-
απαντώντας στον cac:
Το προηγούμενο Χ1 το έκανα test drive σε 2-3 βερσιόν, οι 2 εξ αυτών σε πετρέλαιο με τα 150 άλογα.
Καταρχήν, για να κοιτάζεις το αμάξι σημαίνει ότι σου αρέσει, συνεπώς δεν θα σχολιάσω τον sw χαρακτήρα του και την σχετικά περιορισμένη καμπίνα επιβατών, που εμένα με αποθάρρυναν από το να το επιλέξω. Ποιοτικά η καμπίνα είναι αρκετά καλή, με κάποια υλικά όμως και χαμηλότερης ποιότητας.Οδηγικά το αμάξι είναι sport, στημένο πάρα πολύ καλά, μερικοί μάλιστα προτιμούν το πιο sport στήσιμό του και από την καινούρια Χ1 που θεωρείται πιο 'άνετη'. Για τον diesel κινητήρα δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και θεωρείται αξιόπιστος. Δεν ξέρω ποιες ακριβώς είναι οι απαιτήσεις σου, αλλά εάν μπορείς καλύτερα να πάρεις την βερσιόν με τα 177 άλογα. Τα 150 είναι ασφαλώς επαρκή, αλλά τα περισσότερα θα σου προσφέρουν μεγαλύτερες συγκινήσεις
Από εκεί και πέρα όπως και με κάθε μεταχειρισμένο, έτσι και εδώ χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος, ιδίως όταν μιλάμε για αμάξια που το γκάζι τους είναι γλυκό και αποκλείεται να μην το έχουν σανιδώσει οι προηγούμενοι κάτοχοι. Άρα επίσκεψη σίγουρα σε επαγγελματίες μηχανικούς και φανοποιούς για αρχή...
-
απαντώντας στον cac:
Το προηγούμενο Χ1 το έκανα test drive σε 2-3 βερσιόν, οι 2 εξ αυτών σε πετρέλαιο με τα 150 άλογα.
Καταρχήν, για να κοιτάζεις το αμάξι σημαίνει ότι σου αρέσει, συνεπώς δεν θα σχολιάσω τον sw χαρακτήρα του και την σχετικά περιορισμένη καμπίνα επιβατών, που εμένα με αποθάρρυναν από το να το επιλέξω. Ποιοτικά η καμπίνα είναι αρκετά καλή, με κάποια υλικά όμως και χαμηλότερης ποιότητας.Οδηγικά το αμάξι είναι sport, στημένο πάρα πολύ καλά, μερικοί μάλιστα προτιμούν το πιο sport στήσιμό του και από την καινούρια Χ1 που θεωρείται πιο 'άνετη'. Για τον diesel κινητήρα δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και θεωρείται αξιόπιστος. Δεν ξέρω ποιες ακριβώς είναι οι απαιτήσεις σου, αλλά εάν μπορείς καλύτερα να πάρεις την βερσιόν με τα 177 άλογα. Τα 150 είναι ασφαλώς επαρκή, αλλά τα περισσότερα θα σου προσφέρουν μεγαλύτερες συγκινήσεις
Από εκεί και πέρα όπως και με κάθε μεταχειρισμένο, έτσι και εδώ χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος, ιδίως όταν μιλάμε για αμάξια που το γκάζι τους είναι γλυκό και αποκλείεται να μην το έχουν σανιδώσει οι προηγούμενοι κάτοχοι. Άρα επίσκεψη σίγουρα σε επαγγελματίες μηχανικούς και φανοποιούς για αρχή...
-
απαντώντας στον cac:
Το προηγούμενο Χ1 το έκανα test drive σε 2-3 βερσιόν, οι 2 εξ αυτών σε πετρέλαιο με τα 150 άλογα.
Καταρχήν, για να κοιτάζεις το αμάξι σημαίνει ότι σου αρέσει, συνεπώς δεν θα σχολιάσω τον sw χαρακτήρα του και την σχετικά περιορισμένη καμπίνα επιβατών, που εμένα με αποθάρρυναν από το να το επιλέξω. Ποιοτικά η καμπίνα είναι αρκετά καλή, με κάποια υλικά όμως και χαμηλότερης ποιότητας.Οδηγικά το αμάξι είναι sport, στημένο πάρα πολύ καλά, μερικοί μάλιστα προτιμούν το πιο sport στήσιμό του και από την καινούρια Χ1 που θεωρείται πιο 'άνετη'. Για τον diesel κινητήρα δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και θεωρείται αξιόπιστος. Δεν ξέρω ποιες ακριβώς είναι οι απαιτήσεις σου, αλλά εάν μπορείς καλύτερα να πάρεις την βερσιόν με τα 177 άλογα. Τα 150 είναι ασφαλώς επαρκή, αλλά τα περισσότερα θα σου προσφέρουν μεγαλύτερες συγκινήσεις
Από εκεί και πέρα όπως και με κάθε μεταχειρισμένο, έτσι και εδώ χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος, ιδίως όταν μιλάμε για αμάξια που το γκάζι τους είναι γλυκό και αποκλείεται να μην το έχουν σανιδώσει οι προηγούμενοι κάτοχοι. Άρα επίσκεψη σίγουρα σε επαγγελματίες μηχανικούς και φανοποιούς για αρχή...
-
Ευχαριστω για την απάντηση. Επανερχομαι στο φορουμ για να μζεψω γνώμες και εντυπώσεις καθως η επιλογη είναι πολύ σημαντική. Ψάχνω για suv για τετραμελή οικογένεια καιμε ταβανι τα 22κ. καταλήγω σε μεταχειρισμένο καθώς δεν μπορώ να ανταποκριθώ σε κάτι καινούριο.
μέχρι στιγμής έχω βρει kuga 2014 στα 22k 2.0 diesel
bmw x1 2.0 diesel του 2010 στα 17k
suzuki sx4 1.6 diesel 2014 sta 16.5k
παρακαλω τη βοήθεια και τις συμβουλες σας... -
Μπορείς να μας πεις και τα χιλιόμετρα που έχουν τα αυτοκίνητα ;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
kuga περίπου 40.000
x1 περιπου 68.000
sx4 περίπου 35000 -
Εμφανισιακά θα έβαζα τελευταίο το suzuki όπως και σε απόδοση.
Αν δεν είχα θέμα με φορολογία θα ήμουν ανάμεσα στα δύο πρώτα .
Εκεί θα παίξει ρόλο και τι έξτρα έχουν τα αυτοκίνητα πέρα από τον μηχανολογικά έλεγχο όπως και έναν έλεγχο από φανοποιειο...
Πόσα χρόνια υπολογίζεις να το κρατήσεις ;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ο έλεγχος είναι αυτονόητος!!! απλά σε ποιο να δωσω οπροτεραιοτητα? θα με βολέψει καλύτερα! Το kuga είναι έκδοση titanium και το X1 1.8d xDrive. Κλινω προς την bmw λόγω ποιότητας και τιμής αλλά το kuga είναι πιο ευρύχωρο και καινούριο. Ο φορος πολυετελειας φανταζομαι είναι ίδιος και μαλλον λιγότερος στην x1 λόγω παλαιότητας... Υπάρχει καποια άλλη προταση σε αυτα τα χρήματα? Σιγουρα θα το κρατησω για την επόμενη πενταετία...
-
Δες από κοντά κ οδήγησε κ Χ1 κ Kuga κάνε κ τους ελέγχους κ επιλεξε! Νομίζω ότι το kuga θα σε βολέψει περισσότερο σε χώρους. Βέβαια κ η χρηματική διαφορά είναι σημαντική...
-
Εγώ θα πήγαινα χαλαρά για την μπέμπα...
-
Υπάρχει link να τα δούμε ή ζητάω πολλά ;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
To sx4 νομίζω ειπναι αρκετά πιο μικρό και ένα κλικ πιο κάτω από τα άλλα 2.
Γιατι δεν κοιτας quasqai , asx? Καινούργια ειπναι στο budget σου.
Εκτοπς εαν εχεις κατασταλάξει σε αυτά τα 3 οπότε λαθος ποσταρισμα απο εμένα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Λίνk δεν υπάρχει γιατί δεν είναι από αγγελίες τουλάχιστον αύτα που έχω βρει εγώ... Νομίζω ότι καινούρια ξεφεύγουν πολύ από το μπατζετ μου! Προσανατολιζομαι σε αυτά τα τρία αλλά ψάχνω γενικότερα για την καλύτερη επιλογή
-
Για να σε βοηθήσουμε νομίζω ότι πρέπει να γράψεις τις προτεραιότητες και τα γούστα σου.
Π.χ. αν σε ενδιαφέρουν οι χώροι, το kuga είναι η καλύτερη επιλογή από τα 3.
Σε ποιότητα δεν νομίζω ότι θα βρεις μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε kuga και X1, αν και το σαλόνι του Χ1 λογικά θα είναι καλύτερο. Μεγάλο ρόλο παίζει και η κατάσταση των αυτοκινήτων.
Σε επιδόσεις δεν έγραψες ποιο kuga είναι. Αν είναι με τα 140 άλογα υπερτερεί το Χ1.
Αν είναι με τα 163 τότε πρέπει να είναι στα ίδια ακριβώς με την 18d.
