-
Ξεκινάω με τις δικές μου εμπειρίες:
-Σφακιανάκης(Fiat): Αν και μου είχαν προσφέρει 10ετές δωρεάν ετήσιο service, τελικά πήγα σε ιδιώτη. Μου απαγόρευαν να είμαι δίπλα στο αυτοκίνητο όταν γινόταν το service και δεν έβλεπα ποτέ τι μάρκα λάδια/ξύδια/μπουζιά/κλπ μου έβαζαν ή αν δεν έβαζαν τίποτα και απλά με δούλευαν. Μηχανικό δεν είδα ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο εκτός αν ήταν αυτός που μου έλεγε που να αφήσω το αμάξι και να περιμένω στο χώρο αναμονής.
-Πασπαλιάρης(Toyota): Το αντίθετο με το προηγούμενο. Όχι 10ετή δωρεάν συντήρηση αλλά μου επιτρέπεται να βλέπω τι κάνει ο μηχανικός στο αμάξι μου και μάλιστα προτού βάλουν το ανταλλακτικό μου το δείχνουν μέσα στο κουτί του. Οι μηχανικοί που δουλεύουν εκεί είναι επαγγελματίες και πολύ καλοί στη συνεννόηση.
Και στις δύο περιπτώσεις, το service κοστίζει περισσότερο από ένα ιδιώτη αλλά υποθέτω ότι αυτό ισχύει γενικά.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικές σας εμπειρίες από το service που προσέφεραν ή προσφέρουν οι αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων σας.
-
Ξεκινάω με τις δικές μου εμπειρίες:
-Σφακιανάκης(Fiat): Αν και μου είχαν προσφέρει 10ετές δωρεάν ετήσιο service, τελικά πήγα σε ιδιώτη. Μου απαγόρευαν να είμαι δίπλα στο αυτοκίνητο όταν γινόταν το service και δεν έβλεπα ποτέ τι μάρκα λάδια/ξύδια/μπουζιά/κλπ μου έβαζαν ή αν δεν έβαζαν τίποτα και απλά με δούλευαν. Μηχανικό δεν είδα ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο εκτός αν ήταν αυτός που μου έλεγε που να αφήσω το αμάξι και να περιμένω στο χώρο αναμονής.
-Πασπαλιάρης(Toyota): Το αντίθετο με το προηγούμενο. Όχι 10ετή δωρεάν συντήρηση αλλά μου επιτρέπεται να βλέπω τι κάνει ο μηχανικός στο αμάξι μου και μάλιστα προτού βάλουν το ανταλλακτικό μου το δείχνουν μέσα στο κουτί του. Οι μηχανικοί που δουλεύουν εκεί είναι επαγγελματίες και πολύ καλοί στη συνεννόηση.
Και στις δύο περιπτώσεις, το service κοστίζει περισσότερο από ένα ιδιώτη αλλά υποθέτω ότι αυτό ισχύει γενικά.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικές σας εμπειρίες από το service που προσέφεραν ή προσφέρουν οι αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων σας.
-
Ξεκινάω με τις δικές μου εμπειρίες:
-Σφακιανάκης(Fiat): Αν και μου είχαν προσφέρει 10ετές δωρεάν ετήσιο service, τελικά πήγα σε ιδιώτη. Μου απαγόρευαν να είμαι δίπλα στο αυτοκίνητο όταν γινόταν το service και δεν έβλεπα ποτέ τι μάρκα λάδια/ξύδια/μπουζιά/κλπ μου έβαζαν ή αν δεν έβαζαν τίποτα και απλά με δούλευαν. Μηχανικό δεν είδα ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο εκτός αν ήταν αυτός που μου έλεγε που να αφήσω το αμάξι και να περιμένω στο χώρο αναμονής.
-Πασπαλιάρης(Toyota): Το αντίθετο με το προηγούμενο. Όχι 10ετή δωρεάν συντήρηση αλλά μου επιτρέπεται να βλέπω τι κάνει ο μηχανικός στο αμάξι μου και μάλιστα προτού βάλουν το ανταλλακτικό μου το δείχνουν μέσα στο κουτί του. Οι μηχανικοί που δουλεύουν εκεί είναι επαγγελματίες και πολύ καλοί στη συνεννόηση.
Και στις δύο περιπτώσεις, το service κοστίζει περισσότερο από ένα ιδιώτη αλλά υποθέτω ότι αυτό ισχύει γενικά.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικές σας εμπειρίες από το service που προσέφεραν ή προσφέρουν οι αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων σας.
-
Hyundai Μητρόπουλος πριν μερικά χρόνια. Πάω και του λέω θέλω έλεγχο διακενων βαλβίδων στο tucson. Λέει δεν θέλει τίποτα δεν ελέγχονται είναι αυτόματες. Μα το το βιβλιο λέω αναφέρει έλεγχο κάθε 90.000 και αναφέρει τα προβλεπόμενα διάκενα. Τα βιβλια μου λέει γράφονται γενικά δεν αφορούν το συγκεκριμένο μοτέρ. Εδώ μου λέει είναι αυτόρυθμιζόμενες τέλος. Τελικά πήγα σε ιδιώτη και τις ρύθμισε αφού φυσικά ηταν μηχανικές. Έφυγε και mail στη Κορέα απο οπου με πήραν μετα απο λιγες μέρες απο το Δαβαρη σαν βρεγμενες γάτες.
Ουτε για δωρεάν σερβις και επισκευές δεν παταω πλεον αντιπροσωπεία. -
Honda κεντρικός εισαγωγέα Σαρακάκης:
Την ημέρα που παράγγειλα το αυτοκίνητο, η αντιπροσωπεία -εισαγωγέας ΔΕΝ μου έδωσε το δικαίωμα να αγοράσω το αυτοκίνητο όπως εγώ ήθελα και αναφέρομαι στα αξεσουάρ αυτού. Προσωπικά θα ήθελα να έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλιοροφή και GPS Navigator, αξεσουάρ τα οποία είχα κάθε δικαίωμα να τα βάλω όπως ακριβώς γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων. Γνωρίζω ότι σε άλλες χώρες το αυτοκίνητο κυκλοφορεί με τα παραπάνω αξεσουάρ ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΥΠΉΡΧΑΝ ΣΤΟ ΕΝΧΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ. Να σημειώσω ότι επέμεινα αρκετά στο συγκεκριμένο θέμα στον αντιπρόσωπο στα Χανιά -από όπου και το πήρα- λέγοντας μάλιστα ότι έχω τη διάθεση να περιμένω αρκετούς μήνες για να έρθει το αυτοκίνητο λόγω των αξεσουάρ, ότι έχω τη διάθεση να δώσω μεγαλύτερη προκαταβολή και όπως ότι έχω σκοπό να το αγοράσω τοις μετρητής όπου και το έκανα. Δυστυχώς όμως το αυτοκίνητο το αγόρασα όχι όπως το ήθελα εγώ, αλλά ο εισαγωγέας.Honda Ατσαλάκης Χανιά:
Την μέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο υπήρχε κάποιο χαρτί το οποίο και έγραφε το τι εργασίες-έλεγχοι είχαν γίνει από το συνεργείο-αντιπροσωπεία το οποίο το είχαν αφήσει στο κάθισμα του συνοδηγού. Δύο όμως από αυτές είναι άξιες σχολιασμού: Η πρώτη αφορούσε τη πίεση των ελαστικών που ενώ ο κατασκευαστής έλεγε ότι πρέπει να είναι από 28 μέχρι 32 psi αυτά είχαν 55. Η δεύτερη και σημαντικότερη αφορά το λάδι του κινητήρα που ενώ ο κατασκευαστής λέει η στάθμη του λαδιού στον ελαιοδείκτη έπρεπε με κρύο κινητήρα να είναι μεταξύ min και max, η στάθμη του λαδιού με κρύο κινητήρα ήταν 2 ΜΕ 3 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ MAX. Αυτά τα δυο παραπάνω συμβάντα με κάνουν να αμφισβητώ για το εάν έγιναν οι υπόλοιπες εργασίες που έγραφε το χαρτί αλλά και ότι το χαρακτηριστικό V που υπήρχε στο κάθε τετραγωνάκι της εκάστοτε εργασίας φαινόταν καθαρά ότι είχε τοποθετηθεί εντελώς βιαστικά.Επίσης στον ίδιο:
Μετά από 6 μήνες που πήρα το αυτοκίνητο πήγα στο πάλι στο service της Honda στα Χανιά για να μου σβήσουν το λαμπάκι του “check engine” το οποίο άναψε μετά από λανθασμένη ρύθμιση από εμένα, στον εγκέφαλο που διαχειρίζεται το υγραέριο (LPG). Η διαδικασία από το συνεργείο κράτησε περίπου ένα λεπτό και έσβησαν το λαμπάκι μέσω της θύρας obd2. Από ευγένεια ρώτησα εάν χρωστάω τίποτα και με παρέπεμψαν στο ταμείο. Εκεί λοιπόν μου ζήτησαν 30€. [προσοχή 30 € για 1 λεπτό εργασία] Μετά που πλήρωσα τους ζήτησα να μου δώσουν απόδειξη. Τότε λοιπόν μου ζήτησαν ακόμα 5,70€ τα οποία ήταν το 19% του Φ.Π.Α.
έκλεβαν και το κράτος δηλαδή.Ξανά στον ίδιο:
Από τον τον Οκτώβριο του 2005 είχα παραγγείλει πλαίσιο το οποίο αντικαθιστά το εργοστασιακό ράδιο-cd το οποίο «κουμπώνει» πάνω σε αυτό συσκευή 2 DIN
Το συγκεκριμένο πλαίσιο το ήθελα για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό ράδιο-cd και να τοποθετήσω οθόνη πλάτους 2 DIN για να βάλω GPS.
Κάθε 15 ημέρες ρωτούσα εάν έφτασε το ανταλλακτικό με αποτέλεσμα να περάσουν 4 μήνες. Όταν έφτασε ο Φεβρουάριος και δεν το είχαν λάβει αποφάσισα να απευθυνθώ στο υπουργείο ανάπτυξης και συγκεκριμένα στη γενική γραμματεία καταναλωτή, μια που 4 μήνες αναμονή για κάποιο ανταλλακτικό, μόνο φυσιολογική δεν θεώρησα ότι είναι. Με τη βοήθεια λοιπόν του υπουργείου μετά από 15 ημέρες το ανταλλακτικό ήρθε στα Χανιά από όπου και το αγόρασα.
Από ότι έμαθα αργότερα ο εν λόγο αντιπρόσωπος δεν ξέρει τι έχει από ακίνητα και απλά τη Honda την έχει για χόμπι. Για αυτό εξηγείται η συμπεριφορά του συνεργείου του.
Εννοείτε βέβαια ότι ποτέ δεν πήγα για κανένα σέρβις-ούτε θα πάω ποτέ- και ας φόβιζαν ψευδός τον κόσμο ότι δεν θα ισχύει η εγγύηση των 5 χρόνων. Εν τέλει την πρώτη του και μοναδική, προς το παρόν, ζημιά την έπαθε μετά από 10 χρόνια με μια καμένη ηλεκτρομαγνητική της πίσω πόρτας. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Honda κεντρικός εισαγωγέα Σαρακάκης:
Την ημέρα που παράγγειλα το αυτοκίνητο, η αντιπροσωπεία -εισαγωγέας ΔΕΝ μου έδωσε το δικαίωμα να αγοράσω το αυτοκίνητο όπως εγώ ήθελα και αναφέρομαι στα αξεσουάρ αυτού. Προσωπικά θα ήθελα να έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλιοροφή και GPS Navigator, αξεσουάρ τα οποία είχα κάθε δικαίωμα να τα βάλω όπως ακριβώς γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων. Γνωρίζω ότι σε άλλες χώρες το αυτοκίνητο κυκλοφορεί με τα παραπάνω αξεσουάρ ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΥΠΉΡΧΑΝ ΣΤΟ ΕΝΧΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ. Να σημειώσω ότι επέμεινα αρκετά στο συγκεκριμένο θέμα στον αντιπρόσωπο στα Χανιά -από όπου και το πήρα- λέγοντας μάλιστα ότι έχω τη διάθεση να περιμένω αρκετούς μήνες για να έρθει το αυτοκίνητο λόγω των αξεσουάρ, ότι έχω τη διάθεση να δώσω μεγαλύτερη προκαταβολή και όπως ότι έχω σκοπό να το αγοράσω τοις μετρητής όπου και το έκανα. Δυστυχώς όμως το αυτοκίνητο το αγόρασα όχι όπως το ήθελα εγώ, αλλά ο εισαγωγέας.Honda Ατσαλάκης Χανιά:
Την μέρα που παρέλαβα το αυτοκίνητο υπήρχε κάποιο χαρτί το οποίο και έγραφε το τι εργασίες-έλεγχοι είχαν γίνει από το συνεργείο-αντιπροσωπεία το οποίο το είχαν αφήσει στο κάθισμα του συνοδηγού. Δύο όμως από αυτές είναι άξιες σχολιασμού: Η πρώτη αφορούσε τη πίεση των ελαστικών που ενώ ο κατασκευαστής έλεγε ότι πρέπει να είναι από 28 μέχρι 32 psi αυτά είχαν 55. Η δεύτερη και σημαντικότερη αφορά το λάδι του κινητήρα που ενώ ο κατασκευαστής λέει η στάθμη του λαδιού στον ελαιοδείκτη έπρεπε με κρύο κινητήρα να είναι μεταξύ min και max, η στάθμη του λαδιού με κρύο κινητήρα ήταν 2 ΜΕ 3 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ MAX. Αυτά τα δυο παραπάνω συμβάντα με κάνουν να αμφισβητώ για το εάν έγιναν οι υπόλοιπες εργασίες που έγραφε το χαρτί αλλά και ότι το χαρακτηριστικό V που υπήρχε στο κάθε τετραγωνάκι της εκάστοτε εργασίας φαινόταν καθαρά ότι είχε τοποθετηθεί εντελώς βιαστικά.Επίσης στον ίδιο:
Μετά από 6 μήνες που πήρα το αυτοκίνητο πήγα στο πάλι στο service της Honda στα Χανιά για να μου σβήσουν το λαμπάκι του “check engine” το οποίο άναψε μετά από λανθασμένη ρύθμιση από εμένα, στον εγκέφαλο που διαχειρίζεται το υγραέριο (LPG). Η διαδικασία από το συνεργείο κράτησε περίπου ένα λεπτό και έσβησαν το λαμπάκι μέσω της θύρας obd2. Από ευγένεια ρώτησα εάν χρωστάω τίποτα και με παρέπεμψαν στο ταμείο. Εκεί λοιπόν μου ζήτησαν 30€. [προσοχή 30 € για 1 λεπτό εργασία] Μετά που πλήρωσα τους ζήτησα να μου δώσουν απόδειξη. Τότε λοιπόν μου ζήτησαν ακόμα 5,70€ τα οποία ήταν το 19% του Φ.Π.Α.
έκλεβαν και το κράτος δηλαδή.Ξανά στον ίδιο:
Από τον τον Οκτώβριο του 2005 είχα παραγγείλει πλαίσιο το οποίο αντικαθιστά το εργοστασιακό ράδιο-cd το οποίο «κουμπώνει» πάνω σε αυτό συσκευή 2 DIN
Το συγκεκριμένο πλαίσιο το ήθελα για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό ράδιο-cd και να τοποθετήσω οθόνη πλάτους 2 DIN για να βάλω GPS.
