτη πάντως δεν μου το κάνει...

                Τα μπουζί είναι laser ιριδιου και αντέχουν απ'οτι ξέρω πολλά χιλιόμετρα και εμένα έχουν κάνει μόλις 8000.
                Απο την άλλη αν ήταν ο πολλαπλασιαστής λογικά δεν θα έκανε και άλλα χαζά και δεν θα άναβε και το check ;

                Η αλήθεια είναι οτι φοβάμαι κάτι...τις προάλλες πήγα να δώσω μπαταρία με καλώδια σε έναν γνωστό και ενώ έβαλα τα καλώδια στο αμάξι μου σωστά, αυτός τα έβαλε λάθος ! με αποτέλεσμα το καλώδιο στον αρνητικό πόλο στο αμάξι μου να πετάξει σπίθες...ευτυχώς το έβγαλα αμέσως... το αμάξι δεν μου έκανε τίποτα παράξενο και απ'οτι ρώτησα μου είπαν οτι δεν υπάρχει κίνδυνος αλλα σαν σύμπτωση μετά απο εκείνη την ημέρα διαπίστωσα αυτο το προβλημα που περιγράφω...μπορεί να είναι και σύμπτωση καθώς όλα, μα ΟΛΑ στο αμάξι λειτουργούν άψογα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  μάλλον έχεις το πιο απλό πρόβλημα.......διαρροή σε κάποιο/κάποια μπουζοκαλώδια!
                  συμβαίνει σε χαμηλές στροφές όπου έχεις υψηλά φορτία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Ιδιο πρόβλημα με 100% φορτιο σε ανηφορα με 2α 3η(λογω 4ταχυτου σασμαν είναι πολύ μακριες).Βεβαια εμενα μιας και ατμοσφαιρικο και με λιγα αλογα 120 γινεται λιγοτερο αντιληπτο π.χ. από αλλον επιβαινοντα.
                    Όπως σου ειπε και ο GGAB και εγω υποψιάζομαι πολλαπλασιαστη,μπεκ,μπουζοκαλωδια.
                    1)μπεκ απορρίπτεται αφου παει αψογα
                    2)πολλαπλασιαστης το ιδιο(αν και δεν αλλαχτηκε ποτε 430.000 χιλιόμετρα εχει μονο έναν)
                    3)μπουζοκαλωδια αλλαχτηκαν μια φορα καπου στις 200-250.000.
                    Μιας και είναι πανάκριβα δεν εκανα αποπειρα να τα αλλαξω.
                    Εσυ εχεις μπουζοκαλωδια ή ο πολλαπλασιαστης είναι κατευθείαν με την μπουζοπιπα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Παρόμοιο πρόβλημα είχα σε Ρόβερ που είχα κάποτε και η αιτία μετά από πολύ ψάξιμο ήταν τα μπουζί τα οποία είχαν μόνο 1000 χλμ αλλά ήταν χωρίς ακίδα... τρομάρα τους. Έτσι λοιπόν έβαλα πάλι α εργοστασιακά.

                      Από ότι είπαν και οι παραπάνω συμφωνώ και επαυξάνω ότι η δουλειά πρέπει να γίνει βράδυ.
                      Άμε κάποια βραδιά που θα έχεις αϋπνίες βάλε μπροστά το μοτέρ και άνοιξε το καπό. Η οποιαδήποτε απώλεια υψηλής τάσης είναι ποιο πιθανό να τη δεις τότε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        ethnikofron471 last edited by

                        Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Κάτι που αξίζει να σημειωθεί είναι πως το αμάξι μέχρι και τις 8,000χλμ που συμπλήρωσε πριν λιγες ημέρες απο το service δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι.Ξαφνικά σήμερα που τα κοίταξα είχε κάψει μια γραμμή.Ίσως επειδή του πίνω το αίμα να μην είναι κάτι τραγικό για 8500χλμ αλλά μου κάνει εντύπωση πως την προηγούμενη εβδομάδα που τα είδα ήταν φουλ η στάθμη και τώρα έχει κατέβει...

                        Το δοκίμασα και σήμερα πάντως και εξακολουθεί να παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα με όλες τις ταχύτητες ΕΚΤΟΣ της 1ης στο φάσμα 2000-3000 στροφές μόνο και μάλιστα ίσως να έχει γίνει και πιο έντονο.Όσο μεγαλύτερη η σχέση στο κιβώτιο πάντως τόσο πιο αισθητό το κόψιμο που κάνει.