Εγώ - αν είναι σε καλή κατάσταση - θα κοίταζα πάντως για κάτι τέτοιο ή και για αυτό συγκεκριμένα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8059367/
Θα το ευχαριστιόσουν πολύ περισσότερο!Καλή είναι και η πρόταση που γράφτηκε για το 1800άρι ASX με τα 150 άλογα αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις για την καμπίνα, αλλά με μια ματιά στο car δεν είδα κάποια δελεαστικότερη πρόταση από αυτές που έχεις στα χέρια σου αυτή τη στιγμή.
-
ευχαριστω και πάλι. το κuga ειναι το titatnium 2.0 me 163 aytomato 4x4. Επειδη υπάρχει ένα φιεστα του 2004 για τις καθημερινες μετακινησεις της γυναικας χρειαζομαστε πλέον ένα μεγαλύτεραο οικογενεικό. και για καθημερινές χρήσεις και για ταξιδια. Πλεον είμαστε με δυο μωρα. με ενδιαφερουν οι άνετοι χώροι αλλά κια ποιοτητα. Η αλήθεια είναι ότι το asx δεν μου αρέσει ιδιαίτερα όπως και στη γυναίκα μου.
Την έχω δει τη συγκεριμένη απο το car και κοιταζω μια ίδια λίγο πιο οικονομική!!!! -
Το kuga μοιαζει να με κερδίζει λόγω χώρων σε συγκριση με την πιο ποιοτικη χ1 αλλά χάνει στην τιμή! Με προβληματίζουν και στις δυο περιπτώσεις ο δίλιτρος κινητήρας λόγω εξόδων... Το κακό είναι ότι πρέπει να προβώ πλέον άμεσα στην αγορα και θέλω να κάνω μια καλή επιλογη για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον...
-
Καλα η διαφορες στην ποιότητα δεν θεωρω οτι είναι μεγάλες.
Επισης μιλάς για ενα αυτοκινητο 2ετιας εναντίων ενος 6ετίας (το οποιό έχει πλέον αλλάξει και μοντέλο!)
Οπότε λογικότατη η διαφοράSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης cac έγραψε:
ευχαριστω και πάλι. το κuga ειναι το titatnium 2.0 me 163 aytomato 4x4. Επειδη υπάρχει ένα φιεστα του 2004 για τις καθημερινες μετακινησεις της γυναικας χρειαζομαστε πλέον ένα μεγαλύτεραο οικογενεικό. και για καθημερινές χρήσεις και για ταξιδια. Πλεον είμαστε με δυο μωρα. με ενδιαφερουν οι άνετοι χώροι αλλά κια ποιοτητα. Η αλήθεια είναι ότι το asx δεν μου αρέσει ιδιαίτερα όπως και στη γυναίκα μου.
Την έχω δει τη συγκεριμένη απο το car και κοιταζω μια ίδια λίγο πιο οικονομική!!!!Επειδή έχω την εμπειρία των 2 μωρών (οι κόρες μου είναι 2 και 1 έτους αντίστοιχα...) θα σου πω ότι οι χώροι είναι καθοριστικής σημασίας αυτήν την περίοδο. Καρότσια, παρκοκρέβατα, τσάντες μωρού, relax, χώρια τα καλοκαιρινά κουβαδάκια και τα συναφή με την παραλία.
Εντούτοις μια μίνι αναζήτηση που έκανα μου έβγαλε ότι και το kuga έχει χώρο αποσκευών 425 λίτρα.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=19806
Αν θυμάμαι καλά το προηγούμενο Χ1 έχει 420 λίτρα. Συνεπώς, αν έχω δίκιο δεν υπάρχει διαφορά εκεί. Μικρή διαφορά θα δεις στην καμπίνα.
Από εκεί και πέρα ούτε στις επιδόσεις υπάρχει ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Εάν πας πάντως σε δίλιτρο εγώ θα πήγαινα σίγουρα για το Χ1 20d. Εάν πληρώνεις τον φόρο, τουλάχιστον να χαίρεσαι έναν πραγματικά αποδοτικό κινητήρα.
Για τη φορολογία, ό,τι και να λογαριάσεις έξω θα πέσεις. Πιθανότατα θα αλλάξει πάλι ο νόμος... -
To xdrive είναι αυτόματο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
για όλα αυτα που λέτε έχω μπερδευτει. Οχι το xdrive ειναι χειροκίνητο! Η αλήθεια είναι ότι η νέα χ1 ειναι αυτο που θα ήθελα αλλα... Το kuga είναι το τρεχο μονντέλο! Οποτε ειμαι αναμεσα στο προηγουμενο μοντέλο και το kuga ή εκτός και προ κύψει κάποια ευκαιρία...
Αγορά μεταχειρισμένου KUGA ή SX4 ή X1