Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση Mitsubishi evo 9
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση Mitsubishi evo 9
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    48
    439
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sagias last edited by

      Καλησπερα!Ειμαι καινουριος ιδιοκτητης ενος Mitsubishi evo 9(εργοστασιακο) και θα ηθελα πληροφοριες για δοκιμασμενες ποιοτικες λυσεις σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ,της μεταδοσης,των φρενων,των ζαντων-ελαστικων και της αναρτησης.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sagias last edited by

        Καλησπερα!Ειμαι καινουριος ιδιοκτητης ενος Mitsubishi evo 9(εργοστασιακο) και θα ηθελα πληροφοριες για δοκιμασμενες ποιοτικες λυσεις σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ,της μεταδοσης,των φρενων,των ζαντων-ελαστικων και της αναρτησης.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sagias last edited by

          Καλησπερα!Ειμαι καινουριος ιδιοκτητης ενος Mitsubishi evo 9(εργοστασιακο) και θα ηθελα πληροφοριες για δοκιμασμενες ποιοτικες λυσεις σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ,της μεταδοσης,των φρενων,των ζαντων-ελαστικων και της αναρτησης.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • nickthetrib
            nickthetrib last edited by

            Ο χρήστης Sagias έγραψε:
            .Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!

            Η άποψή μου είναι ότι το έχεις ήδη, μην πειράξεις τίποτα (τουλάχιστον για τώρα, φτάσε τα όρια του αυτοκινήτου πρώτα σαν οδηγός και αν θες χρειάζεσαι παραπάνω, τότε προχώρα σε βελτιώσεις).

            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sagias last edited by

              Καλημερα και ευχαριστώ για την άποψή σου και τον χρόνο σου!Η αγορά έγινε με σκοπό το αυτοκίνητο να βελτιωθεί.Το πόσο θα βελτιωθεί θα εξαρτηθεί από το τι άλογα μπορώ να πάρω ώστε το αυτοκίνητο να είναι ασφαλές προς ζημιές και να το χαίρομαι για χρόνια και πολλά χιλιόμετρα,δεν ψαχνω φτηνές λυσεις ψάχνω μακροζωία.Μέχρι να μαζέψω αρκετές πληροφορίες και να είμαι σίγουρος για τη μετατροπή δεν πρόκειται να προχωρήσω σε αυτό το βήμα οπότε λογικά θα μου πάρει χρόνο και θα έχω τον χρόνο να ανακαλύψω περισσότερο τα όρια του.Η ιπποδύναμη που ζητώ ειναι 400-450 άλογα για τη μικρή πίεση και μια πιο 'extreme' στα 500-550 άλογα.Ποια τα πλεονεκτήματα του υπερκιβυσμού και ποια τα μειονεκτήματα;Το 6ρι σασμάν νομίζω πως δεν αντέχει σε τέτοιες ιπποδυνάμεις και ροπές.Ποιες λύσεις υπάρχουν;Οποιαδήποτε πληροφορία ενός γνώστη σχετικά με την επιλογή πιστονιών,μπιελών,στρόφαλου,εκκεντροφόρων,φλάτζας και γενικα οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα υπόλοιπα ερωτήματα θα με βοηθούσε πολύ και θα με προστάτευε απο άσχετους μηχανικούς που μόνο το κέρδος σκέφτονται.Ευχαριστώ!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Aυτό που ψάχνεις είναι καλύτερα να το ψάξεις εδώ.

                http://www.evonet.gr/portal.php

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sagias last edited by

                  Το εχω κατα νου.Προσπαθω να μαζεψω οσες περισσοτερες πληροφοριες γινεται και απο οπου γινεται.Ευχαριστω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Λοιπον εσύ θες και παρθένα και πουτανα χαχα.
                    Με ενα απλό φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση θα πας γυρω στα 340 και θα είσαι στα εργοστασιακά επίπεδα αξιοπιστίας.
                    Εαν λύσεις μοτέρ για σφυρήλατα και ιστορίες ξεχνα την αξιοπιστία της Μιτσουμπίσι.
                    Απο αναρτήσεις θα σου λεγα να πας σε bc racing με κάπως επιθετικό στησιμο, απο φρένα σε ημιαγωνιστικο τακακι ferodo ds2500, και απο ζάντες δεν βρίσκω κάτι ομορφότερο απο τις works προσωπικά.
                    Δεν χρειάζεται να πειραξεις κάτι άλλο στο αμάξι, τα 500 άλογα δεν ξέρω τι τα θες, λογικά για πατήματα σε ευθείες δεν εξηγητε αλλιως. Το αμάξι πυροβολει σε εργοστασιακό επίπεδο , και ποσο μάλλον με ενα απλό πρωτο στάδιο φπε που είπα αρχικα και θα ξυπνήσει αρκετά.
                    Οτιδήποτε παραπανω κανεις απο αυτά που σου πα κερδιζεις σε επιπεδο κόντρας , χάνεις σε μακροζωία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nonos last edited by