                        Επίσης κάτι που αξίζει να σημειωθεί είναι πως στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών που παρουσιάζεται το πρόβλημα με 4η πχ που σίγουρα εμφανίζει το πρόβλημα αν επιταχύνω με γκάζι αλλα ΧΩΡΙΣ να το πατήσω μέχρι το πάτωμα το πενταλ, δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα.Ανεβάζει στροφές γρήγορα και κανονικά και ξεπερνάει το 'προβληματικό' φάσμα στροφών.Το πρόβλημα παρουσιάζεται ΜΟΝΟ όταν πατήσω ΤΕΡΜΑ το πεντάλ του γκαζιού...τότε το αμάξι κλοτσάει για μερικά (αρκετά) κλάσματα του δευτερολέπτου.

                        Κατα τα άλλα όπως είπα, το αμάξι αποδίδει άψογα και αν δεν το ζορίσω δεν κάνει τίποτα περίεργο.
                        Επίσης ο εγκέφαλος δεν έχει καμιά κρατημένη βλάβη..

                        Σχετικά με τον φίλο που με ρώτησε, ο πολλαπλασιαστής είναι ενιαίος και για τα 4 μπουζί και δεν πρέπει να έχει μπουζοκαλώδια καθώς έχει φύσα.

                        Κώστας_Χανιά τι εννοείς οτι θα δω την απώλεια της τάσης? Πως ακριβώς ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Εχεις 4 πολλαπλασιαστες όμως σωστα?Αν εχεις έναν μονο(παραξενο για τοσο νέο αμαξι) τοτε εχεις μπουζοκαλωδια.
                          Missfire σιγουρα δεν εχεις?
                          Για να αποκλειστουν και άλλες αιτιες(π.χ. μπεκ βουλωμενο κτλ.) βγαζεις τα μπουζι και συγκρινεις το χρωμα μεταξυ τους.
                          Παντως θα επρεπε να ειχες σφαλματα.
                          Το λαδι που σου καψε είναι λογικο απλα τωρα το παρατηρησες....Ξαφνικα τα λαδια με την παροδο των χιλιομετρων 'σπανε' απότομα εξου και η διαφορα στον δεικτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kostas-chania last edited by

                            Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
                            ...Κώστας_Χανιά τι εννοείς οτι θα δω την απώλεια της τάσης? Πως ακριβώς ?

                            Όταν παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα ανάφλεξης σε γενικές γραμμές κοιτάμε είτε τροφοδοσία καυσίμου είτε ρεύματα. Στα ρεύματα λοιπόν αν -λέμε αν- έχεις κάποια διαρροή σε πολλαπλασιαστή-τες μπουζοκαλώδια θα φανεί ποιο εύκολα σε σκοτεινό περιβάλλον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              ethnikofron471 last edited by

                              Το αμάξι έχει 4 πολλαπλασιαστές που μπαίνουν πάνω στα μπουζί απευθείας απλά είναι ενιαίοι μαζί, σαν κασέτα.
                              Κώστας_Χανιά όταν λες φαίνεται καλύτερα σε σκοτεινό περιβάλλον εννοείς φαίνονται οι σπίθες ή παίζουν τα φώτα κτλ και το καταλαβαίνεις ?

                              Πήγα σήμερα σε συνεργείο opel (μη φανταστείτε τίποτα σπουδαίο, αλλά ασχολήθηκε ο άνθρωπος τουλάχιστον...), το κάναμε βόλτα και το είδε και αυτός το αμάξι. Απ'οτι λέει ο συμπλέκτης είναι σχεδόν αδύνατο και σαν περισσότερο ύποπτο είπε και αυτός τα ρεύματα και συγκεκριμένα είπε μήπως σκάει το ρεύμα του πολλαπλασιαστή έξω απο το μπουζί και κάνει αυτό το κόμπιασμα. Σημειώνω οτι ακριβώς αυτό το πρόβλημα το είχαμε στο panda της μητέρας μου και ήταν ένα μπουζοκαλώδιο που ήθελε άλλαγμα γιατί έκανε στις χαμηλές στροφές σπινθίρα έξω απο το μπουζί. Δεν θυμάμαι βέβαια πόσο ίδια ήταν τα συμπτώματα αλλα θυμάμαι οτι έμοιαζαν.
                              Μου είπε οτι θα με έπαιρνε τηλ να πάω για να βάλουμε μονωτική ταινία στον πολλαπλασιαστή δοκιμαστικά για να μονωθεί καλύτερα μήπως είναι αυτό, μόλις τυελείωνε γιατί ήταν φουλ αλλα δεν με πήρε...
                              Σκέφτομαι να πάω σε δικό μου συνεργείο που εμπιστεύομαι και πήγαινουμε όλα μας τα αμάξια αλλα δεν τον ξέρουν τον συγκεκριμένο κινητήρα παρα το γεγονός οτι είναι πολύ καλοί μάστορες και φοβάμαι...

                              Πάντως στο μαρσάρισμα στο ρελαντί το κολάρο σκληραίνει...το αν κρατάει σταθερή πίεση η τουρμπίνα είναι ένα θέμα...
                              με το torque pro μπορώ να δω την πίεση του τούρμπο?

                              Απο την πολύ δύναμη πάντως που ασκείτε όταν συμβαίνει το γεγονός αυτό κοπανάει κάπως και νιώθω τα χτυπήματα στο ταμπλό....μην αρχίσει να τρίζει και έχουμε άλλα μετά χαχα

                              Ξέχασα να αναφέρω...ο μάστορας που πήγα, άρχισε να μου λέει κάτι του τύπου μήπως θέλουν ρεγουλάρισμα οι βαλβίδες κτλ και οτι πρέπει να ανοιχτεί το καπάκι για να γίνει αυτό και δεν ξέρω γω τι άλλο...
                              Ισχύει? Εμένα πάντως μου φάνηκε σα να θέλει να τσιμπήσει μερικά ευρουλάκια απο το πουθενά...

                              Δοκίμασα και με άλλη βενζίνη απο ΕΚΟ που έκανα και το τεστ, 100αρα , αφού άδειασα αυτή που είχα μέσα και το πρόβλημα συνεχίζει, οπότε μάλλον δεν ειναι απο βενζίνη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                ethnikofron471 last edited by

                                Έχω κάποια νέα παιδιά.... Καταρχήν έβγαλα τον πολλαπλασιαστή να του ρίξω μια ματιά, όπως και τα μπουζί απο πάνω και όλα φαίνονται πεντακάθαρα και εντάξει.
                                Το μόνο που παρατήρησα είναι πως οι πίπες του πολλαπλασιαστή είχαν πάνω απο το μονωτικό λάστιχο των μπουζί κάτι σαν υγρασία αλλα ήταν κάπως λιπαρό στην αφή.Το καθάρισα με σπρευ καθώς υποψιάζομαι οτι παίζει να είναι απο τον Οκτώβρη που έπλυνα την μηχανή του αυτοκινήτου.
                                Επίσης κάτω απο το καπάκι ecotec γύρω απο την πίπα του 1ου κυλίνδρου έχει μαζευτεί ένα κίτρινο πράγμα που δεν υπήρχε και είναι σαν πολύ σκληρή τσίχλα...δεν μπόρεσα να το αφαιρέσω (φωτο). Επίσης υποθέτω οτι παίζει να είναι απο το φάρμακο που είχα ψεκάσει όταν έπλυνα την μηχανη το οποίο με τον καιρό μαζεύτηκε προς τα εκεί και απο τις θερμοκρασίες απέκτησε αυτή την μορφή.

                                Κατι που με προβλημάτισε όμως είναι το εξής...Έβγαλα το κολάρο που στέλνει αέρα στην πεταλούδα και ενώ η πεταλούδα (κλειστή)φαινόταν πεντακάθαρη το κολάρο μέσα, ήταν μές 'το λάδι... Είναι φυσιολογικό αυτό?

                                Έβγαλα και κολάρα αέρος και φίλτρο αέρος αλλα τίποτα. Όλα μα όλα φαίνονται τέλεια στον κινητήρα!

                                Επίσης, βγήκα να το κάνω το αμάξι μια βόλτα και έπαιζα στις στροφές που παρουσιάζεται το πρόβλημα, το οποίο επιμένει. Μου έκανε εντύπωση οτι ενώ ήμουν με 4η πατημένος και ανέβαζε το αμάξι, σε κάποια φάση άρχισε να το χτυπιέται (λόξιγκας) και το ένιωσα σαν να έχασε δύναμη...Σαν να μην είχε πίεση το μοτέρ και ενώ ήμουν με τέρμα το γκάζι, ανέβαζε πολύ αργά...σαν να είχα 6η και να προσπαθούσα να επιταχύνω....

                                Δεν μπορώ να βρω και το obd για να δω την πίεση της τουρμπίνας...πολύ με προβληματίζει.... Αλλά ρε γμτ...δεν θα άναβε το λαμπάκι του κινητήρα αν είχε πρόβλημα?

