-
χθές σέ ταξίδι επιστροφής στήν εθνική γιά 75-80 χλμ μέ μέση ταχύτητα 100χλμ τό βεντιλατέρ δούλευε συνέχεια, μού τό ξαναέκανε οταν πήγαινα κ μετά εστρωσε , αλλά τό ξαναέκανε στήν επιστροφή κ μόνο στήν εθνική , οταν επιβράδυνα κ σταμάτησα στά διόδια σταμάτησε κ μετά από λίγο πάλι τά ιδια ,σταμάτησα στήν εθνική κ εσβησα τό αμάξι κ μετά από 3-4 λεπτά σταμάτησε κ το βεντιλατέρ νά γυρίζει τό αφησα λίγο νά κρυώσει κ μετά αφού ξεκίνησα μετά από 5-6 χλμ πάλι τά ιδια , οταν μπήκα στήν αθήνα μέ μικρές ταχύητητες δούλευε μιά χαρά (αναβε κ εκλεινε κανονικά) τί λέτε νά φταίει ? νά φταίει ο θερμοστάτης τού βεντιλατέρ ? πάντως εγινε προληπτικά αλλαγή πρίν καιρό στόν θερμοστάτη τού ψυγείου μέ γνήσιο τής nissan (χωρίς νά ισχύει αυτό τό πρόβλημα απλά επειδή ποτέ δέν ειχε αλλαχθεί προληπτικά κ μαζί αλλάχθηκε κ τό ψυγείο μέ οχι γνήσιο τής nissan . τό αμάξι ειναι micra k11 ,εχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κ τί ηταν τελικά ? θά τό πάω σέ εξουσιοδ/νο τής nissan απλά ηθελα νά εχω μιά γνώμη ...
-
χθές σέ ταξίδι επιστροφής στήν εθνική γιά 75-80 χλμ μέ μέση ταχύτητα 100χλμ τό βεντιλατέρ δούλευε συνέχεια, μού τό ξαναέκανε οταν πήγαινα κ μετά εστρωσε , αλλά τό ξαναέκανε στήν επιστροφή κ μόνο στήν εθνική , οταν επιβράδυνα κ σταμάτησα στά διόδια σταμάτησε κ μετά από λίγο πάλι τά ιδια ,σταμάτησα στήν εθνική κ εσβησα τό αμάξι κ μετά από 3-4 λεπτά σταμάτησε κ το βεντιλατέρ νά γυρίζει τό αφησα λίγο νά κρυώσει κ μετά αφού ξεκίνησα μετά από 5-6 χλμ πάλι τά ιδια , οταν μπήκα στήν αθήνα μέ μικρές ταχύητητες δούλευε μιά χαρά (αναβε κ εκλεινε κανονικά) τί λέτε νά φταίει ? νά φταίει ο θερμοστάτης τού βεντιλατέρ ? πάντως εγινε προληπτικά αλλαγή πρίν καιρό στόν θερμοστάτη τού ψυγείου μέ γνήσιο τής nissan (χωρίς νά ισχύει αυτό τό πρόβλημα απλά επειδή ποτέ δέν ειχε αλλαχθεί προληπτικά κ μαζί αλλάχθηκε κ τό ψυγείο μέ οχι γνήσιο τής nissan . τό αμάξι ειναι micra k11 ,εχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κ τί ηταν τελικά ? θά τό πάω σέ εξουσιοδ/νο τής nissan απλά ηθελα νά εχω μιά γνώμη ...
-
χθές σέ ταξίδι επιστροφής στήν εθνική γιά 75-80 χλμ μέ μέση ταχύτητα 100χλμ τό βεντιλατέρ δούλευε συνέχεια, μού τό ξαναέκανε οταν πήγαινα κ μετά εστρωσε , αλλά τό ξαναέκανε στήν επιστροφή κ μόνο στήν εθνική , οταν επιβράδυνα κ σταμάτησα στά διόδια σταμάτησε κ μετά από λίγο πάλι τά ιδια ,σταμάτησα στήν εθνική κ εσβησα τό αμάξι κ μετά από 3-4 λεπτά σταμάτησε κ το βεντιλατέρ νά γυρίζει τό αφησα λίγο νά κρυώσει κ μετά αφού ξεκίνησα μετά από 5-6 χλμ πάλι τά ιδια , οταν μπήκα στήν αθήνα μέ μικρές ταχύητητες δούλευε μιά χαρά (αναβε κ εκλεινε κανονικά) τί λέτε νά φταίει ? νά φταίει ο θερμοστάτης τού βεντιλατέρ ? πάντως εγινε προληπτικά αλλαγή πρίν καιρό στόν θερμοστάτη τού ψυγείου μέ γνήσιο τής nissan (χωρίς νά ισχύει αυτό τό πρόβλημα απλά επειδή ποτέ δέν ειχε αλλαχθεί προληπτικά κ μαζί αλλάχθηκε κ τό ψυγείο μέ οχι γνήσιο τής nissan . τό αμάξι ειναι micra k11 ,εχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο κ τί ηταν τελικά ? θά τό πάω σέ εξουσιοδ/νο τής nissan απλά ηθελα νά εχω μιά γνώμη ...
-
είχες ανάψει ac?
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
είχες ανάψει ac?δέν εχει ac τό αμάξι
-
Άλλαξε βαλβίδα βεντιλατερ και θερμοστάτη κινητήρα με τα γνήσια. Το κύκλωμα ψύξης έχει καθαρό παραφλου ή νερό με τόνους σκουρια? Στο κανει μετα απο την προληπτική αλλαγή βαλβίδας βεντιλατερ?
Η αντλία νερου σε τι κατασταση είναι? -
διάγνωση μάστορα , εχει κολλήσει ο θερμοστάτης κλειστός ...κ δέν κάνει κύκλωμα τό νερό ,τό πάνω κολλάρο ζεστό τό κάτω κρύο , παραγγελία νέου γνήσιου θερμοστάτη nissan κόστος 38 euro + 15 euro εργατικά + 2 λίτρα συμπυκνωμένου υγρού γιά τό ψυγείο , τό αστείο τής υπόθεσης ειναι οτι αλλάχθηκε προληπτικά πρίν ακριβώς 3 χρόνια πάλι μέ γνήσιο nissan κ αντεξε μόλις 3 χρόνια ... ενώ αυτός πού φορούσε από τήν μάννα του (1995 ) κ δέν ειχε αλλαχθεί ποτέ χωρίς τό παραμικρό πρόβλημα , οπότε μάλλον τά δήθεν νέα γνήσια ανταλλακτικά nissan ειναι μούφα .....
κ πάνω γράφει κ ο κολλημένος κ ο νέος 82 c , χαμηλά δέν ειναι βρέ παιδιά ?? δέν επρεπε νά ειναι τουλάχιστον 85c ?? -
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
διάγνωση μάστορα , εχει κολλήσει ο θερμοστάτης κλειστός ...κ δέν κάνει κύκλωμα τό νερό ,τό πάνω κολλάρο ζεστό τό κάτω κρύο , παραγγελία νέου γνήσιου θερμοστάτη nissan κόστος 38 euro + 15 euro εργατικά + 2 λίτρα συμπυκνωμένου υγρού γιά τό ψυγείο , τό αστείο τής υπόθεσης ειναι οτι αλλάχθηκε προληπτικά πρίν ακριβώς 3 χρόνια πάλι μέ γνήσιο nissan κ αντεξε μόλις 3 χρόνια ... ενώ αυτός πού φορούσε από τήν μάννα του (1995 ) κ δέν ειχε αλλαχθεί ποτέ χωρίς τό παραμικρό πρόβλημα , οπότε μάλλον τά δήθεν νέα γνήσια ανταλλακτικά nissan ειναι μούφα .....
κ πάνω γράφει κ ο κολλημένος κ ο νέος 82 c , χαμηλά δέν ειναι βρέ παιδιά ?? δέν επρεπε νά ειναι τουλάχιστον 85c ??Γενικος εχω την εντυποση οτι ολες οι εταιριες εχουν σκαρτεψει τα υλικα του θερμοστατη... Ειχα παραπλησια περιπτωση με θερμοστατη στο πασσατ μου(vw) ο μαμα αντεξε 13 χρονια και κολλησε ανοιχτος ,αλλαχτηκε με μαμα ξανα και ο οποιος κωλησε ξανα μετα απο 3χρονια...δν ξερω ..αλλα μιπως να ψαχνοσουν για οεμ θερμοστατη απο καποια αλλη εταιρια!?πχ gates , ina,zepu,!?
-
τώρα παραγγέλθηκε στή nissan ο γνήσιος γιατί βιάζομαι νά πάρω τό αμάξι , δέν ξέρει ακριβώς 100% αν φταίει ο θερμοστάτης μπορεί νά εχει πρόβλημα η αντλία νερού η νά θέλει καθάρισμα τό ψυγείο (ετσι μού ειπε ο μάστορας πού τόν εμπιστεύομαι .... γιατί ειναι γνώστης στά nissan - ειναι κ εξουσιοδοτημένο αλλωστε ,αλλά αφού τό πάνω κολλάρο ειναι ζεστό κ τό κάτω κρύο δέν κάνει κύκλωμα ... κ αρχίζουμε από θερμοστάτη κ βλέπουμε μού ειπε , τό παράξενο ειναι οτι ποτέ δέν μού ανέβασε θερμοκρασία πάνω από το κανονικό ειτε μέσα στήν πόλη ειτε στήν εθνική πού επεφτε μάλιστα κ λίγο ... κ τό ξαναγράφω , οτι ειχε πρόβλημα η αντλία νερού η μαμίσια μετά από 19 χρόνια οπου αλλάχθηκε πρίν 3 χρόνια γιά πρώτη φορά , κ θεώρησα καλό νά αλλάξω τόν παλιό θερμοστάτη μέ νέο κ νά αλλάξω κ τό ψυγείο ...γιά καλύτερα ... τί τό ηθελα ο @αλάκας ...οπότε νόμος ειναι οτι δουλεύει σωστά δέν τό αλλάζουμε ,τό αλλο κουφό αυτός λέει νά βάλουμε συμπυκνωμένο υγρό ψυγείου 2 λίτρα κ συμπλήρωμα μέ νερό βρύσης , η nissan πού πήρα τηλ. κ ρώτησα μού ειπε οχι συμπυκνωμένο αλλά υγρό ετοιμο γιά χρήση ... αυριο μάλλον θά εχω νέα αν εφταιγε οντως ο θερμοστάτης η αδικα εγινε η αλλαγή ....
-
η nissan πού πήρα τηλ. κ μίλησα μέ μηχανικό μού ειπε , συνιστά γιά τό ψυγείο υγρό ετοιμο γιά χρήση κ μάλιστα χρώμα πράσινο η μπλέ (γιατί κάθε χρώμα εχει διαφορές στίς θερμοκρασίες μού ειπε ) ή συμπυκνωμένο υγρό αλλά μέ αραίωση μέ απεσταγμένο νερό κ ποτέ μέ νερό βρύσης πού μού ειπε ο δικός μου @@λακομάστορας ... εγώ θά τού πάω αυριο πράσινο η μπλέ ( κ μού πρότεινε φίλος μου τό valeo protectiv 40 τό 5λιτρο στά 11 euro από λαμπριανιδη από τά πιό καλά στήν αγορά ) δηλ. βρέ παιδιά σέ ενα αμάξι 20ετίας κ δέν ξέρουν τί νά βάζουν μέσα .... γιατί κ οταν αλλάχθηκε πρίν 3 χρόνια ο θερμοστάτης κ τό ψυγείο κ η αντλία νερού , εβαλε μπροστά μου συμπυκνωμένο 2 λίτρα κ τό συμπλήρωσε μέ νερό βρύσης κ τού τό ειπα μήπως υπάρχει πρόβλημα κ μού ειπε οχι οχι οχι ...μήπως γι αυτό κόλλησε από τά αλατα τού νερού ο νέος θερμοστάτης η νά βούλωσε τό ψυγείο ?????
-
εγινε σήμερα η επέμβαση ,εβγαλαν τόν κολλημένο nissan μπήκε πάλι νέος nissan , ειχε κολλήσει κλειστός απεφάνθη ο μάστορας κ οτι εφταιγε αυτό ... αλλάχθηκαν τά παλιά υγρά κ στό ψυγείο κ στό δοχείο διαστολής μέ νέα (ετοιμα γιά χρήση κ οχι συμπυκνωμένα οπως ελεγε αυτός... κ μέ νερό βρύσης ...) τοποθέτησε τόν νέο εβαλε μέσα τά νέα υγρά εβαλε μπρός τόν κινητήρα κ συμπλήρωνε μέχρι νά δουλέψει τό βεντιλατέρ ...(εξαέρωση εκανε ειπε ) τώρα σέ πρώτη ευκαιρία πρέπει νά βγώ εθνική γιά νά δώ αν εφταιγε αυτό τελικά ... κόστος γιά ολα αυτά 35 ο θερμοστάτης 15 εργασία 10 υγρά valeo 5 λιτρα , 60 euro σύνολο
-
Χαλάρωσε με το νερό βρυσης και το συμπυκνωμένο δεν ειναι λαθος χρηση. Κάποια συμπηκνωμενα αντιψυκτικα απαιτούν νερό βρύσης, το γράφουν στην ετικέτα. Δεν ξέρω τον λογο μη με ρωτησεις. Δεν προήλθε η βλάβη σου σε καμια περίπτωση απο αυτό. Απο ελαττωματικό θερμοστάτη ανέβαζε θερμοκρασια.
Επίσης μην θεωρεις ευαγγέλιο οτι σου λένε τα εξουσιοδοτημένα, πχ μια χοντραδα που ειπαν είναι ότι το διαφορετικό χρωμα στα παραφλου έχει να κανει με τις θερμοκρασίες λειτουργιας τους. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Χαλάρωσε με το νερό βρυσης και το συμπυκνωμένο δεν ειναι λαθος χρηση. Κάποια συμπηκνωμενα αντιψυκτικα απαιτούν νερό βρύσης, το γράφουν στην ετικέτα. Δεν ξέρω τον λογο μη με ρωτησεις. Δεν προήλθε η βλάβη σου σε καμια περίπτωση απο αυτό. Απο ελαττωματικό θερμοστάτη ανέβαζε θερμοκρασια.
Επίσης μην θεωρεις ευαγγέλιο οτι σου λένε τα εξουσιοδοτημένα, πχ μια χοντραδα που ειπαν είναι ότι το διαφορετικό χρωμα στα παραφλου έχει να κανει με τις θερμοκρασίες λειτουργιας τους.φίλε cson ,τό παράξενο τής ιστορίας ειναι (εκανε εντύπωση κ στόν μάστορα) οτι δέν ανέβασε ποτέ θερμοκρασία πέρα από τό κανονικό ειτε μέσα στήν πόλη αλλά κυρίως στήν εθνική οπου ο δείκτης επεφτε μάλιστα κ ελάχιστα ,ο μάστορας μέ ρώτησε πώς κατάλαβα οτι δούλευε συνέχεια τό βεντιλατέρ κ μάλιστα στήν εθνική πού εχει θόρυβο από φορτηγά - πούλμαν - λεωφορεία - μουσική μέσα στό αμάξι κλπ ,απλά εχω βάλει εδώ κ 6-7 χρόνια διακόπτη φωτειζόμενο μέσα στό αμάξι κ οταν αρχίζει κ παίρνει μπροστά τό βεντιλατέρ ανάβει τό φωτάκι τού διακόπτη οπότε ηταν συνέχεια αναμμένο κ κατάλαβα οτι κάτι δέν πάει καλά ...οσο γιά τό νερό οταν τού ειπα μίλησα μέ τή nissan κ μού ειπαν η ετοιμο υγρό η συμπυκνωμένο μόνο μέ απεσταγμένο νερό γιά αραίωση ,δέν ειπε τό παραμικρό γιά νά αντικρούσει αυτή τήν αποψη ....
-
Για το παραφλου δεν ειναι λάθος καμια χρηση απο τις 2. Θες συμπηκνωμα με αραίωση με νερό(μπαινει και βρύσης) κάντο. Θες έτοιμο προς χρηση? Το ίδιο πράμα είναι. Απλα τα φθηνιαρικα ετοιμα παραφλου του σουπερμάρκετ να ξερεις οτι είναι νερακια σκέτα.
Ο θερμοστάτης σου μάλλον δεν άνοιγε πλήρως. Οι δείκτες θερμοκρασίες είναι αναίσθητοι σε αρκετά μεγαλο εύρος θερμοκρασιών. Οποτε εσύ το ανακαλύψεις τυχαία απο την πατέντα σου με το λαμπάκι.
Τσεκαρε το παλι εαν διορθώθηκε το πρόβλημα. -
τελικά εφταιγε οντως ο θερμοστάτης τό διαπίστωσα προχθές πού κινήθηκε τό αμάξι στήν εθνική γιά μεγάλο διάστημα πάνω από 200 χλμ απόσταση . τώρα ομως προέκυψε νέο πρόβλημα ,σε ευθεία ο δείκτης τής θερμοκρασίας ειναι σχεδόν στήν μέση ενώ σέ μεγάλη ανηφόρα ο δείκτης ανεβαίνει λίγο , σέ συνεχή κατηφόρα ομως ο δείκτης κατεβαίνει κ φθάνει σχεδόν μέχρι τό μηδέν , το ιδιο μού κάνει κ αν ξεκινήσω μέ κρύα μηχανή από μεγάλη κατηφόρα μέχρι νά βρώ ευθεία ο δείκτης ειναι σχεδόν στό μηδέν κ εδώ κ οταν πιάσω ευθεία μετά από λίγο ο δείκτης φθάνει μέχρι τή μέση δηλ. κανονικά , δέν υπάρχει διαροή ψυκτικού από πουθενά αφού ψάχτηκε μέ προσοχή , ο μάστορας λέει οτι φταίει τό οργανο θερμοκρασίας εχει χαλάσει ...εσείς τί λέτε κ αν ειχατε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ...τελικά τί ηταν ?
-
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
τελικά εφταιγε οντως ο θερμοστάτης τό διαπίστωσα προχθές πού κινήθηκε τό αμάξι στήν εθνική γιά μεγάλο διάστημα πάνω από 200 χλμ απόσταση . τώρα ομως προέκυψε νέο πρόβλημα ,σε ευθεία ο δείκτης τής θερμοκρασίας ειναι σχεδόν στήν μέση ενώ σέ μεγάλη ανηφόρα ο δείκτης ανεβαίνει λίγο , σέ συνεχή κατηφόρα ομως ο δείκτης κατεβαίνει κ φθάνει σχεδόν μέχρι τό μηδέν , το ιδιο μού κάνει κ αν ξεκινήσω μέ κρύα μηχανή από μεγάλη κατηφόρα μέχρι νά βρώ ευθεία ο δείκτης ειναι σχεδόν στό μηδέν κ εδώ κ οταν πιάσω ευθεία μετά από λίγο ο δείκτης φθάνει μέχρι τή μέση δηλ. κανονικά , δέν υπάρχει διαροή ψυκτικού από πουθενά αφού ψάχτηκε μέ προσοχή , ο μάστορας λέει οτι φταίει τό οργανο θερμοκρασίας εχει χαλάσει ...εσείς τί λέτε κ αν ειχατε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ...τελικά τί ηταν ?Toν θερμοστάτη τον έφτιαξες;Τα προβλήματα που λες είναι απο κολλημένο ανοιχτό θερμοστάτη.
-
Θερμοστατη στο ψυγείο στο διαστολης που είναι για τη λειτουργία του βεντιλατερ και θερμοστάτη μηχανης κ μενα είχε χαλασμενο και ότι να ναι γινόταν
-
νέος θερμοστάτης μπήκε πρίν 1 μήνα περίπου - γνήσιος nissan κ φυσικά καινούργιος κ μπροστά μου εγιναν ολες οι εργασίες κ μέ νέο ψυκτικό υγρό κ δουλεύει πλέον φυσιολογικά δηλ. οταν ανοίγει τό βεντιλατέρ μετά από λίγο σταματάει κ οχι οπως προτού αλλαχθεί πού οταν αρχειζε νά δουλεύει δέν σταμάταγε καθόλου , ε τού @ούστη νά χάλασε κ ο καινούργιος μέ 800 χλμ από τήν αλλαγή , ρώτησα 2 μάστορες πού ασχολούνται μέ nissan ο ενας μού ειπε εχει χαλάσει τό οργανο κ ο αλλος οταν βρεθώ πάλι σέ μεγάλη κατηφόρα κ εχει πέσει η βελόνα (σχεδόν μέχρι τό μηδέν) νά σταματήσω κ μέ τόν κινητήρα νά δουλεύει νά πιάσω τά κολλάρα τό πάνω κ τό κάτω γιά νά δώ αν ειναι κ τά 2 ζεστά .... θά πάρω τηλ. στά κεντρικά τής nissan νά μιλήσω μέ κάποιον μηχανικό νά δώ τί θά μού πούν κ αυτοί ...
-
πάλι τό ιδιο πρόβλημα,σέ ταξίδι στην εθνική η βελόνα θερμοκρασίας ηταν σχεδόν στή μέση κανονικά δηλαδή...(χωρίς να εχω πιάσει τά κολλάρα του ψυγείου ομως από την ημερα πού μπήκε ο γνήσιος νέος θερμοστάτης κ πού τόν δοκιμασε οταν τον εβαλε πάνω ο μαστορας πιάνοντας κ τά 2 κολλάρα κ ηταν κ τά 2 ζεστά κ μού ειπε φύγε ειμαστε εντάξει) οταν επιασα την μεγάλη κ συνεχή κατηφόρα (από δεσφίνα πρός ιτέα ) μέ πέμπτη ταχυτητα κ χωρίς καθόλου γκάζι ,η βελόνα κατέβηκε κ πήγε σχεδόν στό μηδέν,σταμάτησα τό αμάξι κ ενώ δούλευε τό μοτέρ ,επιασα τό πάνω κολλάρο (ηταν πολύ ζεστό) πιάνοντας τό κάτω κολλάρο (ηταν κρύο) κ μετά συνεχίζοντας τό ταξίδι σέ ευθεία κ ανηφόρα σταμάτησα 5-6 φορές πιάνοντας τά κολλάρα κ ηταν τά ιδια , ζεστό τό πάνω κρύο τό κάτω οπότε η διάγνωση κολλημένος ανοικτός θερμοστάτης ? μά ειναι δυνατόν κύριοι νά χάλασε κ αυτός ο γνήσιος θερμοστάτης οπως κ ο προηγούμενος τής nissan μετά από 3μήνες κ ουτε 1200 χλμ ? κάτι αλλο φταίει αλλά τί ? νά φταίει η αντλία νερού ? νά φταίει τό ψυγείο ? παρακαλώ τά φώτα σας (τό αμάξι δέν εχει a/c )
-
Έκαναν σωστή εξαερωση στο κύκλωμα όταν άλλαξαν θερμοστάτη;
-
εβαλαν μπροστά μου τόν καινούργιο ,πάλι γνησιο θερμοστάτη ,αδειασαν τά παλιά υγρά τού ψυγείου εβαλαν νέα υγρά κάνοντας εξαέρωση,βγάζοντας την ταπα του ψυγείου ενω δουλευε τό μοτερ κ συμπλήρωναν μέχρι νά γεμίσει τό ψυγείο ...
βεντιλατέρ στήν εθνική συνέχεια δούλευε ...στήν πόλη νορμάλ