-
Καλησπερα!Ειμαι καινουριος ιδιοκτητης ενος Mitsubishi evo 9(εργοστασιακο) και θα ηθελα πληροφοριες για δοκιμασμενες ποιοτικες λυσεις σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ,της μεταδοσης,των φρενων,των ζαντων-ελαστικων και της αναρτησης.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!
-
Καλησπερα!Ειμαι καινουριος ιδιοκτητης ενος Mitsubishi evo 9(εργοστασιακο) και θα ηθελα πληροφοριες για δοκιμασμενες ποιοτικες λυσεις σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ,της μεταδοσης,των φρενων,των ζαντων-ελαστικων και της αναρτησης.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!
-
Καλησπερα!Ειμαι καινουριος ιδιοκτητης ενος Mitsubishi evo 9(εργοστασιακο) και θα ηθελα πληροφοριες για δοκιμασμενες ποιοτικες λυσεις σχετικα με τη βελτιωση του μοτερ,της μεταδοσης,των φρενων,των ζαντων-ελαστικων και της αναρτησης.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!
-
Ο χρήστης Sagias έγραψε:
.Σκοπος μου ειναι να εχω ενα δυνατο συνολο για ευχαριστηση και οχι για κοντρες η κυνηγι χρονου σε πιστα.Σκοπος μου επισης ειναι να εχω ενα αυτοκινητο που δεν θα χρειαζεται να ειναι στο συνεργειο καθε ''τρεις και λιγο'' για ζημιες και να το ευχαριστηθω για χρονια,εννοειται πως θα εχει και τη σωστη συντηρηση.Οποιαδηποτε συμβουλη καποιου γνωστη θα μου ειναι πολυ χρησιμη.Ευχαριστω εκ των προτερων!!Η άποψή μου είναι ότι το έχεις ήδη, μην πειράξεις τίποτα (τουλάχιστον για τώρα, φτάσε τα όρια του αυτοκινήτου πρώτα σαν οδηγός και αν θες χρειάζεσαι παραπάνω, τότε προχώρα σε βελτιώσεις).
-
Καλημερα και ευχαριστώ για την άποψή σου και τον χρόνο σου!Η αγορά έγινε με σκοπό το αυτοκίνητο να βελτιωθεί.Το πόσο θα βελτιωθεί θα εξαρτηθεί από το τι άλογα μπορώ να πάρω ώστε το αυτοκίνητο να είναι ασφαλές προς ζημιές και να το χαίρομαι για χρόνια και πολλά χιλιόμετρα,δεν ψαχνω φτηνές λυσεις ψάχνω μακροζωία.Μέχρι να μαζέψω αρκετές πληροφορίες και να είμαι σίγουρος για τη μετατροπή δεν πρόκειται να προχωρήσω σε αυτό το βήμα οπότε λογικά θα μου πάρει χρόνο και θα έχω τον χρόνο να ανακαλύψω περισσότερο τα όρια του.Η ιπποδύναμη που ζητώ ειναι 400-450 άλογα για τη μικρή πίεση και μια πιο 'extreme' στα 500-550 άλογα.Ποια τα πλεονεκτήματα του υπερκιβυσμού και ποια τα μειονεκτήματα;Το 6ρι σασμάν νομίζω πως δεν αντέχει σε τέτοιες ιπποδυνάμεις και ροπές.Ποιες λύσεις υπάρχουν;Οποιαδήποτε πληροφορία ενός γνώστη σχετικά με την επιλογή πιστονιών,μπιελών,στρόφαλου,εκκεντροφόρων,φλάτζας και γενικα οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα υπόλοιπα ερωτήματα θα με βοηθούσε πολύ και θα με προστάτευε απο άσχετους μηχανικούς που μόνο το κέρδος σκέφτονται.Ευχαριστώ!!
-
Aυτό που ψάχνεις είναι καλύτερα να το ψάξεις εδώ.
-
Το εχω κατα νου.Προσπαθω να μαζεψω οσες περισσοτερες πληροφοριες γινεται και απο οπου γινεται.Ευχαριστω!
-
Λοιπον εσύ θες και παρθένα και πουτανα χαχα.
Με ενα απλό φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση θα πας γυρω στα 340 και θα είσαι στα εργοστασιακά επίπεδα αξιοπιστίας.
Εαν λύσεις μοτέρ για σφυρήλατα και ιστορίες ξεχνα την αξιοπιστία της Μιτσουμπίσι.
Απο αναρτήσεις θα σου λεγα να πας σε bc racing με κάπως επιθετικό στησιμο, απο φρένα σε ημιαγωνιστικο τακακι ferodo ds2500, και απο ζάντες δεν βρίσκω κάτι ομορφότερο απο τις works προσωπικά.
Δεν χρειάζεται να πειραξεις κάτι άλλο στο αμάξι, τα 500 άλογα δεν ξέρω τι τα θες, λογικά για πατήματα σε ευθείες δεν εξηγητε αλλιως. Το αμάξι πυροβολει σε εργοστασιακό επίπεδο , και ποσο μάλλον με ενα απλό πρωτο στάδιο φπε που είπα αρχικα και θα ξυπνήσει αρκετά.
Οτιδήποτε παραπανω κανεις απο αυτά που σου πα κερδιζεις σε επιπεδο κόντρας , χάνεις σε μακροζωία. -
Νιωθω επιτελους οτι ειμαστε πισω στο 2006 και οχι στο 2016 και ΓΟΥΣΤΑΡΩ
-
Καλησπερα!Οπως το πες και πουτανα και παρθενα.Δε νομιζω οτι 500-550 αλογα ειναι πολλα για αυτο το μοτερ.Με σωστη συντηρηση πιστευω δεν θα εχω προβλημα μακροζωιας αρκει τα πραγματα που θα μπουν στο αυτοκινητο να ειναι σωστα.Υπαρχουν απειρες λυσεις για αυτο το μοτερ και πολλα συνεργεια εχουν ασχολειθει απλα ο προβληματισμος μου ειναι ποιες λυσεις θα φερουν και μακροζωια.Τα 500-550 αλογα τα θελω για να μου προσφερει αδρεναλινη και να με 'τρομαζει' λιγο.Το αυτοκινητο δεν θα ειναι για μες την πολη αλλα για ταξιδια και διαδρομες και σιγουρα θα κανει και τα πατηματα του.Απο αναρτησεις εχω ακουσει οτι οι OHLINS κανουν θαυματα και για ζαντες περισσοτερο θελω πληροφοριες ως προς τις διαστασεις και το βαρος τους.Σκεφτομαι κατι σε 17*9.5 ωστε να γλυτωσω βαρος απο το μεγεθος και να κερδισω σε φαρδος.Σε λαστιχο εχεις να προτεινεις κατι συν διαστασεις για 9.5αρα ζαντα;Οσον αφορα τα φρενα λογικα θα παω σε κιτ 6πιστονων.D2,KSPORT,AP RACING και WILWOOD στα υποψιν.
-
Aυτά τα αυτοκίνητα όπως είναι από το εργοστάσιο όταν οδηγούνται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σασί / μοτέρ / μετάδοση / ανάρτηση θέλουν κάθε 2 καλές βόλτες στα βουνά τακάκια και κάθε 5 βόλτες δίσκους στα φρένα και δισκάκια στα διαφορικά, αλλά επειδή το κόστος δεν αντέχεται και οι χεράδες που μπορούν να τα πάνε αέρα είναι λίγοι, όλα αυτά βγαίνουν βόλτα παραλία 1 φορά το μήνα σε πολύ αργό ρυθμό για να ψαρώνουν τους υπόλοιπους με το antilag και τον υπόλοιπο καιρό αράζουν έξω από καφετέριες για μούρη, κρίμα για τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Aυτά τα αυτοκίνητα όπως είναι από το εργοστάσιο όταν οδηγούνται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σασί / μοτέρ / μετάδοση / ανάρτηση θέλουν κάθε 2 καλές βόλτες στα βουνά τακάκια και κάθε 5 βόλτες δίσκους στα φρένα και δισκάκια στα διαφορικά, αλλά επειδή το κόστος δεν αντέχεται και οι χεράδες που μπορούν να τα πάνε αέρα είναι λίγοι, όλα αυτά βγαίνουν βόλτα παραλία 1 φορά το μήνα σε πολύ αργό ρυθμό για να ψαρώνουν τους υπόλοιπους με το antilag και τον υπόλοιπο καιρό αράζουν έξω από καφετέριες για μούρη, κρίμα για τα αυτοκίνητα.+1
-
Aυτά τα αυτοκίνητα όπως είναι από το εργοστάσιο όταν οδηγούνται σύμφωνα με τις δυνατότητες των σασί / μοτέρ / μετάδοση / ανάρτηση θέλουν κάθε 2 καλές βόλτες στα βουνά τακάκια και κάθε 5 βόλτες δίσκους στα φρένα και δισκάκια στα διαφορικά, αλλά επειδή το κόστος δεν αντέχεται και οι χεράδες που μπορούν να τα πάνε αέρα είναι λίγοι, όλα αυτά βγαίνουν βόλτα παραλία 1 φορά το μήνα σε πολύ αργό ρυθμό για να ψαρώνουν τους υπόλοιπους με το antilag και τον υπόλοιπο καιρό αράζουν έξω από καφετέριες για μούρη, κρίμα για τα αυτοκίνητα.
Κατι χρησιμο θα μας πεις η θα συνεχισεις να το παιζεις εξυπνος?
-
Οσα δεν φτανει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια.
Στάλθηκε από το SM-T315 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό που λέει ο 21 Quadra είναι απλό:
Είσαι ικανός να ελέγξεις το αμάξι στο όριό του όπως είναι τώρα?
αν ναι, προχώρα.
αν όχι, γίνε πρώτα και όταν το αμάξι αρχίσει να μην σε καλύπτει, βελτίωσέ το.
Να το κάνεις τώρα 500 άλογα και να μην μπορείς να ελέγξεις τα 300, σε κάνει τουλάχιστον επικίνδυνο.
Πολλοί από αυτούς που πήραν evo, sti, rs, type r κλπ δεν είναι σε θέση να κάνουν καλά ούτε τα μισά από τα άλογα που βγάζουν τα αυτοκίνητά τους, οπότε τα έχουν για μούρη.
Μη γίνεις και εσύ τέτοιος, κρίμα και για σένα - κρίμα και για το αμάξι. -
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Οσα δεν φτανει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια.Στάλθηκε από το SM-T315 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ μπορεί να μην φτάνω να πάρω evo, sti κλπ
Αυτοί που μπορούν ΠΡΕΠΕΙ να ξέρουν να τα χειριστούν, γιατί αλλιώς γίνονται τουλάχιστον επικίνδυνοι. -
@sagia ο quadra21 δεν το παιζει έξυπνος, ειναι γνώστης και να λαβεις υπόψιν αυτά που λέει. Εξαρτάται βέβαια την ηλικια σου που μάλλον ειναι αρκετά μικρη.. Περνα μια βόλτα απο την geartech να σου προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε αυτά που ζητάς.
Δεν υπαρχει μακροζωία εαν αλλαξεις μέταλλα κινητήρα. Υπάρχει μονο αντοχή στο να ανταπεξελθει το μοτέρ σε αυξημένες πιέσεις σε κόντρες. Δεν θα εχεις χιλιομετρική απόδοση. Το αμάξι όπως θες να το κανεις ειναι για χρηση μια φορά την εβδομαδα και αυτό μονο για κόντρα με άλλο αμάξι. -
Ρε παιδια τι σημασια εχει τι ικανοτητες εχω εγω και που θα καταληξει το αυτοκινητο;Ρωτησα κατι πολυ συγκεκριμενο και καμια σχεση για ικανοτητα.Αν μπορειτε να βοηθησετε σε αυτο που ρωτησα εχει καλως.
-
@cson Ειχα ενα mini cooper s r53 280 αλογα με αλλαγμενα τα μεταλλα και ειχα κανει 67.000χλμ απροβληματιστα.Το αυτοκινητο και ταξιδια εκανε και μες την Αθηνα κυκλοφορουσε και πατηματα εκανε.Μονο δισκοπλατο ζητουσε καθε 25.000-30.000χλμ.Αυτος που το πηρε εχει κανει 8.000χλμ και εχει μεινει εντυπωσιασμενος.Δεν γινεται να μην μπορω να παρω 500-550 αλογα απο τον 4g63 απροβληματιστα.Οσο για την ηλικια μου,ουτε αυτο εχει σημασια.
-
Ο χρήστης Sagias έγραψε:
Ρε παιδια τι σημασια εχει τι ικανοτητες εχω εγω και που θα καταληξει το αυτοκινητο;Ρωτησα κατι πολυ συγκεκριμενο και καμια σχεση για ικανοτητα.Αν μπορειτε να βοηθησετε σε αυτο που ρωτησα εχει καλως.Ρε παλικάρι, αν το φτιάξεις το πας μαλιοκούβαρα σου φύγει και σκάσεις σε κάποιον μπροστά-απέναντι-δίπλα κλπ στείλεις 1-2 στο νοσοκομείο και 1-2 ακόμα 2 μέτρα κάτω από τη γη (και εσύ μαζί με τους μεν ή τους δε), δεν έχει σχέση έτσι?
Ειχα ενα mini cooper s r53 280 αλογα με αλλαγμενα τα μεταλλα και ειχα κανει 67.000χλμ απροβληματιστα.Το αυτοκινητο και ταξιδια εκανε και μες την Αθηνα κυκλοφορουσε και πατηματα εκανε.Μονο δισκοπλατο ζητουσε καθε 25.000-30.000χλμ.Αυτος που το πηρε εχει κανει 8.000χλμ και εχει μεινει εντυπωσιασμενος.Δεν γινεται να μην μπορω να παρω 500-550 αλογα απο τον 4g63 απροβληματιστα
ΟΚ τότε το έχεις το θέμα, προχώρα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο πρακτικό κομμάτι. Καλές βόλτες, να το φχαριστηθείς.
Βελτιωση Mitsubishi evo 9