                                Πφφ θα τρελαθώ....και όσο μου λένε τα μαστόρια το γενικό και αόριστο 'θέλει ψάξιμο' με τρελαίνει... τι θα πει 'θέλει ψάξιμο'? Γιατί δεν το ψάχνεις λοιπόν? Τι θα ψάξεις παραπάνω που δεν μπορείς τώρα? Περιμένω οσο χρειάζεται αλλα όλοι μου δίνουν την εντύπωση οτι δεν θέλουν να ασχοληθούν γιατί δεν ξέρουν τι παίζει...

                                Δεν ξέρω...μοιάζει επίσης ο λόξιγκας σαν εκεί που δίνει γκάζια το διαφορικό, να γλιστράει πάνω στο μουαγιέ και να χάνει γκάζια...σαν να 'πηδάει δόντι' και αν μένει πίσω...

                                Να δω πότε θα βγάλω άκρη μπας και κοιμηθώ σαν άνθρωπος γιατί με έχει αγχώσει πάρα πολύ η όλη υπόθεση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
                                  Το αμάξι έχει 4 πολλαπλασιαστές που μπαίνουν πάνω στα μπουζί απευθείας απλά είναι ενιαίοι μαζί, σαν κασέτα.
                                  Κώστας_Χανιά όταν λες φαίνεται καλύτερα σε σκοτεινό περιβάλλον εννοείς φαίνονται οι σπίθες ή παίζουν τα φώτα κτλ και το καταλαβαίνεις ?

                                  Οι σπίθες. Αν έχει χαλάσει η μόνωση κάποιου πολλαπλασιαστή ή μπουζόπιπας.

                                  ...Σκέφτομαι να πάω σε δικό μου συνεργείο που εμπιστεύομαι και πήγαινουμε όλα μας τα αμάξια αλλα δεν τον ξέρουν τον συγκεκριμένο κινητήρα παρα το γεγονός οτι είναι πολύ καλοί μάστορες και φοβάμαι...

                                  Μία λύση είναι –αλλά άντε βρέστηνε- να δανειστείς πολλαπλασιαστές έσω μεταχειρισμένες και να κάνεις δοκιμή. Πρέπει να είναι καλά γνωστός σου ο μάστορας που είπες και να ζητήσει δοκιμαστικά από κάποιον που πουλάει μεταχειρισμένους για δοκιμή, ξέρω ότι ποιο πιθανό είναι να πιάσεις το λαχείο από αυτό που σου γράφω απλά έχε το στο νου σου.

                                  ...
                                  Κατι που με προβλημάτισε όμως είναι το εξής...Έβγαλα το κολάρο που στέλνει αέρα στην πεταλούδα και ενώ η πεταλούδα (κλειστή)φαινόταν πεντακάθαρη το κολάρο μέσα, ήταν μές 'το λάδι... Είναι φυσιολογικό αυτό?

                                  Μπορεί να είναι αναθυμιάσεις που έρχονται από το σωληνάκι του καπακιού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Μάλλον με το πλυσιμο την άκουσε ο πολλαπλασιαστής

                                    Αυτό το κίτρινο δεν είναι από το καθαριστικό , είναι μάλλον διηλεκτρικό

                                    Είμαι κάθετα αντίθετος στο να πλένεται η μηχανή για τέτοιες περιπτώσεις

                                    Είναι σαφές ότι χάνεις σποραδικά σπινθήρα σε κάποιο κύλινδρο, μάλλον τον 1ο

                                    Θα επιδεινώνεται μέχρι να χάσεις οριστικά τον πολλαπλασιαστή και να κάνει σαν τρακτέρ

                                    Το λάδι είναι από αναθυμιάσεις , άσχετο με το πρόβλημα εδώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                      Μάλλον με το πλυσιμο την άκουσε ο πολλαπλασιαστής

                                      Αυτό το κίτρινο δεν είναι από το καθαριστικό , είναι μάλλον διηλεκτρικό

                                      Είμαι κάθετα αντίθετος στο να πλένεται η μηχανή για τέτοιες περιπτώσεις

                                      Είναι σαφές ότι χάνεις σποραδικά σπινθήρα σε κάποιο κύλινδρο, μάλλον τον 1ο

                                      Θα επιδεινώνεται μέχρι να χάσεις οριστικά τον πολλαπλασιαστή και να κάνει σαν τρακτέρ

                                      Το λάδι είναι από αναθυμιάσεις , άσχετο με το πρόβλημα εδώ

                                      Κιτρινη σκονη εχει και στην πατουρα από το καπακι που εβγαλε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        ethnikofron471 last edited by

