-
απο αυτα που βρηκες ενδιαφερον εχει το προτελευταιο.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
η πρωτη ερωτηση θα επρεπε να ειναι εχεις να δωσεις 13000 ή τα υπολογιζεις μαζι με δανεισμο αυτα τα λεφτα και αν ναι ποσα θα ειναι απο δανεισμο;;;γιατι αν εχεις 13000 στο χερι για μεταχειρισμενο εγω θα χρεωνομουν αλλα τρια χιλιαρικα για τεσσερα χρονια ας πουμε και θα πηγαινα σε καινουριο 1000000% και ας μην ηταν bwm ή audi.γιατι να δωσεις τοσα λεφτα για ενα μεταχεισμενο σιτροεν ειναι κριμα.
Αν και αεκτζης ,εχει απόλυτο δίκιο κατα την γνώμη μου.
-
Δεν νομιζω κανενα αυτοκινητο hatcback να πιανει τους χορους και τα 408λιτρα πορτ μπαγκαζ του C4 επειδη το εψαξα. A3, v40,focus,astra... Και παει λεγοντας. Μονο το νεο 308 εχει ιδιο πορτ μπαγκαζ. Για το υπολοιπο αμαξι εκτος του οτι δεν καιει καθολου δεν μπορω να πω κατι αλλο μιας και το χω μια βδομαδα μονο (καινουργιο).
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είμαστε απίστευτος λαός......(μονο εδώ συμβαίνει αυτο): δεν θελουμε μεταχειρισμένο Citroën αλλα λατρεύουμε τα μεταχειρισμένα tsi, Bmw, Audi.....των οποίων η αξιοπιστία ειναι για γέλια μπροστά σε οποιοδήποτε Citroën (το λέω ως κάτοχος όλων των παραπάνω αναφερθέντων πλην tsi οχημάτων )
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Είμαστε απίστευτος λαός......(μονο εδώ συμβαίνει αυτο): δεν θελουμε μεταχειρισμένο Citroën αλλα λατρεύουμε τα μεταχειρισμένα tsi, Bmw, Audi.....των οποίων η αξιοπιστία ειναι για γέλια μπροστά σε οποιοδήποτε Citroën (το λέω ως κάτοχος όλων των παραπάνω αναφερθέντων πλην tsi οχημάτων )Sent from my iPad using Tapatalk
Δυστυχώς η νοοτροπία του Έλληνα δεν αλλάζει εύκολα..
-
Πάντως το μαύρο στα δώδεκα χιλιάρικα ειναι κούκλα. Όχι μονο του πάει το χρώμα , αλλα εχει και το υπέροχο ζαχαρι εσωτερικό που πραγματικά δίνει άλλη διάσταση στο αμάξι. Εγώ εχω άσπρο μαύρο και δεν εχει καμία σχέση με αυτο. Το αμάξι απο αξιοπιστία ειναι άλλου. Μίλησα με ταξιτζή που εχει το αυτόματο και το μονο που εχει πληρώσει στα 300 χιλιαδες χιλιομετρα ειναι ενα σετ δίσκο πλατό τριακόσια ευρώ για το αυτόματο.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Και αυτό που λέει ο Dasimo αλλά και το άσπρο είναι όμορφα!!
Το άσπρο έχει και διαφορετικό λεβιέ για το αυτόματο κιβώτιο. Τι ακριβώς είναι?? -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
δεν θελουμε μεταχειρισμένο Citroën αλλα λατρεύουμε τα μεταχειρισμένα tsi, Bmw, Audi.....των οποίων η αξιοπιστία ειναι για γέλια μπροστά σε οποιοδήποτε Citroën (το λέω ως κάτοχος όλων των παραπάνω αναφερθέντων πλην tsi οχημάτων )Sent from my iPad using Tapatalk
Αν καταλαβες καλα αυτο που ΘΕΛΩ περισοτερο ειναι το C4.Δεν κολαω σε bmw k audi .απλα τα εβαλα ως επιλογες στην λιστα με επικρατεστερη παντα απ την αρχη το cintroen.Εμπειρια απ τα συγκεκριμενα δεν εχω οπως εσυ.Γι αυτο μπηκα εδω μεσα...για να το ψαξω παραπανω και να ακουσω γνωμες.
Αυτο που απλα ανεφερα ηταν πως αν ανεβαζα το budget θα εβαζα καί το audi στο παιχνιδι.
Ανθρωπος που λατρευει Bmw και Audi και διαθετει 13 με 14 χιλ δεν αγοραζει Cintroen. -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Είμαστε απίστευτος λαός......(μονο εδώ συμβαίνει αυτο): δεν θελουμε μεταχειρισμένο Citroën αλλα λατρεύουμε τα μεταχειρισμένα tsi, Bmw, Audi.....των οποίων η αξιοπιστία ειναι για γέλια μπροστά σε οποιοδήποτε Citroën (το λέω ως κάτοχος όλων των παραπάνω αναφερθέντων πλην tsi οχημάτων )Sent from my iPad using Tapatalk
Εγώ παντως δεν θέλω μεταχειρισμένο γενικά, εκτός και αν ειναι φίλου η συγγενη
-
Επειδή μέχρι τώρα ήμουν κάτοχος μεταχειρισμένων και πρόσφατα πήρα καινούριο και βλέπω την τεράστια διαφορά θεωρώ ότι είναι κρίμα να δώσεις 12000 ευρώ για μεταχειρισμένο. Το αν είναι σιτροεν, Φορντ ή ότι άλλο δεν με απασχολεί. Ειδικά από τη στιγμή που παίρνεις ένα αυτοκίνητο που από ότι καταλαβαίνω και ο φίλος Θέλει να το κρατήσει χρόνια. Καταλαβαίνω να αγοράσεις μεταχειρισμένο ένα πχ Πόρσε καγιέν για ένα χρόνο να κάνεις την τρέλα σου και μετά να το δώσεις αλλά να πάρεις μεταχειρισμένο με 90000-100000 χιλιόμετρα για να το κρατήσεις 5-10 χρόνια ακόμη και να δώσεις και 12000-13000 ευρώ δεν το καταλαβαίνω.
Εγώ αν ήμουν ο φίλος που λέει ότι έχει τα μισά από τα δώδεκα θα κοίταζα αυτοκίνητα μέχρι οχτώ χιλιάδες. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εγώ παντως δεν θέλω μεταχειρισμένο γενικά, εκτός και αν ειναι φίλου η συγγενηΟύτε εγώ, αλλά δεν παίζουν λεφτά για καινούριο.
Επειδή μέχρι τώρα ήμουν κάτοχος μεταχειρισμένων και πρόσφατα πήρα καινούριο και βλέπω την τεράστια διαφορά θεωρώ ότι είναι κρίμα να δώσεις 12000 ευρώ για μεταχειρισμένο.
Εγώ αν ήμουν ο φίλος που λέει ότι έχει τα μισά από τα δώδεκα θα κοίταζα αυτοκίνητα μέχρι οχτώ χιλιάδες.Το καινούριο είναι τεράστια διαφορά, δεν το συζητάμε αυτό.
Πάντως κρίμα δεν είναι γιατί παίρνεις ένα, λίγο σχετικά, μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση και όχι σχεδόν δεκαετίας που παίρνεις με 6-7000 και σίγουρα λίγο πιο κανιβαλισμένο (βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις και στην πρώτη και στην δεύτερη περίπτωση).Τώρα και εγώ αν είχα 6000 θα πήγαινα για max 8000, εκτός και αν είμαι 1000% σίγουρος ότι θα μπορέσω να τα ξεχρεώσω χωρίς να ζοριστώ.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Δεν νομιζω κανενα αυτοκινητο hatcback να πιανει τους χορους και τα 408λιτρα πορτ μπαγκαζ του C4 επειδη το εψαξα. A3, v40,focus,astra... Και παει λεγοντας. Μονο το νεο 308 εχει ιδιο πορτ μπαγκαζ. Για το υπολοιπο αμαξι εκτος του οτι δεν καιει καθολου δεν μπορω να πω κατι αλλο μιας και το χω μια βδομαδα μονο (καινουργιο).Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο, Καλοτάξιδο, πολλά-ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι
-
Φίλε επιμένω είναι κρίμα. Το αυτοκίνητο τετραετίας που κοιτάζει το παλικάρι να πάρει με δώδεκα χιλιάρικα έχει εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα. Ο κάτοχος του έκανε εικοσιπέντε χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα μέσα σε τέσσερα χρόνια. Γνώμη μου πάντα.
-
Ο χρήστης panosaek21 έγραψε:
Φίλε επιμένω είναι κρίμα. Το αυτοκίνητο τετραετίας που κοιτάζει το παλικάρι να πάρει με δώδεκα χιλιάρικα έχει εκατό χιλιάδες χιλιόμετρα. Ο κάτοχος του έκανε εικοσιπέντε χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα μέσα σε τέσσερα χρόνια. Γνώμη μου πάντα.Πάντως 25000χλμ το χρόνο δεν γίνονται μέσα σε αστικά κέντρα, γίνονται σε ταξίδια κλπ. Οπότε αυτό με τα 100000χλμ μάλλον είναι σε καλύτερη κατάσταση μηχανικά από ένα με 45000-50000χλμ σε 4 χρόνια στο σταμάτα-ξεκίνα.
Αφού δεν μπορεί να πάει σε καινούργιο, κάνει την επιλογή του. Παίρνει το καλύτερο αμάξι που μπορεί (με βάση τα δεδομένα που μας δίνει), για να καλύψει τις ανάγκες του.
Μας ζήτησε την άποψή μας και αυτή του παραθέτουμε. Βέβαια, ο καθένας μας έχει τη δικιά του και επιχειρηματολογεί. -
Εγώ όταν βλέπω αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα το χρόνο το πρώτο που σκέφτομαι δεν είναι ότι τα έκανε σε ταξίδια και μάλιστα σε καιρό κρίσης αλλά leasing εταιρικό και όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη όπως έχει το c4που έχει δώσει στην κοπέλα μου η εταιρία στην οποια δουλευει.
-
Ο χρήστης panosaek21 έγραψε:
Εγώ όταν βλέπω αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα το χρόνο το πρώτο που σκέφτομαι δεν είναι ότι τα έκανε σε ταξίδια και μάλιστα σε καιρό κρίσης αλλά leasing εταιρικό και όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη όπως έχει το c4που έχει δώσει στην κοπέλα μου η εταιρία στην οποια δουλευει.Το ότι είναι leasing ή εταιρικό ή leasing εταιρικό, είναι δεν είναι βέβαιο (το πιθανότερο είναι, μη κοροϊδευόμαστε), αλλά δεν προλαβαίνεις να κάνεις 25000χλμ το χρόνο στο κέντρο της Αθήνας ή της Θεσ/νίκης. Ακόμα όμως και η διαδρομή π.χ. Αγ.Παρασκευή - Πέραμα και πίσω (40χλμ) που κάνει φίλος για τη δουλειά του ή το Νέα Χαλκηδόνα - Ηλιούπολη και πίσω (37χλμ) που κάνω εγώ, δεν γίνονται με σταμάτα - ξεκίνα. Κάπου θα σε φάει η κίνηση, οκ ναι, αλλά είναι σίγουρα καλύτερα από το Ζωγράφου - Κέντρο και πίσω (10χλμ).
Η εταιρία που δουλεύω δεν μου έχει δώσει αυτοκίνητο και λόγο επαγγέλματος (τεχνικός μηχανογράφησης) κάνω πολλές εξωτερικές δουλειές με το δικό μου. Από την αρχή του χρόνου έχω κάνει 10000χλμ περίπου.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Δεν νομιζω κανενα αυτοκινητο hatcback να πιανει τους χορους και τα 408λιτρα πορτ μπαγκαζ του C4 επειδη το εψαξα. A3, v40,focus,astra... Και παει λεγοντας. Μονο το νεο 308 εχει ιδιο πορτ μπαγκαζ. Για το υπολοιπο αμαξι εκτος του οτι δεν καιει καθολου δεν μπορω να πω κατι αλλο μιας και το χω μια βδομαδα μονο (καινουργιο).
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο, Καλοτάξιδο, πολλά-ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι
Σε ευχαριστω πολυ. να σαι καλα.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παντως μην ειστε τοσο σιγουροι οτι τα εκανε σε ταξιδια. Ο πατερας μου κανει 20.000χλμ το χρονο για να παει στη δουλεια του (55 χλμ τη μερα συν διακοπες) . Προφανως και δεν πιεζω τον φιλο να παρει C4 διοτι μιλαμε για μεταχειρισμενο που δεν εχω ασχοληθει καθολου. Αναφερθηκα αποκλειστικα στο θεμα των χορων !
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Παντως μην ειστε τοσο σιγουροι οτι τα εκανε σε ταξιδια. Ο πατερας μου κανει 20.000χλμ το χρονο για να παει στη δουλεια του (55 χλμ τη μερα συν διακοπες) . Προφανως και δεν πιεζω τον φιλο να παρει C4 διοτι μιλαμε για μεταχειρισμενο που δεν εχω ασχοληθει καθολου. Αναφερθηκα αποκλειστικα στο θεμα των χορων !Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
στα λογια μου ερχεσαι φιλε.και εγω δεν εχω κακη αποψη για το c4 ισα ισα το βρισκω πολυ αξιοπρεπες.αλλα να δωσω 12000 ευρω για αυτοκινητο τετραετιας με 100 χιλιαδες χιλιομετρα δεν θα το εκανα.ειναι πολλα τα 25 χιλιαδες το χρονο,παρα πολλα οταν ο μεσος ορος ειναι στα 15000.γνωμη μου παντα. ο ανθρωπος να το ψαξει πολυ καλα γιατι τα μεταχειρισμενα εχουν ενα μεγαλο κακο δεν ειναι καινουρια.
-
Ακριβως, τα χιλιομετρα και η τιμη του μεταχειρισμενου ειναι μεγαλο θεμα. Και ο αλλος με 100k προσπαθει να πουλησει ενα αμαξι το οποιο τεσσερα χρονια το εχει λιωσε αλλα σου λεει ειναι μονο 4 ετων. Και στην κοστολογηση δεν εχει βαλει τα χιλιομετρα γιατι δεν τον συμφερει. Αυτο ειναι το κακο του μεταχ. Δεν ειναι καινουργια οποτε για να παρεις κατι καλο χωρις να σε πιασουν κοτσο πρεπει να κανεις πολυ καλη ερευνα και ελεγχους.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αγορα μικρομεσαιου μεταχειρισμενου απο 12000€ εως 13000€ περ