-
Καλησπερα σε όλους, χρειάζομαι την βοήθεια σας για το φορντ μοντέο 1.6 2009 που αγόρασα πριν 7 μήνες περίπου. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 72500 χλμ, αλήθινά άπ όσο μπόρεσα και το έψαξα μεσο φίλων μηχανικό και λαμαρινά.. Το αυτοκίνητο μου το βρήκε γνωστός μου που ασχολέιται με το αντικείμενο και είχε βρει και στον αδερφό μου πριν μερικά χρόνια. Το αυτοκίνητο ήταν λίσινγκ σε διευθυντή της τράπεζας πειράιώς και έχει και το βιβλίο με τα σέρβις που έγιναν, το πρώτο στην αντιπροσωπεία και τά άλλα σε άλλο συνεργείο.
Όταν ήρθε το αυτοκίνητο από Αθήνα, είχε αλλαγμένα λάδια όπως με διαβεβαίωσε ο γνωστός μου, το πρώτο διάστημα όλα καλά ώσπου μια μέρα καθώς επέστρεφα από ταξίδι με την οικογένεια μέσα (τρίτεκνος) μου άναψε το λαμπάκι της στάθμης λαδιού, κατεβαίνω ανοίγω το κάπο, τράβαω τον δέικτη και λάδι δεν υπήρχε, είχαν γίνει 5000χλμ μέχρι τοτε. Πήγα στο πρώτο βενζινάδικο που ήταν κόντά και συμπλήρωσα σχεδόν 3 λίτρα με ότι λάδι βρήκα για να συνεχίσω το ταξίδι της επιστροφής. Την επόμενη το πρωί πήγα στον μηχανικό μου να κάνω αλλαγή λαδιών, έβαλα τα liqui molly 5w 30 special tec και εννοειτάι αλλαγή φίλτρου. στον πρώτο έλεγχο 1000χλμ παταρήρησα ότι έκαψε περιπου 500ml πολλά, αποφασίζω να πάω στην αντιπροσωπεία στα ανατολικα της θεσσαλονικής να πάρω μια γνώμη. Έκλεισα ραντεβού, πήγα και μου έιπαν ότι θα πρέπει να αλλάξουν τα λάδια με τα δικά τους ford formula plus 10w40 όπως και έγινε και σε 1000χλμ να πάω για έλεγχο, πέρασαν τα χιλίομετρα και πάω στην φορντ, το αμάξι έιχε κάψει περιπου 150-200ml. Μου είπαν ότι δεν έιναι πολύ και ότι είναι μέσα στα πλάισια που δίνει η εταιρία ακόμα και για το καινούριο όταν το πάιρνεις και απλά θα πρέπει να συμπληρώνω που και που λίγο λάδι, είπα δεν έιναι τραγικό και έφυγα.
Στα επόμενα 1000 χλμ ξανασυμπλήρωσα περιπου 200ml όπως εδώ και έναν μηνα βλέπω οτι από πίσω όταν επιταγχύνω βγαίνει μπλε -ασπρος καπνός είδικά εαν ανεβάσω στροφές από 4500 χιλ. και πάνω ενώ πιο χαμηλά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. επίσης βλέπω ότι η στάθμη του λαδιού πέφτει σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και συμπληρώνω ώστε να έχει λάδι μέχρι την μέση του δείκτη. Πριν λίγες μέρες που συμπλήρωσα πάλι και έκανα περίπου 300χλμ ,σήμερα το πρωί συμπλήρωσα 400ml, είναι δυνατόν;
Το πρ'ωτο που σκέφτομαι είναι τα τσιμουχάκια βαλβιδών να έχουν στεγνώσει και να περνάει το λάδι στον θαλάμο καύσης, καυσαέρια που είχα μετρήσει ήταν ελαφρώς ανεβασμένα αλλά τίποτα το ανησυχιτκό όπως μου είπαν. Δεν έχω καμμία εμφανή διαρροή λαδιου στον κινητήρα έιτε από πάνω έιτε από κάτω. Υπάρχει περίπτωση να είναι ελατήρια;
Ο γνωστος μου που μου βρήκε το αυτοκίνητο μου είπε εαν θέλω να το πουλήσω αν και θεωρεί ότι δεν υπαρχει κάποιο πρόβλημα και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αλλά προτού μπω σε αυτην την διαδικασία θα ήθελα την γνώμη σας και βοήθεια γιατί εκτός αυτού του θέματός με τα λάδια με έχει βολέψει πολύ από χώρους ( δύο παιδικά καθισματάκια πίσω και άτομο στην μέση συν ο χώρος αποσκευών. )
Να δοκιμάσω καλλίτερο λάδι όπως μοτουλ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά -
Καλησπερα σε όλους, χρειάζομαι την βοήθεια σας για το φορντ μοντέο 1.6 2009 που αγόρασα πριν 7 μήνες περίπου. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 72500 χλμ, αλήθινά άπ όσο μπόρεσα και το έψαξα μεσο φίλων μηχανικό και λαμαρινά.. Το αυτοκίνητο μου το βρήκε γνωστός μου που ασχολέιται με το αντικείμενο και είχε βρει και στον αδερφό μου πριν μερικά χρόνια. Το αυτοκίνητο ήταν λίσινγκ σε διευθυντή της τράπεζας πειράιώς και έχει και το βιβλίο με τα σέρβις που έγιναν, το πρώτο στην αντιπροσωπεία και τά άλλα σε άλλο συνεργείο.
Όταν ήρθε το αυτοκίνητο από Αθήνα, είχε αλλαγμένα λάδια όπως με διαβεβαίωσε ο γνωστός μου, το πρώτο διάστημα όλα καλά ώσπου μια μέρα καθώς επέστρεφα από ταξίδι με την οικογένεια μέσα (τρίτεκνος) μου άναψε το λαμπάκι της στάθμης λαδιού, κατεβαίνω ανοίγω το κάπο, τράβαω τον δέικτη και λάδι δεν υπήρχε, είχαν γίνει 5000χλμ μέχρι τοτε. Πήγα στο πρώτο βενζινάδικο που ήταν κόντά και συμπλήρωσα σχεδόν 3 λίτρα με ότι λάδι βρήκα για να συνεχίσω το ταξίδι της επιστροφής. Την επόμενη το πρωί πήγα στον μηχανικό μου να κάνω αλλαγή λαδιών, έβαλα τα liqui molly 5w 30 special tec και εννοειτάι αλλαγή φίλτρου. στον πρώτο έλεγχο 1000χλμ παταρήρησα ότι έκαψε περιπου 500ml πολλά, αποφασίζω να πάω στην αντιπροσωπεία στα ανατολικα της θεσσαλονικής να πάρω μια γνώμη. Έκλεισα ραντεβού, πήγα και μου έιπαν ότι θα πρέπει να αλλάξουν τα λάδια με τα δικά τους ford formula plus 10w40 όπως και έγινε και σε 1000χλμ να πάω για έλεγχο, πέρασαν τα χιλίομετρα και πάω στην φορντ, το αμάξι έιχε κάψει περιπου 150-200ml. Μου είπαν ότι δεν έιναι πολύ και ότι είναι μέσα στα πλάισια που δίνει η εταιρία ακόμα και για το καινούριο όταν το πάιρνεις και απλά θα πρέπει να συμπληρώνω που και που λίγο λάδι, είπα δεν έιναι τραγικό και έφυγα.
Στα επόμενα 1000 χλμ ξανασυμπλήρωσα περιπου 200ml όπως εδώ και έναν μηνα βλέπω οτι από πίσω όταν επιταγχύνω βγαίνει μπλε -ασπρος καπνός είδικά εαν ανεβάσω στροφές από 4500 χιλ. και πάνω ενώ πιο χαμηλά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. επίσης βλέπω ότι η στάθμη του λαδιού πέφτει σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και συμπληρώνω ώστε να έχει λάδι μέχρι την μέση του δείκτη. Πριν λίγες μέρες που συμπλήρωσα πάλι και έκανα περίπου 300χλμ ,σήμερα το πρωί συμπλήρωσα 400ml, είναι δυνατόν;
Το πρ'ωτο που σκέφτομαι είναι τα τσιμουχάκια βαλβιδών να έχουν στεγνώσει και να περνάει το λάδι στον θαλάμο καύσης, καυσαέρια που είχα μετρήσει ήταν ελαφρώς ανεβασμένα αλλά τίποτα το ανησυχιτκό όπως μου είπαν. Δεν έχω καμμία εμφανή διαρροή λαδιου στον κινητήρα έιτε από πάνω έιτε από κάτω. Υπάρχει περίπτωση να είναι ελατήρια;
Ο γνωστος μου που μου βρήκε το αυτοκίνητο μου είπε εαν θέλω να το πουλήσω αν και θεωρεί ότι δεν υπαρχει κάποιο πρόβλημα και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αλλά προτού μπω σε αυτην την διαδικασία θα ήθελα την γνώμη σας και βοήθεια γιατί εκτός αυτού του θέματός με τα λάδια με έχει βολέψει πολύ από χώρους ( δύο παιδικά καθισματάκια πίσω και άτομο στην μέση συν ο χώρος αποσκευών. )
Να δοκιμάσω καλλίτερο λάδι όπως μοτουλ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά -
Καλησπερα σε όλους, χρειάζομαι την βοήθεια σας για το φορντ μοντέο 1.6 2009 που αγόρασα πριν 7 μήνες περίπου. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 72500 χλμ, αλήθινά άπ όσο μπόρεσα και το έψαξα μεσο φίλων μηχανικό και λαμαρινά.. Το αυτοκίνητο μου το βρήκε γνωστός μου που ασχολέιται με το αντικείμενο και είχε βρει και στον αδερφό μου πριν μερικά χρόνια. Το αυτοκίνητο ήταν λίσινγκ σε διευθυντή της τράπεζας πειράιώς και έχει και το βιβλίο με τα σέρβις που έγιναν, το πρώτο στην αντιπροσωπεία και τά άλλα σε άλλο συνεργείο.
Όταν ήρθε το αυτοκίνητο από Αθήνα, είχε αλλαγμένα λάδια όπως με διαβεβαίωσε ο γνωστός μου, το πρώτο διάστημα όλα καλά ώσπου μια μέρα καθώς επέστρεφα από ταξίδι με την οικογένεια μέσα (τρίτεκνος) μου άναψε το λαμπάκι της στάθμης λαδιού, κατεβαίνω ανοίγω το κάπο, τράβαω τον δέικτη και λάδι δεν υπήρχε, είχαν γίνει 5000χλμ μέχρι τοτε. Πήγα στο πρώτο βενζινάδικο που ήταν κόντά και συμπλήρωσα σχεδόν 3 λίτρα με ότι λάδι βρήκα για να συνεχίσω το ταξίδι της επιστροφής. Την επόμενη το πρωί πήγα στον μηχανικό μου να κάνω αλλαγή λαδιών, έβαλα τα liqui molly 5w 30 special tec και εννοειτάι αλλαγή φίλτρου. στον πρώτο έλεγχο 1000χλμ παταρήρησα ότι έκαψε περιπου 500ml πολλά, αποφασίζω να πάω στην αντιπροσωπεία στα ανατολικα της θεσσαλονικής να πάρω μια γνώμη. Έκλεισα ραντεβού, πήγα και μου έιπαν ότι θα πρέπει να αλλάξουν τα λάδια με τα δικά τους ford formula plus 10w40 όπως και έγινε και σε 1000χλμ να πάω για έλεγχο, πέρασαν τα χιλίομετρα και πάω στην φορντ, το αμάξι έιχε κάψει περιπου 150-200ml. Μου είπαν ότι δεν έιναι πολύ και ότι είναι μέσα στα πλάισια που δίνει η εταιρία ακόμα και για το καινούριο όταν το πάιρνεις και απλά θα πρέπει να συμπληρώνω που και που λίγο λάδι, είπα δεν έιναι τραγικό και έφυγα.
Στα επόμενα 1000 χλμ ξανασυμπλήρωσα περιπου 200ml όπως εδώ και έναν μηνα βλέπω οτι από πίσω όταν επιταγχύνω βγαίνει μπλε -ασπρος καπνός είδικά εαν ανεβάσω στροφές από 4500 χιλ. και πάνω ενώ πιο χαμηλά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. επίσης βλέπω ότι η στάθμη του λαδιού πέφτει σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και συμπληρώνω ώστε να έχει λάδι μέχρι την μέση του δείκτη. Πριν λίγες μέρες που συμπλήρωσα πάλι και έκανα περίπου 300χλμ ,σήμερα το πρωί συμπλήρωσα 400ml, είναι δυνατόν;
Το πρ'ωτο που σκέφτομαι είναι τα τσιμουχάκια βαλβιδών να έχουν στεγνώσει και να περνάει το λάδι στον θαλάμο καύσης, καυσαέρια που είχα μετρήσει ήταν ελαφρώς ανεβασμένα αλλά τίποτα το ανησυχιτκό όπως μου είπαν. Δεν έχω καμμία εμφανή διαρροή λαδιου στον κινητήρα έιτε από πάνω έιτε από κάτω. Υπάρχει περίπτωση να είναι ελατήρια;
Ο γνωστος μου που μου βρήκε το αυτοκίνητο μου είπε εαν θέλω να το πουλήσω αν και θεωρεί ότι δεν υπαρχει κάποιο πρόβλημα και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αλλά προτού μπω σε αυτην την διαδικασία θα ήθελα την γνώμη σας και βοήθεια γιατί εκτός αυτού του θέματός με τα λάδια με έχει βολέψει πολύ από χώρους ( δύο παιδικά καθισματάκια πίσω και άτομο στην μέση συν ο χώρος αποσκευών. )
Να δοκιμάσω καλλίτερο λάδι όπως μοτουλ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά -
Να συμπληρώσω πως πριν το προηγούμενο συμπλήρωμα σε δυο ταξίδια 400χλμ και 500χλμ εκαστως, εκαψε από 200ml τουλάχιστον και επρεπε να συμπληρωσω. Πλέον πριν απο καθε ταξιδι ελεγχο συμπληρωνω και το μπετονι στο φορπαγκαζ
-
Είχες βάλει 5-30 και πήγες στη ford και σε βάλανε 10-40?
-
Το αμάξι προφανώς καίει λάδια, πολλά λάδια για να θεωρηθεί φυσιολογικό.
Βρες καλό μάστορα να σου πει τι έχει (αυτό με τα τσιμουχάκια βαλβίδων ακούγεται σαν πιθανή εξήγηση), πόσο θα κοστίσει και αν συμφέρει - βγαίνεις οικονομικά, φτιάξ' το. Αλλιώς άλλαξέ το. -
Μπορεί να θέλει τσιμουχάκια βαλβίδων, μπορεί να θέλει φλάντζες, μπορεί να θέλει ελατήρια πιστονιών & τρίψιμο βαλβίδων άλλα όχι και 10w40! Συμπίεση πήρατε;
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση, συμπίεση πήραμε και ειναι κανονική. Οσον αφορα το λάδι στην φορντ μου έβαλαν 10w40 ford formula plus, τι νας πω, ακόμα και βιβλίο που είχα δει δεν έλεγε για 10w40. Μόνο 5w30 το οποιο το καίει πιο εύκολα. Ο μηχανικός μου που πήγα σήμερα πάλι να ρωτήσω για τα τσιμουχάκια μου είπε οτι απ ότι πιστεύει δεν θα φτιάξει, πάλι θα καίει, ισως να ειναι κανένα ελατήριο. Το αυτοκίνητο στον δρόμο τραβάει, ούτε ρετάρει κινητήρας, ουτε θερμοκρασία εχει ανεβάσει όσο το έχω εγώ. Εγώ πιστεύω οτι εγινε κακή συντήρηση με αποτελέσμα να στεγνώσουν τσιμουχάκια, αλλά οταν σου λένε δεν θα στρώσει και πάλι θα καίει το σκέφτεσαι και δεν έννοω να καίει 500ml στις 7500 ή 10.000 χιλ. Δεν θα με ένοιαζε . Το σκέφτομαι και δεν ξέρω εαν αξίζει να το ανοίξω. Το κόστος που μου έβγαλε ο μάστορας για αλλαγή στα τσιμουχάκια μαζι με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού και καλλιτερα λάδια συνθετικά καστρολ είναι περίπου 400-500 ευρώ, και εαν πάλι καίει όπως μου λέει, δυσκολα τα πράγματα.
-
Ο χρήστης kastor έγραψε:
...Το σκέφτομαι και δεν ξέρω εαν αξίζει να το ανοίξω. Το κόστος που μου έβγαλε ο μάστορας για αλλαγή στα τσιμουχάκια μαζι με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού και καλλιτερα λάδια συνθετικά καστρολ είναι περίπου 400-500 ευρώ, και εαν πάλι καίει όπως μου λέει, δυσκολα τα πράγματα.Castrol Magnatec 5W-30 Α5 4lt~30€, σετ ιμάντα χρονισμού & αντλία νερού~90€ και η αξία για τα τσιμουχάκια αμελητέα.
http://www.autotires.gr/ford-mondeo-iv- ... chronismou
Ψυχραιμία,πάρε μια δεύτερη προσφορά από άλλον μηχανικό. Ο συντοπίτης (με την καλή έννοια ) REALZEUS ίσως μπορεί να βοηθήσει; -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Ο συντοπίτης (με την καλή έννοια ) REALZEUS ίσως μπορεί να βοηθήσει;O REALZEUS επίσης έχει και ford στην κατοχή του, οπότε θα ξέρει και μηχανικούς. Στειλ' του ένα pm.
-
Ο χρήστης kastor έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση, συμπίεση πήραμε και ειναι κανονική. Οσον αφορα το λάδι στην φορντ μου έβαλαν 10w40 ford formula plus, τι νας πω, ακόμα και βιβλίο που είχα δει δεν έλεγε για 10w40. Μόνο 5w30 το οποιο το καίει πιο εύκολα. Ο μηχανικός μου που πήγα σήμερα πάλι να ρωτήσω για τα τσιμουχάκια μου είπε οτι απ ότι πιστεύει δεν θα φτιάξει, πάλι θα καίει, ισως να ειναι κανένα ελατήριο. Το αυτοκίνητο στον δρόμο τραβάει, ούτε ρετάρει κινητήρας, ουτε θερμοκρασία εχει ανεβάσει όσο το έχω εγώ. Εγώ πιστεύω οτι εγινε κακή συντήρηση με αποτελέσμα να στεγνώσουν τσιμουχάκια, αλλά οταν σου λένε δεν θα στρώσει και πάλι θα καίει το σκέφτεσαι και δεν έννοω να καίει 500ml στις 7500 ή 10.000 χιλ. Δεν θα με ένοιαζε . Το σκέφτομαι και δεν ξέρω εαν αξίζει να το ανοίξω. Το κόστος που μου έβγαλε ο μάστορας για αλλαγή στα τσιμουχάκια μαζι με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού και καλλιτερα λάδια συνθετικά καστρολ είναι περίπου 400-500 ευρώ, και εαν πάλι καίει όπως μου λέει, δυσκολα τα πράγματα.Τα τσιμουχάκια δεν βγάζουν λευκό καπνό όταν πατάς γκάζι αλλά όταν το αφήνεις,πέρνει λάδι ο χώρος καύσης από τον χώρο των βαλβίδων λόγω της υποπίεσης που δημιουργείται όταν αφήνεις το γκάζι και κλείνει η πεταλούδα ή όταν δουλεύει στο ρελαντί που πάλι υπάρχει έντονη υποπίεση ( αλήθεια δεν είδα πουθενά τι κινητήρας είναι, πετρέλαιο ή βενζίνη ? )
Αν είναι πετρέλαιο δεν υπάρχει υποπίεση και δεν υπάρχει περίπτωση να περνάει λάδι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.Ο καπνός που λές και τον βλέπεις όταν πατάς το γκάζι είναι ή φθαρμένα ελατήρια εμβόλων, ή κολλημένα ελατήρια εμβόλων, ή τρύπιο ή ραγισμένο έμβολο, ( απίθανο )
Ο καπνός αν είναι μπλέ σημαίνει ότι καίγεται στον χώρο καύσης, αν είναι λευκός σημαίνει ότι το λάδι φεύγει χωρίς να καεί, δηλαδή από το χρώμα του καπνού έχουμε πρόβλημα στα ελατήρια και στα τσιμουχάκια.
Μια κουφή αλλά όχι απίθανη περίπτωση είναι να είναι βουλωμένο το κύκλωμα ανακούφισης του στροφαλοθαλάμου και να ανεβαίνουν λάδια από το κάρτερ και στον χώρο καύσης ( γαλάζιος καπνός ) και να περνάνε άκαυστα στην εξαγωγή ( λευκός καπνός )
Λοιπόν μπήκα στο net και υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές για μεγάλη κατανάλωση λαδιού στους κινητήρες Duratec και το πρόβλημα είναι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, τώρα ο μηχανικός σου μπορεί να σου τα αλλάξει χωρίς να βγάλει το καπάκι, υπάρχουν και εργαλεία και τεχνικές για αυτή τη δουλειά, τα τσιμουχάκια δεν κοστίζουν πάνω από 25-30€ μια λογική τιμή για τσιμουχάκια / εργασία γύρω στα 200€ είναι ΟΚ.
Αν δεν είναι η ώρα του ιμάντα χρονισμού γιατί να τον αλλάξεις ? Για να ανεβάσει το κόστος ?
-
Λίγο λάδι καίει για να κάνεις επισκευή μοτέρ. Συμπλήρωνέ του, βάλε χοντρό λάδι και ρίξε κανά βελτιωτικό και άστο κατά την γνώμη μου. Πάντως λίγα χλμ. έχει για να καίει λάδι.
-
Θα πάρω και δεύτερη γνώμη, μου κακοφαίνεται γιατί όταν μιλούσα με τον γνωστό μου που μου το βρήκε του είχα πει ότι βασική προϋπόθεση είναι να μην κείει λάδια το αμάξι και έπεσα στην πίτα. Εδώ και αρκετό καιρό απλά συμπληρώνω κάθε εβδομάδα αναλόγως τι χιλιόμετρα έχω κάνει. Όσον αφορα να μπώ στην διαδικασία να ανοίξω κινητήρα δεν υπάρχει περίπτωση προς το παρόν. Από τότε που έβαλα τα λάδια της φορντ έχω κάνει 3300χιλ. συμπληρώνω μόλις δώ τον δείκτη στο χαμηλό όριο και πάντα βάζω λίγο πίο κάτω από το πάνω όριο, η διαφορά μεταξυ των δύο ορίων άπ ότι υπολογισα είναι περιπου 200-300μλ.
Ρώτησα τρείς κατόχους μοντέο 2009 και όι τρείς μου είπαν ότι δεν ξέρουν εαν τους καίει ούτε τι λάδι βαζουν, κάνουν τις αλλαγές στην αντιπροσωπεία. Συμπέρασμα και να καίει μισό λίτρο από αλλαγή σε αλλαγή δεν το καταλαβαίνεις, εκτός εμου. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση, συμπίεση πήραμε και ειναι κανονική. Οσον αφορα το λάδι στην φορντ μου έβαλαν 10w40 ford formula plus, τι νας πω, ακόμα και βιβλίο που είχα δει δεν έλεγε για 10w40. Μόνο 5w30 το οποιο το καίει πιο εύκολα. Ο μηχανικός μου που πήγα σήμερα πάλι να ρωτήσω για τα τσιμουχάκια μου είπε οτι απ ότι πιστεύει δεν θα φτιάξει, πάλι θα καίει, ισως να ειναι κανένα ελατήριο. Το αυτοκίνητο στον δρόμο τραβάει, ούτε ρετάρει κινητήρας, ουτε θερμοκρασία εχει ανεβάσει όσο το έχω εγώ. Εγώ πιστεύω οτι εγινε κακή συντήρηση με αποτελέσμα να στεγνώσουν τσιμουχάκια, αλλά οταν σου λένε δεν θα στρώσει και πάλι θα καίει το σκέφτεσαι και δεν έννοω να καίει 500ml στις 7500 ή 10.000 χιλ. Δεν θα με ένοιαζε . Το σκέφτομαι και δεν ξέρω εαν αξίζει να το ανοίξω. Το κόστος που μου έβγαλε ο μάστορας για αλλαγή στα τσιμουχάκια μαζι με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού και καλλιτερα λάδια συνθετικά καστρολ είναι περίπου 400-500 ευρώ, και εαν πάλι καίει όπως μου λέει, δυσκολα τα πράγματα.
Τα τσιμουχάκια δεν βγάζουν λευκό καπνό όταν πατάς γκάζι αλλά όταν το αφήνεις,πέρνει λάδι ο χώρος καύσης από τον χώρο των βαλβίδων λόγω της υποπίεσης που δημιουργείται όταν αφήνεις το γκάζι και κλείνει η πεταλούδα ή όταν δουλεύει στο ρελαντί που πάλι υπάρχει έντονη υποπίεση ( αλήθεια δεν είδα πουθενά τι κινητήρας είναι, πετρέλαιο ή βενζίνη ? )
Αν είναι πετρέλαιο δεν υπάρχει υποπίεση και δεν υπάρχει περίπτωση να περνάει λάδι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.Ο καπνός που λές και τον βλέπεις όταν πατάς το γκάζι είναι ή φθαρμένα ελατήρια εμβόλων, ή κολλημένα ελατήρια εμβόλων, ή τρύπιο ή ραγισμένο έμβολο, ( απίθανο )
Ο καπνός αν είναι μπλέ σημαίνει ότι καίγεται στον χώρο καύσης, αν είναι λευκός σημαίνει ότι το λάδι φεύγει χωρίς να καεί, δηλαδή από το χρώμα του καπνού έχουμε πρόβλημα στα ελατήρια και στα τσιμουχάκια.
Μια κουφή αλλά όχι απίθανη περίπτωση είναι να είναι βουλωμένο το κύκλωμα ανακούφισης του στροφαλοθαλάμου και να ανεβαίνουν λάδια από το κάρτερ και στον χώρο καύσης ( γαλάζιος καπνός ) και να περνάνε άκαυστα στην εξαγωγή ( λευκός καπνός )
Λοιπόν μπήκα στο net και υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές για μεγάλη κατανάλωση λαδιού στους κινητήρες Duratec και το πρόβλημα είναι από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων, τώρα ο μηχανικός σου μπορεί να σου τα αλλάξει χωρίς να βγάλει το καπάκι, υπάρχουν και εργαλεία και τεχνικές για αυτή τη δουλειά, τα τσιμουχάκια δεν κοστίζουν πάνω από 25-30€ μια λογική τιμή για τσιμουχάκια / εργασία γύρω στα 200€ είναι ΟΚ.
Αν δεν είναι η ώρα του ιμάντα χρονισμού γιατί να τον αλλάξεις ? Για να ανεβάσει το κόστος ?
Φίλε 21 Quadra ωραία η εξήγηση σου, θα με βολευε πολυ αυτό με τα τσιμουχάκια . Ο κινητηρας ειναι durayec 1.6 125 ps βενζίνη. Οσον αφορά τον ιμάντα χρονισμου του αυτοκινητο έχει τώρα 82630χμλ και ειναι στην εφταετία, η αδεία του ειναι 2ος του 2009 και απ οσο διάβασα η εταιρία δίνει ή 7 χρόνια ή 130.000χλμ και από την στιγμή που θα το άνοιγα για τσιμουχάκια θα έκανα και τον ιμάντα
-
Μέτρα στα 1000 χλμ. πόσο καίει με νορμαλ οδηγηση. Εάν είσαι κοντά στο 1 λίτρο, τότε πας για επισκευή, έτσι μου είχαν πει εμένα σε άλλο αυτοκίνητο. Εάν ανοίξεις καπάκι κάνε σωστή και ολική επισκευή, όχι μόνο τσιμουχάκια ή ελατήρια αλλά όλα. 500 ευρώ για αλλαγή ιμάντα και τσιμουχάκια μόνο είναι πάρα πολλά. Για αρχή βάλε πιο χοντρό λάδι και παρακολούθα το. Το μοτέρ εάν έχει μεσα λάδι δεν παθαίνει τίποτα και ας καίει.
-
Με χαλαρή οδήγηση που το δοκίμασα μου έκαιγε περίπου 200ml στα 1000χλμ αλλά οταν πηγαίνώσε επαρχιακό δρόμο με ανηφόρες και αναγκαστικά κατεβάζω ταχύτητα με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν οι στροφές, όπως και οταν ταξιδεύω εγνατία με130-140 περισσοτερό πάλι ανεβαίνουν οι στροφες πάνω από 4000 και αρχίζει να καίει, γενικοτερα δεν το τρεχω αλλά από καμμιά φορά θα του δώσω λίγο για αλλαγή. Πιο χοντρό λάδι δεν γίνεται, 10w40 του εχω.
Μου πρότεινε κάποιος να του βάλω 10w50 castrol συνθετικό για περισσοτερη αντοχή στην θερμοκρασία αλλά δεν το ρισκάρω(βέβαια δεν ειναι πιο παχύ από αυτό που ήδη έχω βάλει). Δυστυχως δεν ειμαι για πειράματα. -
Ο χρήστης kastor έγραψε:
Θα πάρω και δεύτερη γνώμη, μου κακοφαίνεται γιατί όταν μιλούσα με τον γνωστό μου που μου το βρήκε του είχα πει ότι βασική προϋπόθεση είναι να μην κείει λάδια το αμάξι και έπεσα στην πίτα. Εδώ και αρκετό καιρό απλά συμπληρώνω κάθε εβδομάδα αναλόγως τι χιλιόμετρα έχω κάνει. Όσον αφορα να μπώ στην διαδικασία να ανοίξω κινητήρα δεν υπάρχει περίπτωση προς το παρόν. Από τότε που έβαλα τα λάδια της φορντ έχω κάνει 3300χιλ. συμπληρώνω μόλις δώ τον δείκτη στο χαμηλό όριο και πάντα βάζω λίγο πίο κάτω από το πάνω όριο, η διαφορά μεταξυ των δύο ορίων άπ ότι υπολογισα είναι περιπου 200-300μλ.
Ρώτησα τρείς κατόχους μοντέο 2009 και όι τρείς μου είπαν ότι δεν ξέρουν εαν τους καίει ούτε τι λάδι βαζουν, κάνουν τις αλλαγές στην αντιπροσωπεία. Συμπέρασμα και να καίει μισό λίτρο από αλλαγή σε αλλαγή δεν το καταλαβαίνεις, εκτός εμου.με το ίδιο αυτοκίνητο με 180.000 χλμ από τα 50.000 χλμ με υγραέριο με συνθετικά 5-30 αλλαγές στα 7-9.000 χλμ και δεν καίει λάδι
-
πανω οριο με κατω ειναι συνηθως 1 λιτρο. τι διαδικασια χρησιμοποιεις για να μετρησεις τα λαδια?
-
Ο χρήστης pko έγραψε:
Λίγο λάδι καίει για να κάνεις επισκευή μοτέρ. Συμπλήρωνέ του, βάλε χοντρό λάδι και ρίξε κανά βελτιωτικό και άστο κατά την γνώμη μου. Πάντως λίγα χλμ. έχει για να καίει λάδι.με ενα 20-50 δεν θα καίει τίποτα και ολα καλά!!!!
:οτιναναι!:::
-
Η διαδικασία ειναι το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε ίσιο μέρος με κρύα μηψανή και η ποσότητα μπαίνει με δοχείο που έχει μετρητή ml στα πλάγια.
ford mondeo 2009 και λάδια, βοήθεια