                                        Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον!
                                        Κι εγώ ήμουν και είμαι αντίθετος στο πλύσιμο της μηχανής αλλά την ήθελα γυαλισμένη
                                        Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί την μηχανή την έπλυνα πριν πολλούς μήνες, τον Σεπτέμβριο ή αρχές Οκτώβρη (δεν θυμάμαι). Είχε πάντως καλό καιρό και θυμάμαι οτι το άφησα όλη μέρα το αμάξι με ανοιχτό καπό στον ήλιο για να στεγνώσει... Ξέρω δεν λένε τιποτα όλα αυτά αλλα έχει 4 μήνες+ που έπλυνα την μηχανή και μου κάνει εντύπωση.

                                        Τι είναι το διηλεκτρικό και πως βρέθηκε εκεί αν δεν είναι απο το φάρμακο που έπλυνα την μηχανή ?

                                        Μακάρι να είναι ο πολλαπλασιαστής...το αμάξι όμως δουλεύει καλύτερα απο καινούργιο σε όλες τις συνθήκες...επιταχύνει κανονικά (εκτός απο το φασμα 2-3.000στροφές που χτυπιέται με τέρμα γκάζι) και πιάνει κανονικά την τελική του...

                                        Έκανα διάγνωση και με το torque pro και δεν βγάζει βλάβη. Βέβαια στην μέτρηση τούρμπο, την ώρα που άρχισε το αμάξι να το πιάνει λόξιγκας, μαζί με τον λόξιγκα έχω την εντύπωση οτι έπαιζαν και οι μπάρες (γραμμούλες) για την ένδειξη του τούρμπο....Δεν είναι όμως και οτι καλύτερο η μέτρηση με torque και δεν είμαι και ο καλύτερος για να καταλάβω τις μετρήσεις που δίνει δυστυχώς..

                                        Αλήθεια, αν είχε πρόβλημα η τουρμπίνα πως θα το καταλάβαινα? Δεν είναι σύμπτωμα χαλασμένης τουρμπίνας αυτό? Μήπως δεν κρατάει σταθερή πίεση και ανεβοκατεβαίνει ?

                                        Σκέφτομαι να πάρω έναν πολλαπλασιαστή αλλα φοβάμαι μη πετάξω τσάμπα 150 ευρώ...

                                        Το λάδι των αναθυμιάσεων δεν κάνει κακό που πηγαίνει μέσα στην μηχανή? Θα βοηθούσε σε κάτι αν έβαζα δοχείο αναθυμιάσεων?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostas-chania last edited by

                                          Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
                                          Τι είναι το διηλεκτρικό και πως βρέθηκε εκεί αν δεν είναι απο το φάρμακο που έπλυνα την μηχανή ?

                                          Ουσία τύπου γράσου που υπήρχε εξαρχής και έχει το ρόλο να μονώνει.

                                          Αλήθεια, αν είχε πρόβλημα η τουρμπίνα πως θα το καταλάβαινα? Δεν είναι σύμπτωμα χαλασμένης τουρμπίνας αυτό? Μήπως δεν κρατάει σταθερή πίεση και ανεβοκατεβαίνει ?

                                          Η τουρμπίνα που αναφέρεις ότι και να πάθει, διακοπή ή λόξυγκα που το αναφέρεις ΔΕΝ πρόκειται να καταλάβεις. Αυτό που θα γίνει είναι αποκλειστικά πτώση ισχύος. Η πίεση που λές πιθανόν να ανεβοκατεβαίνει διότι στη μέγιστη ροπή κάνει όβερμπουστ και μετά ορισμένα μοντέλα τη ρίχνουν στα ψηλά για λόγους ασφαλείας. Τη στιγμή που λες οτι η τελική του είναι ίδια τότε ο συμπιεστής σου δουλεύει τέλεια.

                                          Το λάδι των αναθυμιάσεων δεν κάνει κακό που πηγαίνει μέσα στην μηχανή? Θα βοηθούσε σε κάτι αν έβαζα δοχείο αναθυμιάσεων?

                                          Εκεί πρέπει να πηγαίνει για περιβαλλοντολογικούς λόγους. Αν θέλεις βάνεις το δοχείο που λες αν και δεν πρόκειται να πλημμυρίσεις μια που το καίει το μοτέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Όχι σε δοχείου λαδιου.Οι αναθυμιάσεις βοηθουν μια χαρα την πεταλουδα γκαζιού να λιπαινεται .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr