-
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
Καλησπέρα παίδες Εχω ενα ΣΑΝΙ Ν14 1600αρι.Τελευταίως παρατηρω το εξής φαινομενο.Υπαρχει ενα ρεταρισμα στο ρελαντι το οποιο ριχνει τις στροφες στις 500 και ουσιαστικα κανει το αυτοκινητο να τρεμει.Ταυτοχρονως αραια και που παρατηρειται κομπιασμα κατα την επιταχυνση....Το φαινομενο αυτο παρατηρειται το τελευταιο εξαμηνο.Εχει γινει ελεγχος σε συνεργειο ΝΙΣΣΑΝ χωρις αποτελεσμα.Να ενημερωσω οτι αλλαχθηκε προληπτικα το φιλτρο βενζινης,τα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια.Το αυτοκινητο εχει μολις 170000 χλμ και γενικα ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Τι μπορει να συμβαινει????Μπορει καποιος να βοηθησει??????
-
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
Καλησπέρα παίδες Εχω ενα ΣΑΝΙ Ν14 1600αρι.Τελευταίως παρατηρω το εξής φαινομενο.Υπαρχει ενα ρεταρισμα στο ρελαντι το οποιο ριχνει τις στροφες στις 500 και ουσιαστικα κανει το αυτοκινητο να τρεμει.Ταυτοχρονως αραια και που παρατηρειται κομπιασμα κατα την επιταχυνση....Το φαινομενο αυτο παρατηρειται το τελευταιο εξαμηνο.Εχει γινει ελεγχος σε συνεργειο ΝΙΣΣΑΝ χωρις αποτελεσμα.Να ενημερωσω οτι αλλαχθηκε προληπτικα το φιλτρο βενζινης,τα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια.Το αυτοκινητο εχει μολις 170000 χλμ και γενικα ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Τι μπορει να συμβαινει????Μπορει καποιος να βοηθησει??????
-
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
Καλησπέρα παίδες Εχω ενα ΣΑΝΙ Ν14 1600αρι.Τελευταίως παρατηρω το εξής φαινομενο.Υπαρχει ενα ρεταρισμα στο ρελαντι το οποιο ριχνει τις στροφες στις 500 και ουσιαστικα κανει το αυτοκινητο να τρεμει.Ταυτοχρονως αραια και που παρατηρειται κομπιασμα κατα την επιταχυνση....Το φαινομενο αυτο παρατηρειται το τελευταιο εξαμηνο.Εχει γινει ελεγχος σε συνεργειο ΝΙΣΣΑΝ χωρις αποτελεσμα.Να ενημερωσω οτι αλλαχθηκε προληπτικα το φιλτρο βενζινης,τα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια.Το αυτοκινητο εχει μολις 170000 χλμ και γενικα ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Τι μπορει να συμβαινει????Μπορει καποιος να βοηθησει??????
-
με καμπυρλατερ ειναι ή ψεκαστο?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
με καμπυρλατερ ειναι ή ψεκαστο?Καλησπέρα φίλε
Είναι πολλαπλού ψεκασμού.Καμμια ιδέα?????? -
αντλια βεζινης, μετρητης αερα, ντρισιπιτερ ή καλωδιωση αυτων οι περισσοτερο πιθανες βλαβες.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αντλια βεζινης, μετρητης αερα, ντρισιπιτερ ή καλωδιωση αυτων οι περισσοτερο πιθανες βλαβες.Ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση.Ξερεις πάνω κατω σε τιμες τι παιζει?????Αξιζει τον κοπο ν απευθυνθω σε εξουσιοδοτημενο????
-
ποιο απο ολα?
-
Ο χρήστης TASOS23 έγραψε:
αντλια βεζινης, μετρητης αερα, ντρισιπιτερ ή καλωδιωση αυτων οι περισσοτερο πιθανες βλαβες.
Ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση.Ξερεις πάνω κατω σε τιμες τι παιζει?????Αξιζει τον κοπο ν απευθυνθω σε εξουσιοδοτημενο????
Έχουν τουλάχιστον διπλάσιο κόστος από οποιοδήποτε συνεργείο, π.χ. του Ηλία που σου απάντησε.
-
σέ παρόμοιο πρόβλημα σέ nissan almera ηταν ο maf , οταν βρεθεί λύση γράψε τί ηταν τελικά
-
Παιδες καλησπέρα.
Ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση όλους σας.Όπως ανέφερα το πρόβλημα εμφανίζεται σποραδικά,δεν είναι μόνιμο.Σε επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο διαβάζοντας τον εγκέφαλο δεν βρήκαν τίποτα,και έλεγαν ότι πιθανόν φταίει η βενζίνα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος ελέγχου λ.χ του maf ή της αντλίας βενζίνης??Φοβάμαι μήπως μπλέξω σε αντικαταστάσεις διαφόρων εξαρτημάτων και μάλιστα χωρίς αποτέλεσμα.Στο συνεργείο λ.χ δεν ανέφεραν τίποτα περι maf,ασχολούνταν και αντικατέστησαν μπουζι,μπουζοκαλώδια και φίλτρο βενζίνης.Πουθενά αλλού δεν πήγε το μυαλό τους...........Το σίγουρο είναι ότι στην επόμενη επίσκεψη θα πάω ''διαβασμένος''. -
Ο χρήστης TASOS23 έγραψε:
...Υπάρχει κάποιος τρόπος ελέγχου λ.χ του maf ή της αντλίας βενζίνης??...Αφού είπες ότι διάβασαν τον «εγκέφαλο» και δε βρήκαν τίποτα τότε πιθανόν να μην είναι ο maf αλλά δεν είναι και απόλυτο μπορεί εκείνη τη στιγμή να δούλευε σωστά. Υπάρχει τρόπος να ελεγχθεί η αντλία που προαναφέρθηκε με κάποιο πιεσόμετρο που μπαίνει στη γραμμή τροφοδοσίας. Κατά την επιτάχυνση θα πρέπει η πίεση να παραμείνει σταθερή. Αυτό το κάνανε; Θυμάσαι; Γενικά όμως είναι μπελαλίδικη εργασία και συνήθως την αποφεύγουν.
-
Καλησπέρα.......όχι δεν έγινε τέτοιος ελεγχος που αναφέρεις.
-
Καλησπέρα παίδες!!!
Σημερα μετά από συνεχόμενο ρετάρισμα επισκέφθηκα ξανα το συνεργείο και αφου το ξαναέβαλαν στο διαγνωστικό (την ώρα που ρεταριζε) διαπίστωσαν δυσλειτουργία στον τρίτο κύλινδρο και βρέθηκε βρεγμένο το αντίστοιχο μπουζί.Μου ειπαν ότι θα χρειαστεί αλλαγη ο ''σωλήνας'' στον οποίο βρίσκεται το μπουζί,διότι βάζει υγρασία.Δεν δίνουν άλλη εξήγηση.Πώς το βλέπετε σαν εξήγηση????Στέκει???? -
Και πως βραχηκε; Από που βάζει υγρασία; Τα Sunny αυτά ήταν κάπως επιρρεπή σε φλατζα ή/και ράγισμα λόγω αυξημένης θερμοκρασίας. Είχες ποτέ πρόβλημα με θερμοκρασία;
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Και πως βραχηκε; Από που βάζει υγρασία; Τα Sunny αυτά ήταν κάπως επιρρεπή σε φλατζα ή/και ράγισμα λόγω αυξημένης θερμοκρασίας. Είχες ποτέ πρόβλημα με θερμοκρασία;Γιατι αν ανεβαζε θερμοκρασια θα ειχε νερο στη πιπα σωληνα ?θα το πατησε πλυσιμο μαλλον και γεμισε..καθαρισετο απο νερο και αστο..δε θα παθει τπτ
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Και πως βραχηκε; Από που βάζει υγρασία; Τα Sunny αυτά ήταν κάπως επιρρεπή σε φλατζα ή/και ράγισμα λόγω αυξημένης θερμοκρασίας. Είχες ποτέ πρόβλημα με θερμοκρασία;
Γιατι αν ανεβαζε θερμοκρασια θα ειχε νερο στη πιπα σωληνα ?θα το πατησε πλυσιμο μαλλον και γεμισε..καθαρισετο απο νερο και αστο..δε θα παθει τπτ
Τι να σου πω, μάντης δεν ειμαι να ξέρω που ακριβως θα γινόταν το οποιο ράγισμα και θα οδηγούσε νερακι εκεί
Που θα πάει, θα το ξεκλειδωσω κι αυτό το level σε κάποια άλλη ζωη.
Ρεταρισμα sunny n14