                      Νιωθω επιτελους οτι ειμαστε πισω στο 2006 και οχι στο 2016 και ΓΟΥΣΤΑΡΩ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sagias last edited by

                        Καλησπερα!Οπως το πες και πουτανα και παρθενα.Δε νομιζω οτι 500-550 αλογα ειναι πολλα για αυτο το μοτερ.Με σωστη συντηρηση πιστευω δεν θα εχω προβλημα μακροζωιας αρκει τα πραγματα που θα μπουν στο αυτοκινητο να ειναι σωστα.Υπαρχουν απειρες λυσεις για αυτο το μοτερ και πολλα συνεργεια εχουν ασχολειθει απλα ο προβληματισμος μου ειναι ποιες λυσεις θα φερουν και μακροζωια.Τα 500-550 αλογα τα θελω για να μου προσφερει αδρεναλινη και να με 'τρομαζει' λιγο.Το αυτοκινητο δεν θα ειναι για μες την πολη αλλα για ταξιδια και διαδρομες και σιγουρα θα κανει και τα πατηματα του.Απο αναρτησεις εχω ακουσει οτι οι OHLINS κανουν θαυματα και για ζαντες περισσοτερο θελω πληροφοριες ως προς τις διαστασεις και το βαρος τους.Σκεφτομαι κατι σε 17*9.5 ωστε να γλυτωσω βαρος απο το μεγεθος και να κερδισω σε φαρδος.Σε λαστιχο εχεις να προτεινεις κατι συν διαστασεις για 9.5αρα ζαντα;Οσον αφορα τα φρενα λογικα θα παω σε κιτ 6πιστονων.D2,KSPORT,AP RACING και WILWOOD στα υποψιν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Aυτά τα αυτοκίνητα όπως είναι από το εργοστάσιο όταν οδηγούνται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σασί / μοτέρ / μετάδοση / ανάρτηση θέλουν κάθε 2 καλές βόλτες στα βουνά τακάκια και κάθε 5 βόλτες δίσκους στα φρένα και δισκάκια στα διαφορικά, αλλά επειδή το κόστος δεν αντέχεται και οι χεράδες που μπορούν να τα πάνε αέρα είναι λίγοι, όλα αυτά βγαίνουν βόλτα παραλία 1 φορά το μήνα σε πολύ αργό ρυθμό για να ψαρώνουν τους υπόλοιπους με το antilag και τον υπόλοιπο καιρό αράζουν έξω από καφετέριες για μούρη, κρίμα για τα αυτοκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                            Aυτά τα αυτοκίνητα όπως είναι από το εργοστάσιο όταν οδηγούνται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σασί / μοτέρ / μετάδοση / ανάρτηση θέλουν κάθε 2 καλές βόλτες στα βουνά τακάκια και κάθε 5 βόλτες δίσκους στα φρένα και δισκάκια στα διαφορικά, αλλά επειδή το κόστος δεν αντέχεται και οι χεράδες που μπορούν να τα πάνε αέρα είναι λίγοι, όλα αυτά βγαίνουν βόλτα παραλία 1 φορά το μήνα σε πολύ αργό ρυθμό για να ψαρώνουν τους υπόλοιπους με το antilag και τον υπόλοιπο καιρό αράζουν έξω από καφετέριες για μούρη, κρίμα για τα αυτοκίνητα.

                            +1

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sagias last edited by

                              Aυτά τα αυτοκίνητα όπως είναι από το εργοστάσιο όταν οδηγούνται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σασί / μοτέρ / μετάδοση / ανάρτηση θέλουν κάθε 2 καλές βόλτες στα βουνά τακάκια και κάθε 5 βόλτες δίσκους στα φρένα και δισκάκια στα διαφορικά, αλλά επειδή το κόστος δεν αντέχεται και οι χεράδες που μπορούν να τα πάνε αέρα είναι λίγοι, όλα αυτά βγαίνουν βόλτα παραλία 1 φορά το μήνα σε πολύ αργό ρυθμό για να ψαρώνουν τους υπόλοιπους με το antilag και τον υπόλοιπο καιρό αράζουν έξω από καφετέριες για μούρη, κρίμα για τα αυτοκίνητα.

                              Κατι χρησιμο θα μας πεις η θα συνεχισεις να το παιζεις εξυπνος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                barimagas last edited by

                                Οσα δεν φτανει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια.