Κάθε 15 ημέρες ρωτούσα εάν έφτασε το ανταλλακτικό με αποτέλεσμα να περάσουν 4 μήνες. Όταν έφτασε ο Φεβρουάριος και δεν το είχαν λάβει αποφάσισα να απευθυνθώ στο υπουργείο ανάπτυξης και συγκεκριμένα στη γενική γραμματεία καταναλωτή, μια που 4 μήνες αναμονή για κάποιο ανταλλακτικό, μόνο φυσιολογική δεν θεώρησα ότι είναι. Με τη βοήθεια λοιπόν του υπουργείου μετά από 15 ημέρες το ανταλλακτικό ήρθε στα Χανιά από όπου και το αγόρασα.
Από ότι έμαθα αργότερα ο εν λόγο αντιπρόσωπος δεν ξέρει τι έχει από ακίνητα και απλά τη Honda την έχει για χόμπι. Για αυτό εξηγείται η συμπεριφορά του συνεργείου του.
Εννοείτε βέβαια ότι ποτέ δεν πήγα για κανένα σέρβις-ούτε θα πάω ποτέ- και ας φόβιζαν ψευδός τον κόσμο ότι δεν θα ισχύει η εγγύηση των 5 χρόνων. Εν τέλει την πρώτη του και μοναδική, προς το παρόν, ζημιά την έπαθε μετά από 10 χρόνια με μια καμένη ηλεκτρομαγνητική της πίσω πόρτας.Έχεις 10 χρόνια το υγραέριο; πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;
-
100.000 μόνο.
αν θες συνέχεια πάμε εδώ viewtopic.php?f=6&t=13461&start=14970 -
Honda Ατσαλάκης Χανιά ξανά:
Το 2007 πήγα για να αλλάξω το λιπαντικό του αυτόματου σασμάν. Το εγχειρίδιο χρήσης έλεγε αναλυτικά κάποια ακολουθία που πρέπει να γίνει και έχει να κάνει με τη θερμοκρασία του λιπαντικού και με ποιο τρόπο θα αλλαχτεί.
Η διαδικασία δεν έγινε ποτέ μια που ήμουν εκεί και έβλεπα και το σημαντικότερο: σε επιτάχυνση σταθερά στις 1700 περίπου στροφές (είναι CVT) ακουγόταν έντονο τρέμουλο όπως άμα σανιδώσεις με τελευταία σχέση από το ρελαντί. Αργότερα κατάλαβα ότι είχαν βάλει τουλάχιστον μισό λίτρο λαδιού μια που το κορόιδο πληρώνει. Από τότε ούτε που με ξανα-είδανε.Επίσης Honda Ατσαλάκης Χανιά:
από τον Ιανουάριο τους έχω ειδοποιήσει ότι έχει έρθει από την κεντρική αντιπροσωπεία χαρτί το οποίο έλεγε ότι πρέπει να παρουσιαστεί το αυτοκίνητο διότι πρέπει να ελεγχθούν οι μπροστινοί αερόσακοι διότι σε περίπτωση ατυχήματος ίσως να μην ενεργοποιηθούν. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο πάλι την εδώ αντιπροσωπεία του Ατσαλάκη και μου είπαν ότι μόλις παραλάβουν κάποιο ανταλλακτικό θα με ειδοποιήσουν. Πάνε 6 μήνες τώρα και τίποτα. Φαίνεται ότι δεν χρειάζονται τέτοιους πελάτες που τα λένε έξω από τα δόντια και για αυτό δεν νοιάζονται για την ασφάλειά τους. Σοβαρή εταιρεία. -
Ταχα δε πας δε πας αλλα ολο εκει εισαι!!
Υποτίθεται τα χοντα ειναι αξιοπιστα αμαξια...κανε αλλου σερβις !!ή μη κανεις...χονττα ειναι θα ζήσει! -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Ταχα δε πας δε πας αλλα ολο εκει εισαι!!πρίν 9 χρόνια!
Υποτίθεται τα χοντα ειναι αξιοπιστα αμαξια...κανε αλλου σερβις !!ή μη κανεις...χονττα ειναι θα ζήσει!
τελικά ασχολούμαι ο ίδιος.
εμπειρίες από service αντιπροσωπειών