-
Ναι αλλα ο Στεφανος λεει οτι το φτιαξαν οι ιδιοι που συναρμολογουσαν την ALFASUD
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Να σχολιάσω . Πράγματι το πεζό είναι ακριβό . Το κούγκα είναι φτηνό . Αλλά εκείνο που θέτω είναι ότι μέχρι τώρα λέμε ότι το αισθητικής του 90 Τιγκουάν είναι λογικό να είναι ακριβό γιατί είναι γερμανικό και ' ποιοτικό'
Το πεζό δεν δικαιούται να είναι ακριβό ενώ είναι ποιοτικό και μοντέρνο και καλά εξοπλισμένο , γιατί δεν είναι γερμανικό .
Αυτή την ιστορία με τα γερμανικά επειδή έχω πάθει και έχω μάθει θα την στηλιτεύω πάντα .Τώρα όταν το Χ1 είναι πολύ πιό ακριβό και ΔΕΝ είναι καλύτερο και ΔΕΝ είναι αξιόπιστο όπως μας δείχνουν οι δηλώσεις των κατόχων γερμανικών , ενώ έχουν πανάκριβα σέρβις , μικρή εγγύηση και το χειρότερο , εδώ και χρόνια δεν έχουν αξία μεταπώλησης .
Είδα πόσο τους έπαιρναν ανταλλαγές τα ακριβά πρίμιουμ .
Τωρα παιδια αμα πουμε οτι δεν εχει τα δικια του το παραπανω ποστ, αδικοι θα μαστε
-
Παράθεσε αποδείξεις ότι συγκεκριμένα η Χ1 ΔΕΝ είναι αξιόπιστη.
Επίσης πόσες Χ1 μεταχειρισμένες μπορείς να βρεις σε χαμηλή τιμή στο car.gr; -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το θεμα ειναι τι εχει ο ανταγωνισμος σε παρομοια εκδοση. Και ειλικρινα δε ξερω καθοτι μου ειναι αδιαφορη κατηγορια.Γιατι αν στα 34 χρησιμα σου οι αλλοι δινουν τα ιδια ή χειροτερα τοτε απλα καταληγουμε στο ιδιο γενικο συμπερασμα οτι προκειται για μια υπερβολικα υπερτιμημενη κατηγορια. Αλλα αφου μου θελετε να καθεστε ψηλα...
Να διευκρινίσω ότι έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στην Peugeot αφού έμαθα να οδηγώ σε Peugeot 204 με τις ταχύτητες στο τιμόνι και πήρα δίπλωμα με το οικογενειακό 405 αλλά λέω αυτό που βλέπω! Επίσης δεν θέλω να κάθομαι ιδιαίτερα ψηλά αφού τώρα οδηγώ VW Corrado G60 και πολύ πιο χαμηλά δεν παίρνει...
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Emperor..
Δεν εχω καμια αποδειξη και δε το πιστευω οτι εχει προβληματα να σου πω την αληθεια. Το ποστ μου ηταν ξεκαθαρο οτι ειναι γενικα συμφωνο με αυτο του criuser και οχι ειδικα. Επιλεκτικα σταθηκες σε κατι παντως. Αν δεν αναφερεσαι σε μενα γιατι δεν ειναι και ξεκαθαρο,οκ.
Ειναι πασιγνωστα παντως τα πιο μικρα και πιο χοντρα προβληματα που αντιμετωπιζουν τα bmw τη τελευταια δεκαετια ,σα γενικο σχολιο. -
Ο χρήστης Celestus έγραψε:
τώρα οδηγώ VW Corrado G60... -
Οσο γιά την ακούσια αλλαγή λωρίδας την είχε το C4 με κούνημα του καθίσματος του οδηγού από την πλευρά που έχανες ΑΠΟ ΤΟ 2004 . Αλλά τότε οι των πρίμιουμ της αισθητικής του 80 , έλεγαν σιγά μην βάλω τέτοια πράγματα εγώ που είμαι οδηγάρα...
10 χρόνια μετά πάνε να μας τα περάσουν σαν ψηλή τεχνολογία . Και το χειρότερο σαν ενεργά . Δηλαδή θα σου σταματήσει ξαφνικά μπροστά σου ο ταξιτζής ή θα σου πεταχτεί ένα σκυλί και ενώ θα κάνεις ελιγμό αποφυγής με βάση την εμπειρία δεκαετιών που μπορεί να έχεις , το αμάξι θα γυρίσει μόνο του για να τρακάρεις ....
Να μην πω ότι το 2004 είχε ξένον το C4 ενώ το γκόλφ είχε καντηλάκια....
Ακόμα η C5 έχει ξεχωριστά λοξά φώτα που φωτίζουν τις γωνίες μέχρι τα 60 χαω και δεν ανοιγοκλείνουν ματάκια με τους προβολείς ομίχλης που δεν φωτίζουν καλά , ενώ και αυτή και η C4 από το 2004 είχαν περιστρεφόμενους προβολείς .
Ξαφνικά όταν τα βάζουν οι γερμανοί είναι καινοτομία και ας τα έβαζαν άλλοι 10 χρόνια πριν
-
Αλλο ποιος τα πρωτο εβαλε ,και οκ παντα οι γερμανοι παρουσιαζαν τα παγακια για καινοτομια σ Εσκιμωους , και αλλο αν ειναι απαραιτητα ολα αυτα.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Παράθεσε αποδείξεις ότι συγκεκριμένα η Χ1 ΔΕΝ είναι αξιόπιστη.
Επίσης πόσες Χ1 μεταχειρισμένες μπορείς να βρεις σε χαμηλή τιμή στο car.gr;Για τις προπέλες και τα μίνι έχω άποψη από κατόχους και δεν είναι και η καλύτερη , όταν βέβαια τους τα βγάλεις με το τσιγκέλι τις βλάβες γιατί ντρέπονται , μήπως τους τραγουδήσει ο Μηλιώκας.
Η αγορά μτχ στην Ελλάδα είναι γιά γέλια , οπότε δεν με ενδιαφέρει τι λέει το κάθε κάρ . Εδώ τα εμποράκια θέλουν να πάρουν τζάμπα τα αμάξια του κόσμου και πουλάνε σαπάκια από λήζινγκ που το καθένα έχει κάνει 10 φορές τον γύρο της Γης τουλάχιστον ..
Ξέρω όμως πόσο έπαιρναν πίσω και στις καλές εποχές , 5άρες , Ζ4 , Χ3 , Χ5 και μίνι . Και οι υπόλοιποι πρίμιουμ το ίδιο .
Τώρα είναι ακόμα χειρότερα . -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Emperor..
Δεν εχω καμια αποδειξη και δε το πιστευω οτι εχει προβληματα να σου πω την αληθεια. Το ποστ μου ηταν ξεκαθαρο οτι ειναι γενικα συμφωνο με αυτο του criuser και οχι ειδικα. Επιλεκτικα σταθηκες σε κατι παντως. Αν δεν αναφερεσαι σε μενα γιατι δεν ειναι και ξεκαθαρο,οκ.
Ειναι πασιγνωστα παντως τα πιο μικρα και πιο χοντρα προβληματα που αντιμετωπιζουν τα bmw τη τελευταια δεκαετια ,σα γενικο σχολιο.Με αυτό σου το μήνυμα συμφωνώ νονέ! Γενικά τα bmw έχουν βγάλει προβλήματα κ είναι γνωστά. Σίγουρα κ κάποιες Χ1 θα έχουν παρουσιάσει αστοχίες, αλλά για ζημιαρικα αυτοκίνητα τα Χ1 δεν έχουν ακουστεί, τουλάχιστον ακόμη...και έτσι ελπίζω να μείνουν. Αυτό ήθελα να ξεκαθαρίσω. Διαφωνω κ με το σχόλιο για την τιμή. Πάντα για την Χ1...
-
Ναι αλλα δεν εκανες κανενα σχολιο σχετικα με τα οσα υπολοιπα πολυ ευστοχα σχολιασε ο criuser στο ιδιο ποστ...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αλλο ποιος τα πρωτο εβαλε ,και οκ παντα οι γερμανοι παρουσιαζαν τα παγακια για καινοτομια σ Εσκιμωους , και αλλο αν ειναι απαραιτητα ολα αυτα.Το αν είναι απαραίτητα είναι σχετικό . Ενα νέο οδηγό πιθανόν να τον βοηθήσουν . Για ένα έμπειρο όχι . Αντίθετα μπορεί να οδηγήσουν και σε ατύχημα .
-
Το μονο που σκεφτομαι μ ολες αυτες τι λαλακιουλες που φορτωνουν τ αμαξια ,ειναι οτι ασχετως κατασκευαστη θα μαμηθεις να πληρωνεις να τα φτιαξεις σε καποια φαση..
-
Δεν διαφωνώ με όλα όσα έγραψε. Νομίζω ότι η παρεξήγηση προήλθε από το ότι ενώ ή κουβέντα αφορά το 3008 κ την Χ1 αυτός έκανε σχόλιο γενικά για την bmw κ όχι για την Χ1.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το μονο που σκεφτομαι μ ολες αυτες τι λαλακιουλες που φορτωνουν τ αμαξια ,ειναι οτι ασχετως κατασκευαστη θα μαμηθεις να πληρωνεις να τα φτιαξεις σε καποια φαση..Μεγάλη αλήθεια αυτό.
-
Για την τιμή να προσθέσω ότι κοίταζα για 2 χρόνια μεταχειρισμένα Χ1 diesel κ δεν έβρισκα με τίποτα κάτω από 22k... Ήταν κ αυτός ένας λόγος που πήγα σε καινούριο...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το μονο που σκεφτομαι μ ολες αυτες τι λαλακιουλες που φορτωνουν τ αμαξια ,ειναι οτι ασχετως κατασκευαστη θα μαμηθεις να πληρωνεις να τα φτιαξεις σε καποια φαση.. [emoji38]
Μεγάλη αλήθεια αυτό.
Οδηγείτε τώρα που επιτρέπεται ακόμα! Όταν αποδειχθεί πως η αυτόνομη οδήγηση είναι πιο ασφαλής από τον ανθρώπινο παράγοντα (δεν αργεί και πολύ αυτό) οδήγηση θα απαγορεύεται! Τώρα ότι τα συστήματα ασφαλείας χαλάνε δεν θα το σχολιάσω! Όλα χαλάνε! Και τα ABS και τα ESP, ακόμα και οι ζώνες ασφαλείας χαλάνε! Τι θα κάνουμε δλδ, δεν θα τα βάζουμε εξαρχής επειδή χαλάνε;
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα 3 συστηματα που αναφερες δεν συγκινονται απο αποψη αναγκαιοτητας με ολα τ αλλα. Μη τα κανουμε ολα ισα και ομοια... Το AFIL ας πουμε που εβαζε η citroen στη πρωτη ακομα c4 για ποιο λογο να το θελω ? Για να μη με παρει ο υπνος οταν οδηγω. Ε ας μην ειμαι μαλακας καλυτερα να οδηγω σε τετοια κατασταση παρα να περιμενω το καθε AFIL να με σωσει
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τα 3 συστηματα που αναφερες δεν συγκινονται απο αποψη αναγκαιοτητας με ολα τ αλλα. Μη τα κανουμε ολα ισα και ομοια... Το AFIL ας πουμε που εβαζε η citroen στη πρωτη ακομα c4 για πιο λογο να το θελω ? Για να μη με παρει ο υπνος οταν οδηγω. Ε ας μην ειμαι μαλακας καλυτερα να οδηγω σε τετοια κατασταση παρα να περιμενω το καθε AFIL να με σωσειΤην ίδια συζήτηση είχα στα 1990 (βέβαια όχι σε forum, σε καφενείο)! Τότε οι Έλληνες οδηγοί εκραζαν τα ABS γιατί 'ήθελαν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο των φρένων' και να τα τσιμπάνε! Μετά έγιναν υποχρεωτικά και δεν βγαίνει αυτοκίνητο χωρίς αυτά! Έτσι έγινε με το ESP, με το EBD και έτσι θα γίνει με τα πάντα! Στο τέλος θα γίνει με την οδήγηση την ίδια! Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα σημερινά παιδιά δεν θα οδηγήσουν!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ξεχνάς ότι ζούμε στην Ελλάδα...οι μαθητές μου ήδη οδηγούν...όπως οδηγούσαμε κ εμείς από τα 10...
Peugeot 3008 2016