                                Στάλθηκε από το SM-T315 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib last edited by

                                  Αυτό που λέει ο 21 Quadra είναι απλό:
                                  Είσαι ικανός να ελέγξεις το αμάξι στο όριό του όπως είναι τώρα?
                                  αν ναι, προχώρα.
                                  αν όχι, γίνε πρώτα και όταν το αμάξι αρχίσει να μην σε καλύπτει, βελτίωσέ το.
                                  Να το κάνεις τώρα 500 άλογα και να μην μπορείς να ελέγξεις τα 300, σε κάνει τουλάχιστον επικίνδυνο.
                                  Πολλοί από αυτούς που πήραν evo, sti, rs, type r κλπ δεν είναι σε θέση να κάνουν καλά ούτε τα μισά από τα άλογα που βγάζουν τα αυτοκίνητά τους, οπότε τα έχουν για μούρη.
                                  Μη γίνεις και εσύ τέτοιος, κρίμα και για σένα - κρίμα και για το αμάξι.

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Ο χρήστης barimagas έγραψε:
                                    Οσα δεν φτανει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια.

                                    Στάλθηκε από το SM-T315 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Εγώ μπορεί να μην φτάνω να πάρω evo, sti κλπ
                                    Αυτοί που μπορούν ΠΡΕΠΕΙ να ξέρουν να τα χειριστούν, γιατί αλλιώς γίνονται τουλάχιστον επικίνδυνοι.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      @sagia ο quadra21 δεν το παιζει έξυπνος, ειναι γνώστης και να λαβεις υπόψιν αυτά που λέει. Εξαρτάται βέβαια την ηλικια σου που μάλλον ειναι αρκετά μικρη.. Περνα μια βόλτα απο την geartech να σου προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε αυτά που ζητάς.
                                      Δεν υπαρχει μακροζωία εαν αλλαξεις μέταλλα κινητήρα. Υπάρχει μονο αντοχή στο να ανταπεξελθει το μοτέρ σε αυξημένες πιέσεις σε κόντρες. Δεν θα εχεις χιλιομετρική απόδοση. Το αμάξι όπως θες να το κανεις ειναι για χρηση μια φορά την εβδομαδα και αυτό μονο για κόντρα με άλλο αμάξι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sagias last edited by

                                        Ρε παιδια τι σημασια εχει τι ικανοτητες εχω εγω και που θα καταληξει το αυτοκινητο;Ρωτησα κατι πολυ συγκεκριμενο και καμια σχεση για ικανοτητα.Αν μπορειτε να βοηθησετε σε αυτο που ρωτησα εχει καλως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sagias last edited by

                                          @cson Ειχα ενα mini cooper s r53 280 αλογα με αλλαγμενα τα μεταλλα και ειχα κανει 67.000χλμ απροβληματιστα.Το αυτοκινητο και ταξιδια εκανε και μες την Αθηνα κυκλοφορουσε και πατηματα εκανε.Μονο δισκοπλατο ζητουσε καθε 25.000-30.000χλμ.Αυτος που το πηρε εχει κανει 8.000χλμ και εχει μεινει εντυπωσιασμενος.Δεν γινεται να μην μπορω να παρω 500-550 αλογα απο τον 4g63 απροβληματιστα.Οσο για την ηλικια μου,ουτε αυτο εχει σημασια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης Sagias έγραψε:
                                            Ρε παιδια τι σημασια εχει τι ικανοτητες εχω εγω και που θα καταληξει το αυτοκινητο;Ρωτησα κατι πολυ συγκεκριμενο και καμια σχεση για ικανοτητα.Αν μπορειτε να βοηθησετε σε αυτο που ρωτησα εχει καλως.

                                            Ρε παλικάρι, αν το φτιάξεις το πας μαλιοκούβαρα σου φύγει και σκάσεις σε κάποιον μπροστά-απέναντι-δίπλα κλπ στείλεις 1-2 στο νοσοκομείο και 1-2 ακόμα 2 μέτρα κάτω από τη γη (και εσύ μαζί με τους μεν ή τους δε), δεν έχει σχέση έτσι?

                                            Ειχα ενα mini cooper s r53 280 αλογα με αλλαγμενα τα μεταλλα και ειχα κανει 67.000χλμ απροβληματιστα.Το αυτοκινητο και ταξιδια εκανε και μες την Αθηνα κυκλοφορουσε και πατηματα εκανε.Μονο δισκοπλατο ζητουσε καθε 25.000-30.000χλμ.Αυτος που το πηρε εχει κανει 8.000χλμ και εχει μεινει εντυπωσιασμενος.Δεν γινεται να μην μπορω να παρω 500-550 αλογα απο τον 4g63 απροβληματιστα

                                            ΟΚ τότε το έχεις το θέμα, προχώρα.
                                            Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο πρακτικό κομμάτι. Καλές βόλτες, να το φχαριστηθείς.

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr